taki urok gier komputerowych... a gdzie masz wrażenie epickości? Może Mass Effect? O nie - jeszcze bardziej wyreżyserowany a postaci stoją jak manekiny. Hmm... to już nie mam pomysłów...
Nieprawda. Mass Effect jest okraszony bardzo dobrej jakości przerywnikami filmowymi, a świetna grafika sprawia, że mamy wrażenie uczestniczenia w czymś w miarę realnym. Risen to błazenada drętwo mówiących, koszmarnie wyglądających kukieł.
Czytacie w ogóle coś takiego, jest wydawane przez krakowskie
wydawnictwo stowarzyszenia Choy Lee Fut Polska. Mój brat jest
grafikiem komputerowym i składa to czasopismo. To jest
kwartalnik, a teraz wychodzą chyba dwa numery na rok, w dodatku
nie płacą mojemu bratu za pracę w terminie i mówią że jeszcze
im się koszty nie zwróciły. Kasy mają jak lodu, do nich na
treningi chodzi ok. 700 osób. To największy klub sztuk walki w
Krakowie, ma swoje oddziały w kilku miastach w polsce. Osoba,
która zajmuje się tam sprawami organizacyjnymi zachowuje się jak świnia
(nazwiska nie podaję) w stosunku do mojego brata. Kiedyś
mówiła mu, że pieniądze czekają na niego od dwóch tygodni, a
jak po nie przyjechał to oczywiście ich nie było. Taka jest
prawda o czasopićmoe "Sztuki walki - Karate, kung fu,
combat".
Ja nie oczekuje fajerwerkow. Choc Blizzard znany jest jako firma dbająca np. o grywalnosc (grywalnosc > reszta), wydaje mi sie ze SC2 bedzie kolejna przecietna strategia. Dlaczego?
Ekipa Starcraft raczej nie bedzie sie tym zajmowac. Po drugie, nadeszla smutna era grafiki. Mam na mysli PRZESADNA grafike. Teraz gra ma wygladac, a nie byc grywalna. Jednym z powodow moze byc to, ze rynek gier od czasow Starcrafta 1 strasznie sie rozrosl. Teraz gra ma docierac do mas, w wiekszosci patrzacych na "fajerwerki". A co poprawia grafike, zazwyczaj psuje grywalnosc (za malo czasu na dokonczenie zaczetych projektow - deadline).
Nastepna rzecza jaka moze ucierpiec to multiplay. Starcraft bil (i dalej bije) rekordy gier po sieci, ze wzgledu na of coz, wysoka grywalnosc i sposunkowo niskie wymagania sprzetowe (+ support Blizzardu, patch). Teraz coraz ciezej jest byc na czasie ze sprzetem komputerowym. Wielu prawdopodobnie tej gry poprostu nie odpali.
By w jakis sposob potwierdzic to co mowie dam przyklad: Neverwinter 1 i 2. 2'ka w porownaniu z 1ka jest o wiele, wiele, mniej grywalna. Nie wspominajac o tym ze potrzbuje nieporownywalnie lepszego komputera. Ostatecznie NWN2 zla nie jest... ale to juz nie to co 1'ka...
Mam nadzieje ze sie myle .
Ale mi sie napisalo. o_O
Miesięcznik
Witam.
Mam zamiar z moimi znajomymi zrobić miesięcznik komputerowy, który ukazywałby się w PDF. Na początek miałby jakieś 30-40 stron. Z czasem powinien być coraz lepszy i obszerniejszy. Jak sama nazwa wskazuje wychodziłby co miesiąc. Pierwszy nr planowany jest na luty.
A więć, kieruje siędo Was: Czy chcielibyście pomóc przy projekcie tej oto gazetki.. Poszukujemy redaktorów, ludzi testujących sprzęt, a także grafików, którzy byliby odpowiedzialni za szatę graficzną.. Wszyscy chętni proszeni są o zostawienie swojego nr GG lub napisanie na PW.
Dziękuje. Pozdrawiam.
Cytat:
Napisany przez BliSki.
Obawiam się, że w większości tego co obrabia CAD grafika widzi to jako operacje 2D.
A cos na potwierdzenie tej hipotezy? :) Nie chce tu zaczynac jakiegos boju, ale jednak mi sie zdaje ze jak sie projektuje model 3D czy to w AutoCAD, SolidWorks czy SolidEdge to jednak siedzi to na procesorze 3D. A wieksza wydajnosc w profesjonalnych kartach wynika bardziej z optymalizacji architektury i sterownikow pod OpenGL (czyli 3D) i konkretne aplikacje a nie DX. Mowie to ogolnie na podstawie rzeczy, ktore swego czasu czytalem w prasie komputerowej i stronach, glosno o tym bylo jak wchodzil pierwszy uklad dla smiertelnikow obslugujacy 2D/3D razem w tym OpenGL (Riva 128 - w przeciwienstwie do krolujacego Voodoo1, do tego drivery OpenGL dla Rivy 128 wyszly najpierw pod NT4.0 a duuzo pozniej pod Win9x, co jeszcze bardziej wskazywalo na pseudoprofesjonalne zastosowanie) i radosc sprzetowego TnL pod strzecha dzieki Geforce256. Ale moge sie mylic, wystarczy mi jakis artykulik czy cos :mrgreen:
Grafik 3D - Technical Artist
[B]Grafik 3D - Technical Artist[/B]
[B]Jakie umiejętności powinieneś posiadać:[/B][LIST][*]dobrą znajomość programu 3D Studio Max[*]umiejętność pisania skryptów w 3D Studio Max[*]dobrą orientację w zagadnieniach związanych z grafiką 3D[*]doświadczenie w modelowaniu i teksturowaniu[*]kreatywność i umiejętność pracy w zespole[*]mile widziane doświadczenie przy produkcji gier[/LIST][B]Co możemy Ci zaoferować:[/B][LIST][*]możliwość zdobycia wszechstronnego doświadczenia[*]samodzielną i odpowiedzialną pracę nad ambitnymi projektami[*]przyjazną atmosferę pracy[*]pakiet socjalny[/LIST]Zapraszamy utalentowanych i pracowitych ludzi do przeżycia niezwykłej przygody, jaką jest tworzenie gier komputerowych! Prosimy o wysłanie CV ze zdjęciem, listu motywacyjnego i portfolio na adres e-mailowy:
[B][CENTER][EMAIL="artist@cdprojekt.com"]artist@cdprojekt.com[/EMAIL][/B]
[/CENTER]
Prosimy o umieszczenie w zgłoszeniu klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883". Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Praca w Warszawie, w siedzibie firmy
[URL="http://www.thewitcher.com/community/pl/career/technical_artist.html"][/URL]
Dnia Sun, 26 Nov 2006 21:56:05 +0100, Przemyslaw Osmanski napisał(a):
>>> Nie wiem na jakich komponentach moglby podzielic ekran na pare mniejszych
>>> "formularzy"
---------^
Kolejny programista stron internetowych ?
>> Zwykle to się nazywa splitter. Nie mam tu BCB, nie podpowiem nazwy w BCB.
>> Nawet mam przed oczami te ikonkę z podziałem w środku.
>
> I dokladnie tak sie nazywa (klasa TSplitter), polecam tez zapoznanie sie
> z TFrame lub dokowaniem TForm, zeby bylo prosciej.
> Ale jesli ktos nie ma pojecia o podstawowych komponentach Delphi/BCB to
> nie wroze za dobrze owemu "projektowi"...
Zatrudnię programistę lub grafika komputerowego. (rzeczywiste ogłoszenie)
Kolory ciepłe są bardziej przyjemne np :żółty to zawsze jest jasno tak świeci słońce które jest potrzebne żeby dobrze sie czuć
obraz olejny czy grafika komputerowa
Witam was!
Zajmuje sie grafiką komputerową(banery,sygny itd.)
Jakby co to przyjmuje zlecenia co do grafiki
Trwają prace nad Firefoksem z obsługą grafiki 3D
Grupa naukowców postanowiła zająć się udostępnieniem wersji przeglądarki Firefox, która mogłaby obsługiwać grafikę 3D. Zdaniem badaczy grafika trójwymiarowa już niedługo będzie standardem w Internecie.
Premiera filmu „Avatar” Jamesa Camerona wzbudziła znaczny wzrost zainteresowania trójwymiarowym obrazem. Kolejne wytwórnie pracują nad kinowymi przebojami korzystającymi z techniki 3D, przymierzają się do niej także twórcy gier komputerowych. Niedługo zapewne trzeci wymiar zawita także do Internetu. Trwają już prace nad wprowadzeniem 3D do języka HTML, który używany jest do budowania stron WWW. Wkrótce tematem ma zająć się World Wide Web Consortium (W3C), które odpowiada m.in. za standardy tworzenia stron internetowych. Kiedy prace zostaną zakończone, każdy webmaster będzie mógł zastosować swoją wiedzę do 3D - tak przynajmniej powiedział Philipp Slusallek z uniwersytetu w Saarland.
3D zmieni zupełnie oblicze Internetu, twierdzą specjaliści. Użytkownik będzie mógł oglądać znacznie doskonalszy obraz niż ma to miejsce obecnie. Nic więc dziwnego, że rozpoczęto już prace nad udostępnieniem trzeciego wymiaru w przeglądarkach. Zajęła się tym grupa badaczy zainteresowanych technologią RT Fact, która umożliwia przesyłanie obrazu 3D w czasie rzeczywistym. Chcą oni wykorzystać przeglądarkę Firefox do przetestowania obrazu trójwymiarowego. Właśnie trwają rozmowy z Mozillą na ten temat. Zdaniem Slusallka technologia RT Fact jest już gotowa i wkrótce będzie można udostępnić ją programistom.
Technologia RT Fact rozwijana jest przez dwa ośrodki badawcze w Niemczech. Pierwszy w uniwersytecie w Saarland, drugi natomiast przez Niemieckie Centrum Sztucznej Inteligencji (DFKI).
Źródło: dobreprogramy.pl
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl