mtd debugging

Tematy

biblia

Hej

1d:projectscurlppincludecurlppexception.hpp(49) : warning C4275: non dll-interface class 'std::runtime_error' used as base for dll-interface class 'curlpp::RuntimeError'

Czy ktos moze mi wyjasnic istote bledu C4275 z VC++?

Ciekawe jest nastepujaca uwaga
"C4275 can be ignored in Microsoft Visual C++ 2005 if you are deriving from a type in the Standard C++ Library, compiling a debug release (/MTd) and where the compiler error message refers to _Container_base."
, ktora znajduje sie w MSDN (http://msdn.microsoft.com/en-us/library/3tdb471s(VS.80).aspx)

Dlaczego akurat w podanych przypadkach mozna zignorowac to ostrzezenie?
Co szczegolnego robi implementacja biblioteki standardowej w VC++ w tym zakresie, ze w jej przypadku to ostrzezenie mozna zignorowac?

Pozdrawiam
Piotr Dobrogost




Turbos10 wieczniezywy wrote:
A gdzie to się ustawia? Jak wpisuje  w Linkier-command options-
Additional options


w opcjach kompilatora,


Mam tam tylko w code generation do wyboru Multi-threaded (/MT). Czy na
pewno o to chodzi?


tak. Sprawdź oba ustawienia: Debug (powinno być /MTd) i Release (/MT) .


Mam ustawione: Use Standard Windows Libraries
Not Using ATL
No Common Language Runtime support
Pozdrawiam
Dziki wszystkim za pomoc.


i to powinno wystarczyć.

B.



On Mon, 18 Sep 2000 22:42:39 +0200, "Gigs" <m@poczta.onet.pl
wrote:


Witam!
Po zrobieniu tej feralnej gierki w okrety natknalem sie na problem.
jak wlaczyc dll do pliku exe ?( tak aby program nie krzyczal ze mu brakuje
jakis dlleli)
Przeszukalem cala grupe ale znalazlem tylko pare przykladow do Borlanda


jesli to visual w wersji professional lub lepszej to zmien kompilacje
z dynamicznej na statyczna

jesli to wersja standart
to w menu Project-Settings-C/C++
w Project Options:
jest  /MDd (debug)  lub  /MD

zamien na  /MTd        lub  /MT

dodatkowo nalezy usunac:
/D "_AFXDLL"



W artykule <slrnams2m6.r4o.zdzi@pa13.bydgoszcz.sdi.tpnet.pl
Tomasz Torcz, BG napisał(a):


| Do przeprowadzenia eksperymentu niezbedne sa
| - Mtd w modulach

| Możesz coś na ten temat więcej powiedzieć :)
| Gdzie tego szukać (mtd)  ?

jest w jadrze.


Sorki, że marudze ale ja mam Kernel 2.4.18 i w
Memory Technology Devices (MTD) nie moge znaleść:
cytuję :

"Potrzebny nam jest modul slram.o (opcja CONFIG_MTD_SLRAM), oraz
mtdcore.o mtdchar.o i mtdblock.o (ten ostatni przyda sie, jesli na
dodatkowej pamieci zechcemy zainstalowac jakis system plikow). "

Ja mam tylko:
[ ] Debugging (NEW)
<M  MTD partitioning support
<   RedBoot partition table parsing
--- User Modules And Translation Layers
<   Direct char device access to MTD devices
<   Caching block device access to MTD devices
<   Readonly block device access to MTD devices
<   Readonly block device access to MTD devices
<M  FTL (Flash Translation Layer) support
<   NFTL (NAND Flash Translation Layer) support
RAM/ROM/Flash chip drivers  ---
Mapping drivers for chip access  ---
Self-contained MTD device drivers  ---
NAND Flash Device Drivers  ---

i niegdzie nie moge tego znaleść. Prosze o jakieś wskazówki gdzie mam tego
szukać?
Będe naprawde wdzięczny.



Marcin Stryjski <mar@acx.pl:

W artykule <slrnams2m6.r4o.zdzi@pa13.bydgoszcz.sdi.tpnet.pl
Tomasz Torcz, BG napisał(a):

Sorki, że marudze ale ja mam Kernel 2.4.18 i w
Memory Technology Devices (MTD) nie moge znaleść:
cytuję :

"Potrzebny nam jest modul slram.o (opcja CONFIG_MTD_SLRAM), oraz
mtdcore.o mtdchar.o i mtdblock.o (ten ostatni przyda sie, jesli na
dodatkowej pamieci zechcemy zainstalowac jakis system plikow). "

Ja mam tylko:
[ ] Debugging (NEW)
<M  MTD partitioning support
<   RedBoot partition table parsing
--- User Modules And Translation Layers
<   Direct char device access to MTD devices
  ^-- mtdchar.o
<   Caching block device access to MTD devices
  ^-- mtdblock.o
<   Readonly block device access to MTD devices
<   Readonly block device access to MTD devices
<M  FTL (Flash Translation Layer) support
<   NFTL (NAND Flash Translation Layer) support
RAM/ROM/Flash chip drivers  ---
Mapping drivers for chip access  ---
Self-contained MTD device drivers  ---


     x<   Uncached system RAM (NEW)
       ^-- slram.o


NAND Flash Device Drivers  ---


--
Tomasz Torcz           Zjadanie martwych dzieci
zdzi@irc.pl           jest barbarzynstwem!
* Podpisz petycję!  http://code-linux.w-net.pl *



In article <d69j7p$la@julia.coi.pw.edu.pl, n@wp.pl says...


tak, by wlaczyl wszystkie biblioteki.


----w vs6
kompilacja dynamiczna:
w menu Project-Settings-C/C++
w Project Options:
jest  /MDd (debug)  lub  /MD

do kompilacji statycznej
ma byc  /MTd        lub  /MT

dodatkowo nalezy usunac:
/D "_AFXDLL"

-----w net
we wlasciwosciach projektu
General-use of MFC



On Mon, 29 Jan 2001 10:35:00 +0100, "Hicnar" <khyc@bitbank.net.pl
wrote:


Witam,

Ktora edycja VC++ 6.0 pozwala na wkompilowanie binariow MFC do programow
(czyli tworzenie kodu laczonego statycznie z klasami MFC)???
Ja mam Standard Edition i nie moge ustawic tej opcji, sa jeszcze
Professional  i Enterprise no i upgrady...

Pozdro
Hicnar


pozwala na to KAZDA edycja visual c 6
w niektorych jest latwiej w niektorych trudniej :)

kompilacja standartowa (dynamiczna):
w menu Project-Settings-C/C++
w Project Options:
jest  /MDd (debug)  lub  /MD

do kompilacji statycznej (DLLe w execu):
ma byc  /MTd        lub  /MT

dodatkowo nalezy usunac:
/D "_AFXDLL"

to tyle  ehemmm..  :)

ps to ze jakiejs opcji nie udostepniono w menu do wyboru nie oznacza
ze jej wogole nie ma !
 w koncu wesja standard od tych "lepszych" musi sie czyms roznic .....
wizualnie :)




ris wrote:
Stworzyłem sobie dll który przy kompilacji ma ustawiony "Use Standard
Windows Libraries" tak samo ma ustawiony programik który korzysta z
tego dll'a programik nie ma nic w sobie tzn. same okno konsoli, nie
wiem dlaczego przy uruchomieniu tego programu komunikuje mi że nie
mam jednej z bibiliotek MFC msvpc1.dll ?


Chyba chodzi Ci o msvcp71.dll? To *nie* jest biblioteka MFC. To jest
linkowany dynamicznie runtime C w wersji release. Istnieją 4 takie
pliki:
msvcp71.dll   - dynamic runtime library C release
msvcp71d.dll  - dynamic runtime library C debug
msvcr71.dll   - dynamic runtime library C++ release
msvcr71d.dll  - dynamic runtime library C++ debug

Wersje release (bez "d" na końcu) powinny być dystrybuwane razem z
aplikacją i umieszczone na komputerze użytkownika w katalogu systemowym
(tym samym w którym są starsze biblioteki runtime np. msvcrt.dll).
Opcjonalnie możesz kompilować/linkować bez wykorzystania dynamicznego
runtime (stosując w zamian statyczny, tj. umieszczony bezpośrednio
wewnątrz Twojego pliku wykonywalnego), to jest w opcjach projektu C/C++

Code Generation Runtime Library. Dynamiczne runtime to opcje /MD i


/MDd, statyczne to /MT , /MTd , /ML i /MLd . Acha, na koniec
wyjaśnienie: biblioteka runtime (statyczna i dynamiczna) zawiera
implementację biblioteki standardowej C i C++ . Jeżeli korzystasz z
funkcji biblioteki standardowej języka C bądź C++, to Twój program musi
mieć dostęp do biblioteki runtime - linkowanej statycznie bądź
dynamicznie. Pisząc w C lub C++ jesteś "skazany" na stosowanie
biblioteki runtime, alternatywa to pisanie z wykorzystaniem *wyłącznie*
funkcji udostępnianych przez system operacyjny (a więc skrajnie
nieprzenośne).

B.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wpserwis.htw.pl
  • Powered by MyScript