mądre typowanie liczb

Tematy

biblia

Witaj zen
Witaj googi1

Typowanie podstawa tylko jak tak naprawde typowac ? Ciagle zadaje sobie pytania czy poslugiwanie sie jakimis programami ,narzedziami analiz ma sens? Czy dana gra w tym wypadku DL ma jakis schemat i ktos steruje wynikami w celu zachowania jak najwiekszej przypadkowosci? Czy losowanie to nic innego jak przypadek i nikt i nic nie moze zaklocic tego procesu?

Sam do mojego typowania uzywam programu Lotto DL .Prosta analiza wynikow co gdzie kiedy z czym wypadlo ile razy . Najlepszy moj wynik to na 7 liczb 4 trafione .Od 2 losowan zauwazylem ze perfidnie zaczely pokazywac sie liczby ktore nie wystapily dluzszy okres czasu .Wymyslilem sobie ze wyglada to tak jak by zostaly zmienione bile do gry lub automat ;] W mysl tej zasady zobaczylem co dawno nie wypadlo wytypowalem 7 liczb kolejnych na przyszle losowanie .Co ciekawe trafilem 3 liczby w mysl tej tezy ktore dawno sie nie pokazaly i dalem je jako mocno prawdopodobne ze padna i padly ;] oprucz tych 3 liczb reszta byly to liczby ciagle bedace na fali ktore dosyc systematycznie wypadaly od 2-5 losowan i badz tu madry . Jak ta machina piekielna dziala?

Tym razem na losowanie wytypowalem 12 liczb :
Dawno nie padly :7,16,25,28,31,36,37
Na fali :6,12,33,42,43

W poniedzialek podam wynik losowania.

Wy drazycie temat gleboko ja sie wole nie dostykac do tego ... wychodzac z zalozenia ze co bardziej skomplikowane to wiecej bledow sie popelnia.



Popularnośc tematu (moda) skłoniły mnie aby to narzedzie udostepnic. Testowałem kiedyś sieci i skutek był nijaki. Moze jeszcze było za wczesnie ? Temat zarzuciłem ale odgrzebałem temat i doszedłem do wniosku że trzeba poswiecić trochę uwagi bo temat jest ciekawy i warto choć poeksperymentować i zmierzyc się z tematem ponownie. Być może moje hurra optymistyczne podejście spowodowało że szybko sie zapaliłem i szybko zgasłem. Teraz wydaj mi się że popełniłem wiele błedów źle podchodząc do tematu. Tajemnicą zadowolenia z pewnością jest dobre przygotowanie danych do nauczania sieci. Dane muszą wyrażnie podawać wiedzę a dane wykazywać choc ślady związków wejście - wyjscie.
Moduł wkleiłem do skryptów aby każdy mógł bez aktualizacji skorzystać z sieci.
Może obudzi się jakaś mądra dyskusja i wzajemna pomoc i wypracuje się dobra metoda typowania. Może nie wprost na typowniu liczb bo w tym temacie wielu już załamało sie ale może do wyszukiwania związków okresowosci i trendów na zbiorach, obróbke statystyk do wybrania sakutecznej filtracji itd.
Skrypt nie jest na 100% gotowy ale jest gotowy do testów:
Zamieszczam pierwszy skrypt do obróbki serii kolejnych klastrów służący do wybrania tego przyszłego. Może nie jest to najlepszy przykład ale na początek moze wskaże Wam droge poszukiwań ?.
Zamieszczam też moduł rozszerzen dla PHP. Nalezy go skopiować do katalogu extenssion a wpis o nazwie pliku dopisac do sekcji extensions pliku php.ini. Pkik ini znajduje się w katalogu głównym programu LC

A



Jeżeli chcesz wygrywać w Dużym Lotku, to mało znane fakty dotyczące trafnego typowania liczb, które poznasz czytając ten post pozwolą Ci uniknąć błędnego typowania i jednocześnie pomogą wygrać.

Okazało się, że możesz trafnie typować numery, kiedy:

weźmiesz pod uwagę statystyki padania kulek, które program przedstawi Ci na wykresie
analizując wyniki losowań z kilku ostatnich tygodni będziesz korzystać zawsze z aktualnych wyników automatycznie pobranych przez program z internetu
dowiesz się którym liczbom, można przypisać większe prawdopodobieństwo wytypowania przez maszyny losujące
typując będziesz wskazywać tylko te kulki, które mają wysokie szanse wylosowania (wskazane przez system).

Kiedy zamówisz system SmartLotto teraz i od dzisiaj grając w Dużego Lotka będziesz typować wskazane przez program liczby, za każdym razem zwiększysz prawdopodobieństwo swojej wygranej nawet dziesięciokrotnie.

Z drugiej strony pomyśl sobie, jak będzie wyglądało Twoje typowanie w Dużym Lotku, kiedy nie skorzystasz z tej szansy i nie przetestujesz systemu (zwłaszcza jeśli podejmowałeś już próby i nie osiągnąłeś rezultatu).

Zamów teraz , ponieważ możesz to zrobić zupełnie bezpiecznie, bo całe ryzyko bierzemy na siebie.

Otrzymujesz 3 miesiące gwarancji satysfakcji.
Zacznij dzisiaj, a przekonasz się, że sumiennie stosując się do wskazań systemu,w wciągu 3 miesięcy otrzymasz 50% zysków ze swojej inwestycji. A jeżeli po trzech miesiącach grania z systemem uznasz, że to nie dla Ciebie możesz zażądać zwrotu pieniędzy,a my bez pytania o przyczyny niezwłocznie puścimy Ci przelew.

Zamów teraz SmartLotto, aby pomóc szczęściu. Żeby wygrać trzeba mądrze grać.






Wypadki na oczach bielańskiej policji

Na skrzyżowaniu ul. Duracza i Żeromskiego w ciągu tygodnia doszło do dwóch wypadków. Policjanci od roku bez skutku apelują do ratusza o zamontowanie tam świateł

– Najpierw słyszymy pisk, potem ostre hamowanie, a na koniec huk rozbijanego auta. Nie ma tygodnia, żeby na tym skrzyżowaniu nie doszło do wypadku – opowiadają policjanci z komendy przy ul. Żeromskiego.

Pechowe skrzyżowanie znajduje się tuż pod policyjnymi oknami – na rogu z ul. Duracza.

Czarna seria trwa

W poniedziałek miejski autobus wracający do zajezdni Włościańska zderzył się z taksówką. – Przeciągnął ją kilka metrów. To cud, że nikt nie ucierpiał – opowiada policjant.

Tydzień wcześniej jadący Żeromskiego ford podczas skręcania w lewo, w ul. Duracza, zderzył się z motorem jadącym prosto. Motocyklista trafił do szpitala.

Według Komendy Stołecznej Policji, w tym roku u zbiegu ul. Żeromskiego i Duracza doszło do sześciu kolizji i dwóch wypadków. W połowie lutego na tym skrzyżowaniu tylko jednego poranka policjanci byli wzywani do dwóch groźnych wypadków.

Jak tłumaczą mundurowi, nie byłoby kolizji, gdyby kierowcy wyjeżdżający z podporządkowanej ul. Duracza zachowywali ostrożność przy wjeździe na Żeromskiego. Ale wiedzą z doświadczenia, że same apele nie wystarczą. Już w zeszłym roku wystąpili do Zarządu Dróg Miejskich z wnioskiem o zamontowanie sygnalizacji świetlnej.

Mądrzy po szkodzie?

Sprawdziliśmy. Fatalne skrzyżowanie znajduje się na liście ok. 200 proponowanych lokalizacji dla nowych świateł. W tym roku świateł jednak tu nie będzie.

Na razie ZDM znalazł pieniądze na sygnalizatory na skrzyżowaniu ul. Szaserów i Wspólnej Drogi oraz Kasprzaka i Bema, bo doszło tam do serii śmiertelnych wypadków. Czy drogowcy montują światła dopiero, kiedy ktoś zginie?

– To nieprawda. W Warszawie są jeszcze po prostu miejsca bardziej niebezpieczne niż skrzyżowanie Żeromskiego i Duracza – odpowiada rzecznik ZDM Adam Sobieraj.

Hierarchia znaków

Drogowcy przyznają jednak, że przy typowaniu nowych lokalizacji świateł biorą pod uwagę liczbę wypadków i poszkodowanych.

– To jednak niejedyne kryterium. Poza tym istnieje hierarchia rozwiązań drogowych. Mamy jeszcze dodatkowe poziome i pionowe znaki drogowe albo wysepki dla pieszych – wylicza Sobieraj.

Na liście tegorocznych inwestycji ZDM znajdują się m.in. światła na skrzyżowaniu Puławskiej: z Kobzy i 6 Sierpnia, Marymonckiej i Lindego oraz Bitwy Warszawskiej i Orzeszkowej.


http://www.zw.com.pl/artykul/10,491995.html




1. Wstęp
„Mafia” jest grą znaną, popularną jednak raczej „na żywo”, kiedy większa grupka osób zbierze się w jednym miejscu. W tej odmianie gra rozłożona jest często na kilka dni, w zależności od zasad. Istnieje jednak jej odmiana przeznaczona na fora i grupy dyskusyjne.
2. Założenia
Zacznijmy od założeń fabularnych Mafii, które we wszystkich możliwych jej rodzajach pozostają niezmienne. Wyobraźmy więc sobie, że jesteśmy mieszkańcami niewielkiego miasteczka. Miasteczka, które do tej pory żyło swoim własnym, mozolonym życiem i nic nie było w stanie zakłócić jego spokoju. Wszyscy pracowali i żyli w zgodzie… do czasu. Niedawno jednak pojawiła się tu bezwzględna, żądna krwi mafia. Mieszkańcy są świadomi zagrożenia, jednak nie mają pojęcia, kto tak naprawdę jest mordercą. Może być nim gruby i brzydki sąsiad Edmund albo twoja najlepsza koleżanka – Kunegunda. Dlatego właśnie nie można ufać nikomu, a zabójcą może okazać się najspokojniejszy i teoretycznie najmilszy człowiek w mieście.

3. Zasady
Uczestnicy gry są właśnie takimi „mieszkańcami”. Przed rozpoczęciem rozgrywki otrzymują oni informacje od Mistrza Gry, jaka rola została im przydzielona. Info to może być wysłane na kilka sposobów (gg, mail, pm). Na tym forum mamy możliwość wysyłania prywatnych wiadomości, więc raczej nie będzie problemów. W ten sposób każdy uczestnik może stać się jednym z trzech typów postaci: zwykłym, szarym mieszkańcem, bezwzględnym mafiosem lub dociekliwym detektywem. Informacja ta jest przekazywana indywidualnie i tylko dana osoba dowiaduje się, kim będzie w trakcie rozgrywki. Może przekazać tą informację innym osobom, jeśli ma do nich zaufanie , ale jak już wspomniane zostało wcześniej – mordercą może być każdy, więc radzę jednak wstrzymywać się, przynajmniej na początku, z rozpowiadaniem wszystkim swojej roli.

Gra rozgrywana jest w cyklach dziennych. Podczas pierwszego dnia nie dzieje się nic. Rozdane są jedynie role, a gracze mają odrobinę czasu na spokojną dyskusję. Dopiero następnego dnia akcja gry wkracza we właściwą fazę. Wtedy właśnie mafiosi (przy 10 osobach jest ich dwóch, powyżej 15 MG może zwiększyć te liczbę) przekazują Mistrzowi Gry informację, kogo chcą „sprzątnąć” na początek. Ta osoba „ginie” i nie może dalej uczestniczyć w rozgrywce. Następnego dnia miasto (czyli cała grupa, łącznie z detektywem i mafiosami) zastanawia się, kto mógł popełnić ten mord. Wszyscy jednogłośnie dochodzą do wniosku, że należy za wszelką cenę wytropić zabójców i wymierzyć im sprawiedliwość na własną rękę, Tego dnia każda osoba uczestnicząca w grze (mafiosi też!) wysyła MG wiadomość zawierającą nick / imię osoby, która ich zdaniem należy do mafii. Oczywiście właściwi mordercy już to wiedzą, więc muszą wskazać osobę niewinną (mogą oczywiście wskazywać siebie nawzajem , co raczej zbyt mądrym posunięciem by nie było… chociaż i takie taktyki widziała formowa odmiana mafii i w niektórych przypadkach działały na korzyść zabójców). Kiedy do MG dotrą wszystkie głosy, następuje ich przeliczenie, a osoba, na którą wskazano największą ilość razy „ginie” i odpada z rozgrywki. MG podaje to do ogólnej widomości, informując jednocześnie miasto, jaka była jej rola w rozgrywce (MG nie ujawnia jednak, kiedy został zabity detektyw. Może powiedzieć jedynie, czy mieszkańcy zabili niewinną osobę, czy też udało im się unieszkodliwić jednego z morderców). Tego samego dnia, tyle że odrobinę później, mafia likwiduje po skonsultowaniu się między sobą następną osobę…. W kolejnym ponownie głosowanie mieszkańców i jeszcze jedna osoba odpada… Cykl ten powtarzany jest do czasu, kiedy wystąpi jedno z możliwych zakończeń.

Zakończenia mogą być dwa. Po pierwsze, jeśli mieszkańcom uda się wytropić i zabić w głosowaniach obu mafiosów, gra kończy się wygraną miasta. Jeśli zaś nastąpi sytuacja, kiedy liczba pozostałych mafiosów będzie równała się liczbie pozostałych mieszkańców (np. w grze pozostały już tylko cztery osoby, dwóch mafiosów i dwóch mieszkańców), wygrywa mafia, podporządkowując sobie miasto. Zgodnie z tym można wywnioskować, ze celem detektywa i mieszkańców jest wyeliminowanie wszystkich zabójców, zaś celem mafii przede wszystkim nie pozwolenie na to, aby została wykryta i pozbycie się mieszkańców wraz z detektywem.

Warto jeszcze wspomnieć o roli detektywa. Osoba, której przypadnie odgrywanie tej postaci, ma takie same prawa jak zwyczajny mieszkaniec. Może więc uczestniczyć w głosowaniach i typować potencjalnych mafiosów. Poza tym ma jednak dodatkową umiejętność. Detektyw może bowiem tego samego dnia kiedy zabija mafia, zapytać się MG o tożsamość wybranej przez siebie osoby. Mistrz Gry zaś mówi mu, czy dana osoba jest mieszkańcem, czy też żądnym krwi mordercą. Detektyw może z ta wiedzą zrobić wszystko, co mu się podoba. Należy jednak pamiętać, że właściwie każdy może się podać za detektyw a i powiedzieć: „Słuchaj, dowiedziałem się, że XXX jest w mafii”. Poza tym ujawnienie się może się okazać dla niego pewną śmiercią (wszakże mafia będzie się chciała go pozbyć w pierwszej kolejności, gdyż to właśnie detektyw jest dla nich najbardziej niebezpieczny). Dodatkowo, jeżeli osoba wskazana danego dnia przez detektywa jest mieszkańcem, a mafia tego samego dnia będzie chciała zabić ową osobę, będzie ona chroniona prze detektywa i nie zginie. Na tej samej zasadzie detektyw może za każdym razem wskazywać sam siebie, w wyniku czego będzie chroniony przed mafiosami, ale nie będzie w stanie pomóc miastu w wytropieniu morderców.

4. Przypisy

a) W realiach formowych można od razu ustalić godziny głosowań mieszkańców, typowań mafii i detektywa. Moje propozycje są następujące: mieszkańcy oddają swoje głosy do godziny 21:30 każdego dnia; detektyw podaje nick osoby, którą chce sprawdzić do godziny 21:45, zaś mafia typuje delikwenta do morderstwa do godziny 22. W ten sposób podsumowania dnia możecie wyczekiwać koło 22:30

b) W czasie gry istnieje zakaz kontaktu pomiędzy jej uczestnikami na temat Formowej Mafii, poza forum, a konkretniej tematem, w którym będzie toczyła się gra. Oczywiście MG nie może tego w żaden sposób sprawdzić, więc i tak prawdopodobnie będziecie komunikować się do woli, ale wspomnieć o tym warto. Kiedy ktoś was zrobi w konia i wmówi wam np. na gg, że jest zwyczajnym mieszkańcem a okaże się mordercą, sami domyślicie się, że komunikacja poza forum nie wychodzi grze na dobre…


Więc jeśli uda sie zebrać grupkę zainteresowanych, to mogę robić za MG

PS.
Przykładowe edycje: http://xforum.pl/Mafia-f53.html

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wpserwis.htw.pl
  • Powered by MyScript