Jezdze dluzej fura niz Ty sadzac po Twoim wieku wiec nie zakladaj braku doswiadczenia. To po pierwsze. Po drugie nie zachwycam sie kleberami tylko napisalem ze nie narzekam. Wczesniej mialem Goodyeary i roznica jest nie warta roznicy w cenie. Zwlaszcza jak ktos tak jak ja zima glownie jezdzi po miesice i nie robi czesto dlugich tras.
No cóż... jeździc można i lat 50 a w tym czasie zrobić kilkanaście tysięcy kilometrów :roll:
A co do porównywania do Good Year'ów to żeby mieć jakiś pogląd należałoby przejechać się przynajmniej na 10 markach róznych opon zimowych.
dobra będę o 19:30 oszołom w Mikołowie, tylko ten parking jest duży - jak się znajdziemy - może bliżej tego wjazdu z drogi na Wisłę - tam jest przeważnie pusto.
pozdrawiam Marek
ps. chyba że nawali śniegu to niestety nie mam zimówek i się boję, a w poldku mi szlag trafił oponę i bulba. ale jak nie będzie klęski żywiołowej to postaram się przyjechać.
Ostatnio kupowałem opony marki Goodyear Excellence i miałem do wyboru ten sam model od dwóch producentów: - made in china oraz made in germany (robione prawdopodobnie w Polsce). Kolega zakupił produkcji chińskiej i przy prędkościach 100 - 120 km/h auto zaczynało wpadać w nieprzyjemne wibracje, dlatego też nie zdecydowałem się na "chińczyka" a różnica cenowa była minimalna. Na tych niby niemieckich jeżdżę już 3 tygodnie i wszystko ok. Reasumując ja bym ci "chinola" odradzał.
ciche piasty to piasty ktore maja slabe sprezyny napinające zapadki lub tez mają ich malo (np 2).
piasty lekkie to piasty o aluminiowych osiach i bębenkach - a te z reguly są elementami piast do lekkich zastosowan dla lekkich ludzi.
piasty do dh tak jak i opony z reguly są piastami na sztywną oś skręcaną na śruby.
lekka piasta którą firma rekomenduje do kazdego zastosowania to piasta tune - w opisie jest info "markus klausmann tested". cena jest jednak odpowiednia do tego hasla.
na allegro ostatnio byly dostepne w promocyjnych cenach piasty funn a to marka zdecydowanie do grawitacji.
cicha byla np piasta ns coastar na zwykly zacisk ktorą mialem z tylu - ale jej waga nie pozwala jej określić jako lekką.
jarku007 napisał:
le razy Nokian wygrywał - choć zajmował czołowe miejsca w testach ?
Ile razy renomowani producenci nie mieścili się w czołówce testów ?
Czasami zdarzało się i jedno i drugie, ale niezbyt często...
Chyba, że bierzemy pod uwagę najwyższą półkę, wtedy obie te zależności, to rzadkość...<br>Dokładnie . <br>I tutaj mamy odpowiedz czemu w renomowanych markach są na pierwszy montaż zakładane opony takich - a nie innych ( czyt.Nokian ) firm .
u mnie na podjezdzie stoi 2x BMW i co w zwiazku z tym ?
Samochodem każdej marki jeżdżą debile, a że aut BMW czy golfów jest relatywnie dużo to statystycznie muszą częściej brać udział w wypadkach.
Po za tym to zalezy od wyobrazni.... oni wyobrazaja sobie ze jezeli maja BMW to nic sie im stac nie moze....
nie wiem czy jazdaa na Ryki na lysych oponach był rozsądny
Tak więc nie uogólniać i nieokreślać, każdy ma czasem jakieś głubie wybryki, niektóre kończą się nieszczęśliwie.
Bo mogę się założyć że każdy z nas miał co najmniej jedno idiotyczne i nierozsądne zachowanie za kierą i nie ma znaczenia jakim autem akurat wtedy jechał.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl