SYNERWAY S.A. jest jedną z największych polskich firm świadczących usługi w dziedzinie e-Marketingu oraz jednym z liderów w produkcji systemów rezerwacyjnych. Firma istnieje na rynku usług IT od ponad 6 lat i zatrudnia ponad 30 osób.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby do działu rozwoju systemów rezerwacyjnych na stanowisku: Programista PHP
Firma OpenWay powstała by sprostać oczekiwaniom klientów, którzy widzą przyszłość w handlu elektronicznym i wkładają serce w każde przedsięwzięcie. Indywidualne podejście do klienta zapewnia owocną współpracę na etapie projektowania aplikacji oraz zwiększa doświadczenie obu stron. Zapewniamy kompleksowe usługi w zakresie tworzenia sklepów internetowych, stron internetowych oraz systemów dziedzinowych (oprogramowania wyspecjalizowanego na potrzeby klienta). Firma dodatkowo świadczy usługi marketingu internetowego (w tym pozycjonowania stron internetowych) oraz zapewnia pełne wsparcie podczas wdrożenia i eksploatacji oferowanych aplikacji, a także fachowe doradztwo w procesie kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Czas realizacji projektu: do 3 tygodnii Kontakt: Product Manager Łukasz Mazurowski (lukasz.mazurowski@gmail.com) OpenWay
Jim Ziemlin to dyrektor wykonawczy Linux Foundation (Fundacji Linuksa). Wcześniej był też dyrektorem Free Standards Group, wiceprezesem ds. marketingu firmy Covalent Technologies zajmującej się dostarczaniem usług i produktów współpracujących z serwerem Apache. Jak na byłego specjalistę od marketingu, zaskakuje dyplomacją, otwartością i szerokością horyzontów myślowych. Jego zdaniem w świecie oprogramowania dokonuje się właśnie wielki przełom, którego jesteśmy świadkami. Ruch open source związany z Linuksem wywołał kulę śnieżną, która z każdą chwilą nabiera coraz większej szybkości i rośnie pod względem objętości.
Przeczytaj więcej na ten temat
Marketing wirusowy (zw. reklamą wirusową) jest specyficznym rodzajem działań marketingowych. Polega na zainicjowaniu sytuacji, w której potencjalni klienci będą sami między sobą rozpowszechniać informacje dotyczące firmy, usług czy produktów. Nie zawsze musi to być konkretna informacja, może to być tzw. budowanie świadomości marki, czyli wywoływanie pożądanych skojarzeń z nazwą, logo firmy.
Spotkaliście się z taką reklamą?
Chyba rok temu (o ile dobrze pamiętam), firma zajmująca się sprzedażą książek elektronicznych na rynku polskim (której zresztą jestem partnerem) stworzyła śmieszną kartkę świąteczną. Myślę, że był to dobry pomysł, który prawdopodobnie przyniósł firmie ogromne zyski, bo oczywiście w kartce były umieszczone odnośniki do sklepu, logo firmy itp.
Ważne jest żeby stworzyć coś ciekawego, unikalnego, co przyciągnie uwagę wielu ludzi - sukces wtedy jest gwarantowany.
A TERAZ Z KLASYKI MARKETINGU:
(cyt za: http://www.egospodarka.pl/15316,Marketing-...ta,1,20,2.html)
Troska o klienta jest jednym z głównych elementów składowych działań marketingowych. Klient jest najważniejszym partnerem firmy. Łatwo wyjaśnić, dlaczego troska o klienta jest tak ważna: zdobycie nowych klientów jest bardzo kosztowne, podczas gdy dbanie o tych, których się już zdobyło, jest stosunkowo tanie. Jeśli stracisz klientów, twoja firma prędzej czy później zbankrutuje, bo nie będzie przynosiła zysków.
Mówi się, że jeden zadowolony klient zachęci do skorzystania z usług twojej firmy jedną osobę, podczas gdy niezadowolony zniechęci aż 10 osób. Wiadomo także, że zdobycie nowego klienta jest pięć razy droższe niż utrzymanie już zdobytego.
Philip Kotler, autor kultowej książki „Marketing. Planowanie, wdrażanie i kontrola” twierdzi nawet, że zadowolony klient podzieli się swoimi pozytywnymi odczuciami z trzema osobami, a niezadowolony zniechęci aż jedenaście!
ciekawe, czy wszystkie polskie firmy znają tę żelazną zasadę marketingu...
Witam,
Wszystkim osobom/firmom zainteresowanym naszymi usługami oferujemy:
1. Audyt strony internetowej, w której przeszukamy kod strony, zrobimy analizę konkurencji i keyword research. W audycie wykażemy jej słabe i silne strony, które pozwolą wprowadzić zmiany optymalizacyjne, które to z koleji skutecznie wpłyną na widoczność strony w wyszukiwarkach.
2. Pozycjonowanie w ramach, którego oferujemy:
- audyt strony - keyword research - optymalizację strony - pozycjonowanie - analizę statystyk - miesięczne raporty
3. Kampanię reklamy kontekstowej w Google AdWords. Pierwszych 5 klientów z tej strony otrzyma od nas kupony o wartości:
- 200zł - na kampanię za min 500zł - czyli z naszym kuponem zrobimy dla Ciebie kampanię za 700zł!
4. Wykonanie tanich stron internetowych. Nasze strony są:
- w pełni zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek - zgodne z walidatorem W3C
Wykonujemy strony html, xhtml, css oraz instalujemy i konfigurujemy do potrzeb CMS Wordpress.
Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o kontakt:
biuro@firstline.pl 607 954 826
NIP: 764-255-05-10 Regon: 300828110
www.firstline.pl 64-920 Piła ul. Lelewela 66
Witam. Prosiłbym o szacunkową wycenę wypozycjonowania strony http://www.mlekpol.com.pl . W wyszukiwarce: google.pl, onet.pl, wp.pl
Proponowanane frazy to: Masło, Mleko, Łaciate, Maślanka. Z możliwością zaproponowania kolejnych fraz przez firmę pozycjonującą.
Ofertę prosiłbym skonstruować pod kątem: 1- Szacowanej wyceny usługi i jej formy - Jednorazowa opłata / miesięczny koszt stałego pozycjonowania - Opłata z góry/ czy dopiero po uzyskaniu konkretnej pozycji w wyszukiwarce.
2- Koszt wygenerowania kolejnych fraz związanych z tematyka strony.
3- Dodatkowe koszty związane z pozycjonowaniem strony.
4- Inne propozycje umozliwiające optymalizację powyższej strony.
Pozdrawiam i liczę na w miarę możliwości szybką odpowiedź.
P.S. Bez "brudnych sztuczek", mogących spowodować zamknięcie strony.
P.S. 2 Wycena szacunkowa, w celu ustalenia dalszej współpracy w kwestii strony o podobnym stopniu skomplikowania, branży, słów kluczowych. -- --
Grzegorz Sikora asystent zarządu
Heureka innovative marketing www.heureka.pl ul. Jelinka 10 01-646 Warszawa t 022 833 86 35 w.143 f 022 832 17 19 e grzegorz.sikora@heureka.pl
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl
|