Mapa rozmieszczenia plaży

Tematy

biblia


W grze III/919 p. gr. znajduje się Videcosville ok. 25 km od plaży Utah
Oczywiście. Coś mi się mocno pozajączkowało
WN 5 obsadzał pluton z 3 kompanii 919 pułku gren.

Mapa obrazująca rozmieszczenie 919 pułku gren. w czerwcu 1944
http://img290.imageshack.us/my.php?imag ... z72cc0.jpg



" />
">Stosunkowo czesto się zdarza że drużyny sie umawiają, poprzez commandera, chat - my bronimy wy atakujecie. Teamplay to się nazywa.


Na razie raz się z tym spotkałem. To miałoby sens.


">Za mało grałeś chyba. Czasem zgoda. Ale tak samo jest i w podstawce. Wszystko zależy od kumatości ludzi. Najlepiej grać wieczorami kiedy fanatycy wchodzą na serwer


Ostrzejsza zasady gry powodują znacznie więcej sytuacji, kiedy "nic nie można zrobić". Ustawianie flag jest naprawdę kluczowe - pamiętam jak kiedyś team FH zepsuł mapę Omaha Beach (tam dopiero była masakra jak się po otwartej plaży pod MG42 biegało) dodając dodatkowe flagi za umocnieniami - efekt był taki, że znacznie prościej było zdobyć fortyfikacje, niż później je utrzymać. W wyniku tego atakujący kilkakrotnie zdobywali fortyfikacje, potem byli odpierani z powrotem na plażę, itd itp - a wszystko przez to ustawienie flag i rozmieszczenie spawn pointów.


">Jesteś gorszy więc przegrywasz.


To tzw. chamskie zwyczaje. Nie na darmo w golfie (grze nie-dla-chamów) - zrobiono takie zasady, że początkujący może wygrać z mistrzem.
W FH było odwrotnie - na większości mapach - im bardziej się dostawało, tym lepszy sprzęt dawali - aby "lepsi" mieli trochę trudniej. Gra była od początku do końca przez 30, 45, czy 60 minut, a nie do pierwszej akcji (kto szybciej do flagi dojedzie) a potem "dorzynanie".


">Ma ten mod wady i zalety, jak każda gra/mod. Ale cały czas jest poprawiany.
W wielu punktach masz cześciowo rację. Szczególnie mapy z lotniskowcem czasem zamieniają się w kiszkę. Ale jak się zbiorą dobre ekipy, które widzą co robić to gra pokazuje swoje prawdziwe oblicze.

Tak czy inaczej jednemu się spodoba innemu nie. Nam się podoba i dlatego go tak zażarcie bronimy.


Mi się też podoba, ale naprawdę - albo trzeba mapy dostosować do zasad, albo zasady do map. Wtedy będzie cool - jeśli gra ma być rozstrzygana w jednej akcji, to trzeba zostawić tą jedną - najważniejszą flagę i może bazę i koniec. Jeśli ma być flaga po fladze, to trzeba dostosować flagi do ukształtwania terenu i naturalnego poruszania się, a nie tak że najpierw się leci do flagi która jest dalej, a potem do tej, która jest bliżej, tak że jak na nowej mapie zdobędziemy lub stracimy flagę, to musze czytać mapę, bo absolutnie nie jest jasne gdzie jechać, a droga wojska wygląda jak chiński hieroglif.

I przynajmniej to narastanie spawntime'u w trakcie gry zlikwidować (a może uzależnić od wielkości squadu).



" />Clermont I- Jest pierwszą z 4 mapek cyklu "Clermont", mają one przedstawiać atak Aliantów na zniewoloną przez Niemców - Francję. Głównym celem Aliantów jest dotarcie do bazy głównej Szwabów, która znajduje się w Clermont.
Clermont I - pierwsza mapa i strasznie wielka(ponieważ nie wiedziałem, że w edytorze mapa o nazwie "medium" jest z lekka wielka )

Cel Aliantów: 1. Po desancie na plażę, wdarcie się na teren wroga.
2. Zdobycie Fortecy Niemców, która rozciąga się wzdłuż
klifów, które są idealnym miejscem na kilka bunkrów
i wież obserwacyjnych z mg42
Info Aliantów: 1. Do przejęcia i zdobycia 7 spawn
pointów.
2. Początkowo tylko jeda baza
(control point) umieszczona na środku
plaży wroga.
3. Ponieważ Baza Niemców jest silnie
obwarowana zdobycie jej należy do
misji z kategorii "Mission Impossible",
więc wymagać będzie od was wielkiego kunsztu
wojennego oraz wykazania odwagi i
umiejętności podejmowania trafnych decyzjii
podboju. (chyba, że weźmiecie sobie małą liczbę
przeciwników, wtedy wasze szanse udanego
podboju wzrosną niesamowicie )

Cel Niemców: 1. Szybko zapoznać się z mapą i jej udogodnieniami
do łatwej obrony.
2. Dotarcie do pozycjii obronnych i rozstrzeliwaniu
łatwych celów, jakimi będą panoszący się po mapie
amerykanie.
3. Utrzymanie 80% pozycji
4. Zatrzymanie ataku Aliantów.

Info Niemców: 1. Na początku dostępnych 5 punktów obrony
(control pointy).
2. Dla Aliantów na samym początku jest troche
przygotowanych niespodzianek co utrudni szybkie
dotarcie do wnętrza Fortecy.

Nazwy Control Pointów: - 1. Allied Base (środek plaży)
- 2. Lewy Brzeg (lewa strona plaży)
- 3. Prawy Brzeg (prawa strona plaży)
- 4. GER Lewy Klif (lewy klif )
- 5. GER Prawy Klif(prawy klif )
- 6. GER Gora Lewa(...)
- 7. GER Gora Prawa(...)
- 8. Axis Base (sprytnie ukryta lokacja)

W chwili obecnej pozostało mi już tylko rozmieszczenie kilku "miliardów" drzewek na mapce, a to troche potrwa , nie moge się doczekać efektu końcowego narazie uważam, że mapka jest gotowa w 80%

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wpserwis.htw.pl
  • Powered by MyScript