Szanowni Państwo
Jest już nowa wersja programu SUPER BIURO.!!!
Program SUPER BIURO to proste i łatwe narzędziem organizując pracę małej
i średniej firmy
usługowej lub handlowej. Doskonale nadaje się do obsługi sekretariatu,
działu marketingu itp.
Dzięki temu programowi można szybko i sprawnie wystawić fakturę,
rachunek, ustalić terminy
spotkań powiązać spotkania z określonym kontrahentem, wydrukować
przelew.
Dodatkowo użytkownikowi programu ma do dyspozycji cały zestaw wydruków i
raportów.
Każdy z nich można prze wydrukiem oglądnąć na ekranie.
---------
Program poprawnie pracuje w systemie operacyjnym Windows 95.
---------
SUPER BIURO realizuje następujące zadania:
gromadzi informacje o klientach,
gromadzi informacje o towarach lub usługach,
gromadzi informacje o wystawionych fakturach VAT,
rachunkach,korektach,
gromadzi informacje o terminach i sprawach,
pozwala na powiązanie spraw, terminów z kontrahentami,
oraz dodatkowo pozwala na :
wydruk dokumentów sprzedaży,
wydruk rejestrów sprzedaży
wydruk informacji o sprzedaży,
wydruk informacji o klientach,
wydruk informacji o usługach i towarach
wydruk przelewu bankowego przy wykorzystaniu spisu kontrahentów
wydruk terminów spotkań i spraw
Demo programu dostępne jest na www.aps.pirxnet.pl/super.htm
Duża litera czy mała-wieczny problem
Mam pytanie :
jak należy pisać nazwy : kierunków studiów, specjalności na okreslonym
kierunku, stanowiska (np. specjalista ds. organizacji i zarządzania), nazwy
komórek organizacyjnych w firmie (np. sekretariat zarządu, wydział
marketingu , dział PR) . Małą czy dużą literą?
pozdrawiam,
minka14 napisała:
> Mam pytanie :
> jak należy pisać nazwy : kierunków studiów, specjalności na okreslonym
> kierunku, stanowiska (np. specjalista ds. organizacji i zarządzania), nazwy
> komórek organizacyjnych w firmie (np. sekretariat zarządu, wydział
> marketingu , dział PR) . Małą czy dużą literą?
Zaden problem. To wszystko mala.
Duza tylko jezeli podajesz oficjalna nazwe jednostki - np. Wydzial Architektury (okreslonej uczelni)
Małymi literami zapisujemy m.in.: kierunki studiów (filologia polska), nazwy
specjalności (kulturoznawstwo), zawodów (mechanik, nauczyciel), nazwy funkcji,
stanowisk (dyrektor, prezes, minister); wielkimi literami - wydziały wyższych
uczelni, jeśli podajemy pełną nazwę, np. Wydział Polonistyki Uniwersytetu
Warszawskiego. Skrót PR zapisujemy wielkimi literami, ale rozwinięcie - public
relations - małymi. Jeśli chodzi o komórki organizacyjne instytucji, to zgodnie
z zasadami ortografii powinniśmy je zapisywać małymi literami, np. sekretariat
zarządu, dział marketingu, chyba że występują w pełnej nazwie firmy, np. Biuro
Zarządu Zakładów Przemysłu...
Jaki l.mot.do firm,które nie szukają pracowników?
Witam,
Desperacko szukam pracy i postanowiłam porozsyłać CV i LM do wszystkich
możliwych firm, także tych, które nie prowadzą aktualnie żadnej rekrutacji.
Mam tylko kłopot, bo kompletnie nie wiem, co napisać w liście motywacyjnym do
takiego przedsiębiorstwa?
Skończyłam marketing i zarządzanie, a moim jedynym doświadczeniem jest roczny
staż w urzędzie adm.publicznej oraz praktyki w czasie studiów: hotel i
sekretariat w małej firmie budowlanej.
Wiem, że powinnam być kreatywna i "polecać sama siebie", ale ja naprawdę nie
mam pojęcia.
Może Panie mi coś doradzą lub zainspirują? :)
Byłabym wdzięczna za wskazówki i pomoc.
Dziękuję
poczytaj sobie tutaj:
praca.gazeta.pl/gazetapraca/1,67738,4941342.html?as=6&ias=8&startsz=x
np
WIELKA BRYTANIA
Księgowy
Lat 29, na stanowisku od dziewięciu miesięcy, w UK od dwóch lat.
Prowadzi księgowość w hurtowni materiałów budowlanych, pracuje 40
godzin tygodniowo, od poniedziałku do piątku. Wykształcenie średnie
ekonomiczne, bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Zarabia 400
funtów (1,9 tys. zł) tygodniowo.
Asystentka dyrektora (we Francji)
Zatrudniona w sekretariacie firmy informatycznej. Często wyjeżdża w
delegacje, pracuje 35 godzin w tygodniu, od poniedziałku do piątku.
29 lat, wykształcenie wyższe, francuski bardzo dobry. Zarabia 1320
euro (4,7 tys. zł) miesięcznie (delegacje płacone są dodatkowo - ok.
250 euro / 900 zł miesięcznie).
Asystentka-sekretarka (w Austrii)
Zatrudniona na pół etatu w małej firmie. Pomaga w dziale marketingu
i sekretariacie (pisanie, odbiór telefonów, prowadzenie
korespondencji itp.). Pracuje 20 godzin tygodniowo. Ma 31 lat,
wyższe wykształcenie, biegle zna język niemiecki. Zarabia 640 euro
(2,3 tys. zł) miesięcznie.
zgadzam sie z toba, mam wieloletnie doswiadczenie w pracy w sekretariacie i jako
asystentka, niedawno bylam na rozmowie o prace w biurze posrednictwa, pani
rekruterka twierdzila, ze w duzych koncernach miedzynarodowych asystentki mocno
stoja i sa dobrze postrzegane, jak tak nie uwazam, pracowalam w malych firmach i
firemkach i to stanowisko postrzegane jest nisko i trudno robic cos innego, bo
nie masz doswiadczenia, a jak szukasz innego zajecia, to kiedys, uslyszalam, o
pani nic nie robila !! szukali kogos do marketingu !! teraz tez szukam pracy
Skończyłam marketing i zarządzanie, a moim jedynym doświadczeniem jest roczny
staż w urzędzie adm.publicznej oraz praktyki w czasie studiów: hotel i
sekretariat w małej firmie budowlanej.
Z braku laku moglabym pracować fizycznie, ale jako kobieta chyba się do tego za
bardzo nie nadaję. Może w końcu powinnam poszukać np. jakiegoś pakowania
produktów spożywczych za granicą-hmm. Pewnie tak to się skończy :(
Szanowni Państwo
Polecam nowy program do obsługi biura.
Demo dostępne jest na http://friko.onet.pl/kr/psobkiew/super.htm
--------------------------------------------------------------------------------------------
Program SUPER BIURO prostym i łatwym narzędziem organizującym
pracę małej i średniej firmy usługowej lub handlowej. Doskonale nadaje
się do obsługi sekretariatu, działu marketingu itp. Dzięki temu
programowi
można szybko i sprawnie wystawić fakturę,rachunek, ustalić terminy
spotkań
powiązać spotkania z określonym kontrahentem, wydrukować przelew.
Dodatkowo użytkownikowi programu ma do dyspozycji cały zestaw wydruków
i raportów. Każdy z nich można przed wydrukiem oglądnąć na ekranie.
Program poprawnie pracuje w systemie operacyjnym Windows 95.
-----------------------------------------------------------------------------------------
SUPER BIURO realizuje następujące zadania:
1. gromadzi informacje o klientach,
2. gromadzi informacje o towarach lub usługach,
3. gromadzi informacje o wystawionych fakturach VAT, rachunkach,
korektach,
4. gromadzi informacje o terminach i sprawach,
5. pozwala na powiązanie spraw, terminów z kontrahentami,
oraz dodatkowo pozwala na :
1. wydruk dokumentów sprzedaży,
2. wydruk rejestrów sprzedaży
3. wydruk informacji o sprzedaży,
4. wydruk informacji o klientach,
5. wydruk informacji o usługach i towarach
6. wydruk przelewu bankowego przy wykorzystaniu spisu kontrahentów
7. wydruk terminów spotkań i spraw
--------------------------------------------------------------------------------------------
http://friko.onet.pl/kr/psobkiew/super.htm