Witam!
Chce zainstalować patch 1.02 do gry Brothers in Arms Road to Hill 30. Ale po pewnym czasie wyskakuje mi taki błąd
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/b4d074589030e8d3.html
Co to znaczy?
http://www.etapety.com.pl/galleries/gry/gta_san_andreas.jpg
http://www.etapety.com.pl/galleries/gry/gta_liberty_city.jpg
Tu masz z gtasite:
http://gtasite.net/005005,downloadcat.html
ja napisal/a: witam przyjrzyjcie jego aukcje - same promowane gry-hity, wiekszosc normalnie powyzej 100zl a on za 20zl sprzedaje, wiekszosc konczy sie za 2 dni... zglosilem do allegro: http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2695299 pozdro
No przeciez wyraznie napisal ze w folii ;) Zupelnie jak na stadionie tam tez zafoliowane sa :P
"Artur" <arturs@pocztaNIE.SPAMUJ.onet.pl wrote in message
Wczoraj wieczorem przeczytałem podrozdział o slippage, ale nadal nie wiem jak wpływa na to, że to gra o sumie niezerowej. Według mnie autor przestrzega przed slippage jako zjadaczu zysku. Ale przecież obie strony zawierają transakcje po tej samej cenie i gdyby nie było prowizji byłaby gra o sumie zerowej. Jeśli jesteś w stanie (lub ktoś inny) mi to wyjaśnić, to będę wdzięczny.
Tam (w ksiazce Eldera) chodzilo raczej o to, ze slippage jest ukrytym czynnikiem gry o sumie ujemnej - z tego powodu, ze na rynku typu open out-cry, a takim jest np. futures S&P500 w USA istnieja traderzy na parkiecie, ktorzy majac preferencje w postaci minimalnych lub braku prowizji "skalpuja" rynek korzystajac na slippage'u w zleceniach inwestorow spoza samego parkietu. U nas ten czynnik ma mniejsze znaczenie, choc jakas rola animatorow tez jest. Za element gry o sumie ujemnej u nas uwazalbym natomiast poza prowizjami rowniez dzialalnosc arbitazystow - prawdopodobnie m.in. dealerow z biur maklerskich. Pawel Rejczak, Analityk Rynku Futures, Bankier.pl S.A. Polski Portal Finansowy, ul. Swidnicka 13, 50-066 Wroclaw tel.(71) 343-92-25, fax (71) 346-08-48 -- http://www.bankier.pl - o finansach wiemy wszystko ! -<-
Użytkownik .red... <r@space.plw wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:aeaimo$n4@news.tpi.pl... | przy okazji sie spytam.. czy w C tez mozna pisac gry ? tylko gdy uzyjesz tajnych kodow: trzy obroty w lewo, krok w przod, krok w tyl i salto do tylu. .red...
Zapomniałeś o podskoczeniu dwa razy na lewej nodze .... Pozdrawiam. Thwei.
On 28 Oct 1997 16:12:16 +0100, b@silesia.pl (Andrzej Bort) wrote: Kamil Konieczny <kkon@mks.com.plwrote: | 1) czy jest mozliwe zastapienie 'okropnej' grafiki (??? tekst!!!) | tej gry 'normalna' ?
W unixie z X11 tak. W ~/.nethackrc dopisujesz "windowtype:X11" i już.
No, zasadniczo trzeba mu jeszcze tilesy ustawic odpowiednie (metoda prob i bledow). Natomiast pod '95 (vide subject) nie wiem. W MS-DOS też (sam mam tak w domu).
Ale znakowy :-)
[...] GSN
On Wed, 27 May 1998 18:16:45 GMT, jf@kki.net.pl (Jacek Fiok) wrote: Dnia Tue, 26 May 1998 21:10:02 GMT, vin@friko.onet.pl (Vindex) napisał:
[cut] | Celeron jest | rzeczywiscie niezlym procesorem do gier - a zwlaszcza Quake'a. Za | niska cene uzyskuje sie wynik porownywalny do P2 z tym samym zegarem a | cena jest ciut nizsza. Nie nadaje sie za to specjalnie do innych | zastosowan - z wyjatkiem podkrecania :))) Zreszta Intel sam do tego | doszedl - nastepny Celeron bedzie mial 128 KB L2 cache I nie bedzie go juz mozna podkrecac. A bedzie drozszy niz teraz. Czy naprawde uwazasz, ze Celeron-266 bez cache L2 @400MHz, albo nawet @333MHz bedzie dla Ciebie za wolny do Worda?
Nie uzywam worda :) Uzywam za to Picture Publishera, Microstation i pare innych drobiazgow ktore na Celeronie chodza jak na zwyklym MMX. Do worda starcza nawet p133 - do innego oprogramowania niekoniecznie. Naprawde zalezy Ci tak na tych paru dodatkowych klatkach w Q2? Bo P2 233 chodzi na 292 a kosztuje tyle samo co Celeron a dziala porzadnie we wszystkich programach. Hint: niektore gry rowniez intensywnie korzystaja z cache'a L2 Jacek Fiok, Warszawa
Pozdrowienia
Vindex
TAZ napisał(a): dałem clear: left dla stopki i już prawie gra muzyka, problem jest tylko w tym, że border jest tylo do pewnej wysokości jednego albo drugiego div'a - co zrobić by http://jackowski.net.pl/taz2/ border który w praktyce oddziela divy był widoczny na całej wysokości ??
Chodzi ci za pewne o problem opisany na ALA: http://www.alistapart.com/articles/fauxcolumns/
W skrocie, robisz tlo(obrazek) z kreską w miejscu gdzie ma byc border i powielasz w pionie.
Arkadiusz Oleszczuk wrote: | Nie trzeba. Nie przy tym obciążeniu. Uważasz, że ul.Targowa w Warszawie jest mało obciążona? Wiadukt Wiatraczny na pewno by zmniejszył korki na Targowej.
No zmniejszyłby, ale imho nie o tyle, by gra była warta świeczki. Spójrz na google.maps: www.skocz.pl/czhg - przecież do obszarów generujących ruch prowadzą Radzymińska i Chełmżyńska, na przedłużeniu Wiatracznej prawie nic nie ma. I nie sądzę by była to wina kolei, która akurat nie zajmuje tam zbyt wiele miejsca. Jak znajdą się chętni by tam zamieszkać/ulokować firmę czy zakład, można mysleć o poprawie komunikacji. Obecnie są ważniejsze potrzeby.
Mi się wydaje, że teraz w dużych miastach praktycznie każdy kawałek gruntu jest na wagę złota.
Tak, tyle że najwyraźniej jakoś nikomu na nim nie zależy... Może to zły wizerunek tej części Pragi? Nieodległy Rembertów np. rozwija się na potęgę.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl
|