gry na komurke z czujnikiem ruchu

Tematy

biblia

Pojawił się kolejny telefon z wbudowanym czujnikiem rozpoznającym ruch. O ile jednak w konkurencyjnym Samsungu SCH-S310 był on zainstalowany głównie do kontrolowania funkcji telefonu, w modelu Pantech & Curitel PH-S6500 pełnić ma inną rolę. Ma być on interfejsem, za pomocą którego użytkownik aparatu będzie m.in. grać w zainstalowane na telefonie gry. Innym „rozrywkowym” zastosowaniem komórki ma być pomiar spalanych przez użytkownika kalorii, szacowany na podstawie analizy jego ruchów.



Akcelerometr pozwoli na instalowanie w telefonie nowych ciekawych gier, jak wyścigi samochodowe, gdzie ruchy telefonu będą symulować m.in. ruchy kierownicy, albo wirtualnego wędkarza, gdzie zapewne telefonem będzie można „zarzucać” i „podrywać”. Kto wie, może pojawi się i specjalna wersja boksu :).



Firma wprowadza swój nowy model za pośrednictwem największego południowokoreańskiego operatora sieci komórkowej SK Telecom. Aparaty Samsunga, także z wbudowanym akcelerometrem, mają pokazać się w sprzedaży w marcu. Poniżej fotografia.Pełna treść publikacji




czytam sobie temacik i przypomniało mi sięze przecież już na pegazusa mieliśmy pistolet z czujnikiem ruchu ........ pamiętacie gierke w której strzelało się do kaczek ?? jako dziecko myślałem że naprawde jest to "jakiś specjalny czujnik który naprowadza nas tak jak mu pokażemY" i mam do Was pytanie. Jak ten szitowski pistolet działał ?????? Na jakiej zasadzie :D :D :D :D :D

Na zasadzie foto komórki chyba.

Kurcze sam sobie chyba to Wii sprawie bo wydaje sie byc kapitalne :D , tak czy siak któras z konsol u mnie zagoszcze a modernizacje pc sobie odpuszcze.

Jak tylko bedziecie mieli czasu troche licze na jakas wieksza foto-relacje + wasze wrazenia z gry.
Ten post był edytowany przez Mr.FrOsT dnia: 08 Grudzień 2006 - 19:19





Komórki będą w końcu miały własne kontrolery do grania. Pytanie tylko po co, skoro gry są na nich nadal bardzo okrojone pod względem grafiki i grywalności? Dopóki N-Gage na dobre nie wejdzie na rynek, a Sony Ericsson nie zdecyduje się w końcu czy stworzyć PSPhone, kontrolery nie będą miały zbytniego powodzenia.

Firma Zeetoo, wiążąc przyszłość komórek z grami, wprowadziła na rynek specjalny, wyposażony w Bluetooth, kontroler Zeemote* przypominający Nunchuka dodawanego do konsoli Wii. Zresztą nie tylko sam kształt zawdzięcza pilot Nunchukowi. Jeśli testy wyjdą pomyślnie, na rynku pojawi się druga wersja kontrolera z czujnikiem ruchu.

Analogowy dżojstik Zeemote ma współpracować z modelami Motoroli, Nokii, Samsunga, Sony Ericssona oraz LG. Firma przeznaczyła już 6,9 miliona dolarów na produkcję gadżetu. Kiedy dokładnie znajdzie się w sklepach, jeszcze nie wiadomo.



Często jest tak wiem z z doświadczenia z tego i z innych forów, że co po niektórym dużo zdziera za pobierania takich gier jak Hamster Hustle w .jad przez komórkę, niektóre osoby nie umieją podłączyć za pomocą kabla usb, aby działał im internet w fonie. Dla tego coś takiego im się przyda, widziałem już wiele próźb o przesłanie gier .jad w formacie .jar, szczególnie jeśli chodzi o te np. na czujnik ruchu jak w yarim. Właśnie takim osobom się to przyda. A co do czerwonego koloru to nie wiedziałem Sory.



1. Spotkałem się z takim układem klawiszy podczas jednego z LAN party. Zapomniałem po prostu zabrać klawiatury ze sobą więc pożyczyłem od kolesia, który aktualnie nie grał. Po 15 minutach stałe przy kasie supermarketu z najtańszą klawiaturą jaką mieli i na niej grało mi się 80% lepiej i skuteczniej niż na tych rombach, trapezach czy jakie tam jeszcze kształty widać. Właściciel wydziwiacza DOBRZE grał na swoim sprzęcie więc wniosek jest następujący: trzeba się do tego po prostu przyzwyczaić.

2. First of all HILTI to nie inni... Zestawy bezprzewodowe NIE NADAJĄ SIĘ DO GRY NA WYSOKIM POZIOMIE. Osobiście spotkałem się tylko z jednym graczem, który zainwestował w DOBRĄ mysz bezprzewodową MX700, którą po TYGODNIU zmienił na taką kosiarkę jak ja mam.
Obrazowo:
Jeśli czas reakcji myszy przewodowej optycznej w skład której wchodzi zczytanie obrazu, przetworzenie danych z optycznych na elektryczne jako A to czas reakcji myszy bezprzewodowej optycznej należy rozpatrzyć w następny sposób:
a Wybrudzenie myszy ze stanu uśpienia ( nie zawsze jest wymagane, w myszach kablowych do gry proces ten nie występuje);
b Zczytanie obrazu, przetworzenie danych z optycznych na elektryczne (wchodzi w skład czasu A)
c Przetworzenie sygnałów z elektrycznych na nadawane droga radiową i wysłanie ich kanałem powietrznym
d Czas przejścia przez kanał powietrzny,
e Wyłapanie sygnału przez czujnik radiowy i przetworzenie ich z powrotem na elektryczne,
f Wysłanie odebranych informacji za pomocą przewodu.
Zaznaczyć należy, że te procesy są bardzo krótkie, ale czas potrzebny do ich realizacji jest NIEZEROWY. Sumując te minimalne czasy mamy LAGA!!!
Reasumując:
Czas reakcji myszy przewodowej = A
Czas reakcji myszy bezprzewodowej = A + procesy(a;c;d;e) bądź A + procesy(c;d;e)

3. Patrz punkt wyżej, jeśli chodzi o problemy z kursorem przy bezprzewodowych... No zdążają się interferencje sygnałów radiowych w okolicy odbiornika co wpływa na ruch wskaźnika myszy. Czasami słabszej jakości optyczne mają efekt tzw. pływającego kursora. Jak położysz komórke koło takiego zestawu i dostaniesz sygnała to fajne rzeczy mogą się dziac na ekranie :E
4. Ładowarkę dostaniesz tylko do zestawu Cordless Desktop MX wzwyż.
5. Większość moich znajomych graczy i ja sam mam mysz podpiętą pod PS2 ze względu na wyższe odświeżanie tego portu (200) w stosunku do USB (125) Aczkolwiek na USB też się fajnie gra.

Edit: jakieś krzaki powyskakiwały, trzeba było trohe poprzestawiać...


[Edytowane: 16/5/2004 przez HILTI]

[Edytowane: 16/5/2004 przez HILTI]




wez iphona , n82 trzeszczy obudowa, ma małe niewygodne klawisze i dużo mniejszy wyświetlacz. Jak będziesz chciał robić fotki to kup sobie nawet za 400 zł kompakt który będzie robił zdjęcia o wiele lepsze niż n82 ze swoją pseudo matrycą, w której od picu jest megapikseli, a jak wiadomo wpychają tam piksele dla tłumanów którzy na fotografii się nie znają. Wiadomo bowiem że ważniejszą rzeczą w cyfrówkach jest wielkość i jakość matrycy.
Nawet cyfrówki które mają kilka lat i 3 mpx robią dużo lepsze zdjęcia niż "ten pseudo aparat w komórce" pozdro :P

To weź iPhone do reki a ja wezme N82 i zobaczymy kto szybciej napisze SMS'a. Cyfrowki nie masz zawsze ze soba i nie raz taki aparat jak jest w N82 spokojnie wystarczy przecietnemu zjadaczowi chleba aby zrobic ciekawe zdjecie. Tak wiec daruj sobie juz te gadki odnosnie fotografii


Iphone zdecydowanie lepszy, ponieważ:
*DOTYK- dla mnie to przeważa o wyborze,
*Jakość dźwięku- oczywiście mowa tu na słuchawkach,
*Aplikacje- setki aplikacji(Jeżeli zrobiłbyś Jake brake`a to tysiące !),
*Design.

Tu bym sie kłócił.. bo to co wymieniles to jest tylko Twoje zdanie :lol2: Moze ekran dotykowy jest fajny ale nie jest praktyczny tak jak zwykla klawiatura. Kolejna sprawa Design.. co do wygladu jest to kwestia gustu a o tym sie nie dyskutuje. Jakość dzwięku.. Hmm.. słyszałeś jak gra iPhone oraz N82 na słuchawkach?? Czy tylko sie naczytałes w necie?? Przyznam ze z iPhona miałem okazje na sluchawkach posluchac moze ze 3 utwory i szczerze jakos mnie nie zachwycila ta "jakosc dzwieku" ale ze nie miałem z muzyką na słuchawkach dłużego doświadczenia tak wiec nie wypowiadam sie na ten temat..
Jestem Ciekawy ile z tych tysiecy aplikacji macie zainstalowanych i z ktorych faktycznie korzystacie.. Na Nokii korzystałem raptem moze z 5 aplikacji: odtwarzacz filmów, odtwarzacz audio, Nawigacja, Menager plikow oraz porgram do obslugi czujnika ruchu.. Kolega ma tam oczywiscie jakies poziomice, Quake III Arena, jakas wode, pistolety i innego pokoroju pierdoly tylko pytanko na co?? Aby sie pochwalic :kwasny:



F jak Fun (tłum. rozrywka), czyli początkiem nowej serii Sony Ericssona okazał się zaprezentowany już wcześniej nieoficjalnie model F305 przeznaczony dla miłośników gier komórkowych. Telefon wyposażony został w technologię Mobile Gaming i specjalnie dedykowane klawisze do grania.



Mobile Gaming to nic innego jak kontrola gier przy pomocy czujnika ruchu. Wystarczy zmienić położenie telefonu, żeby zamienić komórkę w mini konsolę do grania. Dostępne są na starcie trzy gry: “Bowling”, “Bass fishing” i “Jockey”. Dostęp do gier został ułatwiony przez dedykowany klawisz, a głośniki stereo mają za zadanie dodatkowo zwiększyć poziom rozrywki.

Specyfikacja modelu:

* Motion Gaming,
* horyzontalny tryb grania,
* dedykowane klawisze do grania,
* obsługa gier 3D,
* głośniki stereo,
* Java MIDP 2.0,
* PlayNow™,
* odtwarzacz muzyczny - MP3/AAC/AAC+/ eAAC+,
* TrackID™,
* radio FM stereo,
* Bluetooth z A2DP, USB,
* aparat cyfrowy - 2 megapiksele,
* ekran - 2″, 176 x 220, TFT, 262 tys. kolorów,
* WAP 2.0 xHTML,
* wiadomości SMS, MMS, przewidywanie tekstu,
* dyktafon,
* obudowa Style-up™,
* wymiary - 96 x 47 x 14.6 mm,
* waga - 97.5 g,
* kolory - Polar White (biały) i Mystic Black (czarny),
* do 10 MB pamięci wewnętrznej,
* obsługa kart M2,
* do 8 godzin rozmowy,
* do 400 godzin czuwania,
* EDGE 850/900/1800/190.

Telefon pojawi się w trzecim kwartele tego roku.




Informacje brane z www.komorkomania.pl

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wpserwis.htw.pl
  • Powered by MyScript