Wojciech Orlinski wrote: In <c2d2b9$m2@mamut.aster.plArtur Karazniewicz wrote:
| | A polityką Loki było zbankrutować, bo przecież wydawanie gier to | | też nie jest kwestia opłacalności. | Bzdura. Polityką Loki było wydawanie gier na platformy na, które | inne firmy ze powodu prowadzonej polityki nie ich nie wydawały | Polityką Loki było wydawanie gier na platformy na którą nie opłaca | się wydawać gier. | Maybach też kiedyś robił samochody których "nie opłacało się" robić. I też zbankrutował?
Bo ja wiem wówczas się to nazywało "bankructwo"? W każdym razie "In all, a total of 2,300 cars were built by Maybach. After 1945, production cars at Maybach was not restarted due to economic considerations." za http://www.mtu-friedrichshafen.com/en/th/thhima.htm Artur
| Co to jest "SP32 (MTU)"?
MTU to niemiecki producent silnikow duzej mocy (np. Powerpacki do czolgow, silniki i turbiny dla okretow). Wniosek - wymiana silnikow. Na jakie mozna tylko zgadywac, ale biorac pod uwage moc pewnie ktores silniki okretowe z
Sorki, ze sam do siebie, ale znalazlem cos wiecej MTU oficjalnie sie do niczego nie przyznaje, nie ma zadnych planow ani podobnych SP32 Jest u nich na stronie przerobiona S200 (zdaje sie ze odpowiednik SM48, ale moge mylic z SM31) repowered z uzyciem MTU 12V396 TC14 o mocy 1180 kW. Patrzac na moc silnika SP32 (957kW) nalezy oczekiwac silnika o zblizonej mocy, czyli np. tenze powyzszy silnik, lub ew. ktorys ze slabszych, np. MTU 8V396 TB14 o mocy 920 kW. Mozliwe jest tez dolozenie 30% mocy i wsadzenie np. 12V396 TB14 o mocy 1380kW :) Jak wyjdzie zobaczymy, jedno jest faktem ze dzieki nowym silnikom powinno znacznie zmalec zadymienie i zuzycie paliwka :) Dla chetnych jeszcze URLe: http://www.mtu-friedrichshafen.com/en/frameset/f_dieplo.htm http://www.mtu-friedrichshafen.com/en/frameset/f_apralo.htm Pozdrawiam, Gloom
gecza@NOSPAM.cyf-kr.edu.pl wrote:
Maybach Traction Unit ?
Co takiego???? ;) To oznacza Motoren- und Turbinen Union http://www.mtu-friedrichshafen.com/de/frameset/f_thhi.htm Maciek
Co takiego???? ;)
To oznacza Motoren- und Turbinen Union http://www.mtu-friedrichshafen.com/de/frameset/f_thhi.htm
[po przejrzeniu stroniczki] A jednak marka MTU i Maybach maja ze soba cos wspolnego ;-))) W miare dobrze sie kojarzylo, choc nie do konca ;-))))) SB
Adam Lagoda wrote:
Wczoraj wieczorem dostalem nowy egzemplarz TTSu, i miedzy innymi przy okazji omawiania systemu diagnostycznego na PC (Odolany) podane sa typy maszyn jakie da sie serwisowac. No i pojawiaja sie dwie odmiany SP32 - jedna z tym silnikiem M805 (bodaj taki numer ma ten rumunski silnik) i druga z silnikiem MTU. Ten silnik jest slabszy od oryginalu (ale pradnica jest taka sama), cos 855kW bodaj, i jesli sie nie myle (bo nie wzialem TTSu ze soba) jest to silnik 12V396B (albo jakos bardzo podobnie). Kto chce odpalac przegladarke i go na strone MTU. Pozdrawiam, Gloom
Jeśli to ten silnik, to moc jest trochę większa: 1180 albo 1380 kW w zależności od wersji. Nie znalazłem w ofercie MTU silnika o mocy 855 kW Tu są ich silniki do loków: http://www.mtu-friedrichshafen.com/en/pr/prdieplo.htm Pozdrawiam, Marcin Bajer
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl
|