gryw warrcaby

Tematy

biblia

- zerwanie z obżarstwem, zmiana diety w porównaniu z poprzednimi wiekami,
- większa kultura i higiena spożywania pokarmów, powszechniejsze używanie sztućców,
- liczne zabawy w trakcie uczt (gra w karty, szachy, warcaby, gry towarzyskie),
- zakładanie wśród szlachty własnych zespołów teatralnych i baletowych,
- rozwój szkolnictwa, oświaty,
- zagraniczne podróże, pielgrzymki,
- ceniono spokój domowy i uroki codzienności,
- mieszczaństwo - naśladowanie szlachty, niższe warstwy - model życia zbliżony do chłopów (liczne obrzędy chrześcijańskie i pogańskie itd.).



Luk6Man pisze:


Twoje pytanie jest bardzo ogólne i w zasadzie ciężko coś odpisać.
Najłatwiej chyba zalecić Ci byś wyposażył się w książkę o Javie i
trochę poczytał.
Ja widzę to tak, że musisz napisać aplikację działającą po stronie
serwera ( np serwlet ), a dodatkowo applet który będzie się z tą
aplikacją komunikował.


Trzy odpowiedzi i z wszystkich wynika, że za ogólnie zadałem pytanie. ;(
Więc konkretnie:
   chodzi mi o takie gry jak szachy, warcaby itd. np. dostępne na
kurniku czy innych tego typu portalach.
Napisać grę potrafię, zrobić z tego aplet też. Pytanie jest jak dorobić
do tego apletu komunikacje przez internet? Czy aplety umożliwiają jakąś
prostą komunikację typu P2P? czyli komunikację między jedną instancją
apletu uruchomioną na kompie A do innej instancji tego samego apletu na
kompie B?
Jeżeli nie. To czy dostęp do serwera z php wystarczy by dopisać
możliwość takiej komunikacji?

 Dawno nie zajmowałem się appletami, ale z tego co pamiętam działają
 one w środowisku bezpiecznymi będą wstanie połączyć się tylko z domeną
 z której zostały pobrane.  ( jeżeli się mylę proszę oczywiście mnie
 poprawić )

Tak, wiem o tym to trochę zepsuło moje pomysły na rozwiązanie tego problemu.

A.



 * Tue, 16 Apr 2002 14:58:03 +0200 *
 * fear <f@interia.plwrote:


 Szukam gry ( chinczyk warcaby szachy jakas kosmiczna strzelanka lub inne ),
 ktora napisana bylaby w Pascalu
 Z gory dziekuje


tutaj jest link do jednej. ;)
"http://www.google.com/search?q=sadist+pascal+gad"




Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:
IMHO możliwych ruchów w warcabach jest raczej 10 x mniej. Co prawda
bardziej skomplikowane jest wyliczenie możliwych ruchów i bardziej
odległy jest koniec gry (trzeba oceniać sytuację w innych kategoriach
niż "czy gracz może w tym ruchu doprowadzić do zwycięstwa"), ale
plansza jest mała i jest mało ruchów do wyboru.


zwróć uwagę, że warcaby to nie szachy i oceniać można np. na podstawie
ilości pionków (plus jakieś bonusy za damki)




Mam problem. Potrzebuje na jutro (czwartek) program - symulacje (np.
banku, sklepu - jakies kolejki). Gdyby ktos dysponowal w swoich
archiwach czyms tego typu, bylbym bardzo dzwieczny.


Na http://mpp.koti.com.pl | Algorytmy masz opis implementacji kolejki. Jesli
chcesz gotowca to patrz FAQ: "Czy moze ktos mi napisac program na zaliczenie?"


Potrzebuje rowniez programu ktory wyglada nastepujaco:
- plansza jest trojkat rownoboczny o boku 5
- 13 czerwonych pionkow i jeden zielony
- gra polega na tym, aby poruszajac sie na zasadzie warcab (bicia i
inne takie) dowolnymi pionkami, tak bic aby zostal tylko jeden pionek
i to koloru zielonego
- program ma zawsze wygrywac.


Za darmo? Patrz FAQ. W przeciwnym wypadku -t@sprint.com.pl

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wpserwis.htw.pl
  • Powered by MyScript