Alfa romeo mito veloce
Na salonie w Genewie Alfa Romeo zaprezentowała długo wyczekiwaną przez fanów marki mito w topowej odmianie GTA.
http://img.interia.pl/motoryzacja/nimg/1/h/Alfa_romeo_mito_veloce_3218312.JPG
Samochód wyposażono w doładowany silnik o pojemności 1,75 l, który generuje moc aż 240 KM. Fani sportowej marki jeszcze nie zdążyli ochłonąć po tej premierze, a Włosi już poczynili kolejny ukłon w ich stronę. Z początkiem kwietnia w Amsterdamie rozpoczyna się salon samochodowy AutoRAI. Alfa Romeo zaprezentuje tam kolejne usportowione wcielenie mito - veloce.
Samochód wyposażony w 1,4 litrowy doładowany silnik z abartha grande punto ss o mocy 180 KM, ma być wypełnieniem luki pomiędzy ekstremalnie sportowym GTA (240 KM) a słabszymi wersjami o mocy 155 KM. Poza mocną jednostką napędową, atutem pojazdu ma być również niewielka masa. Auto ma osiągać prędkość 100 km/h w czasie około 7 sekund i jeździć z prędkością ok 220 km/h.
Na razie nie wiadomo jednak, czy pojazd trafi do produkcji, czy pozostanie jedynie salonową wizytówką włoskich inżynierów.
GALERIA ZDJĘĆ
Źródło: motoryzacja.interia.pl
witam,mam problem tego typu.
kupilem grande punto z oryginalnym radiem blaupunkt fiat 199 mp3 paint sb05 i postanowilem zmienic na blaupunkta new orleans mp58.kupilem rowniez zeby nie ciac kabli przejsciowke tzw.multistalk adaptor model 099-x89 autoleads do fiat g/p can z dodatkowym przewodem ktory jest wpiety z oznaczeniem pc99-bla.
wszystko podlaczam i okazuje sie ze sterownie w kierownicy nie dziala.
radio gra,wedlug mnie nie powinno byc non stop podswietlane! jak rowniez wlaczac i wylaczac sie gdy przekrece kluczyk.
powiedzcie mi co zrobic mam schemat oryginalnego radia, mam nowego,moge cos pokabinowac ale sadze ze sterownie zalatwia multistalk z tym dodatkowym przewodem?
na pewno cos przepiac moge bynajmniej jesli chodzi o ciagle podswietlenie i zal radia?
ale co ze sterowniem,moge podeslac zdjecia jesli konieczne sa?
z gory dzieki i czekam na podpowiedzi.jacek.
" />"Abarth showcar" Pewnie jak Abarth wystawiał się na targach w Essen to postawili go obok Abartha 500 lampy z jakiejś Bory i ospojlerowanie z jakiegoś wieśwagena, choć tylny zderzak podobny jakis do grande punto czy seicento sporting, nie wiem, nie znam się Ale wlew paliwa jest taki świetny, że fotograf ujął go na osobnym zdjęciu O kurde, nawet widzę, ze ktoś to chce... pewnie Turki do lansu przed innymi brudasami
" />Czesc,
oto moje nowe Bravo, ktore posiadam od tygodnia.
Jest to wersja limitowana Tour de Pologne 2010 (nr 34) zbudowana na bazie wersji Dynamic :-). Kolorek czarna perła.
W tej wersji dodatkowo na pokladzie byly czujniki parkowania z tylu, przyciemniane szyby, spojler tylny + boczne, swiatla przeciwmgielne z doswietlaniem zakretow, swiatla soczewkowe, felgi 17''. Czesc z tych rzeczy pewnie jest w standardzie, ale mniejsza z tym
Oczywiscie autko wyroznia sie napisem z tylu oraz tabliczka z podpisem Czeslawa Langa w srodku.
Ogolnie jak dla mnie bomba po przesiadce z Grande Punto Sport 95KM duzo wiecej miejsca i lepsze przyspieszenie dzieki silnikowi T-Jet.
Ponizej kilka zdjec.
Rok temu miałem fiata grande punto, jednego z pierwszych. Pełen wypas. W euro NCEAP 5 gwiazdek. Piękne zdjęcia i filmy - zapraszam oglądnąć. I co - w mieście przy zderzeniu ja 60 km/h a "przeciwnik" ze 20 km/h. Z fiata została kupa złomu. Silnik odpadł, tylne zawieszenie wyrwane a przedniego zabrakło - no ale jest 5 gwiazdek.
" />Tak, od razu dać 60 KM, 80 i tak dalej... to nie możliwe, ponieważ była by wewnętrzna konkurencja pomiędzy 500 Abarth i GP Abarth...
">Podczas weekendu w serwisach internetowych pojawiły się pochodzące z przecieku zdjęcia Fiata 500 Abarth. Włosi poprosili o ich usunięcie, ale zdecydowali się już dziś opublikować pierwszą oficjalną fotkę.Premiera i tak była jednak planowana na te dni, bowiem osoby zarejestrowane na oficjalnej stronie Fiata 500 otrzymały maile ze szkicami Abartha oraz informację, iż na początku bieżącego tygodnia mogą się spodziewać "czegoś specjalnego".
Sportowa 500 już nie wygląda tak słodko jak podstawowa wersja, za to budzi większy respekt. Dodane zostały masywne błotniki, nadkola i boczne fartuchy. Pokazowe auto ma perłowy biały lakier z naklejkami Abartha i felgi podobne jak w najszybszym Grande Punto.
Pod maską znajdzie się 135-konna odmiana dobrze już znanego silnika 1.4 turbo. W 500-tce będzie można wybierać za pomocą guzika wartość maksymalnego momentu obrotowego - 206 Nm w pozycji Sport lub 180 w położeniu Normal. Aby uniknąć wyrywania kierownicy z rąk podczas przyśpieszania, Fiat zastosował system Torque Transfer Control (TTC) - szczegółów nie podano, ale zapewne jest on oparty na mechanizmie różnicowym o ograniczonym tarciu.
Fani i tak czekają jednak na to, czy Fiat ogłosi produkcję wersji Abarth SS, z jeszcze większą mocą. Wtedy Mini będzie już w poważnych tarapatach.
" />auto urzekajace
ciekawy przod, swietna linia boczna i piekny tyl, nawiazujacy do starego Bravo ...
ciekaw jestem jeszcze wnetrza - szkoda ze zdjecia do tej pory opublikowane w necie dają kiepski poglad na srodek
po Grande Punto kolejny swietny model Fiata Brawo !!!
" />
">Na pierwszym zdjęciu przód wygląda nieżle,podoba mi sie
Mi też, no ciekawe jak zrobią to mini Coupe na płecie Grande Punto z silnikami zapewne Fiatowskimi doładowanymi 1,4 to moze być całkiem rozsądny cenowo i osiągami samochód.
A wygląd zapowiada się ....... no z niekórych wizji że bedzie tragiczny, ale własnie z tej co wspomniałeś to całkiem pozytywne mam wrażenia
" />ma ktoś (lub ktoś wie skad można ściągnąć) jakiś schemat ściągania plastików z deski rozdzielczej w Fiacie Grande Punto ? potrzebuję się konkretnie dostać do prawej kostki łaczącej elektrykę drzwi z resztą kabiny (nie można się do niej dostać bez zdjęcia całego kokpitu.
Jak ostatnio chciałem ją zdemontować po godzinie rozkminiania od czego zacząć i po odkręceniu wszystkich widocznych śrub, kokpit nadal twardo siedział.
może ktoś ma taką wiedzę ??
Ze zdjęć autko rzeczywiście ładnie wygląda - i ma bardzo fajne zestawienie kolorystyczne - srebrne nadwozie plus ciemne wnętrze (sportowe fotele ze skórzanymi boczkami to wg mnie idealne rozwiązanie - w zimie siedzisko nie jest aż tak zimne, a w lecie nie nagrzewa się niemiłosiernie, ponadto mają lepsze trzymanie na boki).
Tak na marginesie - pewne pochodzenie, stosunkowo niski przebieg oraz dobry stan techniczny (jeżeli to wszystko potwierdzi się w tym konkretnym przypadku) są dla mnie więcej warte niż np. nawigacja czy pełna skóra... nie ma co wybrzydzać aż tak kupując BMW w cenie Fiata Grande Punto
No a co tak mało zdjęć? Szkoda, że nie wziąłem aparatu. Warto wspomnieć, że impreza na Bemowie to nie działania SAP tylko Janusz Siniarskiego. Fajne te sztuki i całkiem sprawnie się po placu przemieszczały. Warto dodać, że od razu można je było porównac z Grande Punto, które też tam trochę gumy na betonie zostawiło.
" />Na tym zdjęciu kokpit przypomina mi ten z grande punto.
" />Możliwe ale tak sie składa że motor posiadam i tam nie miałem większego problemu z wyborem. Wybrałem suzuki dr-z 400 sm. Ponieważ wcześniej miałem suzuki rm 125 na spółkę z bratem stwierdziłem że do miasta super moto jest bajeczne jak i w malutkie trasy. Jestem bardzo zadowolony i nie rajcują mnie ani ścigacze ani turystyki czy inne. Zawsze kochałem enduro i maxi skutery. Ale na samochodach znam sie znacznie mniej i może kiedyś będe się śmiał ale teraz szukam konkretnej pomocy -.- a nie wypowiedzi upośledzonych typów którzy jeżdżą golfem z 90r i nie mieli problemu z wyborem bo musieli kupic to auto od ciotki. Tu chodzi o bardzo ważną rzecz. Samochód na który wydam wszystkie swoje pieniądze. Tym bardziej więc nie rozumiem waszych wypowiedzi. Gdybym był zdecydowany tak chce ten, co mi doradzacie to byłoby łatwiej co nie? Twingo jak i Panda odpadają ze względu na wielkość. 500 tez odpada Tak jak mówiłem mieszkam w mieście dużym częste korki ale czasami będe robił jakieś trasy. Auto musi być od 2003 w górę cena do max 40tysięcy złotych spalanie najlepiej 8-10l miasto ale jeżeli jakaś wypasiona fura to i 14 przeżyje. Musi mieć 4 miejsca, być ładny a przy okazji niezawodny. Najlepiej aby miał powyżej 90koni lecz nie więcej niż 160. Interesują mnie wypowiedzi typu. Nr.1 suzuki swift 2008r 96koni nr 2 alfa romeo XXX 3 focus 4 grande punto sport 130koni etc. Zrobiłbym sobie z tego średnią i wybrał najlepsze auto a wypowiedzi ludzi którzy wiedzą co nie co o autach pomogą mi bardziej niż oglądanie zdjęć. Jeżeli ktoś mieszka w Pcimiu dolnym i nie pojmuje w swoim małym mózgu że ktoś może potrzebować dobrej rady to niech sie nie wypowiada bo mam już dosyć czytania tych durnych odpowiedzi. Czy każdy musi znać sie na samochodach? Czy każdy musi być zdecydowany? Jeżeli znajdzie się osoba która będzie potrafiła mi doradzić pare modeli samochodów według schematu nr1 2 3 plus pare zdań np. bezawaryjny, ekonomiczny, słabe zawieszenie etc. to będę bardzo ale to bardzo wdzięczny. Bałwanom z góry dziękuje i życzę powodzenia!
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl