Sa sztuczne sciany, jak ta na poczatku, i te ruchome, ktore niestety trzeba otworzyc guziekiem na drugim koncu labiryntu :3. Tak na prawde myslalem nad dodaniem sladow stop, i jak xarfron mnie popiera to zastanowie sie nad tym glebiej. Mapka wdg mnie byla by zlym pomyslem, chyba ze dodac cos jak w Hugo, ze nie mozesz zbyt dlugo stac patrzac na mape. Powtarzam, niedlugo zaczne ogarniac U3D, i jakosc jak i wydajnosc powinna byc lepsza. Teraz prosil bym o podawanie pomyslow na fabule (tak jak bylo opisane wczesniej, oparta na czyms, o czym wszyscy plotkuja do okola czy cos), a gry wybiore sobie sam. Dziekuje za komentarze : D
Hugo: Jungle Island 2 Hugo: Tropikalna Wyspa 2 producent: ITE Media APS wydawca: ITE Media APS dystrybutor PL: Cenega Poland zobacz: pomoc techniczna dystrybutora kategoria: familijne / zręcznościowe Data Premiery: Świat: 18 czerwca 2002 Polska: 18 czerwca 2002 tryb gry: single player wymagania wiekowe: brak ograniczeń nośnik: 1 CD | cena: 79,90 PLN Rozsądne wymagania sprzętowe: Pentium II 266MHz, 64MB RAM.
Troll Hugo wraca do dżungli, razem ze swoimi przyjaciółmi - małpką Jean-Paulem i tukanem Fernandem. Jeszcze raz musi spotkać się ze starymi wrogami - czarownicą Scyllą i jej wiernym sługą, Donem Kroko. Znowu pojawiają się nieznośne małpy, wciąż próbujące uniemożliwić Hugowi uratowanie jego pięknej żony, Hugoliny, oraz trójki dzieci.
Do przejścia przygotowano kilka różnych zabaw. W zabawie „dżokej” Hugo musi pokonać labirynt, jadąc na grzbiecie szybkiego strusia. Trzeba uważać na lwy i inne groźne zwierzęta, które bynajmniej nie śpią. W grze „Wulkan” trzeba pomóc Hugowi wdrapać się na szczyt wulkanu zanim dogoni go fala gorącej lawy. Oprócz lawy grożą mu także spadające kamienie i bezczelne małpy. „Głośna jazda” to szalone wyścigi ciężarówką przez sztolnie kopalni ukrytej głęboko w Wulkanie. Za to „Bitwa żuków” to fascynująca gra planszowa, w którą można zagrać tylko na wyspie. Trzeba w niej pokonać Jean-Paula w bitwie zwierząt. Wreszcie w „Pojedynku Małp” możemy odgryźć się nieznośnym małpom siedzącym na pniu i przedostać się na drugą stronę. Ostatnia zabawa to „Mahjongg”, gdzie należy wykazać się bystrym wzrokiem i sprytem – Hugo powinien zdejmować cegiełki we właściwej kolejności, by opróżnić planszę.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl
|