1. Jerzy Bralczyk, Manipulacja językowa, w: Dziennikarstwo i świat mediów, red. Z.Bauer, E.Chądzyński, Kraków 2000, s.244-250.
2. Jerzy Bralczyk, Grażyna Majkowska, Język mediów perspektywa aksjologiczna, w: Język mediów, s. 43.
3. Tomasz Goban-Klas, Granice wolności mediów, w: Dziennikarstwo i świat mediów, s. 411-422.
4. Retoryka reklamy / Piotr H. Lewiński.
5. Kreowanie obrazów świata w tekstach reklamowych / Rafal Zimny.
6. W niewoli reklamy? : percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej / Anna Kowal-Orczykowska.
7. Gry w języku, literaturze i kulturze / pod red. Ewy Jędrzejko i Urszuli Żydek - Bednarczuk, tam jest: Gry komputerowe - krytyka, Gry fabularne - krytyka, Gry i zabawy umysłowe, Językoznawstwo, Reklama
8. Folia Germanica / [red. Roman Sadziński, Joanna Jabłkowska, Dorota Wesołowska]. 4
Łódź : Uniwersytet Łódzki
9. Heath Robert, Reklama : co tak naprawdę wpływa na jej skuteczność? / Robert Heath ; przekł. Agnieszka Nowak .-Wyd. 2
mam nadzieję, że któraś z pozycji Cię zainteresuje.
powodzenia
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl
|