Witam wszystkich serdecznie
Bardzo proszę o pomoc. Od jakiegoś czasu pozycja mojej strony www.wirtualnapraga.pl na google systematytcznie spada. zawsze podchodziłem amatorsko do pozycjonowania i nie korzystałem z usług firm. Zwracałem uwagę tylko na meta tagi a dowiedziałem się dopiero na tym forum iż istnieje coś takiego jak "linkowanie ?". Bardzo proszę o udzielenie wskazówek na czym to polega i czy obecnie moje meta tagi są dobrze określone:
<title>WIRTUALNA PRAGA . Najtańsze noclegi - Praga. Pensjonaty, hostele, hotele, akademiki, noclegownie, koncert, sylwester, 2006</title>
<meta name="Description" content="Najlepsza oferta - tanie noclegi, praga, pensjonaty, hostele, hotele, akademiki, rezerwacje. Praktyczne informacje o Pradze. Praga noclegi. Koncerty, Sylwester 2006.">
<meta name="Keywords" content="praga, pradze, praskie, praha, prague, w Pradze, noclegi, nocleg, pensjonaty, hostele, hotele, akademiki, kwatery, apartamenty, mieszkania, oferty, tanie, czechy, wirtualnapraga, wirtualna, koncerty, mapa, zabytki, zwiedzanie, sylwester, weekend, wycieczka, kurs korony, hradczany, most karola, złota uliczka, metro, komunikacja, gastronomia">
Pozdrawiam Jacoslav
A Trat 321 dostanę tylko w necie czy w jakimś sklepie tyż?
W necie ale nie za nic. Jest to podoban inicjatywa jak "Praha-Bratislava" - koleś to robi i rozsyła w cenie nośnika i przesyłki.
Trat 321 - http://simtrains.eu/trate/trat321/
Praha-Bratislava - http://www.semora.cz/msts/
Zwróćcie uwagę na mapy obydwu tras - jak olbrzymi obszar jest odwzorowany.
I jakkolwiek twórca trasy "Praha-Bratislava" pan Zbynek Semora (były czeski maszynista) jest bardzo miłym i konkretnym facetem, to Martin twórca "Trat 321" już tak miły nie jest, słyszałem, że bywaja problemy przy zakupie jego trasy...
I za to właśnie nie lubie TRS'a. A co zrobić, gdy samemu sie zrobi domek, który nie jest dostępny do pobrania na stronie, tylko ma być wyłącznie w trasie :?:
Wtedy jedyną możliwością jest dołączenie go do pliku z ów mapą, niestety nie jest to dość częsty widok. Większość twórców publikuje swoje mapy na DLS, wtedy przy zaznaczeniu odpowiedniej opcji mapa pobiera się wraz z niezbędnymi dodatkami (jeśli te są tam dostępne). Ja zaś z racji nie publikowania tej mapy na DLS proponuję graczom ściągnięcie dodatków poprzez grę, podczas uruchomienia mapy pojawia się komunikat o braku dodatków, wystarczy kliknąć jeden przycisk i dodatki (z DLS) pobierają się automatycznie. Po pobraniu tych dodatków pozostaje tylko odwiedzić kilka stron.
Po za tym, co ma licencja wymyślona przez Auran, do autorskich dodatków :?: Ja cos robię i to ja ustalam licencję jaka ma być do mojego dodatku.
Większość dodatków zabrania na dołączanie ich do paczek z mapą (czemu? nie wiem...), przez co sytuacja jest taka jak widać. W ostatniej wersji mapy postaram się dołączyć do paczki z mapą te dodatki, na które pozwolę zgodę, ale będzie to niestety mały odsetek całości.
Screeny fajne, ale i tak nic nie pobije Bratislava - Praha.
Projektu nie widziałem szczerze przyznam.
Pozdrawiam
Tak jak w temacie mam problem z tym zadaniem a dokładnie chodzi mi o przebiegi w Pradze. Jadąc z Olomouca mijam stację Praha Holesovice, następnie Praha Bubenec za którą wjeżdżam na tor niewłaściwy i dojeżdżam do Praha Sedlec w którym mapa się kończy. Czy dalej trzeba jechać tyłem lokomotywą na końcu co wydaje mi się nieco dziwne czy wcześniej w którymś miejscu trzeba wykonać manewry żeby przygotować skład do jazdy w kierunku przeciwnym?? Jeśli tak to w którym miejscu należy je wykonać??
Pozdrawiam
Ptaszków nigdzie nie ma -SlezskĂĄ. Najlepiej zorientowac się bezpośrednio tutaj:
http://www.mapy.cz/search...%2C+Praha+3&ci=
Masz nawet numery domów. Praga jest podzielona na ponumerowane okręgi administracyjne, dlatego Praha 3, dzielnica Vinohrady. Po prawej stronie masz na czerwono zaznaczone w jakim miejscu miasta ta ulica się znajduje. Na dole jest lupka i można zmieniać powiększenie.
Można zatrzymać się na Vinohradskej i kawałek dojść. Zaparkować jest raczej trudno, ale nie jest tak źle, wymaga to trochę sprytu.
Tak, dostalem. Troche lipa ale mapa dokladniejsza bo nowsza.
Więc tak:
Zalety:
-dokladniejsza mapa
-pokazuje przekroczenie prędkości jak sie ustawi
-fajnie pokazuje fototadary + dźwięk
-więcej opcji do ustawień
-można korzystać ze starej mapy
-nic sie nie aktualizuje tylko wlada kartę
-lepiej lapie sygnal
Wady:
-kiepski interfejs przelączania map krajów i innych opcji wybotu gdzie ich jest więcej niż na jednej strone(palcem sie przesuwa i jak sie kliknie za mocno to sie wlączy niechciane państwo lub POI)
-beznadziejne gosy(ale da sie przyzwyczaić)
-często sie zawiesza glos i trzeba resetować
-wlaczanie kiepskie - trzeba wlaczyc urządzenie a następnie wlożyć kartę pamięci i tak za każdym razem
-spóżniona reakcja na bardziej rozbudowanych skrzyżowaniach, trzeba wcześniej zapamiętać bo na bierząco to trzeba będzie zawracać bo wskazuje za późno skręty i lekko przeskakuje więc jak już wykonam skręt to ona jakby mnie dopiero dogania
-dostaje sie kartę pamięci z pytą DVD na której są tylko manuale w PDF - brak pyty naprawczej i jest nie do odzyskania, więc jeśli sie zepsuje coś w nawi to nie ma jak jej naprawić. NIe wiedziaem o tym i tak to bym przegral plyte DVD przed wyslaniem.
-na trasie Tarnów - Kraków brak fotoradarów, ale na sczęście można dodać samemu
-wolniej oblicza trasę - dużo wolniej (chcąc w domu sobie popatrzyć na np Tarnów - Praha liczy okolo 2 minut, im dalej tym wolniej, na szczęście w Polsce jest ok
Czy warto? Jednak warto, nowsza mapa, jest alternatywa wylączenia nowej mapy i pozostanie przy starej.
Darmowa aktualizacja a mnie kosztowalo to 20 zl (przesylki) ale nie to jest najgorsze. Najgorsze jest to że nie oddadzą plyty DVD która zawierala pliki naprawszcze do starej mapy.
Zresztą jak patrzylem na nowe navi Mio np moove to interfejs i mapa wyglądają tak samo jak ta aktualizacja. A zajęlo im to kupę czasu.
pozdr
my jechaliśmy z Opola do Wrocławia o 4.13, potem z Wrocławia bezpośrednio do Pragi o 6.25 na miejscu bylismy przed godziną 13. (wiem,ze jest tez pociag późniejszy i wiem, że jest też pociąg z Katowic bezpośredni, ale nie pamiętam o której, można sprawdzić na rozkładzie pkp -> www.pkp.pl ) Kupowałam bilet turystyczny+CD, zapłaciłam za niego 70 zł i miałam w obie strony, od Lichkova (miejscowość graniczna) musiałam kupić bilet do Pragi, tam i powrót zapłaciłam ok 450 koron.
Noleg znalazłam przez neta -> http://www.ubytovna-praha.info/ pensjonat (bardziej jak akademik) nosi nazwę Zahradni Mesto. Za nocleg płaciliśmy po 300 koron od łebka, i trzeba mieć na kaucję (zwrotną oczywiście) 500 kc. Rufikowi pani portierka powiedziała, ze jak sięzałatwia u nich bezpośrednio nocleg mozna za niego zapłacić 245 koron.
Jak dojechac do noclegowni -> z Praha hlavni nadrazi linią metra C jeden przystanek do Museum, potem linią metra A do Skalki (6 przystanków) a potem autobusem o numerze 195 lub 224 (nocne są z 5 na początku) 3 przystanki do Centrum Zahradni Mesto i jak się wysiada, to niemal na wprost przystanku jest ów hostel/akademik. Patrząc na mapę myślalam,ze bedziemy tam jechać z godzinę. Nie było tak źle, po 20 minutach bylismy na miejscu.
Ze wstępami bedzie gorzej, bo mysmy sobie zwiedzali z zewnątrz. Za mało czasu było na wnętrza. Więc nie znam cen. Wiem tylko ile kosztuje rejs po Wełtawie - 200 koron od ludzia
Słyszałam ,ze jest bardzo fajne i tanie połączenie tylko nieco czasochłonne, bo - trzeba dojechać do Kudowy Zdrój ,stamtąd do Nahodu, a stamąd już można do Pragi
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl
|