LEGO Batman: The Videogame jest grą zręcznościową stworzoną przez studio Traveller's Tales. Deweloper wcześniej uraczył graczy kilkoma innymi hitami, z klockami LEGO w roli głównej, tym razem zdecydował się jednak odejść świata Gwiezdnych Wojen i opracować uniwersum związane ze światem słynnego bohatera - Batmana!
Akcja LEGO Batman: The Videogame ma miejsce w mieście Gotham City, które powinno być znane każdemu fanowi wielkoekranowych przygód Człowieka Nietoperza! Niestety metropolia po raz kolejny zostaje nawiedzona przez grono bandytów. Joker, Pingwin i Dwie Twarze wyruszają by siać spustoszenie na ulicach
, a jedyną osobą, która jest w stanie ich powstrzymać jest oczywiście Batman!
Gra oprócz zabawy dla pojedynczego gracza, oferuje także rozbudowany tryb wieloosobowy. Dzięki możliwości kooperacji rozgrywka jest jeszcze bardziej wciągająca i pozwala na wspólne przechodzenie wątku fabularnego ze znajomym.
Oprawa wizualna LEGO Batman: The Videogame stworzona jest przy wykorzystaniu zaawansowanego silnika
graficznego. Ogólna prezencja już na pierwszy rzut oka przypomina słynne klocki.
Aby móc zobaczyć zawartość umieszczoną w tagu [ CODE ] musisz się zarejestrować
Polecam gorąco tę gierke fajna zabawa i mozna zarobić!
PUZZ - Niesamowita gra zręcznościowa ? rywalizacja, pieniądze, wygrane ? puzz.pl wejdzcie na ta stronę zapewniam nie tylko zabawe ale także fajne nagrody pieniężne:wink3:
Dzięki moim umiejętnościom wyniesionym z gier zręcznościowych spadłem w lave chyba z 4 razy >.< ale nic, zabawa była przednia :D
Z moich obserwacji wynika że w grze podniósł się poziom trudności w porównaniu do grudnia 2009 ;d
@xamek
a to nie wiedziałem ;d
Okropnie nie lubię pewny zadań zręcznościowych, choć w zręcznościówkach jestem coraz lepsza, zupełnie nie wychodzi mi skakanie. Jakoś jeśli bohater musi przebiegnąć kawałek, a nastepnie skoczyć, nie umiem wymierzyć w którym momencie mam nacisnąc klawisz odpowiadajacy za skok i z reguły ginę. Nie lubię długich dialogów i przez to sztucznego wydłużania gry. Nie przepadam też za noszeniem tony rzeczy w ekwipunku i przesuwania strzałki w nimi, aby się dokopać szukanego przedmiotu.
Cytat:
Kolejną rzeczą, której nie lubię w przygodówkach są układanki z przesuwanymi płytkami - każda ich wariacja jest zła! Człowiek tylko się z paskudztwem męczy - zawsze jest problem z ostatnimi płytkami, których poprawne ułożenie wymaga rozpierniczenia poprzednio już ułożonych. Wredne, paskudne - niepotrzebne.
Podpisuje się pod tym obiema rękami, takie układanki przyprawiają mnie o niebywała nerwy i w desperacji oddaje je mojemu bardziej cierpliwemu , jesli chodzi o taką zabawę synowi.
producent: Code Monkeys
wydawca: Ghostlight
kategoria: sportowe
zręcznościowe
Data Premiery:
Europa: 23 maja 2008
Polska: obecnie brak planów wydania
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: Wi-Fi | liczba graczy: 1-4
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
wersja językowa: angielska
Opis Gry
Decathletes jest dość nietypowym połączeniem gry sportowej oraz niezbyt skomplikowanej trójwymiarowej zręcznościówki. Tytuł ten nawiązuje do lekkiej atletyki, czyli jednej z najstarszych i najbardziej utytułowanych form uprawiania sportu. Warto jednocześnie zaznaczyć, iż gry odwołujące się do tego typu zawodów ukazują się wyjątkowo rzadko. Decathletes w założeniach ma przypominać inną znaną posiadaczom popularnych konsol serię produktów, a mianowicie Track & Field.
Zgodnie z tym co może sugerować tytuł opisywanej gry, w Decathletes przejmujemy kontrolę nad sportowcem przystępującym do dziesięcioboju lekkoatletycznego. Za przygotowanie omawianej produkcji odpowiedzialne jest studio developerskie Code Monkeys. Firma ta ma na swoim koncie takie gry jak Charlotte’s Web, czy Garfield. Decathletes powstał z myślą o posiadaczach dwóch najpopularniejszych przenośnych konsol – PlayStation Portable oraz Nintendo DS. Różnice pomiędzy tymi wersjami dotyczą w głównej mierze jakości grafiki oraz zastosowanego sterowania. Pozostałe kwestie rozwiązano w bardzo zbliżony sposób.
Jeszcze przed przystąpieniem do zabawy możemy naturalnie utworzyć własnego sportowca. W tym celu ustalamy zarówno szczegóły wyglądu (rysy twarzy, kolor skóry itp.), jak i ogólną budowę ciała. Sterowana postać w miarę rozwoju zabawy sukcesywnie rozwija swoje umiejętności. Na gracza czeka dość standardowy wachlarz trybów zabawy. Najczęściej bierzemy udział w różnego rodzaju imprezach lekkoatletycznych. W grze zawarto oczywiście wszystkie dyscypliny dziesięcioboju, a więc między innymi bieg na 100 metrów, skok w dal, rzut dyskiem, skok o tyczce, skok wzwyż, czy pchnięcie kulą. Sterowanie jest bardzo przejrzyste. Każda z dyscyplin rozgrywana jest oczywiście w inny sposób.
W nagrodę za kolejne osiągnięcia odblokowujemy ukryte stadiony oraz inne ciekawe bonusy. Zdobywane medale gromadzone są natomiast w specjalnie wyznaczonym do tego celu miejscu. Decathletes posiada oczywiście pełnoprawny multiplayer, dzięki któremu można rywalizować z trzema innymi graczami. Niektóre konkurencje wykonywane są na zmianę, inne (szczególnie biegi) równolegle. Całość rozgrywana jest oczywiście w trójwymiarowym środowisku. W grze pojawia się wiele znanych z prawdziwych zawodów lekkoatletycznych stadionów sportowych.
Sonic Team ( producent )
SEGA ( wydawca )
CD Projekt ( dystrybutor PL )
zręcznościowe ( platformówki )
09 grudnia 2008 ( światowa data premiery )
15 stycznia 2009 ( data wydania w Polsce )
19 listopada 2008 ( Europejska data premiery ) (PAL)
09 grudnia 2008 ( data premiery w USA ) (NTSC)
360 Wii PS2 gra na inne platformy
tryb gry: single player nośnik: 1 BD
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
wersja językowa: angielska
Sonic Unleashed to kolejna odsłona serii gier o przygodach słynnego ponaddźwiękowego jeża. Fabuła jak zwykle opowiada o tym, że doktor Eggman po raz kolejny postanowił zniszczyć świat, a zapobiec temu może tylko Sonic.
Sonic Unleashed to kolejna odsłona serii gier o przygodach słynnego ponaddźwiękowego jeża. Fabuła jak zwykle opowiada o tym, że doktor Eggman po raz kolejny postanowił zniszczyć świat, a zapobiec temu może tylko Sonic.
Gra powraca do korzeni serii, co widać przede wszystkim po czynnościach typowych dla niebieskiego jeża. Biegamy, toczymy się, pokonujemy rampy, spirale itp. Za odpowiednią ilość zebranych pierścieni aktywujemy natomiast jeszcze większe przyspieszenie. W trakcie gry możemy przyjąć zadania poboczne od spotkanych postaci. Bywa, że tymczasowo możemy objąć kontrolę nad którymś z przyjaciół głównego bohatera (Tails, Knuckles etc.).
Grę stworzono na silniku o nazwie Hedgehog Engine, pozwalającym na przedstawienie elementów dwuwymiarowej rozgrywki w trójwymiarowym świecie. Akcja dzieje się w świecie, przypominającym rzeczywisty, więc bajkowe modele postaci połączono z realistycznym otoczeniem. Wszystko to uzupełniane jest przez masę efektów, jak rozmycie w trakcie biegu, wstrząsy ekranu itd. Ciekawostką jest fakt, iż w tej platformówce mamy do czynienia ze zmiennym cyklem dnia i nocy, znacząco wpływającym na przebieg zabawy. Miły dodatek stanowi także możliwość obrania różnych dróg przejścia jednego poziomu.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl
|