..dodałem bazy i kolejna prace Golf Mk II GTi a zamiast baz wyswietlam i sie jakas reklama ..biore na to lewym i link jest poprawny..nie kumam tak ze sorry jesli wam sie wyswietla niepoprawnie
Dawno temu zacząłem, porzuciłem i dzisiaj wróciłem:
Kolor BRA jest inspirowany kolorem który Takzwany daje na swoje prace, gdyż mi się podoba.
Dzięki dla Juna
Proszę o Liczne komentarze.
MODEL: Golf MK2 RP, 1989 rok produkcji
SILNIK: 1.8
MOC: 66 kW/ 90 KM
MODY POD MASKA: Zmieniona mapa komputera, ostry wałek rozrządu, Krótka skrzynia 2Y, kompleksowa obrobka głowicy, wypolerowane kanały ssące i dolotowe, przelot 2.25 cala, dolot, w tym momencie około 115km
ZAWIESZENIE: GWINT Firmy KW
UKLAD HAMULCOWY: SWAP hamulców z MK II GTI 16V wentylowane, tył będny
KOLA: Felga POWER TECH 15", Opona 195/45/15
NADWOZIE: GERMAN STYLE
WNETRZE: Szyberdach, wspomaganie, fotele kubełkowe, kiera VW,
AUDIO: Jednostka sterująca Alpine ze sterowaniem, osiem głośników plus skrzynia basowa z dwoma Głośnikami PIONEER, Wzmacniacz Monoblok stabilmy przy dwóch Omach BOSCHMAN... Ciśnienie obecnie wynosi 114.6 DB
dnia Czw 11:13, 21 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Kup sobie GOlfa GTI mk. III
Za dobre pieniadze można wyrwać niezłą sztukę. Nawet jesli łykniesz 2.0 8v to nie bedziesz zawiedziony, wiadomo najlepiej 2.0 16v ale takich ze świeczką. Świetnie sie Golfem jezdzi, cześci na maksa tanie i łatwo dostepne. Auto samo w sobie też pancerne.
Miałem 2 golfy GTI 8v i GL 1.8 90 KM. Super byłem zadowolony. Naprawdę.
gralem chwile u kolegi
Gowno... niestety kolejne gowno. Najlepsza metoda na przejezdzanie skrzyzowan przy 240 km/h jest hamulec reczny... zalosne... Misje typu rozwalic Policje przypominaja GTA a nie dobra gre samochodowa. Kupilismy sobie mk V GTI i jak zobaczylem przygotowane w grze body kity do tego auta spadlem z krzesla... pozatym na max glebie dalej jest wysoki i wyglada jak swinia na szczudlach... zalosna gra...
Witam mam na imie Marcin i mam 12 lat
moja ksywka to BEERSERK
a wiec zaczynamy:
PROJECT BEERSERK
Golfik 2 rocznik 1992 model FUNCTION 1.6 TD 1V
zaliczona jedna kolizja:
straty w ludziach = 0
straty w aucie atrapa wzocnienie chlodnica reflektor maska
straty w aucie innej osoby klapa tylnia wzmocnienie tylnie 2x blodnik tylni obie lampy
stan silnika po 35atmosfer przebieg udokumentowany 220tys
skrzynia biegow wymieniona na od benzyniaka buja do 180km/h
Zmiany:
lakier srebna perla od skody octavi 9102
lampy tyl pelny klar od FK
lampy przod Klar AUTOPAL
standardowe zarowki wymienione na diodowe (kierunki postojowki cala tylnia paczka)
hamulce od G60 przod zwrotnice zaciski tylna belka zaciski + pompa z ABS + czujniki ABS + komputer (w styczniu bede zalozlone)
fotele kubelkowe od GTI
klapka wlewu paliwa BIOHAZARD
zarowki H3 i H4 osram cool blue
przednie tarcze ate powerdisck + ferodo preformanc
tyl bebny + ferodo
calosc na gladko brak klamek rejestracja w zderzaku
antena na dachu z de-molena + wzmaczniacz
Planowany najblizszy zakup:
szerokie zderzaki
gwint
silnik 1.8t 20v 225ps
felgi 15" lub 16"
[ Dodano: 2005-10-20, 21:29 ]
wlasnie wrocilem po 3 dniach ostrej imrpezy..
rozkldanie sie..
nocna bibka
podobka szybka imrpeza na hali i dworze
znow bibka :p i znow imrepza i zakocnzenie i pakowanie sprzetu..
wojna PP znow ogien i sporo pucharów...
same targi nei najgorsze..
ale goscie od mierzenia gleby to na glowe upadli mierzac wysokosc gleby od ziemi do wysokosci nadkola... porażka jak nic... goscie krecili gwinta i dokdaldke z gti+cl i jazda ehehhe
golf mk 3 taka ackej zrobil masakra
mam mase zdjeci ale to pozniej je dodam...
juz znaleione na necie
http://picasaweb.google.p...eat=directlink#
yyy
Podziękowanie za zaproszenie dla Krzysztofa Sławińskiego który zwrócił szczególną uwagę na oryginalnego weterana Mk 1 podczas imprezy w Łodzi.
Witam Kolegów.
Jest mi bardzo miło dołączyć do grona ludzi, miłośników samochodów VAG z zębem czasu.
Mój weteran to 25 letni MK 1 Pirelli GTI o łącznym przebiegu 440 tys km na jednym silniku !!!
Pozdrawiam.
(foto w niedługim czasie.)
Witam zapodaj fotki mk1
no i walki ciag dalszy. kupilem przegoby ktore wedlog sprzedajacych / a bylem w 7 sklepach/warsztatach/ powinny pasowac do samochodu. Jak sie okazalo przy rozbieraniu Caddy ma zewnetrzne przeguby z pierscieniem spinajacym/ wnmioskuje ze sa to przegoby starego typu/. Niestety jak do tej pory/ a trwa to juz z 2 tygodnie/ nikt nie byl wstanie mi znalesc odpowiednich przegobow. Jak wyczytalem w sklepie w jednym z katalogow golf mk I Gti od 1976 do 1982 mial przegobyz pierscieniem spinajacym. Czy roznia sie czyms przegoby od gti i od "zwyklych" mk I??? Czy mam mowic ze wlasnie takich przegobow potrzebuje??? Czy juz mam zaczac kombinowac zeby zmieniac waly napedowe na nowy typ??? A jezeli tak to jakich walow szukac skoro jest to caddy mk I z silnikiem 1.6 TD z mk II??? Bo raczej nie da sie zamontowac nowego typu przegobow na starego typu waly, bez pierscienia spinajacego, troszke tak nie bezpiecznie to dla mnie wyglada.
RATUNKU
woldox,
tak trabant z silnikiem polo ok, ale ten ma 600ccm....
Mój kumpel buduje trabanta na bazie golfa MK II z silnikiem 1.8 GTI ok 130km w tej ''steropianowej '' budzie, oczywiście wszystko pod takiego swapa przygotowane :]
Ten pasek na oponie to pasuje do klasyków a nie limuzyn
[ Dodano: 2009-08-23, 18:28 ]
tez kiedys bede mail mk I ...choc golfow nie lubie to o pierwszej serii GTi zawsze marzylem, i kiedys sobie kupie, zbuduje czy jakos tak
orginalnego czerwonego golfika z czarnymi waskimi metalowymi zderzakami i czarnymi okleinami na klapie i zamiast listew ...tak jak to bylo w pierwszym wypuscie
ARTIST: VA
TITLE: Back To 95 Volume 1 Mixed By Norris Da Boss Windross
GENRE: House
YEAR: 2008
SOURCE: CDDA
BITRATE: VBRKbps/44.1KHz
RIP DATE: 01.09.2008
TRACK LIST CD1:
---------------
Lisa Lisa And Cult Jam - Let The Beat Hit 'Em (Ll w/ Love Rc Mix)
Kenny "Dope" Pres. The Bucketheads - The Bomb (These Sounds Fall Into My Mind) (Extended Mix)
Barbara Tucker - Beautiful People (Original Club Mix)
Gusto - Disco's Revenge
De'lacy - Hideaway (Dubfire Needs To Score Mix)
Jaydee - Plastic Dreams
Mk - Burning (Mk Vibe Mix)
George Morel - Morel's Groove Part 4 (Let's Groove Mix)
Chicago People - Love Changes (Smack Mix)
Sole Fusion - Bass Tone (House Nation Mix)
Cajmere feat. Dajae - Brighter Days (Louie's Masters At Work Mix)
Big Bird - Flav
Somore feat. Damon Trueitt - I Refuse (What You Want) (Fliths Believe Dub)
Happy Clappers - I Believe
R.A.W - Asuca (Tribal Mix)
Aly-Us - Follow Me (Club Mix)
The Originals - I Luv U Baby (Roc & Kato Vs Pippi And Wt Mix)
Logic - Blues For You (Hard Dub Mix)
Tito Puente Jnr feat India - 'Oye Como Va
Robin S - Show Me Love
TRACK LIST CD2:
---------------
Crystal Waters - Gypsy Woman (She's Homeless) (Strip To The Bone Mix)
4th Measure Men - 4U (Mk Mix)
Astrotrax - The Energy (Original Mix)
Matt Jam Lamont Pres. The Jam Experience - Feel My Love (Matt Jam Lamont)
Todd Edwards - Saved My Life
Master At Work feat. India - I Can't Get No Sleep (Mk Mix)
Smokin' Beats feat Lyn Eden - Dreams (Original Mix)
Tuff & Jam Experience - Experience
Kim Mazelle - Big Baby (Raf Mix)
Mary J Blige - Reminsce (Dnd Mix)
New Horizons - Find The Path
Joey Musaphia - To Be Loved
DB Selective - Dub Train
Tina Moore - Never Gonna Let You Go
24 Hour Experience - Together
Anthill Mob - Cloudy Day
Norris 'Da Boss' Windross - Funky Groove (Norris' Bass Mix)
Barbara Tucker - Stay Together (G Funk Mix)
Greg Stainer - Weakness
Northbound feat. Mone - Never Gonna Be The Same (Jazzy Groove Dub Mix)
NO TIME TITLE
01 78:33 Back To 95 CD1 Mixed By Norris Da Boss Windross
02 71:50 Back To 95 CD2 Mixed By Norris Da Boss Windross
TRACKS: 02
TOTAL TIME: 150:23 min
VA-Back_to_95_Volume_1_Mixed_by_Norris_Da_Boss_Windross-2CD-2008-GTi
Reloo
chociaz kojarze jeszcze foty mk1 GTI razem z mk5 GTI
Dobrze kojarzysz że takie są Panie są takie na www.carwalls.com i www.netcarshow.com .
Ciekawostka, nawet nowy CTR, mimo że wolniejszy od starego, jest szybszy od Clio Cup
O Megane nie ma nawet co wspominać.
Oto czasy Top Gear:
# 1:32.8 – Facelifted 2004 Honda Civic Type-R
# 1:32.9 – SEAT León Cupra R
# 1:32.9 – Mercedes-Benz SLK350
# 1:33.0 - Audi RS6 (very wet)
# 1:33.0 – Mercedes-Benz SL55 AMG (very wet)
# 1:33.0 – Vauxhall Astra VXR
# 1:33.1 – Noble M12 GTO (very wet)
# 1:33.3 – Volkswagen Golf Mark IV R32
# 1:33.4 – Cadillac CTS-V (very wet)
# 1:33.5 – 2007 Honda Civic Type-R
# 1:33.7 – MG ZT 260
# 1:33.7 – Volkswagen Golf Mark V GTI
# 1:33.7 – 2002 Honda NSX-R (very wet)
# 1:33.8 – Renaultsport Clio 182 Cup
# 1:33.9 – Holden Monaro (wet)
# 1:34.0 – Renaultsport MĂŠgane 225
# 1:34.2 – MINI Cooper S Works
To tak żeby było troche lepiej widać pojedynek Renault vs Honda na różnych torach
Top Gear, The Stig
70. Honda Civic Type-R 2007.....1:33.5
72. Renault Clio 182..................1:33.8
80. Honda Civic Type-R.............1:36.5
Nurburgring, Sport Auto
128. Renault Megane Sport......8:38:0
142. Honda Civic Type-R.........8:47
Hockenheim, Sport Auto
149. Renault Megane Sport F1-Team R26....1:18.6
156. Renault Megane Sport........................1:18.8
199. Renault Clio Sport F1 Team R27..........1:20.2
Renault Clio Sport 2.0 16V..................1:20.3
205. Renault Clio III Sport.........................1:20.5
213. Honda Civic Type-R...........................1:20.9
227. Honda Civic Type-R 2007...................1:21.3
Anglesey, Tiff Needell
11. Honda Civic Type-R......54.29
16. Renault Clio 182...........56.29
Oschersleben, Autobild
49. Renault Megane Sport ..................1:51.75
73. Renault Clio III Sport....................1:55.35
76. Honda Civic Type-R 2007..............1:55.78
84. Honda Civic Type-R......................1:57.01
91. Renault Clio 182...........................1:57.4
Autozeitung
74. Renault Megane Sport ...................1:48.2
78. Renault Clio Sport F1 Team R27......1:48.8
102. Honda Civic Type-R......................1:51.0
103. Honda Civic Type-R 2007..............1:51.0
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl