marketing mix products

Tematy

biblia

Nasz Klient – producent i sprzedawca odczynników, chemikaliów, związków metali szlachetnych oraz sprzętu – poszukuje Kandydatów na stanowisko:

Product Marketing Manager - ACROS

Opis stanowiska:
• Prowadzenie całej dokumentacji technicznej dla produktów odczynnikowych ACROS (rozpuszczalniki do analizy klasycznej)
• Dokonywanie analiz produktowych, w tym: monitorowanie, analizowanie zachowań rynkowych konkurencji, szacowanie potencjału rynku, pozycjonowanie cenowe zmierzające do maksymalizacji wyników sprzedaży, obrotu i udziału w rynku
• Rekomendacje i opracowanie strategii działań marketingowo - sprzedażowych na danych rynkach
• We współpracy z działem sprzedaży, ustalanie krótko i długo okresowych planów sprzedaży, kosztów, marży dla danych grup produktowych
• Ustalanie portfolio produktu oraz nadzór nad jego wykonaniem w tym rozwój nowych produktów
• Opracowanie i nadzór nad wszelkimi materiałami związanymi z wprowadzeniem nowego (ych) produktu (ów) na rynek
• Przygotowanie i przeprowadzanie szkoleń i treningów produktowych
• Wsparcie w rozbudowie struktur sprzedaży – poprzez rozwój mix’u produktowego

Wymagania:
• Wykształcenie wyższe- chemiczne
• Dobra znajomość języka angielskiego
• Mile widziani absolwenci
• Znajomość pakietu MS Office
• Prawo jazdy kat. B
• Otwartość
• Umiejętność analizowania informacji i wyciągania wniosków


Oferujemy:
• Samodzielną pracą w gronie wysokiej klasy specjalistów
• Możliwość rozwoju i szkoleń

Oferty zawierające cv i list motywacyjny wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać na adres:

DPM Sp. z o. o.
Oddział Katowice 40-022
ul. K.Damrota 6/301
nmusiol@dpm.com.pl



Po pierwsze - bądź tak miła i podaj w profilu uzytkownika prawdziwy adres e-mail - właśnie przeszło Ci koło nosa pełne opracowanie odpowiedzi na zamieszczone poniżej pytania. Ale skoro e-maile wracają z nieistniejącego konta, to Twoja strata

A wracając do kwestii pytań...
Czy chodzi o te pytania?

1. Przedstaw różnicę między dystrybucją intensywną a selektywną.
2. Etapy cyklu życia produktu.
3. Strategie stosowane w fazach cyklu życia produktu (IV fazy).
4. Reakcje klienta na podwyżkę/obniżkę cen.
5. Opisz model zachowania nabywcy.
6. Opisz i wymień funkcje produktu.
7. Scharakteryzuj otoczenie rynkowe firmy.
8. Wymień i scharakteryzuj rodzaje analizy wyników badań.
9. Wymień narzędzia (formy) promocji.
10. Wymień poziomy hierarchii produktów i scharakteryzuj jeden produkt.
11. Co składa się na kanał marketingowy.
12. Wymień rodzaje strategii cenowych.
13. Na czym polega Public Relations.
14. Scharakteryzuj proces podejmowania decyzji o zakupie na przykładzie.
15. Wymień i opisz rodzaje dóbr konsumpcyjnych / przemysłowych.
16. Na czym polega dyskryminacja cenowa.
17. Kryteria wyboru segmentu rynku (kryteria segmentacji).
18. Promocja dóbr skierowanych do nabywcy instytucjonalnego powinna odwoływać się do......
19. Opisz sposoby prezentacji wyników badań marketingowych.
20. Wymień i opisz czynniki wpływające na zachowanie klienta indywidualnego / instytucjonalnego.
21. Scharakteryzuj istotę badań marketingowych (przebieg badań).
22. Łańcuch wartości i jego podstawowe elementy.
23. Opisz cechy produktu.
24. Wymień istotę ceny i jej praktyczną rolę jako narzędzia marketingu.
25. Przedstaw etapy procedury segmentacji rynku i opisz jeden z nich.
26. Do jakich oczekiwań i potrzeb klienta powinna odwoływać się promocja.
27. Źródła informacji o rynku.
28. Podstawowe metody badania rynku.
29. Struktura reklamy.
30. Logistyka marketingowa.
31. Reakcja producenta po obniżce / podwyżce ceny.
32. Struktura SIM.
33. Rodzaje popytu.
34. Kiedy marketing w firmie jest skuteczny.
35. Znak handlowy, marka (definicja).
36. Elementy programu badań marketingowych.
37. Zdefiniuj segmenty rynku i opisz na przykładzie.


Czy może o te pytania ??

1. Czynniki wpływające na zachowanie klienta przy podjęciu decyzji o zakupie (indywidualny i instytucjonalny)
2. Czynniki kulturowe/osobowe/demograficzne – przykłady
3. Centrum zakupowe
4. Sposoby odnoszenia się sprzedawcy do klienta
5. Model zachowania nabywcy
6. Role w procesie zakupu (klient indywidualny i instytucjonalny)
7. Typy zachowań na rynku konsumenta i klienta instytucjonalnego
8. Definicja rynku przedsiębiorstw i cechy charakterystyczne
9. Sposób (etapy) podejmowania decyzji przez klienta indywidualnego i instytucjonalnego
10. Definicja produktu
11. 5 poziomów produktu
12. Hierarchia produktów
13. Asortyment produktów (product mix) co to jest i z czego się składa
14. Definicja marki
15. Funkcje opakowania
16. Cykl życia produktu i jego fazy
17. Strategie marketingowe w poszczególnych fazach cyklu życia produktu
18. Funkcje produktu – przykłady
19. Definicja SIM (System Informacji Marketingowej) i elementy składowe
20. Definicja badań marketingowych
21. Przebieg badań marketingowych (5 etapów)
22. Techniki analizy danych: dedukcja, indukcja, analiza, analogia, synteza, eksperyment
23. Obszary badań marketingowych
24. Podział rynku
25. Źródła informacji
26. Techniki badań
27. Fazy rozwoju marketingu (koncepcje)
28. Ewolucje poglądu na marketing (rysunek – koła olimpijskie)
29. Strategie pozycjonowania produktu – wymienić, scharakteryzować
30. Cechy produktu
31. Kryteria segmentacji rynku
32. Techniki kształtowania cen.
33. Definicja rynku.
34. Klient instytucjonalny
35. Model nabywcy (tabelka
36. Zdefiniuj marketing mix
37. Wymienić strategie rynkowe, czyli sposoby opanowania rynku docelowego (3 rodz. Marketingu?)
38. Definicja marketingu
39. Zadowolenie klienta – korzyści
40. Korzy¶ci z klienta niezadowolonego
41. Segment
42. Rynek docelowy
43. Nisza
44. Preferencje konsumenta
45. Użyteczność
46. Wymienić etapy procedury segmentacji
47. Podać przyczyny stosowania przez firmy marketingu
48. Źródła pierwotne i wtórne informacji
49. Rodzaje rynków (podział rynku?)
50. Techniki analizy danych
51. 40. Elastyczność cenowa
52. Procedura ustalania cen

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wpserwis.htw.pl
  • Powered by MyScript