sciagnalem ripa od skullptury ale nei jest taki jak wiekszosc tylko wersa niby gotowa odrazu do gry i w readme pisze cos takiego:
Bioshock.2007.PC-Rip.Full.Game.English.Skullptura
Notes:
Full Game (English Only)
Install:
1).Extract archive ( use WinRar - www.rarlab.com )
2).Go to "Bioshock#readme#" folder and install:
"DirectX 9c (2007)"
"Microsoft Visual x86"
3).Run darkcoder.reg file
4).Run Game ( "BioshockBuildsReleaseBioshock.exe" )
ALe nie wiem jak uruchomic ten darkcoder.reg i an innym forum znalazlem cos takiego:
Już wszystko się udało, wystarczyło tylko scalić wpis o takiej nazwie:
Cytat:
darkcoder.reg
I ja sie pytam jak dodac ten wpis do rejsetru czyli czym to otworzyc lub cos !? Pomozcie PLS nie badzcie zydy
Witam, Potrzebuje Waszej pomocy w pewnej sprawie... moze ktos bedzie mogl (potrafil i chcial ;-)) mi pomoc? :) Chcialbym zrobic w arkuszu A przycisk, ktory zbieralby dane z komorek w arkuszu A i B, i przesylal je do arkusza C, do komorki na przyklad... B4. Kolejne klikniecie i dane leca do komorki B5. Kolejne i do Bn... Pozniej na biezaco aby wykresy uwzglednialy nowe dane. Kolejna sprawa to chodzi o to aby po kliknieciu na inny przycisk zczytywal dane z odpowiednich komorek i wyswietlal je w oknie informacyjnym. Najlepiej jednak aby ladowal tez wynik do rankingu (chodzi bowiem o pewna gre ekonomiczna). Da sie go zrobic w osobnym pliku? No i trzecia sprawa... Chcialbym aby byla mozliwosc zapisywania stanu gry - jest to wykonalne? Domyslam sie, ze jakis skrypcik musialby zczytywac dane z komorek, przechowywac je w utworzonym pliku i nastepnie przy wyborze opcji "laduj gre" inny skrypcik wpisywal w odpowiednie komorki odpowiednie wartosci. pozdrawiam Greg
ani pelzac Andrzej J. Turowicz napisał(a): Nawet jak zrobisz upgrade do Windows XP 64 bit to
1 poza Visual Studio 2005 i SQL Server 2005 NIC CI 'nie będzie chodzić" ani aplikacje dosowe ani gry. 2 Tak naprawdę to będziesz miał Windows2003 Serwer z powłoka od XP Zresztą spróbuj sam na wersji testowej. Podobnie bedzie z wersją 64 bitową Windows Wista Oczywiście za kilka miesięcy wszystkie nowe gry i inny soft "Będą chodzić" ale na to nalezy poczekać :( Andrzej
Dziękuję za odpowiedź, ale nie rozumeiem jej do końca. Czyli jak się się dowiem jak zrobić upgrade i powiedzie mi się to, to i tak nie wiele rzeczy będzie mi chodzić? Słyszałem, że jak sie instaluje taki win, to chodza 32bit i 64bit aplikację, prawda? Pozdrawiam, Krzysiek PS. Chce się dowiedzieć jak to zrobić dla legalnego i nielegalnego windowsa. PS2. Jak to NTG to porszę o podanie odpowiedniej grupy. Pozdrawiam, Krzysiek
Użytkownik "Michał "Dinthalion" Gawroński" <dinthal@yoyo.plnapisał w wiadomości DirectX3d czy OpenGL wedlug was I skad mozna wytrzasnac jakis manual do DirectX ? Czy do programowania DirectXa potrzeba DirectX SDK ?
PS. Zeby pozniej nie bylo gadania : nie mam zamiaru robic dem pod Windowsa, mam zamiar zrobic roguelika w D3d lub w OpenGL.
To zrob go pod dosem albo pod ncurses na unixach. Po co Ci D3D czy OpenGL do rogalika, przeciez na 486 w tak banalna gre przez to ludzie nie zagraja. chcesz miec kosmiczne wymagania dla rogalika, no co ty.... pewnie jeszcze w Visual Basicu go napiszesz. Pisz w asmie, bedzie szybszy, pewnie i pojdzie na ATce, konkurencja dla ADOMa =) pozdrawiam, h1
m-kowal@wp.pl wrote: Mam lamerskie pytanie: Gdzie można zastosować ten język programowania? Wiem, że jest fajny, warto się go uczyć, że ma szerokie zastosowania... No właśnie: jakie? Jakieś przykłady, please...
No wiec C (a raczej teraz uzywa sie objektowego C++) jest bardzo uniwersalnym jezykiem.
Stosuje sie go w zasadzie wszedzie - systemy operacyjne z oprogramowaniem systemowym, gry, programy uzytkowe, multimedia wszelakie. W zasadzie kazda gra ktora widzisz zostala napisana w C, system operacyjny ktorego uzywasz tez. Glownymi zaletami sa bardzo dobre kompilatory z ktorych kazdy znajdzie cos dla siebie. Darmowe i bardzo dobre gcc, kompiluje na wszystko poczawszy od zdaje sie Z80, przez wszystkie Intele na jakis Alpha-ch konczac. Do tego multiplatformowosc ( unix-y wszelakie, windows itp ) Jezeli cenisz wygode,. piszesz pod Windows i cenisz sobie bardzo dobra integracje z Windows-ami, zawsze najnowsze SDK pod reka itp to wybierzesz Visual C++. Jezeli potrzebujesz szybko projektowac ladne i wygodne interface-y, do tego masz ochote na bardzo sprawny i wygodny edytor to wybierzesz C++ Buildera. kowal
Witam Zacząłem właśnie poznawać uroki języka C++ a pomaga mi w tym kurs "od zera do gier kodera" ( http://xion.gamedev.pl/texts/megatutorial.xml ) . Mam jednak z nim problemy bo jest zrobiony pod Visual C++ a ja używam Buildera 6 i czasami przy kompilacji wyskakują błędy chociażby taki: Kod: srand ((int) time(NULL)); int nWylosowana = rand() % 100 + 1; std::cout << "Wylosowano liczbe z przedzialu 1-100." << std::endl; Błąd: E2268 Call to undefined function 'time' E2268 Call to undefined function 'rand' Jak powinien wygladać poprawny zapis w Builderze?
Dnia Tue, 2 Nov 1999 10:51:30 +0100, Milo <milo@priv1.onet.pl wklepal: Użytkownik Leszek Krupiński <d@z.pl w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:slrn81qgk9.8g@deith.dom.pl... Dnia Mon, 01 Nov 1999 00:28:57 GMT, .cyberhead <cybe@box43.gnet.pl wklepal: Jestem poczatkujacym "koderem" i w zwiazku ztym mam pytanie: jakiego kompilatora uzywac Borlanda 3.1 czy DJGPP? Dodam jeszcze, ze chcem kodowac gry... A i jeszcze jedno czy C++ to dobry wybor na pierwszy jezyk programowania? Slyszalem i czytalem, ze nalezy zaczac od Visual Basica Ktoś cię w jajo zrobił. VB to może się nadaje do pisania makr do ofisa. Moze sie zdziwisz, ale pod VB mozna robic gry wykorzystujace DX 7.0 SDK... Wprawdzie nie jestem pewien rezultatow, no ale mozna.... Co z tego, że można? Inne programy też można. Wiem, bo sporo się w nim bawiłem pare lat temu, także moje wrażenia nie są czystą teorią. Rzeczywiście, dużo rzeczy można napisać szubko, ale prędkość samego programu pozostawia wiele do życzenia. Na poziomie, na którym zakończyłem edukację w VB (wersja 4) nie udało mi się dobrać do funkcji API.
Incjatywę twoją jak najbardziej popieram. Chętnie się przyłączę do wspólnego projektu. Co prawda mam większe doświadczenie w Visual Basic ale zacząłem uczyć się C++. C# jest czymś pomiędzy C# a Visua Basic więc powinienem sobie poradzić.
Z doświadczenia swojego wiem że samemu można się uczyć programowania ale nie ma to jak nauka praktyczna. Bo same suche czytanie książek nie wystarcza. Poza tym bez jakieś motywacji ciężko samemu zabrać się za coś konkretnego. Taką motywacją było by właśnie uczestnictwo we wspólnym projekcie. Poza pisaniem wspólnej gry można by było też napisać aplikacjię podobną do Windows Media Center (czyli w jednej aplikacji mamy filmy, TV, zdięcia, muzykę itp.)
Prześlij zgłoszenie na mojego emaila razem ze mną jest już 4 chętnych liczę na więcej :) myślę że cała rekrutacja potrwa aż zbierze się około 10 osób lub więcej. Wtedy założymy jakieś wspólne zamknięte forum i będziemy na nim uzgadniać szczegóły co pisać w czym itd.
"Gajos" <gajownik@BEZ_TEGOterramail.plwrote Moglibyscie sie podzielic, jesli znacie jakimis stronkami, na ktorych moglbym odnalezc gierki napisane w Visual C++ (ostatecznie moze byc rowniez w innych: Borland, itp.), chodzi o to aby dzialaly pod Winzgroza, a nie pod DOS-em.
Ja dolaczam sie do prosby, ale poszukuje pod DOS-a dla trybu tekstowego BC gry tzw. "Wąż" /cos na ksztalt gier w komorkach/.
pozdrawiam
Witam, Przepraszam, że zadaję tutaj to pytanie, ale nie znalazłem odpowiedniej grupy, otóż problem jest taki: "Mam 9 letniego syna ktory w koncu znudzil sie grami na PC. Chce tworzyc cos sam. Cyz wiecie cos na temat jakiegos jezyka programowania dla dzieci, czy programu ktory umozliwi mu zaprogramowanie swojej gry itp. Najlepiej w jezyku polskim. Probowalem visual basic - ale jest za skomlikowany i nie po polsku. Prosze o pomoc - nie chce zmarnowac jego zainteresowan." Czy ktoś pomoże w tej materii?
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl
|