Ludzie, a od kąd to liczy sie grafika? Liczy sie FABUŁA i AKCJA GRY, co można robić, a nie grafika. Jak grafa sie dla was liczy, to nie jesteście prawdziwymi graczami...
liczy sie calosc gry, bo jesli gra bedzie miala 2x2 piksela, grafika jak za czasow amig, commodor czy innych tego typu 'konsoli', a by miala zajebista fabule i akcje to watpie zebys w nia gral. twoje argumenty dzialaja w obydwie strony. jesli grafika nie jest za ladna to az sie odechciewa grac. sam stawiam fabule i system ponad grafike, czesto wracam do starych i dobrych rpgow, ale nie popadajmy ze skrajnosci w skrajnosc. tak, grafa sie dla mnie liczy, jak dla wiekszosci graczy, ale nie klade na to az tak zajebistego nacisku zebym gral tylko w crysisa, bo ma dobra grafike. kurewsko generalizujesz. fakt, kazdy kiedys tam generalizuje, ale jak juz mowilem nie przesadzajmy. nie kazda generalizacja jest dobra^^
No wlasnie:)Jak juz mowilem grafika dodaje tą pieknosc gry
producent: Infinity Ward
wydawca: Activision
dystrybutor PL: Licomp Empik Multimedia
zobacz: pomoc techniczna dystrybutora
kategoria: gry akcji / FPS
Data Premiery:
Świat: 29 października 2003
Polska: 05 grudnia 2003
nośnik: 2 CD | cena: 149 PLN
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.6GHz, 256MB RAM, karta grafiki 32 MB, 1.2 GB HDD.
Call of Duty to pierwsza gra ze stajni Infinity Ward, zespołu doświadczonych profesjonalistów, którzy zanim założyli własną firmę, brali między innymi udział w procesie tworzenia jednej z ciekawszych i popularniejszych gier wideo (FPS) z akcją umiejscowioną w okresie II Wojny Światowej - Medal of Honor: Allied Assault.
hasło : kofinek
kategoria: gry akcji - TPP
producent: Neversoft Entertainment
wydawca: Activision
data wydania Europa (PAL): 02 grudnia 2005
data wydania USA (NTSC): 22 listopada 2005
Nie mój upload w razie problemów proszę nie pisać.
Weź udział w odwiecznej walce dobra ze złem. Zmierz się z najlepszymi wojownikami świata. Graj postaciami z dwóch najznamienitszych japońskich serii gier video – Spectral Force i Generation of Chaos.
Poprowadź swego bohatera przez niezliczoną ilość pojedynków, naucz się wszystkich unikalnych technik walki i wypróbuj powalające combosy na swoich nieszczęsnych przeciwnikach.
Napakowana akcją klasyczna bijatyka 2D największego kalibru specjalnie doszlifowana dla konsoli PSP.
Dyktuj warunki dotyczące przyszłości świata i zapisz ostateczny rozdział w historii epickiej bitwy pomiędzy dobrem a złem.
screeny:
linki:
haslo:
bio55555
Have you ever had a dream, Masklin <mask@gry.xcom.pl that you wrote
in message <j5l01t0s5c8jogrdutua3dlmbr0nebr@4ax.com:
Nikt nie wie co ma kod nr. 3?
FALCON! Ty powinieneś...
A co ja jestem? tablica Ascii? :
^C ?
Coś koło tego.
Ew. Sygnał Wartość Akcja Komentarz
SIGQUIT 3 A Wyjście nakazane z klawiatury
1 jakich uzywacie strategi odnosnie trzymania akcji . trzymacie np przez
tydzien do piatku czy po 5% zysku wycofujecie sie a moze gdy z AT wynika
ze czas sie wycofac to sprzedajecie . macie jakas strategi odnosnie do
kiedy sprzedac akcje ?? trzymacie sie sztywno tych strategii??
2 co z 14nfi kupilem po 5 realizowac zysk czy trzymac ??
pozd cheluś
Dobrym wskaźnikiem jest tu ATR . Zeby nie wyrzuciło cię z rynku przy duzych
wachaniach na walorze możesz go zastosować . Przemnożyć przez współczynnik
ryzyka który sam sobie dobierasz . Jest on zależny od czasu inwestycji i ew
zakładanych start . Przy dłuższej inwestycji niż gra w ciągu dnia ,możesz go
przyjąc pomiędzy 1,5 a 2,5 . Uzyskaną po przemnożeniu wartość odejmujesz
od ceny zakupu akcji . Wyjdzie ci cena sprzedaży .Jak cena idzie do góry
podstawiasz ją pod cenę zakupu . Jeśli cena spada sugeruję zostawić cenę
najwyższą w myś zasady chroń zyski minimalizuj straty .
To oczywiście tylko jedna z wielu startegi . Ta akurat z zastosowaniem ATR
Pozdr
js