Witam chcialbym wam przedstawic forum z serii Grand theft Auto. Forum powstalo pod koniec Listopada 2008 roku i ma juz prawie 700 userow pod koniec lutego zmienilismy hosting ale dzisiaj wrocilismy ponownie na ten.
U nas znajdziesz duzo ciekawych Modyfikacji, Skryptow, Map, Cheatow oraz pomoc w GTA, Pawno, MTA i reklame serwerow, clanow i stron.
Nasza strona to www.exs.wxv.pl
Serdecznie zapraszamy do oceniania i rejestracji.
GTA 3 (PC) Grand Theft Auto III - Liberty City
Tego torrenta dodał użytkownik lerine1,
opis torrenta oraz więcej informacji na temat tej pozycji znajduję się pod oryginalnym linkiem trackera: GTA 3 (PC) Grand Theft Auto III - Liberty City P2P Download: GTA 3 (PC) Grand Theft Auto III - Liberty City RAPIDSHARE Download:
Grand theft auto (GTA) Jako swoje imie wpisz:
ITSGALLUS - dostęp do wszystkich poziomów
ITSTANTRUM - nieskończona ilość żyć
IAMTHELAW - likwiduje policję
SUCKMYROCKET - wszystkie bronie, zbroja i klucz
IAMGARYPENN - zbroja i klucz
6031769 - nieskończone życie
PORKCHARSUI - kilka bajerów:
C - włącza i wyłącza napis z prędkością i uszkodzeniem samochodu
D - kopiuje ekran do pliku
K - oddala kamere od ekranu
[ - j/w, tyle że jeszcze więcej
L - przybliża kamere do ekranu
Gracie w GTA? Podoba wam się? Graliście w IV?
GTA Vice City
mes ( producent )
Take 2 Interactive ( wydawca )
Cenega Poland ( dystrybutor PL )
gry akcji / zręcznościowe
12 maja 2003 ( światowa data premiery )
04 sierpnia 2003 ( data wydania w Polsce )
PC zobacz na: PS2
tryb gry: single player nośnik: 2 CD
wymagania wiekowe: 18+ cena w dniu premiery: 139 zł
WYMAGANIA SPRZĘTOWE
Pentium III 1,2GHz
256MB RAM
32MB akcelerator 3D
1.5 GB HDD
OPIS
Grand Theft Auto: Vice City to kolejna część niezwykle popularnej serii gier opowiadających o światku przestępczym, a mówiąc dosłownie, swoistego rodzaju rozwinięcie części poprzedniej - Grand Theft Auto 3. Akcja toczy się w latach 80-tych XX wieku i umiejscowiona jest w nowym mieście Vice City, do którego Tom Vercetti (czyli gracz) zostaje wysłany przez Sonny’ego Forelli, aby zrobić „porządek” z tamtejszymi gangami, kubańskimi gangsterami i skorumpowanymi glinami. Gra, podobnie jak poprzedniczki, składa się z szeregu misji połączonych jedną, spójną i należy zaznaczyć „nielinearną” fabułą. Nasze zadania to m.in. kradzieże samochodów, rabunki, morderstwa, dostarczanie niezwykle ważnych przesyłek, podkładanie bomb, itp. – czyli robota typowa dla rasowego recydywisty i bandziora. Vice City to ogromna i zróżnicowana metropolia (tzw. wrota do Południowej Ameryki i Karaibów), znajdziemy tu m.in. słoneczne plaże, tereny rekreacyjne, zatłoczone centrum miasta opanowane przez wysokie biurowce oraz slumsy. Na ulicach
VC spotkamy też różnych ludzi, począwszy od zwykłych śmieciarzy, a skończywszy na gwiazdach rocka, znanych politykach, itp. Po mieście możemy poruszać się w różnoraki sposób. W nasze ręce może wpaść kilkanaście typów samochodów, w tym niektóre znane z GTA3, a niektóre zupełnie nowe, jak choćby Chevrolet Corvette przeznaczony dla entuzjastów o sportowym zacięciu. Nowością jest dostępność motorów, sportowych łodzi motorowych oraz helikoptera. Rzecz jasna możemy także używać asortymentu 30 broni, począwszy od pałki, a skończywszy na karabinie saperskim i Uzi. Naszą rozgrywkę umilają różne stacje radiowe nadające każdy rodzaj muzyki, m.in. rock, pop, techno, jazz i soul.
Aby móc zobaczyć zawartość umieszczoną w tagu [ CODE ] musisz się zarejestrować
Oj... Muszę bronić serie GTA.
Cytat:
1. Misje sa naprawde barzdo dopracowane, nie ma tej liniowosci co w Gta.
A gdzie w GTA (począwszy od 3 po San Andreas) są misje podobne do siebie? Nie przeczę Mafia też serfuje odmienne zadania, ale ich ilość jest wręcz śmiesznie mała przy możliwościach np. SA.
Cytat:
2. Mafia ma o wiele lepsza grafike od Gta.
A po co komu grafika? Lecz szczerze to moja pierwsza reakcja na ten tekst była: odwalił na orbitę Marsa! Notabene Mafia ma tylko świetny model postaci i... nic poza tym ją nie wyróżnia, zaś może w serii GTA twórcy nie stawiają na grafikę, lecz i ona, choć jest już drugiej jakości utrzymuje poziom. A tak nawiasem mówiąc, po co w grze pokroju Vice City czy San Andreas dobra grafika?
Cytat:
Mozna by tak wymieniac dlugo ale musze sie zmywac.
Chyba jednak powinieneś wymienić dłuuuużego, bo te 2 powyższe argument są słabe i wręcz... śmieszne.
Cytat:
mafia , ma w sobie to coś, misje są zróżnicowane, i nie można się nudzić, co misje, możesz otwierać nowy , lepszy samochód, w GTA, po prostu podłazisz to samochodu
Maj gad... to ty musiałeś grać w GTA jak moja kuzynka: nie wykonywać żadnych misji, tylko jeździć na kamikadze.
Ale do rzeczy. Chłopie... Mafia jest bardziej (ogólnie) rozbudowana od GTA (dajmy) SA? Oto co serwują nam twórcy w póki co najnowszej części Grand Theft Auto: blisko 50 misji głównych (każda wręcz unikalna!), plus 7 po kupieniu nieruchomości, napad na kasyno, kolejne 4/5, w każdym mieście wyścigi uliczne, stadiony, wojny gangów, standardowe misje: paramedyka, policjanta i strażaka i wiele innych rzeczy, których zapomniałem wymienić.
I ty mówisz, że Mafia, która co daje? Swobodną jazdę, gdzie można tylko jeździć po mieście, zabijać mafiozów i kupować bronie. Zaś misje są wręcz hermetycznie zafoliowane, 100% liniowość.
Powiem krótko: nie znajdziesz bardziej rozbudowanej gry zręcznościowo-gangsterskiej(akcji) od GTA SA, z którą Mafia może konkurować tylko klimatem (przewyższa, jeśli oczywiście preferujesz grę jako mafioso) i zróżnicowaniem misji ( tu przegrywa).
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl
|