gry wyścigowe i samohodowe

Tematy

biblia


szkoda ze jest 2 wojna swiatowa...znowu
i dobrze! bo ta seria powinna być w II WŚ

No jasne, a NFS niech cały czas ciągnie motyw z tuningiem samochodów i nielegalnych wyścigów, ups, to się nie sprawdza? :C CoD4 była jedną z lepszych gier 2007 roku m.in. właśnie z pomysłu na toczenie się gry w obecnym świecie. A jeden nowy pomysł tworzy automatycznie kolejny itd itp.

Akurat jak twórcy NFS chcieli zrobić coś innego tj. Pro Street okazało się klapą. CoD4 był dobry, ale wg. mnie klimat II wojny jest lepszy. A gdyby mieli zrobić jeszcze 2 części we współczesności to by była lipa. Większość FPS jest we współczesności. Z II wojną światową kojarzę tylko MOH, Wolfenstein, Brother in Arms i Mortyr (może gdybym dłużej pomyślał jeszcze parę tytułów by się znalazło) a reszta gier to współczesność lub przyszłość których jest od groma. Tylko w grach w czasach drugiej wojny brało się udział w "epickich" bitwach np. w Normandii, pod Kurskiem itd. W COD4 już takich bitew nie uświadczyłem. Ogólnie nie pokoi mnie fakt, że COD wychodzi co roku teraz. Podzieli pewnie los Fify, NFS itd. II wojna była, współczesność była, co potem przyszłość, potem ewentualnie Wietnam a co wymyślą za 3-4 lata? Może walki z Zombie



Road to Fame to kolejna gra reprezentująca gatunek wyścigów samochodowych. Według jej twórców, osób z zespołu 576 media, oferuje graczom satysfakcjonującą rozgrywkę, która łączy najlepsze cechy gier zręcznościowych (m.in. prostotę sterowania) i symulatorów (zaawansowany, realistyczny silnik fizyczny). W Road to Fame gracz wciela się w postać anonimowego kierowcy, którego celem jest dostanie się na szczyt list rankingowych siedmiu klas wyścigów dostępnych w grze. Aby to osiągnąć należy oczywiście wygrać jak najwięcej wyścigów. Na samym początku prowadzimy słaby i nie podrasowany samochód, ale dzięki kolejnym wygranym uzyskujemy środki finansowe, które pozwalają nam modernizować swój pojazd, a nawet kupić lepszy, silniejszy i szybszy niż ten posiadany obecnie. Łącznie autorzy zaimplementowali do gry dziesięć różnych samochodów, którymi weźmiemy udział w około 50 wyścigach (liczba zależna od osiągnięć w grze). Nasze zmagania toczą się na 20 trasach umiejscowionych w zróżnicowanych lokacjach (m.in.: miasto, wieś, profesjonalne tory wyścigowe). Jak przystało na nowoczesną produkcję, Road to Fame wykorzystuje trójwymiarowy silnik graficzny, doświadczamy też zmiennych warunków pogodowych i drogowych. Warto jeszcze dodać iż istnieje możliwość ukończenia wyścigu na kilka możliwych sposobów.



Rally Championship Xtreme PL





Kolejna część znakomitej serii wyścigów samochodowych Rally Championship kierująca się w stronę
realizmu oraz znacznie większej dowolności w wyborze trasy przejazdu.
W pełni trójwymiarowa grafika, gdzie wszystkie elementy wykonane są całkowicie w 3D.
Oprócz tras znanych z British Rally Championship trzy nowe rajdy: Arktyczny, Safari i USA.
Nowością w grze jest edytor komentarzy pilota, dzięki któremu można samemu ustawić
czy dany zakręt to „lewy 3” czy „lewy 2”.
Pięć trybów gry, w tym tryb kariery.

wymagania sprzętowe:
Pentium II 350MHz,
120MB RAM,
akcelerator 3D
Pełna Polska wersja językowa z udziałem Macieja Wisławskiego.



/>



Po słuchaj pablo1b znałem kiedyś fajną grę był to tak jakby symulator jazdy samochodów wyścigowych dało się spalić gumę a gdy przesadziłeś nawet na felgach mogłeś jechać samochód dał się rozwalić na całego.Ale skleroza i już nie pamiętam.Gry na sprzęgło na zmianę biegów to NFS nawet na manualnej lepiej się jeździ niż na automatycznej.Jeśli mi się przypomni to zrobię edit xD



Poszukuję gry wyścigowej:

-grafika: jest ona zbliżona do Space Haste
-muzyka: o ile dobrze pamiętam, to nie było muzyki w tle, tylko dźwięki samochodów itp.
-data wydania: nie później niż w 2002r

Ogólnie była to gra bardzo podobna do Space Haste. Dobrze pamiętam, że były to futurystyczne samochody i na pierwszej trasie był taki tunel, po wjechaniu do którego można było jeździć po "suficie". Samochody (większość) mogły jeździć nawet po dachowaniu tak, bez różnicy było czy jechało się "dachem" czy normalnie.

Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże, bo bardzo mi zależy na tej grze. Przypominam że w nagrodę daję plusy, nawet za małą pomoc





Info - www.gry-online.pl
Rally Championship to kolejna pozycja z serii symulacji rajdów samochodowych, opracowana przez doświadczony zespół Magnetic Fields. Dzięki tej grze będziemy mogli wcielić się w jednego z kierowców ubiegających się o tytuł rajdowego mistrza Wielkiej Brytanii.
- 23 dostępne samochody rajdowe: Subaru Impreza WRC, Seat Ibiza Kit Car, Ford Escort Cosworth, Fort Puma i inne.
- Modele samochodów opracowane zostały z wyjątkową dbałością o szczegóły (ponad 1000 wieloboków na model).
- 36 torów i ponad 640 km dróg z tras wszystkich wyścigów składających się na Mobil1 BRC.
- Polska wersja językowa z udziałem Macieja Wisławskiego i Martyny Wojciechowskiej.
- Możliwość obserwacji akcji z kilku kamer znajdujących się wewnątrz lub na zewnątrz pojazdu, każdy samochód posiada własną, odmiennie wyglądającą deskę rozdzielczą.
- Rozbudowany system uszkodzeń i awarii samochodu.
- Możliwość gry poprzez sieć lokalną lub Internet.
- Tryb splitscreen pozwalający na wspólną zabawę dwóch osób na jednym komputerze.
/>

Hasło

stawu


/ Nie cytuj bezpośrednich linków



GTR poprostu    REWELACJA!!!
Tak odjechanej symulacji samochodowej jeszcze nie było, absolutny hit, a ten
dźwięk silnika powala na kolana. Tylko pewnie bez kiery to nie bardzo idzie
grać ale z kierą to jakbyś zasiadł za kierownicą Lister'a i ognia. Gram od
kilku dni i nie mogę się nadziwić. Wreszcie jakaś porządna symulacja, w
której musisz włożyć trochę czucia w granie a nie tylko gaz do dechy.
Polecam dla prawdziwych fanów sportów motorowych i gier wyścigowych.
Do ściągnięcia z 3dgamers



- gra wyscigowa w polskiej wersji jezykowej.
- 5 samochodow, a wsrod nich takie perelki motoryzacji jak Syrenka, Trabant
czy Warszawa.
- auta w wersjach podstawowych i tuningowanych.
- 30 tras
- odcinki nocne
- mozliwosc gry w sieci

juz od symbolicznej zlotowki!
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=39815122

zapraszam,
uggrest




Radosław Popławski wrote:

| Ozonuja ja ;-) + fluor. Ale wiesz, cale swinstwo i tak zostaje. Ja pije
| zrodlana, przywozona do Wrocka. Widac jednak, ze jest to dobry wybor, bo
| niektorym bije po kranowce ;-)

Z Jacusiem powinieneś się dogadać. Macie bardzo podobny punkt widzenia
(no offence) :)))))))).


Poplawski woli kranowe. To sie da zauwazyc :-)

Ciekawe, kiedy napisze, w ktrorym wyscigu wystapil
silnik F1 o mocy 1500 KM. Chyba w grze komputerowej,
ktora uprawia na sieci.

(http://www.fantasyf1racing.com/teams/poplawski_r.htm)

Jak widac, "wiedze" o samochodach i wyscigach samochodowych
Poplawski czerpie z gier komputerowych. Radciu, gry komputerowe,
to zabawa dla dzieci. Swiat rzeczewisty ma ograniczenia
fizyczne nieistniejace w wyimaginowanym swiecie komputerowych
gier.

Czy dane na temat zawieszen Forda Escorta rowniez czerpiesz z
symulacji komputerowych ? Napisz, skad wiesz, ze
"Escort najbardziej sie psuje" ? Wrozyles z fusow, czy tak ci
kolega powiedzial ?

Uklony



Witam,
Poszukuję dobrą symulację do symulatora samochodowego – zręcznościowego, który
obsłużyłby 3 monitory – Th2go oraz ruchome siedzenie. Zbudowałem symulator WRC –
uniwersalny symulator samochodowy - i szukam najlepszych gier zręcznościowych,
wyścigów, które nie wymagają dużego zaangażowania od gracza.

Jeśli masz jakieś pomysły pisz!!! na marketing@mabu.pl

Symulator można zobaczyć na www.vreal.pl

Z góry dziękuję za pomoc.



> Dodam tylko, ze na komponenty hybrydowe (niekoniecznie elektryczne) ma byc
> dozwolone maksymalnie 20 kg na samochod. Tak wiec czy startuje sie z
> akumulatorami pelnymi, czy pustymi, nie gra wiekszej roli.

Jak obserwuje ewolucje przepisow, to wydaje mi sie, ze chodzi o nakladanie
wysrubowanych zalozen by konstruktorzy poglowkowali troche nad wykorzystaniem
tego w wyscigu.

> Jak dla mnie to listek figowy i zaslona dymna ze strony FIA.

Ja mysle, ze nie do konca. Nie chodzi o rzeczywiste oszczednosci w trakcie
wyscigow, lecz raczej o stymulowanie rozwoju napedow hybrydowych. Pomysly z F1
beda mogly pozniej miec zastosowanie w cywilnych autach.

> W porownaniu z wydatkiem energi na transfer setek tysiecy widzow do i od
> wyscigow zuzycie paliwa przez same pojazdy wyscigowe jest mniej, niz
pomijalne.
> A nawet transport zespolow wyscigowych ciezarowkami i samolotami zuzywa
kilkase
> t
> razy wiecej energii, niz same wyscigowki.

Oczywiscie masz racje, ale jak np jakis patent wynaleziony w F1 trafi do tych
mas, to ten bilans energetyczny bedzie wygladal inaczej. Moze jednak naiwnie,
ale wierze, ze sport samochodowy, poza aspektem marketingowym, jednak
przyczynia sie do rozwoju mysli moto.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wpserwis.htw.pl
  • Powered by MyScript