Marketing Public relation

Tematy

biblia

Urząd Miasta rozpoczyna wdrażanie kolejnych etapów strategii komunikacji Oleśnicy. Jej podstawowym celem jest nawiązanie otwartego dialogu między mieszkańcami a władzami miasta.
Jednym z proponowanych działań jest utworzenie grupy młodych ludzi, którzy byliby liderami zespołu U29 – „Under 29” („Poniżej 29. roku życia”). Grupa ta miałaby pomóc w stworzeniu strategii komunikacji skierowanej do młodych Oleśniczan. Chcielibyśmy, aby wyłonieni liderzy – uczniowie, studenci i mieszkańcy Oleśnicy podzielili się swoimi spostrzeżeniami, propozycjami i oczekiwaniami, podejmując wspólną pracę nad wizerunkiem miasta. Wyłanianie liderów grupy U29 będzie odbywało się wieloetapowo.
Pierwsze spotkanie informacyjno-organizacyjne odbędzie się w dniu 12 lutego br. o godz. 16.00 w Sali Widowiskowej MOKiS w Oleśnicy.
Aby zachęcić młodych ludzi do udziału w tych spotkaniach, proponujemy podczas spotkań ciekawe zajęcia z zakresu Public Relations, Marketingu i Reklamy (podczas pierwszego spotkania odbędzie się wykład z dziennikarstwa obywatelskiego).
Mam nadzieję, że troska o wspólne dobro miasta zainspiruje Oleśniczan do pracy nad jego wizerunkiem.
Zapraszamy na spotkanie.

Źródło: www.olesnica.pl



Hej

pytanie mam, bo egzamin koncowy mi sie zbliża i chyba czas się wziac do nauki;)

Moze ktos mialby pozyczyc na jakies 2 miesiące coś z listy poniżej (najchetinej z Warszawy, ale ew. za koszt przesylki z innego miejsca pozyczyc i też będę wdzięczna i odeślę!) - to czesc tego, co musze znac, a byloby super pozyczyc, a nie kupować.

'7 nawyków skutecznego działania' - Covey
"Public relations' - Budzyński
'Mikroszkółka zarządzania' - Obłój
'Samotna gra w kręgle '- R. Putnam
"Kultura konwergencji. Zderzenie starych i nowych mediów. " - Jenkins
'Postmodernistyczna kultura sztuk pięknych'- Wojciechowski
"Kulturowe sprzeczności kapitalizmu " - Bell Daniel
'Marketing' -Kotler (chyba są dwie wersje - i chyba tę najnowszą potrzebuję - zielona zdaje się)
'Praktyczny marketing'- Podstawka
'Sztuka promocji'- Sznajder

Dzięęęęki!




Sam jakiś czas temu (...) Już kiedyś pisałem, że takim pośrednictwem, może zająć się profesjonalnie w Polsce kilka osób i wszystkie one są tutaj na tym forum.

Oczywiście do tego mozna zorganizowac jakieś wykłady czy warsztaty z marketingu nt. znaczenia dobrych nazw domen i ich roli w przyciaganiu klientow i generowaniu ruchu/sprzedazy, wyklady nt. doboru domen do projektów realizowanych np przez agencje internatywne czy firmy public relations, a wszystko to polaczone z aukcjami na zywo.



Nie znam sie na tych biurokratycznych klasyfikacjach Pozycjonowanie jest na pewno elementem marketingu. Jesli by drazyc dalej, to moznaby je podpiac pod public relations. IMHO trzebaby sie zarejestrowac tak jak agencje PR, czy inne marketingowe.

Jest to o tyle logiczne, ze pozycjonowanie bedzie, moim zdaniem, ewoluowalo wlasnie w tym kierunku (jak to stwierdzil takze szook).



Jako członek Wiary Lecha, a także właściciel mającej kilkunastoletnie doświadczenie na rynku agencji BEST image Public Relations informuję, iż przystąpiliśmy do realizowania polityki zniechęcającej naszych Klientów do inwestowania budżetów reklamowych oraz PR-owych w tytułach związanych ze spółką Agora. Deklarację składam publicznie, nie mam się ani czego wstydzić, ani bać. Myślę, że nasz głos doradczy u Klientów, którzy są często z nami po kilka-kilkanaście lat i niekiedy dysponują wielomilionowymi budżetami reklamowo-marketingowymi, będzie skuteczny, choć gwarancji pewności takiego działania złożyć do końca nie mogę.
Chciałbym jednocześnie przeprosić koleżanki i kolegów z działu sprzedaży i marketingu w tytułach Agory, bo tego typu działania uderzą przede wszystkim w nich. Niemniej, tu chodzi o coś więcej. Sugeruję podziękować "kolegom" z warszawskiego pionu redakcyjnego, choć znając życie, dla nich reakcja mojej firmy nie ma żadnego znaczenia... Co jest, niestety, bardzo, bardzo przykre.
pzdr

PS. Przepraszam za dubel, nie wiedziałem gdzie umieścić nasze oświadczenie.



Zagadnienia na zaliczenie
z przedmiotu „Marketing w działalności administracji"
dla grup SE, ST i AF
1. Geneza marketingu
2. Tradycyjne a współczesne rozumienie marketingu
3. Specyfika marketingu dóbr konsumpcyjnych
4. Specyfika marketingu dóbr inwestycyjnych
5. Specyfika marketingu usług
6. Znaczenie marketingu
7. Miary i czynniki wpływające na efektywność Jednostki Administracji
Publicznej (JAP)
8. Podstawy formułowania wizji rozwoju JAP
9. Otoczenie zewnętrzne i wewnętrzne JAP
10.Elementy Administracyjnego Systemu Informacji (ASI)
11 .Podstawowe różnice w działalności marketingowej firm usługowych i
urzędów
12.Cele usług świadczonych przez JAP
13.Cele strategii cenowej JAP
14.Instrumenty Public Relations wykorzystywane przez JAP 15.Przyczyny niskiej jakości usług świadczonych przez JAP 16.Istota i cele marketingu terytorialnego
17.Determinanty rozwoju marketingu JAP
18.Formy marketingu JAP ze względu na funkcje
19.Fazy rozwoju marketingu JAP



Umiejętnie zastosowane słowa są nieocenionym narzędziem w rękach (a raczej ustach) copywriterów, dziennikarzy, handlowców, pracowników marketingu, public relations i wielu innych osób komunikujących się z otoczeniem.

Mimo, że jeden obraz to (podobno) tysiąc słów, to jednak również słowa są skutecznym narzędziem, prowadzącym do jednego z głównych celów reklamy – sprzedaży.



Portal swiat24, który właśnie powstaje poszukuje chętnych osób do współpracy i tworzenia nowego portalu. Jeśli interesuje Cię polityka, public relations, marketing, informatyka i jesteś patriotą to właśnie CIEBIE szukamy!

Dzięki naszemu portalowi możesz poćwiczyć to czego uczą Cię na uczelni, a także stworzyć cos nowego.

Nasz portal ma za zadanie tłumaczyć teksty z zagranicznej prasy: francuskiej, angielskiej, rosyjskiej itd.. Zakres tematyczny może być bardzo szeroki: polityka, gospodarka, technologia i sport. Zależy tylko od chęci i osób, które będą tworzyły portal.

Osoby zainteresowane proszę o zgłaszanie się na adres swiat24@gmail.com. W liście proszę podać swoje dane i zainteresowania.



Zapraszamy!!!

STUDENTÓW OSTATNICH LAT STUDIÓW (magisterskich i inżynierskich)
ABSOLWENTÓW SZKÓŁ WYŻSZYCH (12 miesięcy od ukończenia studiów)
oraz DOKTORANTÓW

do BEZPŁATNEGO udziału w projekcie

„Przedsiębiorczość akademicka
– wiedza szansą na rozwój”
Zakres merytoryczny szkolenia obejmuje m.in.:
- prawno-finansowe aspekty zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej;
- źródła zewnętrznego finansowania działalności, ze szczególnym uwzględnieniem środków pochodzących z UE;
- podstawy zarządzania firmą;
- kształtowanie umiejętności kierowniczych;
- opracowanie planu działalności gospodarczej;
- Public Relations, promocja, marketing, analiza otoczenia.

Zapewniamy: materiały szkoleniowe, podręczniki, wyżywienie i serwis kawowy podczas zajęć.

Dodatkowo, w ramach szkolenia, oferujemy trzydniowy wyjazd integracyjno-szkoleniowy do atrakcyjnej miejscowości turystycznej.

Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń! Projekt skierowany jest do osób zameldowanych na terenie województwa lubelskiego.

Udział w projekcie jest całkowicie bezpłatny!

Dodatkowe informacje udzielane są pod numerem telefonu 081 53 43 203 lub 081 53 43 200

Zgłoszenia można dokonać listownie na adres: ul. Narutowicza 56A, 20-016 Lublin lub e-mail: info@sis-dotacje.pl

Formularz zgłoszeniowy do pobrania pod adresem: sis-dotacje.pl



PTWP Sp. z o.o., uznany organizator konferencji i spotkań biznesowych, wydawca czasopism „Miesięcznik Gospodarczy Nowy Przemysł” „Rynek Zdrowia” , „Rynek Spożywczy” oraz portalu poświęconego gospodarce www.wnp.pl

Region:
Katowice

Stanowisko:
Specjalista ds. Public Relations

Wymagania:
· doświadczenie w obszarze media relations,
· doskonała znajomość technik i narzędzi PR oraz prawa prasowego,
· wiedza z zakresu: PR, marketingu i komunikacji społecznej,
· wykształcenie wyższe, preferowane humanistyczne z wiedzą ogólnospołeczną i ekonomiczną,
· elokwencja, wysoka komunikatywność i kreatywność,
· wysoka kultura osobista,
· samodzielność i skuteczność w działaniu,
· znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:
· pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
· stałe wynagrodzenie plus premia,
· ciekawy zakres zadań wymagający stałego rozwoju

Kontakt:
praca@wnp.pl

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wpserwis.htw.pl
  • Powered by MyScript