A ja myślę, że taki koleś poprostu ma anatomiczne uwarunkowanie tj. lepiej zaczepione ścięgna mięśni do kości. Człowiek w ogóle jest nieco dziwną konstrukcją, bo jak można podnosić dużo, jak np. bica mamy zaczepionego tuż przy łokciu, przecież zaczepiony choćby 5cm bliżej w stronę dłoni zwiększyłby naszą siłę kilkukrotnie (zasada dźwigni: F1*r1 = F2*r2). W takim wypadku jakim jest człowiek, każdy centymetr gra dużą rolę, może właśnie koleś ma troszkę bliżej zaczepy mięśni i stąd ta siła, w końcu wszyscy się różnimy, także i pod tym kątem.
" />ręce mi opadają jak to czytam i te wasze wypowiedzi... no cóż jeszcze jest taka możliwość że skoro facet "nie mógł" to go kurator ścignoł bo póki nie skończysz 15 lat jesteś dzieckiem i np. całowanie to już jest zbrodnia. Oczywiście zakładam że facet jest o wiele starszy.
Współczuje ci dziewczyno, bo tak się dajesz wykorzystywać fizycznie i emocjonalnie. czy ty tego nie widzisz że to jest taka podstępna gra?
To nie odpowiadanie na sms-y te milczenie tygodniami i te bajki z innymi... i nie tylko on gra, do tej całej zabawy zaangażował swoich kolegów.
Moje wnioski są takie: albo to drań któremu bym nakopał albo już mu nakopano i cię kocha. Mimo tego który wniosek jest prawdziwy ty dziewczyno powinnaś się pouczyć choć by anatomii człowieka a potem o zabezpieczeniach żeby nie było za kilka miesięcy tematu "Ojej jestem w ciąży z Januszkiem".
No to życzę powodzenia w pogłębianiu wiedzy.
Ps. jak byś chciała podyskutować to proszę bardzo numer gg jest tu na dole V
Na lekcji anatomii Pani Frał prezentuje na modelu człowieka różne organy. Wywołuje to obrzydzenie całej klasy, za wyjątkiem Czesia, który jako jedyny proponuje nazwać pomoc naukową (Wójek Alfred). Po lekcji bohaterowie idą zagrać w Magicznych Wojowników. W trakcie gry Czesio ciągle wspomina "Wójka Alfreda", za co reszta się na niego obraża. Anusiak w wulgarny, usłyszany od ojca sposób wyrzuca Czesia. Zasmucony Czesio spotyka na cmentarzu Marcela, który w zamian za przekazanie listu Higienistce obiecuje sprowadzenie Wójka Alfreda. W tym samym czasie reszta bohaterów pod wpływem wyrzutów sumienia postanawia zrobić to samo. Jednakże Marcel ich ubiega. Następnego dnia kradzież wychodzi na jaw i rozpoczyna się poszukiwanie winnych. Chłopcy, którzy obawiają się, że wina spadnie na nich, postanawiają zamówić w Internecie kolejnego manekina. Wykorzystują do tego celu witrynę, z której korzystała matka Konieczki, jak tata wyjechał na delegację. Tymczasem Higienistka podczas wizyty na cmentarzu odkryła w cmentarnej kaplicy Czesia bawiącego się z Wójkiem Alfredem. Jednakże wdzięczność wobec Czesia za dostarczenie wiadomości nie pozwoliła jej zabrać pomocy naukowej. Zamiast tego ukradła figurkę z kaplicy, zabrała do swojego gabinetu i zaczęła ją przerabiać. Następnego dnia w klasie pojawiły się dwa modele, które bynajmniej nie były pomocami naukowymi.
" />Build jest pod kątem ciosów w plecy ze slayerem (więc ciężka ręka musi być obowiązkowo), oraz grania uczciwie i zdobycia power armora dopiero po 90% gry, a nie idac na skroty do navarro.
Raz tak zagrałem (tzn w Norze miałem już Adv. Power Armor), stwierdziłem że jest do d*** i zacząłem od nowa.
**** edit:
Właściwie wzięcie Zdolniachy jest zbędne. Z inteligencją 7 tracimy 6 skill pointsów na poziom. Ale za to bez Zdolniachy mamy o 5 skill pointsów na poziom więcej, do tego +10 do wszystkich skillów na początku gry. Najlepiej wziąć do tego builda Fatum. Przy unarmed 300 i tak zawsze trafiamy więc wada nas nie dotyczy. Przy *olbrzymim* kp, znacznie zwiększona szansa na krytyczną porażkę (a jej warunkiem jest spudłowanie) się bardzo przydaje. Do tego zamiast jednego 'bonus move' można wziąć dodger. Ostatecznie:
Siła 10 Zręczność 10 Kondycja 10 Inteligencja 7 Percepcja 1 Charyzma 1 Szczęście 1 (ostatnie trzy atrybuty są niepotrzebne)
Zdolniacha + Fatum
Walka Wręcz + Skradanie + Retoryka
Twarde Pięści (+2 damage) Szybkie Stopy (+2 ap tylko na ruch) Mistrz Uników (+5 kp) Nietykalny (+25 kp, +3 za każdy nie użyty ap - przy szybkim podbiciu Unarmed, zyskamy 30 kp na początku gry, co przy Fatum da *ciekawe* efekty) Szybkie Pięści (-1 ap za każdy cios wręcz) Cicha Śmierć (trafienie w plecy podczas skradania zadaje podwójne obrażenia) Anatomia (+5 damage) Zabójca (każdy cios jest krytyczny) przy ewentualnych wyższych poziomach brać Człowiek Czynu (perki w kolejności zdobywania)
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl
|