gry do VisualBoyAdvance

Tematy

biblia

sciagnalem ripa od skullptury ale nei jest taki jak wiekszosc tylko wersa niby gotowa odrazu do gry i w readme pisze cos takiego:


Bioshock.2007.PC-Rip.Full.Game.English.Skullptura


Notes:
Full Game (English Only)

Install:

1).Extract archive ( use WinRar - www.rarlab.com )

2).Go to "Bioshock#readme#" folder and install:
"DirectX 9c (2007)"
"Microsoft Visual x86"

3).Run darkcoder.reg file

4).Run Game ( "BioshockBuildsReleaseBioshock.exe" )


ALe nie wiem jak uruchomic ten darkcoder.reg i an innym forum znalazlem cos takiego:
Już wszystko się udało, wystarczyło tylko scalić wpis o takiej nazwie:
Cytat:
darkcoder.reg

I ja sie pytam jak dodac ten wpis do rejsetru czyli czym to otworzyc lub cos !? Pomozcie PLS nie badzcie zydy



Witam,

Potrzebuje Waszej pomocy w pewnej sprawie... moze ktos bedzie mogl
(potrafil i chcial ;-)) mi pomoc? :)

Chcialbym zrobic w arkuszu A przycisk, ktory zbieralby dane z komorek w
arkuszu A i B, i przesylal je do arkusza C, do komorki na przyklad... B4.
Kolejne klikniecie i dane leca do komorki B5. Kolejne i do Bn... Pozniej
na biezaco aby wykresy uwzglednialy nowe dane.

Kolejna sprawa to chodzi o to aby po kliknieciu na inny przycisk zczytywal
dane z odpowiednich komorek i wyswietlal je w oknie informacyjnym.
Najlepiej jednak aby ladowal tez wynik do rankingu (chodzi bowiem o pewna
gre ekonomiczna). Da sie go zrobic w osobnym pliku?

No i trzecia sprawa... Chcialbym aby byla mozliwosc zapisywania stanu
gry - jest to wykonalne? Domyslam sie, ze jakis skrypcik musialby
zczytywac dane z komorek, przechowywac je w utworzonym pliku i nastepnie
przy wyborze opcji "laduj gre" inny skrypcik wpisywal w odpowiednie
komorki odpowiednie wartosci.

pozdrawiam
Greg



ani pelzac

Andrzej J. Turowicz napisał(a):


Nawet jak zrobisz upgrade do Windows XP 64 bit to

1 poza Visual Studio 2005 i SQL Server 2005 NIC CI 'nie będzie chodzić"
   ani aplikacje dosowe ani gry.

 2 Tak naprawdę to będziesz miał Windows2003 Serwer z powłoka od XP

Zresztą spróbuj sam na wersji testowej.
Podobnie bedzie z wersją 64 bitową Windows Wista

Oczywiście za kilka miesięcy wszystkie nowe gry i inny soft "Będą chodzić"
ale na to nalezy poczekać :(
Andrzej


Dziękuję za odpowiedź, ale nie rozumeiem jej do końca. Czyli jak
się się dowiem jak zrobić upgrade i powiedzie mi się to, to i tak
nie wiele rzeczy będzie mi chodzić? Słyszałem, że jak sie
instaluje taki win, to chodza 32bit i 64bit aplikację, prawda?

Pozdrawiam, Krzysiek

PS. Chce się dowiedzieć jak to zrobić dla legalnego i nielegalnego
windowsa.
PS2. Jak to NTG to porszę o podanie odpowiedniej grupy.

Pozdrawiam, Krzysiek




Użytkownik "Michał "Dinthalion" Gawroński" <dinthal@yoyo.plnapisał w
wiadomości


DirectX3d czy OpenGL wedlug was  I skad mozna wytrzasnac jakis manual do
DirectX ? Czy do programowania DirectXa potrzeba DirectX SDK ?

PS. Zeby pozniej nie bylo gadania : nie mam zamiaru robic dem pod
Windowsa,
mam zamiar zrobic roguelika w D3d lub w OpenGL.


To zrob go pod dosem albo pod ncurses na unixach.
Po co Ci D3D czy OpenGL do rogalika, przeciez na 486 w tak banalna gre przez
to ludzie nie zagraja.
chcesz miec kosmiczne wymagania dla rogalika, no co ty.... pewnie jeszcze w
Visual Basicu go napiszesz.
Pisz w asmie, bedzie szybszy, pewnie i pojdzie na ATce, konkurencja dla
ADOMa =)

pozdrawiam,
h1




m-kowal@wp.pl wrote:
Mam lamerskie pytanie:
Gdzie można zastosować ten język programowania?
Wiem, że jest fajny, warto się go uczyć, że ma szerokie zastosowania... No
właśnie: jakie?
Jakieś przykłady, please...


No wiec C (a raczej teraz uzywa sie objektowego C++) jest bardzo
uniwersalnym jezykiem.

Stosuje sie go w zasadzie wszedzie - systemy operacyjne z oprogramowaniem
systemowym, gry, programy uzytkowe, multimedia wszelakie.
W zasadzie kazda gra ktora widzisz zostala napisana w C, system operacyjny
ktorego uzywasz tez.

Glownymi zaletami sa bardzo dobre kompilatory z ktorych kazdy znajdzie cos
dla siebie.

Darmowe i bardzo dobre gcc, kompiluje na wszystko poczawszy od zdaje sie
Z80, przez wszystkie Intele na jakis Alpha-ch konczac. Do tego
multiplatformowosc ( unix-y wszelakie, windows itp )

Jezeli cenisz wygode,. piszesz pod Windows i cenisz sobie bardzo dobra
integracje z Windows-ami, zawsze najnowsze SDK pod reka itp to wybierzesz
Visual C++.

Jezeli potrzebujesz szybko projektowac ladne i wygodne interface-y, do tego
masz ochote na bardzo sprawny i wygodny edytor to wybierzesz C++ Buildera.

kowal




Witam
Zacząłem właśnie poznawać uroki języka C++ a pomaga mi w tym kurs "od zera
do gier kodera" ( http://xion.gamedev.pl/texts/megatutorial.xml ) . Mam
jednak z nim problemy bo jest zrobiony pod  Visual C++ a ja używam
Buildera 6 i czasami przy kompilacji wyskakują błędy chociażby taki:
Kod:    
        srand ((int) time(NULL));
        int nWylosowana = rand() % 100 + 1;
        std::cout << "Wylosowano liczbe z przedzialu 1-100." << std::endl;

Błąd:
E2268 Call to undefined function 'time'
E2268 Call to undefined function 'rand'

Jak powinien wygladać poprawny zapis w Builderze?



Dnia Tue, 2 Nov 1999 10:51:30 +0100, Milo <milo@priv1.onet.pl wklepal:

Użytkownik Leszek Krupiński <d@z.pl w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:slrn81qgk9.8g@deith.dom.pl...
Dnia Mon, 01 Nov 1999 00:28:57 GMT, .cyberhead <cybe@box43.gnet.pl
wklepal:
Jestem  poczatkujacym "koderem" i w zwiazku ztym mam pytanie: jakiego
kompilatora uzywac Borlanda 3.1 czy DJGPP? Dodam jeszcze, ze chcem kodowac
gry... A i jeszcze jedno czy C++ to dobry wybor na pierwszy jezyk
programowania? Slyszalem i czytalem, ze nalezy zaczac od Visual Basica
Ktoś cię w jajo zrobił. VB to może się nadaje do pisania makr do ofisa.
Moze sie zdziwisz, ale pod VB mozna robic gry wykorzystujace DX 7.0 SDK...
Wprawdzie nie jestem pewien rezultatow, no ale mozna....

Co z tego, że można? Inne programy też można. Wiem, bo sporo się w nim
bawiłem pare lat temu, także moje wrażenia nie są czystą teorią.
Rzeczywiście, dużo rzeczy można napisać szubko, ale prędkość samego programu
pozostawia wiele do życzenia. Na poziomie, na którym zakończyłem edukację w
VB (wersja 4) nie udało mi się dobrać do funkcji API.




Incjatywę twoją jak najbardziej popieram. Chętnie się przyłączę do
wspólnego projektu. Co prawda mam większe doświadczenie w Visual Basic ale
zacząłem uczyć się C++. C# jest czymś pomiędzy C# a Visua Basic więc
powinienem sobie poradzić.

Z doświadczenia swojego wiem że samemu można się uczyć programowania ale
nie ma to jak nauka praktyczna. Bo same suche czytanie książek nie
wystarcza. Poza tym bez jakieś motywacji ciężko samemu zabrać się za coś
konkretnego. Taką motywacją było by właśnie uczestnictwo we wspólnym
projekcie. Poza pisaniem wspólnej gry można by było też napisać aplikacjię
podobną do Windows Media Center (czyli w jednej aplikacji mamy filmy, TV,
zdięcia, muzykę itp.)


Prześlij zgłoszenie na mojego emaila razem ze mną jest już 4 chętnych liczę
na więcej :) myślę że cała rekrutacja potrwa aż zbierze się około 10 osób
lub więcej. Wtedy założymy jakieś wspólne zamknięte forum i będziemy na nim
uzgadniać szczegóły co pisać w czym itd.



"Gajos" <gajownik@BEZ_TEGOterramail.plwrote Moglibyscie sie podzielic,
jesli znacie jakimis stronkami, na ktorych


moglbym odnalezc gierki napisane w Visual C++ (ostatecznie moze byc
rowniez
w innych: Borland, itp.), chodzi o to aby dzialaly pod Winzgroza, a nie
pod
DOS-em.


Ja dolaczam sie do prosby, ale poszukuje pod DOS-a dla
trybu tekstowego BC  gry tzw. "Wąż" /cos na ksztalt gier w komorkach/.

pozdrawiam



Witam,

Przepraszam, że zadaję tutaj to pytanie, ale nie znalazłem
odpowiedniej grupy, otóż problem jest taki:

"Mam 9 letniego syna ktory w koncu znudzil sie grami na PC. Chce
tworzyc cos sam. Cyz wiecie cos na temat jakiegos jezyka programowania
dla dzieci, czy programu ktory umozliwi mu zaprogramowanie swojej gry
itp. Najlepiej w jezyku polskim. Probowalem visual basic - ale jest za
skomlikowany i nie po polsku. Prosze o pomoc - nie chce zmarnowac jego
zainteresowan."

Czy ktoś pomoże w tej materii?

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wpserwis.htw.pl
  • Powered by MyScript