gra cołgi

Tematy

biblia


Smyku a czy to zawodnik przychodzi do trenera i mówi: CHCĘ GRAĆ!!!
A co robił Rierka to ręce opadały, ale on chyba nie przychodzi do trenera.


Ciekawe tylko czy TY mając "gwiazdę, legendę, ulubieńca the kop" Carraghera w składzie - posadziłbyś go na ławie? Śmiem wątpić. 99% trenerów tego nie zrobi. Terry nigdy nie siadł, no chyba że był po kontuzji, to samo Rysiek F z manshite.

To tylko takie moje pobożne życzenia, żeby wreszcie zszedł mi z oczu, bo teraz po prostu jest cienki i nie chce mu się biegać, walczyć.

A Żydek /moim zdaniem/ nie grał od początku, bo raz, że ostatnio miał jakiś uraz, a dwa - że wydaje mi się gorzej usposobiony fizycznie od Riery /lżejszy, mniejszy/, a piłkarze Chelsea to w większości czołgi z ultra czołgiem /symulantem/ Drogbą na czele.

Ale to taka moja teoria...



Nie. Bez dodatku ruscy są najlepsi, a w dodatku yuri.

Bez dodatku wygrywają rosjanie, ponieważ przeważają w powietrzu sterowcami (i na lądzie trochę), które mają bardzo dużo energii. Alianci mogą się bronić tylko wyrzutniami rakiet oraz pojazdami z wyrzutniami rakiet w bazie. Wystarczy parę sterowców i po grze. Rosjanie natomiast mają bazookowców, flaki mobilne i flaki działka - strzał trafia od razu, a nie tak jak rakieta leci, więc samoloty aliantów strąca się bardzo szybko. A kupka GI to się tylko na obronę tudzież blokadę przesmyku nadaje. Poza tym te najlepsze czołgi (mammoth?) u ruskich dominują.

Natomiast w dodatką doszli GI z bazookami oraz mobilne fortece, co pozwala się już skutecznie obronić przed sterowcami i kontrować sterowce. Odnoszę wrażenie, że w dodatku alianci z tych gorszych stali się troszkę lepszymi od rosjan, ale różnica i tak jest mniejsza niż w stosunku do armii yuri. Oni nie mają silnych jednostek, ale siłą ich jest psychologia i przejmowanie jednostek wroga. Nie ma nic bardziej wkurzającego niż przejęcie paru fortec napchanych doborowymi jednostkami o stopniu weterana. Wtedy zamiast silnego ataku otrzymujemy mocną kontrę złożoną z własnych jednostek.


btw. signap, w linku z opisem i konfiguracją RA1 jest poniżej faq, poczytaj te pytania i odpowiedzi.



Ja jak na razie grę mogę polecić, gra jest naprawdę przyjemna (a nigdy czołgi mnie jakoś specjalnie nie interesowały), modele czołgów są bardzo fajne, grafika w porządku. Szkoda że cały czas przegrywam i nie mogę nikogo rozwalić
I parę pytań:

1.Dojdą polskie czołgi? (O ile wogóle jakieś mieliśmy)
2.Czym się właściwie różnią typy czołgów i do czego są np. Light tank, tank destroyer
3.Czemu mnie rozwalają goście z drugiego końca mapy, których nawet nie widzę?
4.Czy konta z closed bety przechodzą do "normalnej" gry



Witam grałem kiedys w taka fajna gre demo bylo to prawdopodobnie w 2002/2003 roku.Ostatnio mi sie przypomniala i mam straszna chec w nia pograc ale niepamietam jej nazwy i niemoge jej znalezc :-( .Moze wy mi pomozecie jest ona o czolgach taka jak by strategia kieruje sie oddzialem czolgow . W wersji demo byly do wyboru dwa panstwa Usa i Chiny .Jezeli wcielalem sie w armie Usa to moja misja bylo zniszczyc czolgi Chinskie kture eskortowaly transportery z rakietami skud .Jezeli w armie Chin moim zadaniem bylo obronic konwoj przed Amerykanskim wojskiem. Pamietam ze w Armi Usa w oddziale A byl chyba czolg m1a1 abrams i jakis drugi transporte w oddziale B chyba 2 hamery C juz niepamietam.Natomiast w Chinskiej armi A niepamietam B niepamietam C to byly chyba helikoptery .Byla to fajna gierka i prosze was o pomoc moze wiecie oco mi chodzi znacie tytul.Chcial bym jeszcze w nia kiedys pograc !!!



Ciekawa gra multiplayer w która możemy grac w oknie przeglądarki. Może jakiś turniej



GRA



mi tam z wyglądu gra się podoba zwłaszcza biorąc pod uwage to ile dzieje się na ekranie i ,że to multiplayerowe dość duże mapy.
Klimat wojny jest pierwsza klasa i na razie się z takim nie spotkałem,zamieszanie ,rakiety nad głowami nie wiadomo skąd ,helikoptery czołgi i inne wynalazki a wszystko to spotęgowane najlepszym udzwiękowieniem jakie w życiu słyszałem.
Miód wylewa się z ekranu i jest to dla mnie pozycja obowiązkowa.
Bardzo dobry balans,świetne klasy ,nie ma przepowerowanych broni czy pojazdów i przy odrobinie wprawy można ze wszystkim sobie poradzić.
Na początku wkurzało mnie troche "ociężałe" sterowanie ale po dwóch meczach się przyzwyczaiłem.
Co do lagow to fakt nieraz w niektórych meczach były ale podobno EA miało problemy z serwerami czy coś takiego z którymi się już uporali.



piotrze,muszę niestety zmienić typ:) z 2-1 na 2-0 dla łowicza.ekipa umks-u została wzmocniona kilkoma(4?) stranieri:).czuje się na tyle mocna,że jutro rozegra u siebie sparing z 2-ligowym kutnem.no ale dopoki piłka w grze...
ps.rupercie podziel się jakimiś newsami,nie badz taki tajemniczy:)
pozdrawiam czołgi i rakiety




to prawda że jestem w klanie czl ale jestem tam tylko dlatego że koper tak chciał bo i tak wcale nie gram w blitz nie licząc 1 gry 1 vs 1 z koprem jakiś miesiąc temu stos potwierdzi że nie gram co do hasła to do profilu samo mnie zalogowauje do forum a do panelu mam źle zapamiętane hasło Do maja jeszcze daleko niestety o za tym nie chce mi sie za bardzo wracać pewnej soboty jak usiłowałem zagrać w blitza nie dość że były lagi to zostałem wyzwany od nooba człowiek który mnie tak nazwał okopywał czołgi silnikiem do wroga strasznie mnie wkurza to że nie można doprowadzić gry do końca zastanawiam sie czy jest do czego wracać może poszukam sobie nowej gierki do multi
a właściwie to już nie jestem w czl bo przemyśleniu uznałem że to troche nie fair mieć klan i nie grać

i znowu jestes w czl wiec sie zastanów nad tym co piszesz bo twoje nie które słowa przecza przeciwko tobie
A nie lepiej napisac skoro psz sie rozpada to ide do innego clanu - łatwo i prosto a nie wypisywanie pierdóły o jakims czasie w ktorym bedziesz dopiero szukal nowego clanu
A skoro loguje cie automatycznie i nie pamietasz hasło to wyloguj sie i popros przy zalogowaniu o przypomnienie hasła
No chyba ze nie chcesz oddac nikomu forum PSZ i wolisz zeby zamkneli bez powrotnie to powiedz w prost a nie znowu kłamstwa i wykrety



cieniak shermany to piekne czolgi dobry pancerz szybkie i naszczescie w grze sa zwrotne bo nie wyobrazam sobie zeby wozic sie niezdarna puszka po planszy ^^




No, są zwolnienia np. kiedy jedziesz lokomotywą, a tu nagle wyskakują 3 "czołgi" i gra zwalnia, ale wystarczy jednego zniszczyć i wszystko śmiga normalnie. Gra zwalnia również przy pierwszym starciu z ostatnim bossem.

Akurat nie o to mi chodziło. Zdarzało się, że zamiast iść, Link zwalniał lub się zatrzymywał (jakbym stylusa oderwał do ekranu), albo ciachał mieczem.



Dla mnie także nacja "Jurków" jest porażką w grze.. Przedziwna rasa ludków klonów. Przekombinowane. Za to uważam, że alianci są najlepszą z nacji :p.. Czołgi pryzmatyczne rlz.. Aż chyba przykatuje jakoś niedługo tą gierkę :D..
No cóż, a co teraz ? Teraz czekamy na Red Alert 3 ;).. Premiera już wkrótce, październik/listopad. Ma dojść nowa nacje - Japońce. To może już być na serio przekombinowane.. Być może także zniszczy cały urok starć między USA a Ruskimi.. ;(



Ja gram i polecam grę SGUni!

Gra oparta jest trochę o tematykę serialu i filmu: Gwiezdne Wrota

- 27 jednostek floty bojowej, ponad 20 jednostek naziemnych (czołgi, piechota, machiny kroczące) i obrony przeciwlotniczej (działa, armaty, 12 rodzajów rakiet)
- Mnóstwo technologii, które pozwolą Ci rozbudować się i dowodzić całym swoim imperium
- Szeroko rozbudowany system polityczny i sojuszniczy
- Wiele planet możliwych do przejęcia. Wszystko zależy od Ciebie

Zapraszam: http://www.sguni.pl/adv_g...d=15636&world=2



Grę kupiłem i jestem szczęśliwszym człowiekiem, niż byłem .

Naprawdę, nie grałem w bardziej realistyczną grę od Red Orchestry. W to trzeba zagrać - trudno to opisać słowami, ale spróbuję.

Pierwsze co uderza do człowieka, to brak jakichkolwiek "crosshairów" na ekranie. Zawsze mamy dwa rozwiązania - walimy z biodra "na oko", albo patrzymy przez szczerbinkę. Nie zapomnę mojej pierwszej gry na MP - chyba dopiero po 30minutach kogoś ustrzeliłem . Następny obraz warty zapamiętania - wyskoczyłem z MG-34 trzymanym za lewą nóżkę i posłałem serię z biodra w 5 kolesi . To był lol
Cieszą nawet takie błahostki jak niemożliwość zmiany magazynka w ciężkich gnatach, dopóki nie położymy go na ziemi lub na jakimś oparciu. Fajne. Albo po strzale z Kar.98 musimy jeszcze raz nacisnąć FIRE aby broń przeładować .
Czołgi to po prostu bajka - miód i orzeszki! Piechotą się gra super, a czołgami dwa razy lepiej




Zapowiada się bardzo fajnie. Nie widziałem pokazówki, bo zakładam, że do tworzenia tej gry używasz GM 6.1, a aplikacji w nim zrobionych odtworzyc nie mogę
Na screenie denerwuje strasznie pomieszanie grafiki. Wszystkie czołgi są takie same, w BC* graczami były żołty i zielony czołg, wrogowie mieli różne kształty i byli szarzy, a ci, po których trafieniu dostawało się bonus były kolorowe.
Krzaki według mnie nie pasują. Wiem, że ładnie wygląda takie elipsowate (w BC była kratka 32x32). Mam nadzieję, że masz tam powierzchnie poślizgową (lód) i wodę do której nie można wjechać, bo bez nich Btank nie będzie Battle City

*BC - Battle City

Więc tak po kolei:

1) czołgi które są to tylko wrogowie i to jeden rodzaj Chodzi o to żeby był sprite, bo zachowanie wszystkich będzie identyczne. Animację innych typów dopiero będą zrobione.

2) gracz żółty i zielony - będą.

3) kolorowi przeciwnicy z bonusami - no tu się zastanawiam czy nie zrobić losowych bonusów, ale niewykluczone że kolorowi będą.

4) woda będzie.

5) grafika krzaków - nie przywiązywałbym szczególnej uwagi do obecnej grafiki, bo ona jest po to żeby widać było co jak działa

6) Zastanawiam się czy zamiast powierzchni poślizgowej nie zrobić bagna, które spowalnia

7) Graficznie będę prawdopodobnie dążył w stronę bardziej realistycznej grafiki - nie chcę zrobić kolejnego Battle City tylko grę, która się na jej zasadach opiera.

Gry z GM6 ci nie chodzą? Nawet te skompilowane?

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wpserwis.htw.pl
  • Powered by MyScript