Miejsce założenia konta w usłudze Xbox Live nie ma w gruncie rzeczy takiego znaczenia, ponieważ wszystko sprowadza się i tak do tego samego problemu. Potencjalny użytkownik tej usługi, podczas łączenia się z nią, pomimo wybranego podczas rejestracji kraju, jego prawdziwa lokalizacja jest tak czy inaczej sprawdzana i rozpoznawana na podstawie jego numeru IP. Jako że nie ma w Polsce oficjalnej wersji tej usługi, polski użytkownik jest w tym momencie przekierowywany na najbliższy serwer tej usługi kraju posiadającego oficjalnie XBL, a ten w naszym przypadku mieści się w Niemczech. W związku z wieloma ograniczaniami natury prawnej w Niemczech, wiele materiałów zamieszczonych na Marketplace'ie jest niedostępnych z powodu nałożonej na nie blokady regionalnej, i normalnie dla polskiego użytkownika są one w konsekwencji niestety również nieosiągalne (dla przykładu Doom, Ultimate Mortal Kombat 3, mapy do Gears of War 1/2, czy też wspomniane okrojone mapy do CoD). Nawet chcąc zapłacić posiadanymi punktami, przy próbie pobrania wybranego materiału po chwili wyskakuje komunikat "Ten element jest niedostępny z bieżącej lokalizacji". Jedynym rozwiązaniem w tej sytuacji jest próba ominięcia tej blokady (regionalizacji) za pomocą VPN'a, w skrócie polegającego na ukryciu swojego regionalnego adresu IP, zastępując go innym adresem (dostawcy VPN'a), należącego do puli adresów IP tych krajów, w których usługa Xbox Live jest oficjalnie dostępna. Oczywiście jest to bardzo ogólny opis tego rozwiązania, dlatego po szczegóły odsyłam tutaj po szerszą lekturę na ten temat.
no wiesz te bloki, to typowe budownictwo 70 lat (i nie mówicie, tylko, że dla bloku wschodniego, gdyż w Antwerpii są jeszcze brzydsze )
Ale mapa na wschód z czasów II WĂ?, może służyć niemal każda z oryginalnych, Everon, Malden itd. Chyba sobie jaja robisz wiekszosc domow w tych czasach zwlaszcza na wshod od polski byly drewniane kryte strzecha. Najlepsze alokacje tamtych regionow byly w takich grach jak blitzkrieg albo soldiers HoWW2, takie jakie powinny byc.
Przegladam od paru dni alledrogo i tendencja posiadaczy aut jest ze wschodu i jak juz cos znalazlem godnego ogledzin to okazuje sie ze spogladajac na mape polski to po przekatnej.
W takiej sytuacji nic tylko pozazdroscic tym co mieszkaja w centralnej polsce.
Hmm czyzby zachodni region ziemi obiecanej nie gustowal w jeepach?
Mam nadzieje ze to taki noworoczny kryzys i pojawi sie pare kojotow.
Komisja Europejska opublikowała w piątek interaktywną mapę, która umożliwia oszacowanie potencjalnej produkcji energii słonecznej w poszczególnych częściach Unii Europejskiej.
Jak twierdzi KE w komunikacie, jest to narzędzie "nieocenione wobec unijnego celu zwiększenia do 20 proc. energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych".
Interaktywną mapę można obejrzeć pod adresem http://re.jrc.ec.europa.eu/pvgis/. Opiera się ona m.in. na danych dotyczących wielkości promieniowania słonecznego i ukształtowania terenu.
Wśród regionów unijnych o najmniejszym potencjale energii słonecznej znajduje się Szkocja i północ Skandynawii. Potencjał Polski jest nieco większy i podobny do Luksemburga, Helsinek oraz Kopenhagi.
Inne argumenty w postaci utrzymywania długiego toru wodnego do portu w Elblągu ,który nie będzie dużym portem mija się z jakim kolwiek celem ,weżmy spójrzmy na mape i prześledżmy przebieg toru od Bałtijska do Elbląga widzimy ,że tor zeglugowy do port Elbląg przekroczy 80 km to bardzo długi odcinek jak by nie było na mały a koszty utrzymywania i pogłębiania tego toru bedą bardzo duże ,drugą istotna sprawa jest to ,że połowa odcinka tego toru leży w strefie rosyjskiej,moge iść o kazdy zakład ,że Rosja nie bedzie zainteresowana pogłebianiem odcika tego toru w swojej strefie a tym samym może uzyskać pretekst aby blokować pogłebianie tego odcinka przez strone polską liczenie na dobrą wole rosjan odłozył bym na półke ,że jakiś polityk jest co kolwiek tam w stanie załatwić.Każde załatwianie tam co kolwiek tylko nas uzależnia od rosjan tym bardziej ,że utrzymywanie tego toru od strony Bałtyjska nie ma NAJMNIEJSZEGO SENSU gdyż argumenty za przekopaniem mierzeji wiślanej nie do podważenia i znowu proponuje aby siegnąć do mapy a tam widać jak na dłoni ,że tor z bałtyku do portu to juz tylko ponad 20 kilometrów a to jest nie bez znaczenia dla w sumie nie duzego portu elbląskiego dla którego krótszy odcinek jest korzystniejszy ,ze względu na koszty utrzymania żeglugi musimy pamietać ,ze mowa jest o statkach o nośności 3 tyś dwt ,argumentem nie bez znaczenia jest też to ,że cały tor bedzie na terytorium polski innym waznym argumentem jest to ,ze w przyszłosci można by połączyc jeżiora mazurskie z bałtykiem co też będzie miało wpływ na rozwuj regionu ,dlatego wszelkie sposoby sabotowania kanału prowadzą osoby które nie reprezentuja polskie racji stanu
Podzielił bym jak komisy. Jest plan żeby zrobić taką mapę jak jest http://www.forum.karawaning.pl/googlemap.php i tam "szpilkować" kempingi z linkami do tematów na forum. Generalnie w komisach jest i tak to słabo zrobione bo żeby coś przeczytać trzeba 4 razy kliknąć myszką idąc normalną drogą ( 1.Kącik Kupującego, 2. Komisy i sprzedawcy, 3 Region Polski, 4. Wybrany wątek ) a to jest mało ergonomiczne. Generalnie budując forum przyświecała nam idea aby po 2 kliknięciach można było już czytać.
Pamiętajcie że nadmierny porządek też szkodzi i jeśli zrobimy forum gdzie każdy głupiutki temacik będzie miał własne pod forum to pół godziny będziemy szukać tego tematu jak nam będzie potrzebny.
Tu będzie to wyglądało tak:
Kącik techniczny (pierwsze kliknięcie)
- Baza Kempingów ( drugie kliknięcie)
-- Region Polski (trzecie kliknięcie)
--- Konkretny wątek kempingu (czwarte kliknięcie)
Gdyby zamiast regionu Polski dać województwo to niby dalej mamy 4 kliknięcia, ale mamy dodatkowo 16 zamiast 5 kącików z czego kilka z nich będzie miało 2-3 tematy . To tak samo jak byśmy otworzyli w kąciku motoryzacyjnym podforum o CB-radiu i podforum o GPS.
To znaczy że w EE jest mapa GP Polski i pozostałe?
Nie. Jest tam mapa Polski, ale nie GPMapa. Wszystkie te kraje to fragment (region) City Navigatora Europe 2008 NT. W modelach wyższych (od 250) jest cały CNE i ewentualnie dodatkowo GPMapa. W 200 jest albo to, albo to.
Porównując GPMapę i CNE można powiedzieć, że siatka dróg jest bardziej kompletna w tym drugim (widać do zwłaszcza w małych miejscowościach), ale gorzej skategoryzowana, przez co CNE częściej prowadzi na drogi gorszej jakości. Z kolei GPMapa ma więcej POI i jest częściej aktualizowana.
Witam
Mam problem z nawigacja Sony NV-U70TW. Jakis czas temu zgubilem plyte dvd i sciagnalem identyczna z internetu. Okazuje sie, ze moge zmienic jezyk, a nie widze dostepnych map do wymiany w urzadzeniu. (na plycie sa mapy a,b,c,d - podzial na regiony). Interesuje mnie dogranie mapy lub instrukcja wymiany oprogramowania na inne z dokladnymi mapami Polski, Czech i Niemiec.
Z gory dziekuje za pomoc.
1. Mapa Teleatlasu Region Polska/Czechy 2006/07. Dodatkowo do tego zakup Europę też 2006/2007
2. Napisz do użytkownika z naszego forum Grzegorz_1969 on jest dystrybutorem między innymi tych map
3. tak będzie gadać po Polsku,
4. W przypadku VW a tam jest bardzo podobna navi, jest możliwość wgrania polskiego menu do całego urzadzenia i wtedy wszystko będzie po Polsku. Nie wiem czy na Audi też to działa. Najlepiej napisz to do użytkownika gps_sys on Ci pomoże z tym.
5. Wystarczy kupić i jechać, będzie działac.
Ta nawigacja jest z gałkami po boku?? tak z ciekawości pytam, czy dobrze model kojarze
TY ... faktycznie. W zachodniopomorskim pomorek jak szlag ... . Jesteś jedynym żywym smartoreprezentantem tamtego regionu Paaaaaabbbllloooooo .... Paaaaaaaaaabblllooooooooooo ... !!!!! Szyyyybbbkkoooo ... cza jakomś ekstra polisę wytargować dla Radio ... taaaaaaaaa ... i zamrozić DNA bo jak mu cegła w drewnianym kościele pfuuuu ... przez lewe ramie to będzie jak z dinozaurami :-? :-? :-? :-? .
Ty Radyjko uważaj na siebie, ciepło sie ubieraj i myj ręca przed a zęby po jedzeniu. I jak jest ciemno na dworze to juz nie wychodź z domu tylko se siedź ... pisz na forum i takie tam
Pomorek.........pomorek ....... ale co zrobić :-/
Tak na marginesie to znam tajemnice dlaczego tak jest...........tutaj ludzie nie kupują Smartów, uważają że Smart nie jest autem lecz ....... breloczkiem
a tak naprawdę to wystarczy spojrzeć na mapę Polski i moje województwo, małe miejscowości..........same małe miejscowości, a do większych miast jest dość daleko, ten co już ma Smarta to wie że takie dystanse nie są straszne, ale Ci co chcieliby mieć Smarta twierdzą że to nie ma sensu :cry:
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl