Minusy
• niezbyt imponująca moc silników
• tanie materiały w kabinie, miękkie fotele
• słabe hamulce
• mało odporny lakier
co do silniczka to bym polemizowal w 4 generacji byly jeszcze silniczki 2, 5L V6 24V
naprawde ladnie to lata
co do foteli to to jest bardziej ala limuzyna a nie sportowe cudenko to wiec na wygode poszla mazda
Co do silników z Probe to bym sie na nie nie rzucał bo to nie są silniczki Forda tylko Mazdy i ze swapem nie będzie pewnie łatwo, bo nic nie będzie pasowało.
Co do kwestii kosztów nitro to przy aktualnym kursie dolara jest to bardzo ekonomiczna zabawka w zakupie... Ebay.com zaprasza
Czyli podsumowując Mazda 6 wygrywa? Oglądając jeden z programów ( tytułu podawał nie będę:)) byłem świadkiem testu Opel, Mazda, Ford. Przyśpieszenie Mazdy okazało się na tyle dobre, że zajęła II miejsce, prowadzenie tegoż oto samochodu było wielokrotnie wychwalanie jak i jego estetyka. Połączenie wersji sportowej z nutką elegancji daje błysk po oku. Z Twojej opinii mam rozumieć, że Mazda ma typ nowego silnika dieslowego? W sumie zależy mi by właśnie samochód chodził w miare cicho co niestety jest dośc trudne w wersjach dieslowskich. Chociaż ford powiem Ci też nieźle wypadł. Jedyny minus jaki pojawił się w ów programie to jego szybkość. Niestety przegrał z pozostałymi rywalami, ale pod wzgledem prowadzenia itp. był również zachwalany. A co byś jeszcze powiedział o Toyotcie Avensis? Typowo rodzinny samochód jeśli chodzi o kombii, sedan hmm... już nieco nowobogacki:). Z opinii, które się słyszy Totyta jest najmniej awaryjnym autem. Wyglądem również nie odbiega od samochodów pierwszej klasy, chociaż ja uważam go, że zalicza się do tych z górnej półki (cena). Takim oto sposobem dojdziemy to tego jednego samochodu, który będzie godny bliższego zapoznania:) Odrzuciliśmy już francuza, volvo no i ford również dostał po "łapach":)
Pozdrawiam.
Niemieckie źródła podają, iż w 2010r. pojawić ma się na rynku mały roadster - BMW Z2.
Z2 będzie konkurować z takimi autami jak Mazda MX-5 czy Audi TT. Duża zęść rozwiązań będzie zaczerpnięta z modelu Z4, który jest dłuższy od Z2 o 20cm i cieszy nasze oko już od 4 lat. Aczkolwiek Z2 ma się znacznie różnić od większego brata.
Z2 będzie autem dla dwóch osób, a jego jednostką napędową będą czterocylidrowe silniki benzynowe o mocy od 150 do 300 KM.
ĂŹródło: AotoPresse
Ale czego wy się spodziewacie za takie pieniądze? Na czymś muszą oszczędzać by tak tanio sprzedawać - to oszczędzają na materiałach i kontroli jakości. Nie ma na tym świecie nic za darmo. Wiadomo Exedy i ACT mają wyrobioną markę i dzięki temu mogą sobie narzucić większą marżę na końcowy produkt, ale nie jest z kolei ona w wysokości 80% ceny produktu, a o tyle mniej więcej tańsze są te zestawy które pokazał Irak. Czyli oczywiste jest że coś śmierdzi. To trochę tak jakby wam ktoś chciał sprzedać prawie nową mazdę mx-5 ncfl z przebiegiem 5k km. W salonie to 94tys pln. Jeżeli ktoś by ją sprzedawał za 20tys pln to chyba oznaczałoby że coś raczej nie tak jest z tym autem - że albo MOCNO bite, albo silnik kaputt I NIE DO ODRATOWANIA, albo ma inny mankament ktory tak drastycznie wpływa na cenę.
Cytat:
Witam.
Jeszcze się waham więc zadaję małe pytanko. Gdzie jest więcej miejsca z tyłu:
Volvo V50
Mazda 6
Ford Mondeo
Passat B5
?
I który z w/w byście polecieli? Najwięcej miejsca będziesz miał w PAssacie, potem Mondeo, Mazda 6 i Volvo V50 na końcu. Przy czym jeśli chodzi o doradzanie - tak jak już pisałem - za 30 tysięcy nie kupisz godnej uwagi V50. Passata B5 - tak. MAzdę 6 - z rocznika 2002-2003 tak. Mondeo spokojnie mieści sie w tym przedziale, ALE ma zdecydowanie najgorszy pod kątem eksploatacji silnik - podatny na uszkodzenia układu wtryskowego. Tak więc coś za coś ;)
Najbardziej skłaniałbym się ku Passatowi B5 przy tym budżecie.
Cytat:
Diesel 2,0 HDI z koncernu PSA jest montowany w MK4. Wg mnie jest on zecydowanie lepszy od 2,0 TDCI z MK3. Znajomy brał nowe C5 w 2005 roku z tym silnikiem. Obecnie przebieg podchodzi pod 200 tys. Nieumiejętność obchodzenia się z turbiną spowodowała konieczność wymiany już po 60 tys. Od tamtej pory juz sie nauczył szanować turbine. Kultura pracy (dzwięk) jest niedościgniona dla 2,0 TDCI z MK3. Znajomy zawsze tankuje zwykła rope i żadnych porblemów z motorem nie miał. Osobiście uważam ten silnik za bardzo udany.
Ma mniejszy moment obrotowy... i wygląda że bardziej trwałe wtryski a poza tym dźwięk bardzo podobny - chodzi mi o silnik z Mk3 TDCi i poprzedni model C5 oraz P 407. W Mk4 i nowym C5 jest unowocześniona wersja tego silnika (dość duzo zmian) i z tego chociażby z tego względu nie należy ich porównywać. Poza tym chyba w Mazdzie 6 jest on też montowany, ale nie jestem pewien.
Witam mam takie pytanie ile kosztuje najtańsza instalacja LPG do tego samochodu? Za ile moge dostać ten samochód w gazie lub bez? Chodzi mi tylko i wyłącznie o pojemność silnika 2.0 V6. Możecie mi inne autko w V6 za podobną cene polecić? Lepiej kupić V6 czy R6?
Zastanawiam się jeszcze nad Hondą Accord 2004-5r,2.2 diesel 140 KM
W tym wypadku w gre wchodzi cena,między mazdą a hondą (śilniki diesla)
jest różnica ok. 10 tys.(podobne roczniki)
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl