Wiesz, cześć budynków z HoMM III i tak była nieprzydatna. Targ się budowało głownie po to, że wymagał tego Ratusz. Bractwo Miecza chyba nigdy nie stawiałem, podobnie jak magiczny staw czy to dobudówkę targu od generowania surowca. Jedyne przydatne to były te dające określony bonus na całą grę dla każdego, kto odwiedzi.
To chyba nie graliśmy w to samo HoMM3. Targ był kluczową budowlą, chociażby dlatego, że dawał możliwość pozbycia się nadwyżki surowców i nabycia brakujących, albo nawet ryzykownego manewru sprzedania wszystkiego, żeby kupić wszystkie możliwe jednostki po właśnie nadchodzi atak. 'Dobudówka' też była bardzo przydatna, szczególnie w miastach, w których generowała rzadkie surowce, bo stworzenia siódmego poziomu potrzebowały dużo owych na produkcję. Magiczny staw prowadził do fontanny szczęścia, a ta, tak jak bractwo miecza, dawała całkiem niezły atut przy obronie miast.
Owszem, niektóre budynki były nieco mniej użyteczne, jak chociażby gildia najemników, ale każdy miał swój cel, niektóre nawet bardzo ważne, a wszystkie znaki na niebie i ziemi (tylko fortyfikacje/koszary i raptem 4 zasoby) coś mi mówią, że warstwa ekonomiczna zostanie tak cholernie spłycona, że jej w ogóle nie będzie.
Zmienianie miast w 'swoje własne' zrobi blitzkriegowanie jeszcze łatwiejsze i prawdopodobnie kompletnie zabije zbalansowanie rozgrywki.
Oj zbliża sie gwałt na serii, oj zbliża się. Niestety nie pierwszy i nie ostatni, ale to jest ostatnio taki 'trend'. A i tak się założę, że choćby nie wiadomo jak badziewne, i tak będzie to zbierało same 10/10 i GOTY wszędzie. Bleh i feh.
Ja poczekam... na lepsze gry, mniejsze ceny, mozliwość odpalania backupów, a może i lepsze tv. Jeśli PS3 nie da możliwości odpalania backupów to poniesie ekonomiczną klęskę. Jeśli będzie tak atrakcyjna pod względem użytkowania jak PS2 to przewiduję jej dużą popularność i sukces komercyjny. Oczywiście muszą się pojawić super gry kalibru GT.
Opis
Świetna stara gra(1995) bazujaca na turach strategia(ekonomiczna) gdzie 8 ras walczy o przetrwanie na 6 rodzjach planet tworzoac wojsko generujac żarlo dla ludzi i kase na utrzymanie wszystkiego (energia, drewno, metal, stal, i jeszcze kilkach zasobow jest poterzbne do utrzymania koloni). Karzda rasa ma plusy jak i minusy ludzie sa najlepi w ggeneroaniu kasy ale ich ciezkie jednostki kosztuja wiecej itp, nie zapominajmy o sojuszach paktach naukowych, wojskowych czy handlowych, walka jest uproszczona do automatycznej (wszystko biegnie na siebie i sie zabija). Kiedys to robili gry
Wymagania
Windows95
16MB RAM
2X CD-ROM
90MHZ Pentium
Sound Card
Gra zajmuje spakowana 90mg rozpakowana 170mg
edk2
KOD
Zasilacz mam chiefteca 450w (...) myslalem juz o jakims quadzie z 8mb cache lun 12
Ale jak zakupisz quada i będziesz kręcił, to wtedy te 450w nie wystarczy.
Wiec jarnet86 mowisz zebym jednaak zainwestowal`w cf? Bo jak znam ludzi to nie ktorzy sa za i tez za nie w przypakdu crossfire.
Radeon HD4850 jest obecnie najbardziej ekonomiczną kartą. Dawno nie pamiętam aby za kwotę 350zł (nowa) 280zł (używana), można było kupić kartę której wydajność pozwala na grę w wysokich rozdzielczościach i dość wysokich detalach. A za kwotę dwóch tych Radków nie kupisz żadnej karty która wydajnością przebije te karty w CF. I na dodatek większość gier w których jeden radek się "męczy" skaluje się dość dobrze w CF. Więc mój wniosek jest taki, jeżeli masz zamiar zmiany płyty ze względów na jej słabą wydajności i posiadasz już tego radka. To nie szkodzi zainwestować w płytę z możliwością zrobienia CF. Kwestią sporną, w twoim przypadku może (nie musi) okazać się zasilacz, ale raczej nic się ze sprzętem nie stanie jeżeli wszystko podepniesz i okaże się ze te 450w z chiefteca nie wystarczają. Wtedy zawsze możesz go sprzedać i zakupić 650w który w konfiguracji quad(OC)+CF(OC) spokojnie wystarczy.
Ta plyte MSI tez bralem pod uwage jak i dfi lanpart na p45 tyle ze ciezko jest dostac ta dfi jest na allegro z x48 za 400zl ale to chyba blad w opisie a tez na p45 zdrozaly troche niestety z MSI zaraz obejze ;)
Płyta której lik Ci podałem na allegro, była do kupienia za 200zł wiem, że brak gwary odstrasza, ale za taką kwotę można zaryzykować.
Pod wpływem syna?
nie wiem ale chyba troche zmadrzal pod wplywem argumentow przeciwnikow a David to chyba inna szkola ekonomiczna jest , zdaje sie ze jest neoklasykiem ( ci od teorii gier itp rzeczy )
Tomahawk Zero to najbardziej ekonomiczna z kulek marki Tomahawk.
Zero to typowy produkt nastawiony na komfort płynący z gry, bez niespodzianek pękających w lufie.
Przeznaczony na pola i użytek rekreacyjny.
Dostępne kolory:
* żółty (wiosna jesien )
* różowy (wiosna jesien )
* pomarańczowy (zima )
Przetestujemy je w Niedziele
Dla mnie Risk to porazka Gra byla dobra wiele lat temu, teraz to w ogole trudno nazwac ja strategia - to tak jakby nazywac Monopoly gra ekonomiczna. RISK jest z gatunku gier w ktorych mozna rzucic kostka i zobaczyc kto wygra - wszystko zalezy od farta.
Troche ciekawsze sa wariacje, np. RISK 2210, ale jak dla mnie nie ratuja one gry - to nadal ten sam dice fest.
Inna sprawa jeszcze. ;]
W Barsawii można posługiwać się tylko monetami Throalu (innych nie ma po prostu) z wyjątkiem therańskich i tych starożytnych, chociażby landyjskich.
Logicznym się wydaje, że większe miasta, obstawiałbym Travar, Urupę i Iopos (może Jerris), będą biły własną monetę, dzięki czemu będą mogły wzmocnić swoją pozycję.
Z drugiej strony stoi leżąca ekonomia w EDe, przeciwdziałająca takim zabiegom i utrudniająca dojście do jakichś konkretnych wniosków, poza takim, że chce się krzyknąć "łojezu".
I, cholera, zrobię z ED grę ekonomiczną.
Ramoz te diody UV olej one w niczym Ci nie pomogą i to nie tylko moje zdanie ale wszystkich.Jeśli chodzi o UV to tylko inna dodatkowa lampa wchodzi w grę ale jej cena też już jest odpowiednia.Te diody to poważnie tylko nabijanie ludzi w butelkę.
Ja od siebie polecę Filtr Tetry EX1200 ja ze swojej słabszej wersji jestem zadowolony.Oprócz tego to może JBL Cristal PRO 500 albo wersję ekonomiczną Cristal Profi 1500.One tak w granicach koło 300 zł są do nabycia.
A po co Ci to UV jeśli mogę wiedzieć?
Producent: Frontier Developments/Chris Sawyer
Wydawca: Atari
Kategoria: strategiczne / ekonomiczna
Premiera Świat: 23 lutego 2007
Premiera Polska: 22 marca 2007
Tryb gry: single / multiplayer
Multiplayer: LAN / Internet
Wymagania Wiekowe: 3+
Wymagania sprzętowe:
Windows 98/SE/ME/2000/XP;
Pentium 1GHz,
256MB RAM;
Karta graficzna 64MB,
2.5GB HDD.
Opis:
RollerCoaster Tycoon 3:to kolejna część bardzo popularnej gry, polegającej na budowaniu własnego parku rozrywki, w którym główną atrakcją są kolejki górskie. Dzięki środowisku graficznemu 3D można podziwiać cały park z perspektywy pierwszej osoby oraz przeżyć ekscytującą przejażdżkę kolejką. Trzecia część RollerCoaster Tycoon to także wprowadzenie różnorodności wśród odwiedzających park gości, zaimplementowanie grupowego zachowania i poprawiona sztuczna inteligencja.Do podstawowej wersji gry dołączone są dwa dodatki: Wodne Szaleństwo i Dzikie Jazdy.
Wodne Szaleństwo: umożliwia budowanie atrakcji wodnych (zjeżdżalni, wodospadów, basenów, jacuzzi), umieszczanie zwierząt wodnych (delfiny, orki, ryby akwariowe) oraz urządzanie pokazów z wykorzystaniem wody, światła i muzyki. Dodano 16 nowych typów rollercoasterów i ponad 30 nowych atrakcji.
Dzikie Jazdy: to ponad 20 gatunków dzikich zwierząt, dwa wystroje: safari i dżungla, osiem nowych typów rollercoasterów, cztery dodatkowe środki transportu oraz inne nowe atrakcje dla zwiedzających (m.in organizacja imprez z udziałem wytresowanych zwierząt).
Najważniejsze cechy:
- Środowisko 3D ze wszystkimi detalami otoczenia!
- Możliwość zmiany widoku na grę (z lotu ptaka lub z ziemi) oraz swobodnego rozglądania się.
- Na twarzach gości pojawiają się prawdziwe emocje!
- Zmieniające się pory doby (z wpływem na frekwencję odwiedzających park).
- Profesjonalna polska wersja językowa.
Screeny:
Roller Coaster Tycoon 3
Rct3: Dzikie Jazdy
Rct3: Wodne Szaleństwo
-
eMule Linki
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl