Zapomniałem dodac ze oczywisce ma wspomaganie i w zeszłym roku było wymieniane cale zawieszenie posiada klimatyzacje,elektryczne szyby, podgrzewanie tylnej szyby,silnik DOhc,na 2 wałkach,wymaga lekkeiego remontu-szczyrkaja zawory-,glosniki, czerwone pokrowce na siedzenia,opłacone oc na rok w sierpniu, zdjecia po zrobieniu moge przeslac do 7 dni,cena do uzgodnienia Jakby co prosze dzwonic | Katowice, | silnik DOHC, elektryka, do malego remonciuku | kolor czerwony auto po kobiecie | najbogatsza wersja | Tanio 691377605
| Czarny napisa (a): | Ta.... nasta nowy dzie a ja nareszcie mam 18 lat | Od 16 maja YEEEEEEEEEEEEEEEE:))))))))))))))))) | No to gratulacje :)))
| A ja od 15 maja mam 23 lata ukonczone. To proponuje maly konkurs (bez nagrod) na liscie - kto jest najstarszym Atarowskim Listowiczem i kto najmlodszym. Ja Irek (Ireniu) Wojcik mam juz 27 (we wrzesniu 28) na karczychu, pierwszy kontakt z Atari 65XE 11 lat temu.
Na ja bede mial 26 (w grudniu), pierwszy kontakt (800XL) 13 lat temu Pozdrawiam Rafal Kawecki *********************************** * kawe@elektryk.ie.pwr.wroc.pl * kawe@pwr.wroc.pl * http://www.pwr.wroc.pl/~kawecki/ * http://kawecki.atari.org/ *
Witam Rozrusznik rzęzi. Po przeczytaniu postów archiwalnych na temat kłopotów z rozrusznikiem dotoczoyłem tukejkę do łożyska ślizgowego o grubości ścianki 0,7 mm(tak ją wyrobiło).Elektryka sprawdzona - masa podłączona bez zanieczyszczeń. A rozrusznik rzęzi dalej. Czy przyczyną może być brak jednej śruby w mocowniu silnika do tej całej obudowy.Nie śmiejcie się że nie znam nazewnictwa, ale w motoryzacji siedzę odkąd kupiłem Garba. To było 4 miesiące temu . Ale dopiero teraz siedzę z lokciami usmarowanymi w smarze i grzebię przy przekładaniu silnika z jednego garaba do drugiego. I wychodzą różne klocki. Garb Garbowi nierówny chyba to zależy od rocznika. Różne srednice tarczz sprzęgeł, rózne długości linek do sprzęgła. A jak już poprzedni właściciel coś pokopoie z zapłonem, coś poprzerabia po swojemu to już istny jazz. Wracam do śruby. Otóż jest ona wyłamana w korpusie silnika i silnik trzyna sie tylko na trzech subach. Powoduje to w miejscu czwartej, że silnik odstaje około 3-4 mm . Czy to skrzywienie powoduje że ten mały trybik w rozruszniku jest skrzywiony względem zębatej tarczy od docisku sprzęgła i sie nie zazębia??? Myślę, ze to jest przyczyna. Ale może podpowie ktoś bardziej doświadczony. VW 1300-65 Zielona Żaba - Tomasz Ćwikła - Lublin
Witka ----- Original Message ----- From: "Piotr Jocek" <klo@garbomania.com.pl
druga sprawa jest klapka od lwleu paliwa. nie mam tam zamka. wymyslil kots
moze przykrecic taki maly zawias - zasuwke zamykana od strony bagaznika i ostatnia sprawa to klakson. mam taka sportowa kierownice, elektryk
chcial
duzy przycisk - wlacznik - chyba sa takie w sklepach elektronicznych - laczysz elektryke i wklejasz np. na silikon - zeby moc potem wyjac - chyba ze jakas blacha - ale to zalezy jak kierownica wyglada - czy byloby gdzie to wstawic pzodro MmK vi@post.pl
| "Mam Garbusa, super woz ! | Pelen komfort, pelen luz" "Garbaty to auto jest najlepsze, Piekna linia tnie powietrze"
"Zawieszenie mu szwankuje Elektryka sie chajcuje"
:(((( Przepraszam za sarkazm , ale znowu mialem maly pozar , a juz myslalem ze jest wszystko ok :(( Rhon <r@garbus.getin.pl Rhonswagen '59 1600 ccm
Swego czasu troszkę ujezdzałem Atosika. Generalnie ciekawy samochód , ale: minusy: - trzeba się namachać wajcha zmiany biegów - strasznie krótkie przełożenia - dużo twardego plastki w środku - jeździ się trochę jak żukiem - wysokie i wąskie. - nowy strasznie dużo traci na wartości i ciężko jest go sprzedać - poza silnikiem jednak troche awaryjny - problemy z wiecznie krzywymi tarczami hamulcowymi i z elektryką plusy: - ładownośc - jak ktoś ma mały sklepik i chce coś powozić - jest idealny - na miasto dosyć fajny - łatwo zaparkować Pozdrawiam Rafał Gieraziński Ps. Dotyczy Atosa "zwykłego" - nie jeździłem wersją Prime. Użytkownik <iwona2@poczta.onet.plw wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:6b65.00000000.3ab36@newsgate.onet.pl... Chcę dowiedzieć sie coś na temat Atosa.Może ktoś już nim jeździ? Proszę o wrażenia - plusy i minusy. Z pozdrowieniami Iwet. -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
J.F. <jfox_xnosp@poczta.onet.pl napisał(a): A konkretnie co sie stalo ? Bo ja rozumiem ze jak auto pare lat stoi to mu moga cylindry zardzewiec, ze jak postoi w wilgoci to elektryka WN moze byc kiepska, ale zeby od malego przebiegu silnik sie zabijal ? J.
HGW co się stało, ale kompresji to on nie miał. Psik-psika nie wlewał dziadek,bo go serwisował. Ale i tu wielkie ALE, serwisowanie polegało na przyjazdzie do serwisu zgodnie z zaleceniami, czyli co 15 000 tys. A że było to co pare lat, to ... sami sobie dopowiedzcie . Pozdr Toma
Na poczatku dziekuje wszystkim za szybki odzew. Juz wiem co z tym automatem. Natomiast kwestia serwisu jest dalej aktualna. Moze i sie nie psuja (w kazdym razie malo), ale od czasu do czasu trzeba zrobic przeglad, zmienic klocki itd, a wolalbym tego nie robic na przyklad w serwisie Poloneza. A propos - wczoraj przepalil mi sie bezpiecznik. U takich 'normalnych' elektrykow nie bylo bezpiecznikow. Zwarl na krotko. Krzysztof Janicki
Gratuluje "normalnym" elektrykom pomyslu:)))) A tak na serio to kup sobie odpowiedni bezpiecznik i zaloz sobie sam (maly problem) Slrzynka jest przy zawiasach lewych przdnich drzwi. Musisz odkrecic jedna srubke i juz masz. A glowny "dystybutor", tez z bezpiecznikami znajduje sie pod klapa silnika. Jest to czana skrzynka po prawej stronie , gdzies w polowie wysokosci silnika.
Pozdrawiam
Tak, wiem że W140 to poprzednia "S" i ona mi sie wogóle nie podoba (w
przeciwieństwie do W126 - mmmmmm;)
W126 fajny ale tylku w SEC-u tak na oko normalny wyglada jak nowsza beczka;) Mnie sie nie podoba tylko ze wzgledu na slabe osiagi i maly wybor silnikow o duzych mocach praktycznie jest tylko 5.0l i 5.6l z tych co porzadnie jeżdzą. W kwestii nadwozia jest niezly szczegolnie patrzac z boku. A'propos - czy dwudrzwiowa "S" z tych poprzednich to też W140?
Podobnie tyle że C140
Bo TEN właśnie mi się podoba najmniej. Ale oczywiście kwestia gustu :)
Co ci sie nie podoba w tym autku:))??? wyglada pokaźnie i takie ma byc, a nie udawac - od tego jest W124. Pozatym niedoscigniony pod wzgledem komfortu, wyciszenia i tych rozmiarow wewnatrz na tamte czasy kazde podobne cenowo auto bylo gorsze no i wspaniala klimatyzacja. Wygladem zblizony do W124 tyle ze wiekszy, na poczatku produkcji były felery jak psujaca sie elektryka w tym modelu, MB oklamał takze dziennikarzy podajac pojemnosc bagaznika 550l. w rzeczywistosci jest 525l. Produkowali długo także nie wypałem nie był (8 lat) .
http://www.ultimatecarpage.com/frame.php?file=pic.php&imagenum=2&carn... <500E MB W124 300 E24 ==Pozdrowienia== <3-miasto
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl
|