Grzegorz Mędza

Tematy

biblia

Egip+2.5s-Bulgaria typ:2 kurs:1.5 profesjonal 18.09.06 godz.19.00

Jak dla mnie kurs śmieszny spotykaja się 2 rózne światy siatkarskie. Bułgaria, która należy do anjlepszych drużyn w europie oraz egipt, który z siatkówką ma niewiele wspólnego. Trenerem siatkarzy z Egiptu jest Grzegorz Ryś, który ma trudne zadanie pzred soba - zrobienia drużyny z zawodników, którzy nie posiadaja zawielkich umiejętności a juz na pewno nie sa ograni w tak ważnych meczach jak lś. Egipcjanie zajmują ostatnią lokate w grupie z bilansem 0 wygranych, 10 porażek oraz 5 wygranymi setami przy 30 straconych - czyli jak łatwo policzyć zdobywają seta co drugi mecz. Krótko mówiąc są tragicznie słabi
Bułgaria natomiast posiada wielu znanych i dobrych siatkarzy m.in. Płamen Konstantinow, Kostadin Stojkow itd. Ich reprezentacja walczy teraz zaciekle o awans z Kubą ze społy mają po tyle samo punktów (18) 8 zwyciestw i 2 porażki, przy czym Bułgaria prowadzi gdyż ma lepszy bilans małych punktów. Bułgaria wygrała 27 setów przy 8 straconych, co pokazuje że jest silną, doświadczoną ekipą. Aby pewnie awansowac musza 2 razy wygrać z Egiptem po 3:0 i w setach oddac jak najmiej punktów.
Mecze w Bułgarii medzy tymi druzynami skonczyły sie wynikami:
Bułgaria - Egipt 3:0 (26:24, 25:21, 25:16)
Bułgaria - Egipt 3:0 (25:16, 25:19, 25:19)

Doświadczona Bułgaria nie pozwoli sobie wyrwać awansu zółtodziobom z Egiptu i wygra ten mecz pewnie 3:0. Polecam



Secza jak najbardziej. Obecnie, liczą się dla mnie wyłącznie walory dekoracyjne, danego gatunku, mają one ozdabiać a nie lądować w garze . Konkretnie nie wiem co sobie za gatunek sprowadzić, ale to i dobrze, bo obecnie mam inne plany, więc sobie odpuszczę na przyszłe lata, chyba, że coś się w mędzy czasie zmieni.

Pozdrawiam
Grzegorz



http://www.kow.com.pl/serwis-informacyjny/prezes-celinski-odwolany/

Prezes Celiński odwołany!?

News! Jak dowiedział sie serwis KOW, dziś (środa) z funkcji prezesa PKP Intercity zostanie odwołany Krzysztof Celiński! Nowym prezesem ma zostać Grzegorz Mędza.

Razem z Krzysztofem Celińskim jeszcze dziś odwołany ma zostać członek zarządu Marek Nitkowski.

Trwa własnie posiedzenie Rady Nadzorczej spółki w tej sprawie.

Grzegorz Mędza w latach 2004-05 był Podsekretarzem Stanu ds. Finansowania Infrastruktury i Restrukturyzacji Kolei w Ministerstwie Infrastruktury.



Krzysztof Celiński odwołany. Grzegorz Mędza prezesem PKP Intercity

Jak dowiedział się oficjalnie Rynek Kolejowy w dniu dzisiejszym odwołano ze stanowiska prezesa PKP Intercity Krzysztofa Celińskiego. Zastąpi go Grzegorz Mędza. Grzegorz Mędza w latach 2004-05 był Podsekretarzem Stanu ds. Finansowania Infrastruktury i Restrukturyzacji Kolei w Ministerstwie Infrastruktury.

Walne Zgromadzenie zdecydowało o dalszych zmianach w składzie zarządu spółki. Z funkcji członka zarządu – dyrektora handlowego został odwołany Marek Nitkowski. Jego następca nie został na razie powołany.

Zmiany w zarządzie spółki zostały podyktowane potrzebą dostosowania spółki do zmieniających się warunków funkcjonowania rynku kolejowych przewozów pasażerskich, z uwzględnieniem planowanej prywatyzacji. Jednocześnie zarząd PKP S.A. zadeklarował gotowość dalszej współpracy w Grupie PKP z Krzysztofem Celińskim i Markiem Nitkowskim.

Grzegorz Mędza jest absolwentem wydziału handlu zagranicznego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W latach 1991- 98 był wiceprezesem zarządu firmy doradztwa finansowego Access Sp. z o.o., później prezesem zarządu spółki Pekao Access Sp. z o.o. Przez ostatnie cztery lata był członkiem zarządu firmy consultingowej Telos Partners Sp. z o.o. W latach 2004 - 2005 pełnił funkcję podsekretarza stanu ds. finansowania infrastruktury i restrukturyzacji kolei w Ministerstwie Infrastruktury.

źródło: PKP, Rynek Kolejowy



Kilka słów na temat nowego prezesa PIC-u:

Grzegorz Mędza - życiorys
ur. 6 listopada 1965, Warszawa

Wykształcenie:
1985-1989 - absolwent Wydziału Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Handlowej (dawniej SGPiS) w Warszawie

Doświadczenie:
1999-2004 - prezes Zarządu Pekao Access Sp. z o.o., jednej z wiodących firm doradztwa finansowego, wchodzącej w skład grupy Banku Pekao S.A.
1992-1999 - wiceprezes Zarządu, a wcześniej dyrektor i starszy konsultant w Pekao Access Sp. z o.o. (dawniej Access Sp. z o.o.)
1991 - wicedyrektor Departamentu Prywatyzacji Kapitałowej w Ministerstwie Przekształceń Własnościowych
1990 - zatrudniony w Ministerstwie Finansów (Biuro Pełnomocnika Rządu ds. Przekształceń Własnościowych)
1989-1990 - asystent w Katedrze Ekonomii, Wydział Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Handlowej (dawniej SGPiS) w Warszawie

Znajomość języków obcych: angielski, rosyjski

Źródło: CLICK

Nie wiem jak Wy, ale ja jestem ciekaw strategii jaką obierze w swoich działaniach prezes Mędza...



Trochę szkoda pana Krzysztofa Celińskiego, kolejarza z krwi i kości. Napewno osoba taka, która poświęciła swoje życie dla kolei zasługuje na szacunek. Dziękuję panu, pomimo tego, że nie znam pana od strony zawodowej bo nigdy nie pracowaliśmy w jednej spółce kolejowej, oprócz ogólnej Grupy PKP.
No ale cóż jeśli nawet nie potrafił pan pozbyć się ludzi Cz.Warsewicza tak jak Warsewicz pozbywał się ludzi J. Prześlugi, to pozbyli się pana.
Mam nadzieję, że pan Grzegorz Mędza nie będzie powielał błędów poprzednika i pozbędzie się sabotażystów byłego prezesa Cz. Warseicza. Są to głównie: Jarosław Wielopolski - dyrektor biura strategii (odpowiedzialny za niedoszły zakup szybkich pociągów) a także Piotr Jaworski - dyrektor biura audytu i kontroli (-cichociemny kapuś Warsewicza). Tak zwaną "wtyczką" jest też Magdalena J. - dyrektor biura zarządu oraz inni mniej "zasłużeni" a także liczni krewni Cześka ulokowani w centrali spółki



To już wiem jaki jest cel prezesa Grzegorza Mędzy. Doprowadzić PKP Intercity do nędzy. Jeśli w spółce prawa handlowego na stanowisko członka zarządu - dyrektor handlowy wstawia się niekompetentnego swojaka, to wiadomo jak to się skończy. To też jest jakieś rozwiązanie. Jeśli nie ma szans na sprywatyzowanie przez sprzedaż na giełdzie papierów wartościowych, to może uda się prywatyzacja masy upadłościowej przez syndyka.
Na poprawę nastrojów powiem tylko, że G. Mędza będzie prezesem tylko do końca listopada. Potem zajmie miejsce ministra Grabarczyka, który chce być prezydentem Łodzi. Jednak ludzie mianowani przez G. Mędzę zostaną, bo kto z oportunistów odważyłby się odwoływać ludzi ministra.
Wyjdzie na to, że Przewozy Regionalne przetrwają dłużej niż PKP Intercity. Jeśli tak ma być to prezes IC już teraz niech zacznie mysleć o odprawach dla zwalnianych pracowników.
Ps. Kolej została upolityczniona do granic absurdu. Grzegorz Mędza traktuje PKP Intercity jak swój folwark. Gdyby ktoś nie wiedział to powiem, że jest z rekomendacji PSL.
Pomimo tego czekam na nastepne zmiany w IC, na stanowiskach dyrektorów biur, są one niezbędne. Niektóre Biura w IC należy połączyć/zlikwidować* a dyrektorów i naczelników pozwalniać.



Mędza: To już ostatnie przełożenie otwarcia ofert

PKP Intercity po raz kolejny przesunęły termin otwarcia ofert w przetargu na 20 składów zespolonych. - To już ostateczny termin. Więcej przesunięć nie będzie - mówi "Dziennikowi Gazecie Prawnej" prezes przewoźnika, Grzegorz Mędza. Powód? Brak wieloletniej umowy z resortem infrastruktury na dofinansowanie połączeń międzymiastowych.

Bez niej spółka nie może sfinalizować negocjacji z Europejskim Bankiem Inwestycyjnym ws. pożyczki 200 mln euro. Tyle spółce brakuje, by sfinansować zakup nowych pociągów. Sama takich pieniędzy nie ma, bo ubiegły rok spółka zakończyła z blisko 77 mln zł straty, a po pierwszych sześciu miesiącach tego roku jest na ok. 140 mln zł na minusie.

O kontrakt wart ponad 400 mln euro walczy francuski Alstom, kanadyjski Bombardier z polską PESĄ, niemiecki Siemens i włoski AnsaldoBreda z Newagiem Nowy Sącz - czytamy w "DGP".

źródło: Dziennik Gazeta Prawna / RK



Decyzja w sprawie Pendolino w listopadzie

Jeszcze w tym miesiącu PKP Intercity podejmie decyzję o ewentualnym przystąpieniu do rozmów z Alstomem o umowie na zakup składów zespolonych.

Przetarg na składy zespolone przewoźnik zakończył 30 września. Okazało się, że wpłynęła tylko jedna oferta – Alstom zaproponował pociągi Nowe Pendolino z wychylnym pudłem. Za 20 składów producent żąda 400 mln EUR (1,6 mld zł), zaś całość jego oferty (wraz z utrzymaniem taboru i budową centrum serwisowego) wynosi ok. 2,5 mld zł.

Grzegorz Mędza, prezes PKP Intercity, w rozmowie z KOW informuje, że oferta jest analizowana przez komisję przetargową. Gdy komisja zakończy prace jej rekomendacja trafi do zarządu spółki. Zarząd nie będzie zwlekał z podjęciem decyzji o rozpoczęciu ewentualnych negocjacji z Alstomem.

- Kwestie decyzyjne chcemy zakończyć w listopadzie i jeszcze w tym roku przystąpić do rozmów z dostawcą składów na temat zawarcia umowy – mówi Grzegorz Mędza.

Do podpisania ewentualnej umowy między firmami PKP Intercity i Alstom może dojść na początku 2011 roku.

źródło: KOW



Prezes Celiński odwołany :

Krzysztof Celiński odwołany. Grzegorz Mędza prezesem PKP Intercity

Jak dowiedział się oficjalnie Rynek Kolejowy w dniu dzisiejszym odwołano ze stanowiska prezesa PKP Intercity Krzysztofa Celińskiego. Zastąpi go Grzegorz Mędza. Grzegorz Mędza w latach 2004-05 był Podsekretarzem Stanu ds. Finansowania Infrastruktury i Restrukturyzacji Kolei w Ministerstwie Infrastruktury.

Walne Zgromadzenie zdecydowało o dalszych zmianach w składzie zarządu spółki. Z funkcji członka zarządu – dyrektora handlowego został odwołany Marek Nitkowski. Jego następca nie został na razie powołany.


Zmiany w zarządzie spółki zostały podyktowane potrzebą dostosowania spółki do zmieniających się warunków funkcjonowania rynku kolejowych przewozów pasażerskich, z uwzględnieniem planowanej prywatyzacji. Jednocześnie zarząd PKP S.A. zadeklarował gotowość dalszej współpracy w Grupie PKP z Krzysztofem Celińskim i Markiem Nitkowskim.

Grzegorz Mędza jest absolwentem wydziału handlu zagranicznego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W latach 1991- 98 był wiceprezesem zarządu firmy doradztwa finansowego Access Sp. z o.o., później prezesem zarządu spółki Pekao Access Sp. z o.o. Przez ostatnie cztery lata był członkiem zarządu firmy consultingowej Telos Partners Sp. z o.o. W latach 2004 - 2005 pełnił funkcję podsekretarza stanu ds. finansowania infrastruktury i restrukturyzacji kolei w Ministerstwie Infrastruktury.


http://www.rynek-kolejowy...P_Intercity.htm

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wpserwis.htw.pl
  • Powered by MyScript