Mazda 323c Dane techmiczne

Tematy

biblia


yoshi323 nie potrzebnie czas prysl zanim cokolwiek powiesz o tym autcie - przejedz sie nim

Jechałem tym autem wiele razy (oczywiście za kierownicą). Takie auto ma mój kumpel, ale jest ono praktycznie nowe, więc o awaryjności trudno rozmawiać.
Pytałem w moim poście o awaryjnośc a nie o dane techniczne.
Odnośnie osiągów- nie mogę czytać jak niektórzy piszą, że seryjna Corolla TS ma 7 sekund do 100.
Lżejsza Celica TS nie schodzi w testach poniżej 7,4 sek do 100.
Silnik to wół do ok. 6200 obrotów, potem rzeczywiście czuć kopa, ale naprawde bez rewelacji. O siedmiu sekundach nie ma mowy. Mam porównanie, bo jeździłem cześniej "siedmiosekundowymi" autami- Mazdą 323 1,6 Turbo i Mazdą 323 GT-R 4WD 1,8 Turbo.
Corolla nie ma żadnych szans ani w pomiarach przyspieszeń ani elastyczności. Przesiadając sie z CTS do Celiki 1,8 143KM miałem wrażenie nieprawdopodobnej elastyczności motoru Celiki. Oczywiscie przyspieszenia są gorsze, ale niewiele. Z kolei przesiadając się z mojej Mazdy 323F 2,0 V6 144KM do CTSa miałem wrażenie, że wsiadłem do samochodu szybkiego, ale z kolei niepewnego w zakrętach (CTR nie jeździłem, nie zamierzam go kupić, nie wypowiadam się).
Skrzynia w Corolli pracuje kiepściutko.

I to wszystko ma dla mnie tak naprawdę drugorzędne znaczenie w momecie, gdy auto jest bezawaryjne. Nie zmienię mojej 11 letniej, bezawaryjnej Mazdy na 3 letnie auto, do którego trzeba dokładać.
A odnosnie testu Corolli TS w Motorze-zwróciliście uwagę, że była obuta w 15" zimówki na stalowych felgach? Wygląda to obrzydliwie.



Wystarczy w wyszukiwarkę google wpisać "dane techniczne samochodów" i wyświetli ci kilkadziesiąt wyników, mi jako pierwszy wyświetlił portal motofakty, gdzie zagłębiając się znalazłem dane dla mazdy 323 F 1.8 GLX z lat 1999-2002 która w zależności od cyklu pali:
miejski 10.5
pozamiejski 6.5
mieszany 8.2

Podobnie postąp z innym silnikem i wersjami Spostrzeżeniami podziel się na forum




Wg. raportów TUV, ADAC Bravy nie odbiegają zasadniczo od Passatów, czy Golfów.
Spalanie każdego auta uzależnione jest od wielu czynników. Sam styl jazdy dwóch kierowców jest wystarczający do dużych różnic, do tego dochodzi ciśnienie w oponach, ciężar jaki przewozi, klima inne odbiorniki prądu.


to chyba masz jakies swoje oddzialy TUV i ADAC, jeszcze tak krzywdzacego i bzdurnego porownania dla vw niewidzialem co prawda nie lubie niemieckich samochodow i mozna rozne rzeczy o nich powiedziec , ale napewno nie porownac do fiatow,podales widze bardzo wazne czynniki wplywajace na spalanie, zle cisnienie w oponach i obciazenie alternatora, nono faktycznie chyba zmienie swoje zdanie poza tym jak wierzysz tzw. "niezaleznym" ekspertom to chyba wierzysz takze telewizji, radio maryja i gazecie fakt zebys nie zrozumial tego opatrznie ten kto placi za raport ma raport jaki chce i nie wierz w bajki ze nikt nie placi , bo na tym swiecie wszystko zalezy od pieniadza


Z Mazdą 323 to niewiele aut może się równać pod każdym względem (no, może oprócz piękna).

widze brak ci argumentow ze takie kocoboly piszesz...


To oznacza, że kiedyś trudno było kupić cokolwiek innego niż malucha. Porównanie nieco infantylne, bo 30 lat temu sytuacja motoryzacyjna w Polsce była horrendalnie inna niż obecnie.
Jeżeli ktoś ma Fiata i zmienia na młodszego Fiata, mając do wyboru 20 innych marek dostępnych na rynku to znaczy, że jest z Fiata zadowolony.


to poco podnosisz nic nie wnoszacy argument? wszyscy wiemy ze 30 lat temu niebylo wyboru wiec kazdy kupowal na co bylo go stac, to ze ktos po jednym fiacie kupuje drugiego to oznaczac moze ze sie akurat do tego samochodu przyzwyczail i ma moze nadzieje ze utrafi lepszy egzemplarz niz ten co mial, nie odwracaj kota ogonem bo starzy ludzie nie szukaja bezawaryjnosci czy rozwiazan technicznych tylko wracaja do tych samochodow do ktorych sie przyzwyczaili, to ze ktos byl zadowolony z fiata to przypadki naprawde sporadyczne, poczytaj autocentrum jak niewierzysz , to wg mnie najbardziej miarodajne zrodlo danych na temat pojazdow ich awaryjnosci i spalania bo wypowiada sie na temat jednego modelu do 1000 zupelnie nie zwiazanych ze soba osob a jesli powiesz ze oni niemaja racji to poprostu jestes niespelna rozumu


Z jakiego źródła są to dane? Z komputera pokładowego, czy z tankowania pod korek i własnych obliczeń? te dane pochodza z testu ktory kazdy moze wykonac, zalewasz do pelna , przejezdzasz 100km w wybranym dla oceny stylu i dolewasz znowu do pelna, dystrybutor nie klamie i nie zaprzeczaj bo sie osmieszysz

[ Dodano: Nie Sty 10, 2010 18:26 ]



Cytat:
Chyba nie bedziemy dyskutowac o wrazeniach subiektywnych, typu "za miekki, przyciasny, paskudny"? :-)
Ja w fordzie przez trzy lata dwa razy wymienialem zawieszenie, raz wydech, pompę wody, tłoki, itd...

W avenis po 2,5 roku ani raz.
Mazda 323 po 7 latach i 175 tys km ani raz!
Jeśli tak, to szczerze współczuję. Ja w swoim Mondku po 100tys. km nie wymieniałem jeszcze niczego poza olejem, oponami, klockami i świecami, choć istotnie amortyzatory będę musiał niebawem wymienić (co raczej dziwnym nie jest).
Nie twierdzę, że Ford to jakieś superowy i debeściacki samochód, ale miałem kilka samochodów i generalnie zauważyłem jedną prawidłowość - jeśli mają mniej niż 5-6 lat i 100tys. km, to się nie psują i tyle. Jako drugie auto mam np. Fiata Bravę, który to również nigdy mi się nie zepsuł - mimo swych fatalnych, włoskich korzeni, bo ma raptem 60 tyś przebiegu Wcześniej miałem Opla Astrę - 80 tyś bezawaryjnie. Mój Citroen np. to był koszmar, psuł się nieustannie, częściej stał w serwisie niż jeździł - ale wtedy, kiedy miał ponad 150 tys. Mój błąd polegał na tym, że jak zaczął się sypać się to sq....syna wcześniej nie pozbyłem - i więcej nie popełniłem tego błędu. Na Forda też nadchodzi jego czas i mam nadzieję zachować wyłącznie miłe wspomnienia. Jeśli ktoś robi autem po 200-300 tyś km, powinien się pewnie przejmować takimi rzeczami, ale ja do takich osób nie należę.

Co zaś o wrażeniach subiektywnych, to nie bardzo rozumiem o co ci chodzi - Toyota jest mała i można to sprawdzić w danych technicznych. Na to że prowadzi się kiepsko również są wiarygodne opinie. A wystrój wnętrza u japońców w tej klasie zazwyczaj jest dość badziewny i też nie jest to jakieś odkrycie - choć trzeba przyznać, że w nowej wersji bardziej się postarali.



AUTODATA 2007 ver. 3.18




Info:

Najnowsze wydanie DATA 2007. Program stanowi nieocenioną pomoc przy diagnostyce, naprawach, regulacjach. Zawiera schematy elektryczne, naprawy, lokalizacje sterowników, geometrię kół, momenty dokręcania śrub, kody serwisowe, fabryczne procedury likwidacji komunikatów /nie wymagające żadnych dodatkowych akcesoriów/ przypominających o zmianie oleju jak i okresowym przeglądzie - przydatne podczas, gdy sami zmieniamy olej i sami serwisujemy swój samochód



-PASKI ROZRZĄDU
-ŁAŃCUCHY ROZRZĄDU
-DANE TECHNICZNE
-SCHEMATY INSTALACJI ELEKTRYCZNE
-DIAGRAMY
-WYKRESY
-PROGRAMOWANIE KLUCZYKÓW
-OPISY PINÓW STEROWNIKÓW (NAPIĘCIA ,REZYSTANCJA, CZĘSTOTLIWOŚĆ)
-PROCEDURY KASOWANIA WSKAŹNIKÓW SERWISOWYCH
-LISTY KODÓW BŁĘDÓW ,PROCEDURY WYWOŁANIA
I WIELE INNYCH PRZYDATNYCH INFORMACJI


LISTA POJAZDÓW ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W PROGRAMIE


Alfa Romeo:

1750, 2000, Alfetta, 75, 155, 156, 6, 90, 164, 166, Montreal, Nuova, GT, Spider, SZ, GTV.
Audi:

50, 60/75/90, A2, A3, 80, 90, A4, Coupe, Cabriolet, 100, 200, A6, Allroad, V8, A8, TT, S3, Avant RS2, S4, S6, S8, Quattro
BMW:

1502, 1602, 1800/1802, 2000/2002, 2500, 2800, 3.0, 3.3, Z1, Z3, X5, Seria 3, 5, 6, 7, 8
Chrysler/Jeep:

Neon, Stratus, New Yorker, PT Cruiser, Caravan, Voyager, Wrangler, Cherokee
Citoren:

2CV, 3CV, Axel, Visa, AX, Saxo, C3, ZX, Xsara, Xsara Picasso, BX, Xantia, CX, C5, XM, Evasion/Synergie, C15, Berlingo, Jumpy/Dispatch, C25, Jumper/Relay
Daewoo:

Matiz, Tico, Nexia, Kalos, Lanos, Espero, Nubira, Leganza, Tacuma/Rezzo, Korando, Musso
Fiat:

500, 126, Cinquecento, Seicento, 850, 127, 128, Panda, 124, Uno, Punto, Ritmo, Palio, Siena, Regata, Tipo, Bravo, Brava, Stilo, Tempra, Marea, 125, 131, 132, Argenta, Croma, Barchetta, Coupe, 130, Doblo, Multipla, Ulysse, Strada Pick-up, Citivan, Fiorino, 900, Scudo, Ducato, Talento
Ford:

Ka, Sportka, Fiesta, Courier, Fusion, Escort, Orion, Focus, Taurus/Cortina, Sierra, Mondeo, Consul, Granada, Scorpio, Streetka, Puma, Capri, Probe, Cougar, Galaxy, Maverick, Explorer, Ranger, Transit
FSO:

Polski Fiat, 125P, Polonez, Pick-up, Caro
Honda:

Logo, Jazz, Civic, CRX, Quintet, Ballade, Integra, Concerto, Accord, Prelude, Legend, S2000, NSX, Stream, Shuttle/Odyssey, HR-V, CR-V
Hyundai:

Atos, Amica, Pony, Accent, Stellar, Lantra, Elantra, Sonata, XG, S Coupe, Santa Fe
Isuzu:

Piazza, Trooper, Campo, Midi, N
Kia:

Pride, Rio, Sephia, Clarus, Magentis, Carens, Sedona, Sportage, Besta
Lada:

Samara, Forma, 1200, 1300, 1500, Classic, Nova, Toscana, Niva
Lancia:

A112, Y10, Ypsilon, Fulvia, Flavia, Delta, Prisma, Dedra, Lybra, Beta, Trevi, Gamma, Thema, Kappa, Zeta
Land Rover:

Freelander, Series III, 90/110/130/Defender, Discovery, Range Rover
Lexus:

IS200, IS300, GS300, GS430, LS400, LS430, SC430, RX300
Mazda:

121, 323, 616, 818, 626, 6, Xedos 6, Xedos 9, 929, MX-3, MX-5, MX-6, RX2, RX3, RX4, RX5, RX-7, Demio, Premacy, MPV, Tribute
MCC:



Oraz: INNE MARKI SAMOCHODÓW WYMIENIONE W PROGRAMIE

. Lista pozostałych marek: Asia, Bedford, Bedford HGV, Carbodies, Dacia, DAF-Leyland, Daihatsu, Deutz-Fahr, Dodge, ERF, Fendt, Foden, Hino, Innocenti, Jaguar (Daimler), John Deere, LDV, Lotus, MAN, Maruti, Massey Ferguson, Mercedes-Benz HGV, Maskvich, New Holland, Pegaso, Piaggio, Proton, Renault HGV, Renault Tractors, Sao, Scania, Ssangyong, Steyr, Talbot, Tata, Trabant, Universal, Valmet, Volvo HGV, Wartburg, Zastava (Yugo), Zetor.



2 CD ( Obraz płyty ) + Witamina


Aby móc zobaczyć zawartość umieszczoną w tagu [ CODE ] musisz się zarejestrować


Hasło to: AmA.auto$.AmA

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wpserwis.htw.pl
  • Powered by MyScript