Maluh sportowy

Tematy

biblia


Czlowieku, cena nie ma nic do rzeczy, w zestawie wodnym da sie 80% kosztow
wyrzucic wkladajac wlasna prace i wiedze.
Ta dyskusja ma mniejwiecej tyle sensu co:

A:Mam malucha i to najlepszy samochod sportowy
B:Daj se spokoj, to dziadostwo i nie nadaje sie do sportu
A:Chetnie obejrze inny samochod w porownywalnej cenie, mam szanse na
linki?


Myślę, że mniej protekcjonalny ton byłby bardziej na miejscu.
Idąc za Twoim przykładem: tak, mam malucha, ale nie mówiłem, że chcę nim
jeździć sportowo. Maluch ma mnie tylko dowozić do sklepu po ciepły chleb.

A mówiąc, że cena nie ma znaczenia - grubo się mylisz. Główne znaczenie ma
tu cena i tego będę się trzymał.
MN




Pewnie chodzi o siedzenia sportowe (kubelkowe).
Ciekawe skad taka nazwa :-)
Swego czasu byl to przeboj w maluchach. Maluch i sportowe!!!!
siedzenia kubelkowe!!! hi hi hi!! :-)
Pozdrowka, Mat.


A co sie smiejesz? Probowales kiedys jezdzic Kaszlem z seryjnymi fotelami?
Pewnie tak, kto nie jezdzil, wiec sie nie dziw, ze je ludzie wymieniaja. A
jesli chodzi Ci o malucha i sport, to sprobuj pojechac na jakis KJS. Ni masz z
Kaszlami szans. Nie twierdze, ze sa lepsze od Garbow, boze bron, w koncu
przesiadlem sie na Garbiszona wlasnie z Malca, ale jak w Kaszlu zrobisz dobrze  
zawieszenie to malo jest samochodow ktore go na zakretach objada. OK w Garbie
tez mozna, ale koszt i trodnosc sa nieporownywalne i nie znam nikogo, kto to
potrafi (co nie znaczy, ze takich nie ma)
Qubeck




| Z tymi klasami to wg mnie tylko ściema dla plebsu. To że auto jest
większe
| czy mniejsze o 5cm nie decyduje o klasie auta. Jeżeli chodzi o Fiata to
ma
| on wg mnie 3 samochody wyższej klasy średniej: Ulysse, Multipla i
Barchetta,
| 1 malucha: Seicento a reszta to niższa klasa średnia.

Barchetta to malutkie auto sportowe, multipla to minivan wlasciwie, stilo
to
kompakt (klasa srednia), a punto lapie sie na tzw. segment B, seicento to
maluch.
Tzw. kalsy sredniej wyzszej to byla marea, nie wiem czy dalej to


produkuja?

Ciekawy podział, szkoda że ma się nijak do rzeczywistości. Co innego podział
na grupy a co innego na klasy. Punto, Stiolo, Siena, Marea,... to wszystko
klasa średnia ino niektóre wyższa inne niższa. A to tzw. B to chyba zostało
wymyślone na tej grupie bo nie ma czegoś takiego w katalogach.

pozdrawiam




On Sat, 28 Apr 2001 13:10:15 +0200, juby wrote:
wedlug opinii "tunerow podworkowych"
stozek +20% mocy
briski +10% mocy
czarne szyby +10% [...]


A napis Pioneer ? :-)

razem z malca mozesz wyciagnac ok 200PS przy zerowym spalaniu :))
sorki za zlosliwosc, ale taki mam stosunek do tuningu "kaszli"


Nie znasz sie :-)
Jak troche popracujesz nad silnikiem to mozesz 30KM uzyskac.
<podniesc glos Az  30 kucow !<dodac zachwyt 50% wiecej mocy ! :-)

Ale jak sie czlowiek porzadnie do tuningu zabierze, wywali
to co z tylu pierdzi, wstawi jakas motocyklowa 500, to
mu sie maluch na rakiete zamienia. Mocy moze przybyc ze 4 razy :-)

I wreszcie staje sie czlowiek posiadaczem malego sportowego coupe
z napedem na tylne kola :-)

J.




sainz wrote:


 |  | Dlaczego akurat na tył
 |  | Przecież największa siła hamowania jest na przód.
 |  sale maluch ma naped na tyl. jak kazde rasowe sportowe auto :)
 | Jasne... A ulice to wyścigi NHRA i hamuje sie spadochronem.
 snie zauwazylem smile'a przy twojej odpowiedzi i teraz nie wiem czy sie
 ssmiac czy plakac.

Sam wybierz. Dla mnie, ponowne zetknięcie z kaszlem (kupiłem żonie), po
zaledwie kilku latach przerwy, to po prostu koszmar. Jakiekolwiek dziwne
działania, typu zakładanie zimowych opon na jedną oś, są dla mnie niepojęte. Ten
pojazd jest już wystarczająco niebezpieczny bez podobnych pomysłów.



J.F. napisał(a) w wiadomości: <37ba620f.9870@news.ict.pwr.wroc.pl...
:On Mon, 09 Aug 1999 07:44:39 GMT, D.W. wrote:
:Tomasz Makowski napisał(a) w wiadomości: ...
::Jakiego polecilibyście niedużego diesla w cenie do 30 tys? Poprostu dla
mnie
::ekonomia jazdy jest najważniejsza.
:
:AX 1.5D. Poki co najekonomiczniejszy diesel w tej klasie cenowej.
:
:A da sie to wogole kupic ?

nowego moze nie, ale 1-2 letniego chyba bez problemu.

:J.
:
:P.S. Po uwzglednieniu % lokaty/kredytu to poldek jest chyba
:najekonomiczniejszym autem w swojej klasie wielkosciowej.

i tylko dlatego jeszcze sie sprzedaje.

:I jeszcze maluch w klasie otwartej :-)

no tak. Jako sportowe coupe - 2 drzwi, silnik chlodzony powietrzem, sportowe
brzmienie silnika...:-))

DW




mozecie mi powiedziec co mam zrobic z maluchem (mojej mlodej)
 zeby lepiej sie krecil, bez niszczenia silnika
dzieki

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


Można by wyważyć silnik (układ korbowo tłokowy), to spowoduje większą
odporność na wysokie obroty. Do tego odchudzić koło zamachowe, sportowy
wałek rozrządu, planowanie głowicy itp.
Zakłada się jeszcze twardsze sprężyny zaworowe (wyeliminowanie bezwładności
zaworów), ale wtedy wałek bardziej się zużywa (są wałki pokrywane czymś
specjalnym - niepamiętam czym - co podnosi ich wytrzymałość).
Na koniec dobry syntetyczny olej (np.: Castrol RS).
Maluch mojego kolesia kręcił się do 6 tys. i był nie do zajeżdżenia.
Odwiedź stronę Chojnackiego http://chojnacki.tuning.pl/ - historia pewnego
malucha

Pominąłem tu bardziej zaawansowane przeróbki które jednak skracają żywotność
takiego bolidu.

Powodzenia
Paweł

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wpserwis.htw.pl
  • Powered by MyScript