Jak przerobić v.2.0 na v.1.0 GTA SA ?
Ludze skarża się że niektóre multiplayer'y gier komputerowych (GTA SA) działają jedynie z wersją 1.0 nie zawsze jest ona, więc po to właśnie jest ten temat Patch zmieniający wersje gry działa tylko na zamieszczonych poniżej wersjach gry:
USA 1.01
USA 2.00
European 1.01
European 2.00
German 1.01
German 1.00
Jeżeli posiadamy oryginalne GTA SA z inną wersją niż 1.0 to możemy je łatwo przerobić postępując zgodnie z poniższymi instrukcjami:
Najpierw żeby nie było problemu radzę zrobić kopie zapasową wszystkich plików ( Nie konieczne, ale zalecam). A jeśli nie możemy to chociaż pliku: gta_sa.exe
Oto sposób jak można przerobić GTA SA z innej wersji, na wersję 1.0 :
Ściągamy któregoś patcha z poniższych linków:
Mirror1
Potem klikamy na ikonkę gtasapatch.exe wybieramy: Next, znowu: Next i podajemy ścieżkę docelową do pliku: gta_sa.exe
Wyświelti się komunikat o poprawnym zainstalowaniu patcha. Mamy już wersję 1.0
Gdy przy instalacji wyskoczy błąd znaczy że mamy wersję inną niż te powyżej wymienione w temacie.
Ps.Przepraszam za piractwo i inne rzeczy z tym związane...
By Max_Renault
Skopiowane z działu MTA
Zainstalowałem sobie moda na osobówke przez SAMI i gdy wchodze na serwer pisze, ze GTA jest modyfikowane i coś z plikiem data. Dobra, odinstalowałem, ale problem został, przez co nie moge wejsc na serwer. I tu moje pytanie. Jakim cudem wy macie mody, skoro na MTA 1.0.3 wygląda na to, że nie mozna ich miec? No i czy mozecie mi podac oryginalne pliki, ktore podmieniłem? Bo średnio mi sie chce robic reinstall...
Witam mam taki problem odinstalowałem GTA SA i zainstalowałem skopiowałem Cracka i odpalam GTA ląduje mi się wszystko ładnie pięknie a po chwili wyskakuje mi taka ramka "WYŚLIJ RAPORT O BŁĘDACH" i obok "NIE WYSYŁAJ" klikam na to NIE WYSYŁAJ i mnie wywala z GTA mam nadzieje ze każdemu nie raz wyskakiwała taka ramka to mam nadzieje ze będziecie wiedzieć o jaka ramkę mi chodzi już ściągałem nowego Cracka z neta i dalej to samo już nie wiem co mam zrobić nie mogę grac ani na singlu ani na MTA.
Zaraz...
Jak MTA 1.0 wczytuje skrypty z SA-MP, to już nie problem!
W końcu w .pawn są większe funkcje modyfikacji gry niż w .lua
Teraz poprosić Maweja, aby napisa skrypt na kierunkowskazy.
Co do lusterek, to jest możliwe dodanie odbić w czasie rzeczywistym, lecz musiał bym poprzerabiać wszystkie modele, albo wszystkie trucki, i w miejsce tego siwego, stawic lusterko (zastosowano to min. w modzie 'gostown paradise').
Wszystko jest realne, nawet kamera zza kierownicy, tylko trzeba było by poszperać w main.scm (są tam konfigurackje kamery). Tylko jest 1 minus. Jak patrzysz przez szybe, w gta san andreas, to nie widzisz swiatel sygnalizacji itp. A może ściągnąć źródło MTA 1.0 (google code), i tam pozmieniać synchronizacje (aby była lepsza, zwłaszcza przy jeździe z kimś w pojeździe). A wracając do tych szyb, poprostu sie ich można pozbyć z modelu, i problem rozwiązany
@EDIT
Oraz oczywiście modyfikacja pliku 'd3d9.dll'
AA x16 w GTA/MTA? Nie dla idiotów
Co potrzebujemy?
- nowe stery nvidii z Panelem sterowania NVIDIA
- czas
Wygładzanie można ustawić nawet w starych grach typu cs 1.6
No to do dzieła. Pokażę to na GTA
-1. Wyłączamy całkowicie AA w grze!
0. Wchodzimy w Panel sterowania i włączamy Panel sterowania NVIDIA
Screen tłumaczący wszystko:
1. Wybieramy widok zaawansowany (o ile nie mamy)
2. Rozwijamy Ustawienia 3D
3. Wybieramy Zarządzanie ustawieniami 3D
4. Zakładka Ustawienia Programu
5. Wybieramy GTA:SA, jeśli go tam nie ma, patrz pkt 6
6. Klikamy Dodaj, szukamy i wybieramy gta_sa.exe
7. Schodzimy niżej
8. Ustawiamy tak jak na screenie
9. To jeszcze nie koniec, zapomniałem pokazać tego na screenie
A więc schodzimy na sam dół i klikamy Zastosuj.
Gotowe. Cieszymy się gładkim obrazem
Oczywiście działa to w innych grach, nie wiem czy we wszystkich, ale np w tak starej grze jak CS 1.6 działa W Oblivionie również
O ile dobrze pamiętam to w ati było coś podobnego do tego nvidia panelu więc pewnie też tam można podobnie nagrzebać
[ Dodano: 2008-06-13, 23:10 ]
sprawdzone - działa we wszystkich grach
"]Frame limiter mam na OFF
a patrzcie na benchmark z frapsa:
MTA odpala frame limiter automatycznie żeby to ludzie z NASA nie próbowali czitować wyłączając go w opcjach GTA . Generalnie limit powinien wynosić 25 (tyle co w GTA przy włączonym), ale lepszym kompom udaje się to przekroczyć.
U mnie rzadko pokazywała się wartość 25 i tylko wtedy gdy na serwerze byłem sam, ale powyżej nigdy nie miałem…
a mta sprawdza tylko plik handling czy ogólnie całe gta?? tzn. jak ktoś ma podmienione samochody to może grać na innych serwerach?? albo np. jak ma wgrany jakiś mod??
ideał jak by AntiCheat sprawdzal tylko handling - i wtedy ustawić: na orginał i 2paq'a
problem z czitowaniem by znikł (tzn. część ...)
"]a mta sprawdza tylko plik handling czy ogólnie całe gta?? tzn. jak ktoś ma podmienione samochody to może grać na innych serwerach?? albo np. jak ma wgrany jakiś mod??
ideał jak by AntiCheat sprawdzal tylko handling - i wtedy ustawić: na orginał i 2paq'a
problem z czitowaniem by znikł (tzn. część ...)
Fajny pomysł szkoda że ludzie jeszcze nie wymyślili idału..
A co do AntiCheat'a to mam trochę doświadczenia na ten temat,(nie żebym citował)
więc to zależy jak poważny jest mod.Właściwie jak ma się powgrywane samochody to AntiCheat wpuszcza graczy bo z tego co wiem mało to ma dorzeczy bo samochody i tak są normalne..
(MTA ma pliki z samochodami chyba dla tego)
Textury można praktycznie wszystkie podmienić i nie będą działać jest tylko jeden wyjątek jak np.dorysujesz coś na radarze to wtedy będziesz to widział na radarze grając na MTA.:)
Ale z tego co wiem to wogóle niemożna grzebać w skryptach
(oczywiście nie w takich nad którymi pracuje acp tylko nad tymi w grze..)
To tak... Widzę, że do PTS nowej mapy potrzeba 1.0.3... ściągam, robię co trzeba i odpalam.. Pisze, żebym usunął mody... To ja robię reinstalla (żeby było szybciej i jeszcze raz Odpalam. gdy już ma się pojawić quick connect itp., wyłącza mi się MTA Odpalam GTA i też nie działa... Robię reinstala wszystkiego z GTA i usuwam te foldery co czea i znowu nie działa... Pomyślałem, że mam udu**** cracka... ściągnąłem innego i też nie działa... teraz ściągam nową instalkę do GTA... W czym był problem Wie kto może??
To zaczynamy.
Krok 1 Wchodzimy do pliku z grą np C:programfilesgta i kopiujemy sobie plik Data
Krok 2 Wklejamy go na pulpit lub w jakieś dowolne miejsce.
Krok 3 Ściągamy GTA Parking oraz modyfikację którą chcemy podmienić
Krok 4 Wypakowywujemy modyfikację tym sposobem
Krok 5 Instalujemy mod w gta parking
-Plik > Dodaj mod
-Zaznaczamy mod jednym kliknięciem i na dole instaluj lub instaluj jako (jeżeli Ci nie odpowiada podmieniane domyślnie auto)
pamiętaj aby nic nie odznaczać
Krok 6 Teraz kopiujemy następujące pliki z skopiowanego wcześniej Data do data w naszej grze czyli np C:programfilesgtadata <<weapon, water1, water, vehicles.ide, surfinfo, surfaud, surface, object, melee, handling.cfg, carmods
I mamy podmienione autko oraz czyste pliki w MTA. Pamiętaj też aby nie usuwać plików z Data bo po każdej zamianie musisz stosować krok 6.
UWAGA! Jeżeli nie skopiowałeś data a coś podmieniałeś i wyświetla Ci się komunikat .... has ben modyfi ( coś tam bo zapomniałem jak ktoś pamięta to prosze o EDIT )
Link do czystego DATA
http://www.speedyshare.co...WhiteDragon.rar Hasło: pts
PS:Jak temat nie potrzebny lub nie właściwy to proszę usunąć.
PS2:Jak link wygaśnie to proszę pisać PW lub na gg 12164207
PS3:Jeżeli masz jakieś problemy to też pisz na gg lub PW
HASLO DO ARCHIWUM (pts)
Tutaj:
http://www.mininova.org/tor/1950427
Macie GTA SA takie jak ja mam Na takim działa MTA!
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl