Mapa pznań

Tematy

biblia

Witam

aktualnie mieszkam w Poznaniu i raz ze nie znam tutejszych terenow, dwa ze nie mam z kim jezdzic.
Kondycyjnie nie jestem super (mialem roczna przerwe) tak wiec na razie interesuja mnie wyjazdy +/- 60km.
Moj rower to treking/cross tak wiec nie w kazdy teren sie nadaje
wiek, plec, itp partnera jest mi bez roznicy
jezdzic moge codziennie jednak nie o kazdej porze (chociaz moge wstac na rower nawet i o 5 rano)

uprzedzam, ze duzo gadam
mile widziana znajomosc tutejszych terenow, lecz nie bedzie mi przeszkadzac ktos w podobnej sytuacji jak moja (zawsze w plecaku mam mape i calkiem dobrze orientuje sie w terenie)

mieszkam na jezycach

zalaczam zdjecia

rower:

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs035.snc3/12301_1399247577895_1133457781_1206690_7468691_n.jpg

ja:

http://photos.nasza-klasa.pl/743277/10/other/std/b074679b7d.jpeg

ja i rower:

http://photos.nasza-klasa.pl/743277/11/other/std/67dad25bd8.jpeg

Pozdrawiam
Tobiasz



" />
">Mam taki szaleńczy pomysł aby ten tunel wykorzystać jako most drogowy dla samochodow , chociażby jednokierunkowy do południa w kierunku Poznania, a po 13.00 w drugą stronę. Nie wiem czy takie rozwiazania sa stosowane ??. Zalety - mniejsze korki korki korki korki ..........
Mozna by to zrobić przy okazji modernizacji trasy Wroclaw - Poznań. Może mawet droga dwukierunkowa.
Aktualnie jest tam szerokie przejście dla pieszych (tak bylo 2 lata temu - jak tam spacerowałem ????).
Chyba sobie pomarzyłem!!!????

Nie marzysz ... zanim przejście dorobiło się słupków widziałem tam samochody. Jechały od skrzyżowania Rivoliego z Dębiecką (po polu) do wiaduktu, potem wiaduktem na drugą stronę autostrady i drogą wzdłuż autostrady, do Opolskiej.
Na mapie nawet widać tą drogę:
<iframe width="425" height="350" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src="http://maps.google.com/maps?f=q&hl=pl&geocode=&q=&sll=52.354399,16.891093&sspn=0.006802,0.019312&ie=UTF8&ll=52.35474,16.890471&spn=0.013604,0.038624&t=h&z=15&output=embed&s=AARTsJrabK93RWLuqIi40I-Y1lezrF7eKw"></iframe><br /><small><a href="http://maps.google.com/maps?f=q&hl=pl&geocode=&q=&sll=52.354399,16.891093&sspn=0.006802,0.019312&ie=UTF8&ll=52.35474,16.890471&spn=0.013604,0.038624&t=h&z=15&source=embed" style="color:#0000FF;text-align:left">Wyświetl większą mapę</a></small>




Mała sugestia: czy do Kolobrzegu i Koszalina nie byłoby szybciej przez Poznań/Świdwin
Wtedy albo z Koszalina, albo z Kołobrzegu. Bezsensem byłoby puszczanie pociągu trasą mocno na około, ze zmianą kierunku jazdy w Koszalinie. Taki pociąg jechałby albo z pominięciem Koszalina (czyli bez większego sensu - Białogard i Kołobrzeg dużego potoku nie wygenerują) albo ze Słupska, z pominięciem Kołobrzegu. A szybciej raczej by nie było. Patrząc na czas przejazdu z Koszalina: Słupia będzie jechać 6h 50min. Przez Poznań czas wyglądałby następująco: Obecnie posp. Słowiniec jedzie z Koszalina do Poznania równe 4 godziny. Dla ekspresu można by na tej linii przyjąć czas 3h 45min. W Poznaniu musiałby być zmieniony kierunek jazdy - ok. 10 minut. Następnie odcinek Poznań - WC: ekspres Lubuszanin pokonuje tą trasę w 3h 15min. Sumując to wszystko wychodzi 7h 10min. Czyli o 20 minut dłużej. Pamiętajmy jednak, że obecnie PWK jest w remoncie, w związku z czym ten czas może się jeszcze o ok. 20 minut wydłużyć.

A wariant świdwiński przemilczę - wystarczy spojrzeć na mapę



Cześć,

sorry za odkopanie wątku, ale ponieważ nie skończył się żadną konkluzją poza szukaniem mostu;) to się chciałem zapytać, czy może się jednak udało znaleźć jakieś rozwiązanie problemu (poza przesyłaniem plików do innych osób)? Czy wszyscy dali już sobie po prostu spokój?

Mam dokładnie ten sam problem:
- trasy utworzone w MS przy użyciu GP Mapy 2008.3 (MS v. 6.14.1, która jak rozumiem, ma niezbyt dobrą opinię)
- wysłane do urządzenia wraz z punktami
- zarówno z punktami pośrednimi jak i bez. Start, koniec i punkty pośrednie dodawałem przy największym powiększeniu, żeby nie było, że wskazuję jakieś krzaki bez drogi
- trasy zaczynają sie i kończą w Polsce i nie zbliżają sie do granic (konkretnie to Poznań-Katowice z punktem pośrednim po to żeby ominąć Łódź plus trochę kręcenia się po Śląsku i Zagłębiu)
- problem występuje niezależnie od tego czy mapa CNE jest w urządzeniu włączona czy nie
- problem również jest niezależny od tego czy urządzenie w momencie importu z pliku temp.gpx ma zasięg satelitów czy nie
- pojedynczy reset (prawy dolny narożnik) nic nie pomógł
- plik current.gpx i temp.gpx po zgraniu na kompa otwierają sie bez problemu pod MS (inna sprawa, że to ta sama kopia MS, która wcześniej utworzyła ten temp.gpx),
- ponowne przeliczanie tras też nic nie daje.

Oczywiście na bazie zgranych punktów nuvi bez problemu wylicza trasę, ale to nie o to chodzi. Przyznam szczerze, że opcja wysyłania tras z PC była jedną z ważniejszych przyczyn zakupienia tego a nie innego modelu. Bo siedzieć przy Google Earth a potem wklepać to to do nawigacji to ja mogę, ale chodziło mi o oszczędność czasu.



ŁYSOGORSKI v. ŁYSOHORSKI. Mikołaj, podpisarz trembowelski 1600 r. Jan otrzymał 1624 r. części wsi Łysohorce. Józef ustąpił 1635 roku części wsi Łysohorce. Dominik, kanonik lwowski 1770 r.. biegły malarz i astronom, zrobił mapę archidyecezyi lwowskiej 1782 r. Józef, namiestnik grodzki owrucki 1775 r. (Metr. Kor., Wyr. Tryb. Lubel.).
http://www.wbc.poznan.pl/dlibra/
Herbarz Seweryna Uruskiego



<b>Zakład Komunalny Kleszczewo</b>
Na początek omówię historię i tabor ZK Kleszczewo.
Przedsiębiorstwo to powstało w 1991 roku, gdy MPK postanowiło pozbyć się linii podmiejskich. ZK przejęło obsługę linii 113, która powstała w 1976 roku. Jako ciekawostkę mogę podać fakt, że w latach 1999-2000 ZK Kleszcewo obsługiwało jeszcze jedną linię ze Swarzędza do Kleszczewa (do dziś można spotakć na tej trasie pozostawione przystanki np. zatoczkę w Gowarzewie). Linia ta została zlikwidowana z powodu małego zainteresowania.
Teraz trochę o taborze ZK Kleszczewo. Firma posiada 6 autobusów z czego 4 to Autosany H9 (jeden Autosan H9-35, dwa Autosany H9-20 i jeden Autosan H9-21, jeden z Autosanów jest po generalnym remoncie), a reszta to Jelcze (jeden Jelcz PR-110 i jeden Jelcz M11 przerobiony podczas remontu na wersję dwudrzwiową (ex. MPK Poznań 1484))
Opisy reszty przewoźników będę stopniowo umieszczać (jak tylko znajdę trochę czasu)
Jeśli chcecie poznać więcej faktów i zobaczyć zdjęcia oraz mapę zapraszam na moją stronę o komunikacji w rejonie Poznania: <a href="http://www.pozbus.prv.pl">www.pozbus.prv.pl</a>



" />POZNAŃ - POZNAŃ - POZNAŃ - POZNAŃ - POZNAŃ - POZNAŃ - POZNAŃ

Wracając po przerwie do tematu tworzenia MAPY KONCERTÓW NIEMENA, zacznę od bliskiego sercu Poznania - centrum mego województwa, bo tutaj Niemen bywał bardzo chętnie i... wielokrotnie.
Przypomnę koncert z połowy maja 1993 roku - niestety nie znam dokładnej daty dziennej* - opierając się na relacji TV-ES (koncert z prywatnych taśm Piotra Starzyńskiego).

*Piotrze - czy mógłbyś pomóc w uściśleniu tej daty i miejsca owego recitalu?

POZNAŃ - POZNAŃ - POZNAŃ - POZNAŃ - POZNAŃ - POZNAŃ - POZNAŃ



Ja kupiłem w sklepie navshop.com ,czekałem ok. 4 dni i miałem możliwość podglądu ,gdzie w danej chwili znajduje się moja przesyłka ,czyli pełna kulturka :
http://navshop.com/en/product/poland-slovakia-czech-republic-hungary-major-roads-of-europe-2006-2007-vdo-dayton/5885/18/1
Dziwne ,że na liście dystrybutorów tej mapy w Polsce jest KulczykTradex ,bo jak próbowałem się z nimi skontaktować to mnie olali .

W porównaniu z poprzednią mapą zmieniło się wiele ,ale na naszych drogach też się trochę ruszyło tzn . nie ma np. nowego docinka autostrady Poznań-Łódź i nie ma niektórych obwodnic . Jednak są nawet najmniejsze wsie ,a w mniejszych miasteczkach przybyło ulic . W poprzedniej wersji w większych miastach ,oprócz Warszawy ,były tylko drogi przelotowe ,a teraz są wszystkie ulice np. po Trójmieście czy Krakowie jeździło mi się o 200% lepiej ,niż na poprzedniej .



KONCERTY: Coalition for Kids 01.10.2005 19:00, Spodek, Katowice

Trasa Koncertowa „Coalition for Kids” na rzecz Fundacji Dziecięca Fantazjai nieuleczalnie chorych dzieci.

W dniach 22 września – 2 października 2005 Fundacja Dziecięca Fantazja organizuje trasę koncertową „Coalition for Kids”, z której dochód będzie w całości przeznaczony na rzecz nieuleczalnie chorych dzieci w Polsce. Tournee będzie obejmowało osiem koncertów trzech młodzieżowych zespołów bardzo popularnych w swoich krajach, które zgodziły się zagrać charytatywnie – elektryzujący TAT z Wielkiej Brytanii, porywający ORANGE PARK ze Stanów Zjednoczonych oraz polski zespół - Bracia.

Mapa Trasy Koncertowej „Coalition for Kids”

Data, Godzina Miejsce Miasto

22.09, 19:00 Hala Ludowa Wrocław
23.09, 19:00 Arena Poznań
24.09, 19:00 SDS Szczecin
27.09, 19:00 Oliwia Gdańsk
28.09, 19:00 Hala Wisły Kraków
29.09, 19:00 Hala Sportowa Łódź
01.10, 19:00 Spodek Katowice
02.10, 18:00 Torwar Warszawa


Dodatkową atrakcją każdego koncertu będzie konkurs, w którym uczestnicy będą mieli możliwość wygrania profesjonalnej gitary elektrycznej z wyposażeniem!

[center]Zobacz więcej i krótką biografię artystów [/center]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wpserwis.htw.pl
  • Powered by MyScript