malowanie i ubieranie lalek gra

Tematy

biblia


  Zalety :
- tekstury nie doładowują się z dvd np. GTAIV i PGR4 to wielki plus (jak gra jest zainstalowana na HDD). Zawsze mnie to denerwowało jak jechałem w PGR4 zwalniałem na zakręcie ,a tekstury-total-pixel-mixer ,a teraz tego nie ma :)
- wreszcie ciszej jak gra jest uruchamiana z dysku
- szybkie menu po naciśnięciu yyy....no tego zielonego krzyżyka na padzie
- chyba szybsze logowanie do internetu

Minusy :
- gry wcale nie ładują się szybciej z dysku np. GTAIV
- avatary (lalki dla dziewczynek do ubierania i malowania)
- oprócz wyglądu i nagrywania na hdd nic nowego nie doszło ,a spodziewałem się nowych opcji np. w konfiguracji sieci - nadal nie ma opcji WPA2 dla bezprzewodowej karty sieciowej
- dema arkadowe zmieszane ze zwykłymi ,a w poprzednim daszbordzie tego nie było


Ogólnie może być ,taki powiew świeżości .



OK. Czas zacząć.
W mojej głowie pojawił się pomysł na jedną z osobowości głównego bohatera. Będzie to kobieta, która widnieje we wstępnym opisie Bloo jako nauczycielka szukająca swych uczniów... Mam zamiar nadać jej cechy świadczące o tym, że cierpi na manię prześladowczą, a jej uczniowie to tylko urojenie... Miho wspominała coś o kobiecie, która ma "oczarować" głównego bohatera, myślę więc, że pomysł może się sprawdzić...

Katherine - 4. osobowość
Wiek: około 40 lat
Stan cywilny: mężatka (obecnie w separacji), 2 dzieci - 12-letni syn i 7-letnia córka
Kolor oczu: piwne
Kolor włosów: ciemny blond. Ma bardzo długie, zdrowo wyglądające, kręcone włosy.
Zawód: nauczycielka języka angielskiego w szkole
Hobby: piesze wycieczki, czytanie, kolekcjonowanie śmiesznych wycinków z gazet. Ma skłonność do alkoholu.
Budowa ciała: mimo swojego wieku wygląda kusząco. Jest szczupła. Wciąż jest bardzo ładną kobietą, choć jej twarz zdradza upływ czasu.

Charakter: niespokojna, niespójna wewnętrznie. Jest pełna sprzeczności, potrafi czuć dwie diametralnie różne emocje w tym samym czasie. Płaczliwa - często w sytuacjach stresowych. Ma skłonności do depresji i manii prześladowczej. Można zauważyć w jej ruchach niepokój, tak jakby cały czas była czujna, oczekiwała na coś z niepokojem. W kontaktach z ludźmi raczej otwarta, ale nie pozwala wchodzić na jej prywatny teren. W pracy uważana za nauczycielkę z powołania, umiejącą zachęcić ucznia do nauki.

Miejsce pierwszego spotkania: szkoła Midwich Elementary School

Gdybyście mieli jakieś pomysły dotyczące tego, jak rozwinąć tę postać, zachęcam do pisania postów...

EDIT: następna osobowość... Mam nadzieję, że wam się spodoba...

Rodzeństwo: Toby (chłopiec) i Jessie (dziewczynka) - 5. osobowość
Wiek: odpowiednio - 9 i 11 lat
Stan cywilny: wiadomo
Kolor oczu: odpowiednio - brązowe i ciemnozielone
Kolor włosów: odpowiednio - rude (proste i krótkie) i jasny blond (średnio długie i lekko kręcone)
Zawód: uczniowie szkoły podstawowej
Hobby: odpowiednio - robienie na złość siostrze i zabawa lalkami
Budowa ciała: chłopiec przy kości, z rumianą twarzą. Dziewczynka szczupła, bardzo ładna.

Charakter: Chłopiec jest wybuchowy, żywiołowy. Uwielbia psocić i robić na złość. Wszędzie go pełno. Gadatliwy. Dziewczynka jest natomiast jego zupełnym przeciwieństwem. Małomówna, z zawsze tym samym wyrazem twarzy. Za grzeczna. Wydaje się, że to, jak się zachowuje, jest tylko aktorską grą. Stara się uspokajać brata, ostro go ganiąc

Miejsce pierwszego spotkania: sierociniec "Lunar Child"*
*Nazwa robocza


EDIT 2: ze względu na to, iż nie mam zielonego pojęcia, jak przenosi się posty z jednego tematu do drugiego, muszę użyć opcji "kopiuj - wklej", żeby przenieść Nathaniela (któremu zmieniam oficjalnie imię na Thomas), 2. osobowość, do tego działu... Rzecz jasna, wprowadzę jakieś poprawki. Dopisuję także dość "kontrowersyjne" alter ego, a mianowicie to, które ma zamienić się w potwora... Zobaczymy, co mi z tego wyjdzie...

Thomas - 2. osobowość
Wiek: około 25 lat
Stan cywilny: kawaler
Kolor oczu: zielone
Kolor włosów: brązowe
Zawód: bibliotekarz
Hobby: lubi rysować/malować, kocha czytać książki
Budowa ciała: normalna (nie za gruby, nie za chudy). Urodę ma również zwyczajną. Nosi dwudniowy zarost

Charakter: spokojny, opanowany, cichy i niewyróżniający się człowiek. Samotnik, trochę z wyboru, trochę z przymusu. Uczynny, uprzejmy, ale w kontaktach z ludźmi zdystansowany. Nie lubi zbytnio spoufalać się. Stara się nigdy nie tracić kontroli nad sytuacją. Często pozostaje w tyle za innymi, nie potrafiąc się dostosować do otaczającej go, płynnej rzeczywistości. Optymista, z mocno zaznaczoną mroczną stroną swojej natury. Uparty, ale i strachliwy. Ucieka od bezpośredniej konfrontacji. Pacyfista, który brzydzi się przemocą. Idealista, który żyje w świecie nieszkodliwej iluzji. Zapalony czytelnik.

Miejsce pierwszego spotkania: Silent Hill Public Library*
*Nazwa robocza


Chris - 3. osobowość (na podstawie postu swirekstera)
Wiek: około 30 lat
Stan cywilny: kawaler (nosi obrączkę na lewej ręce, więc chyba jest wdowcem)
Kolor oczu: niebieskie
Kolor włosów: średnio ciemny blond
Zawód: bezrobotny (wykonuje prace dorywcze)
Hobby: majsterkowanie
Budowa ciała: muskularna; na prawej dłoni ma tatuaż przedstawiający kompas wikingów. Ma "przestępczy wyraz twarzy. Lubi ubierać się na czarno

Charakter: przy pierwszym kontakcie wydaje się spokojny, lecz z czasem można w nim dostrzec coś niebezpiecznego. Mówi zawsze podniesionym tonem głosu, jakby chciał rozmówcy pokazać swoją wyższość. Agresywny, skory do bójek; ciągle demonstruje swoją tężyznę fizyczną. Uwielbia bawić się nożem. Wybuchowy - wystarczy jedno nieodpowiednie słowo czy spojrzenie, żeby bardzo go rozgniewać. Można w nim dostrzec to, że "nie ma sumienia": jest nieczuły, nie pokazuje ludzkich odruchów, brak mu empatii i zrozumienia. Sprawia wrażenie wyrachowanego, ale nie dwulicowego. Egoista. Momentami może dość brutalnie wyrażać swoje poglądy.

Pierwsze spotkanie: osiedle bloków
--------------------------------------------------------------
A oto, co znalazłem na temat wielokrotnej osobowości/DID/roszczepu osobowości:



Pet Panic {braz}
Wake with a fright then stroke your pet back to sleep in 40s
Gwałtownie obudź zwierzątko po czym pomóż mu znowu zasnąć w czasie poniżej 40s. Trofeum możliwe do zdobycia dopiero po zaliczeniu wszystkich zadań z dnia pierwszego.

Jest to jedno z trudniejszych trofeów (co nie znaczy, że bardzo trudne) i niektórym ludziom może sprawić problem. Osobiście zdobyłem to trofeum za pierwszym razem, być może mając szczęście.

Pierwsze co należy zrobić to pomóc zwierzątku zasnąć – instrukcje znajdziesz w opisie zadania „Czas na zabawę” – dzień 1. Kiedy już zaśnie, wykonujemy głośny okrzyk, klaskamy, uderzamy ręką w ziemię – cokolwiek co obudzi zwierzaka.
Kiedy ten się zerwie, szybko pomagamy mu znowu zasnąć. Jeżeli wszystko pójdzie ok to trofeum wpadnie jak tylko zwierzak zacznie śnić.


Pet Artiste {braz}
Teach your pet 50 drawings
Naucz swojego zwierzaka 50 rysunków. Trofeum możliwe do zdobycia dopiero po wykonaniu zadania „Porysujmy” – dzień 3.

Kiedy nauczymy nasze zwierzątko rysowania wchodzimy w menu {sta}, dalej w „Rysowanie” i wybieramy „Szkicownik”. Tutaj możemy rysować wszystko co tylko chcemy.

Niech nikogo nie zmyli liczba slotów z rysunkami. Jest ich łącznie 20 ale nic nie szkodzi na przeszkodzie aby malować klika razy w jednym slocie.

Rysunki wcale nie muszą być różne. Jeżeli chcemy szybko zdobyć to trofeum to najlepiej zrobić jakiś prosty rysunek np. kreskę. Namalowaną kreskę skanujemy i czekamy aż przemaluje ją nasz pupil. Kiedy skończy wchodzimy w ten sam slot i znowu dajemy tą samą kreskę do przemalowania. Robimy tak dopóki pucharek nie wpadnie.

Rysunki modelów samochodu, samolotu, robota, lalki oraz balonów (dostępne w dalszej części gry) również liczą się do tego trofeum.

Więcej informacji odnośnie rysowania w szkicowniku znajdziesz przy opisie zadania „Porysujmy” – dzień 3, w trofeum „Day 3 Mastered”.


12-Wheeler {braz}
Create a model car with at least 6 pairs of wheels and beep the horn
Stwórz model samochodu z co najmniej 6 parami kół i zatrąb klaksonem. Trofeum możliwe do zdobycia dopiero po wykonaniu zadania „Teraz Ty” – dzień 4.

Kiedy nauczymy nasze zwierzątko rysować samochody, wchodzimy do menu {sta}, dalej „Rysowanie” i wybieramy „Model samochodu”.
Teraz musimy narysować samochód z co najmniej 6 parami kół. Należy pamiętać o dokładnym dociąganiu linii, szczególnie jeżeli chodzi o koła. Kiedy narysujemy już nasz samochód, skanujemy go i czekamy dopóki nie ożyje na ekranie. Kiedy to nastąpi, wciskamy {kr} aby zatrąbić.

Więcej informacji odnośnie rysowania samochodów znajdziesz przy opisie zadania „Teraz Ty”, w trofeum „Day 4 Mastered”.


Flying Saucer {braz}
Make a model plane that's only a wing and made of metal and fly it into space with your pet dressed appropriately
Stwórz model samolotu, który ma tylko i wyłącznie skrzydło, jest zrobiony ze srebra i poleć z nim w przestworza z odpowiednio ubranym zwierzakiem. Trofeum możliwe do zdobycia dopiero po wykonaniu zadania „Rozbijanie balonów” – dzień 8 oraz po zdobyciu srebra jako materiał + skafander kosmiczny i hełm kosmiczny jako ubiór.

Jeżeli nie mamy jeszcze możliwości tworzenia pojazdów ze srebra to wykonujemy dalej zadania z programu dopóki nie dostaniemy nagrody jaką jest srebro. Tak samo w przypadku stroju kosmicznego, wykonujemy zadania a w końcu zostanie on nam przyznany jako nagroda.

Pierwsze co robimy to wchodzimy do menu {sta}, dalej w „Pielęgnacja” i wybieramy „Stylizacja”. Tutaj ubieramy naszego zwierzaka w skafander kosmiczny a na głowę zakładamy mu hełm kosmiczny po czym wychodzimy do gry.

Kolejna rzecz to stworzenie samolotu. Wchodzimy do menu {sta}, dalej w „Rysowanie” i wybieramy „Model samolotu”.
Teraz musimy narysować samolot, ale bez kadłuba i bez śmigła, to jest rysujemy same skrzydło na kartce. Robimy tak a materiał wybieramy jako srebro.

Kiedy nasz samolot ożyje na ekranie, czekamy aż astronauta wskoczy na niego po czym lecimy najwyżej jak tylko jest to możliwe – samolotem starujemy jedynie za pomocą {kr}. Trofeum wpadnie po chwili od uzyskania najwyższego pułapu.

Przy okazji tego zadania, możemy wykonać trofeum „Stunt Pilot”. Wystarczy unieść się jak najwyżej jest to możliwe i puścić {kr}. Czekamy aż nasz samolot osiągnie wymaganą prędkość (będzie to niemal przed samą podłogą) i wtedy szybko wciskamy ponownie {kr}.

Więcej informacji odnośnie rysowania samolotu znajdziesz w opisie zadania „Rozbijanie balonów”, w trofeum „Day 8 Mastered”.


Stunt Pilot {braz}
Break 140 mph in a model plane without smashing into the ground
Rozpędź się do 140 kmh podczas lotu samolotem i nie rozbij się o podłogę. Patrz trofeum „Flying Saucer”


Speed Wash {braz}
Wash your pet in under 60s
Umyj swojego zwierzaka w czasie poniżej 60s. Trofeum możliwe do zdobycia dopiero po zaliczeniu wszystkich zadań z dnia pierwszego.

Kiedy zaliczymy już zadania w pierwszym dniu, wchodzimy do menu {sta}, dalej w „Pielęgnacja” i wybieramy „Mycie”.
Teraz musimy dość szybko umyć naszego zwierzaka. Nie jest to jednak trudne, wystarczy w miarę szybko wykonywać wszystkie czynności. Polecam użycie białej rękawiczki kiedy to musimy wytworzyć pianę na futerku zwierzaka – kamera lepiej wychwytuje nasze ruchy.

Więcej informacji odnośnie mycia zwierzaka znajdziesz przy opisie zadania „Kąpiel”, w trofeum „Day 1 Mastered”.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wpserwis.htw.pl
  • Powered by MyScript