Makro Praca Gdynia

Tematy

biblia


że komis jest solidny i że mże warto dołozyć 150km do gdyni.

z Tym solidny to nie tak do ko?ca-wlaśnie o tym komisie pisalem kilka postow wczesniej...Typowy chandlarz,choć dwie Packi sa godne uwagi to trzeba uwarzać-za halą makro koło fabryki DĄB ma halę gdzie składają z 3 sztuk jedną.Ogólnie specjalizuja się w Amerykanach ale o ile wczesniej byly tam tylko takie auta to teraz stoi tam tez troche europejskiegio złomu.Mykam tamtedy po pracy często to sobie zerkam.Ta która mi wciskał a niby byla zaklepana stoi do dzis.ale jak na wstepie zaznaczylem ma tez i dobre sztuki.To samo kolo Sądu-też ostatnio dwie stały.
Jakby co zawsze moge pomóc w namierzeniu komisu w naszej okolicy gdzie stają Packi.



No to (ała mój słownik w głowie się zawiesza) automat się wali albo zasyfionyrozrusznik, przytarty na tulejce tam gdzie się zębatka wysuwa. Jedno jest na 99% pewne, wywalaj i to szybko rozrusznik i wieź do warsztatu zanim ci się wieniec zębaty na kole zamachowym skończy. Na Hutniczej w Gdyni mniej więcej na przeciwko Makro masz kumaty zakład który żyje z rozruszników. Ja do nich daję od zawsze, z mojej pracy też tam wozimy, koledzy też tam wożą, nie słyszałem o nich złej opinii. Spora szansa że zrobią w mig. Tzn nie wiem jak z rozruchaczem w G20, czy nie problem z dobraniem części ale mają spory magazyn.



2008-12-03

Czy fala nie odpłynie?

Miasto miało wspomóc finansowo Aquapark Łódź i dołożyć do spółki prawie 4 mln zł, a tym samym zwiększyć swoje udziały z 17 proc. na 24 proc. Jednak po długiej debacie radni nie zgodzili się na to i odesłali projekt uchwały do Komisji Finansów RM. Jednocześnie dali czas słoweńskiej firmie na przygotowanie programu naprawczego spółki.

Aquapark potrzebuje na dokończenie inwestycji 4 mln zł. Na przełomie 2006-2008 r. ceny materiałów i usług budowlanych wzrosły z 16 mln zł do 76 mln zł. W planach jest wybudowanie zjeżdżalni – koszt ok. 700 tys. zł oraz m.in. boiska, miejsca do grillowania – prawie 2,5 mln. Jednocześnie spółka ma do spłacenia wierzytelności 12 firmom.

- Aquapark nie jest pusty. W tym roku mieliśmy 150 tys. gości, w tym 60 tys. to łódzkie dzieci, które za darmo bawiły się na Fali – podkreślił dyrektor firmy Primoź Longyka.

Spółka przedstawiła dane, według których sprzedano 26 tys. promocyjnych biletów, 8 tys. biletów szkolnych, 36 tys. tzw. gratisów dla dzieci do 12. roku życia.

- Na początku niektórzy myśleli, że zabierzemy klientów Nowej Gdyni i Wodnemu Rajowi. A my stworzyliśmy dodatkowy biznes w Łodzi i 70 nowych miejsc pracy, a oni zatrzymali swoich gości. To prawda, że na początku mieliśmy problemy. Najpierw od marca do kwietnia walczyliśmy z gronkowcem oraz udostępniliśmy baseny zewnętrzne pod koniec lipca. W przyszłym roku przychody będą prawie dwa razy większe, ponieważ, letnie baseny będą otwarte całe lato – zapewnił Primoź Longyka.

Radni pytali o wartość aportu, jaki miasto wniosło do spółki, co się stanie, jeśli miasto nie zgodzi się na dofinansowanie, czy nielepiej jest wziąć kredyt, ponieważ, jak podkreślił radny D. Joński miasto nie jest bankiem. Jednak P. Longyka wskazał na światowy kryzys finansowy i dlatego nie jest to – jego zdaniem - dobre wyjście. Przedstawiciela Aquaparku pytano nawet czy wie, jaki w Polsce panuje… ustrój, jaka jest gospodarka. Rajców interesowały też przychody spółki, możliwość obniżenia cen biletów.

- Obiecuję, że od stycznia przyszłego roku jeszcze raz przeanalizujemy ceny biletów dla studentów, nastolatków, seniorów i rodzin – powiedział szef firmy.

Radni mieli wątpliwości, ponieważ zwiększenie udziałów do 24 proc. nie spowoduje, iż Łódź będzie miała wpływ na spółkę. Przypomnijmy - udziałowcami spółki są słoweńska firma Makro 5 i miasto Łódź.

Joanna Czekalska

ŹRÓDŁO: www.uml.lodz.pl



Kim jesteśmy?

Agencja interaktywna Grupa Adweb powstała w 2002 roku, tworząc nową jakość kompleksowej obsługi

firm w Internecie i usług teleinformacyjnych. Działając dynamicznie na rynku IT i nowych technologii

nabyliśmy niezbędne doświadczenie, które pozwala nam nieustannie rozszerzać zakres oferowanych

usług i pole prowadzanych działań, obejmujące już:

 kreację wizerunku i promocję w Internecie (www.Adweb.pl)

 serwery wirtualne i rejestrację domen (www.2be.pl)

 doradztwo, infobroking i consulting (www.Makro-Studio.2be.pl)

 profesjonalne tłumaczenia (www.Lingo24.pl)

 interaktywne portale regionalno-turystyczne (www.Go-Cracow.com www.Go-Zakopane.com)

 teleinformacyjne usługi outsorcingowe typu call-center i contact-center - Telecentrum

Obecnie Grupa Adweb

to 6 współdziałających i uzupełniających się wzajemnie podmiotów,

to biura w Krakowie, działających według jednej, nadrzędnej polityki jakości,

to 30 osób, stanowiących podstawę naszego zespołu dynamicznych, młodych specjalistów z różnych dziedzin,

to ponad 50 współpracowników z całego kraju, zaangażowanych w realizację różnorodnych projektów,

to 2 przedstawicielstwa handlowe w Warszawie i Bydgoszczy,

to ponad 6.500 Klientów, mogących potwierdzić jakość naszych usług, a wśród nich m.in. Eniro (Panorama

Firm), Tele2, HBO, Totalizator Sportowy, Masterfoods Polska Sp.z o.o., Kopernik S.A., Urząd Miasta Wrocławia,

Urząd Miasta Gdyni, muzyk jazzowy Jarek Śmietana oraz kompozytor i multiinstrumentalista Piotr Rubik.

„Grupa Adweb - …bo liczą się ludzie”





Nieustanny rozwój, nowe pomysły, nowe technologie, nowe kreacje i ogromna dynamika

działania sprawiają, że stale szukamy energetycznych, pełnych pozytywnych wibracji młodych ludzi.

Przyszłych specjalistów, którzy wiedzą, że Internet to przyszłość, którzy marzą o byciu w samym sercu

świata ery technologii i informacji, którzy nie boją się głębokiego zanurzenia w świat on-line

zmieniający swe oblicze w nanosekundach. Jeśli na myśl o Internecie błyszczą Ci się oczy,

a jednocześnie umiesz dostrzec nie-wirtualny świat wokół siebie, jesteś dynamiczny, kreatywny

i niekonwencjonalny

CHCEMY CIĘ U NAS !

Kogo szukamy:

Absolwentom i studentom ostatnich lat takich kierunków jak: Marketing, Zarządzanie, PR,

Komunikacja Społeczna, Dziennikarstwo i kierunków pokrewnych, a także studentów kierunków

informatycznych zainteresowanych tą tematyką proponujemy udział w programie staży w Grupie

Adweb. Szukamy osób twórczych, o otwartych umysłach, nastawionych na rozwój i sukces.

Ludzi z pasją!

Ludzi, którzy nie obawiają się ciężkiej pracy, nie znoszą rutyny, chcą bawić się tym co robią i mają

spory dystans do siebie i innych. W Grupie Adweb nie zdarzają się dwa identyczne projekty,

a z awangardy i konsekwencji rodzą się progresywne pomysły.

Warunki ogólne stażu:

Staż trwa od 1-3 mies. Forma stażu oraz jego program ustalany jest indywidualnie z każdym

stażystą i uzależniony od jego kompetencji a także zapotrzebowania firmy. Każdy stażysta otrzyma

opiekuna – mentora który wprowadzi go w Grupę Adweb, jej misje, otoczy opieką i zapewni niezbędną

pomoc, jednocześnie pozwalając na maksimum swobody działania.

Najlepsi absolwenci moga liczyć na rozpoczęcie pracy w Grupie po zakończeniu stażu, studenci na

współpracę. Jeśli będzie trzeba – poczekamy na Was !


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wpserwis.htw.pl
  • Powered by MyScript