marketing charakterystyka

Tematy

biblia

Witam,
Lubelska Grupa FM poszukuje osób chcących dołączyć do naszego programu. Potencjalni chętni mogliby stać się dystrybutorami marki FM Group (nie mylić z akwizytorami)

Oto krótka charakterystyka Firmy

"FM GROUP Polska jest firmą z branży FMCG działającą w sektorze marketingu wielopoziomowego. Została założona w 2004 roku we Wrocławiu przez Artura Trawińskiego.

Odniesiony w kraju sukces umożliwił firmie dynamiczne wkroczenie na rynki zagraniczne. Obecnie marka FM GROUP jest znana i ceniona w kilkudziesięciu krajach w Europie, Ameryce Północnej i Południowej, Australii, Afryce oraz w Azji. Na całym świecie z FM GROUP współpracuje ponad 370 000 Dystrybutorów, z czego 100 000 działa w Polsce.

Produktem flagowym FM GROUP Polska są wysokiej klasy perfumy i wody perfumowane, tworzone przy współpracy z firmami PERFAND oraz DROM Fragrances. Uzupełnieniem asortymentu są produkty perfumeryjne (m.in. balsamy, żele pod prysznic, wody po goleniu, kremy do rąk, pianki do golenia, perfumy do włosów oraz inne perfumowane kosmetyki). "


Wymagania: 18lat, komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, chęć do pracy, minimum wolnego czasu

Co Oferujemy?
- Nienormowane godziny pracy sam ustalasz ile i kiedy pracujesz
- zniżki na produkty FM
- możliwość rozwoju
- spotkania i kursy doszkalające i rozwijające
- programy lojalnościowe


Chcesz wiedzieć więcej? umów się na spotkanie (prezentacje)

Kontakt : witexus@gmail.pl

Koordynator Sieci Sprzedaży



Witam,
Lubelska Grupa FM poszukuje osób chcących dołączyć do naszego programu. Potencjalni chętni mogliby stać się dystrybutorami marki FM Group (nie mylić z akwizytorami)

Oto krótka charakterystyka Firmy

"FM GROUP Polska jest firmą z branży FMCG działającą w sektorze marketingu wielopoziomowego. Została założona w 2004 roku we Wrocławiu przez Artura Trawińskiego.

Odniesiony w kraju sukces umożliwił firmie dynamiczne wkroczenie na rynki zagraniczne. Obecnie marka FM GROUP jest znana i ceniona w kilkudziesięciu krajach w Europie, Ameryce Północnej i Południowej, Australii, Afryce oraz w Azji. Na całym świecie z FM GROUP współpracuje ponad 370 000 Dystrybutorów, z czego 100 000 działa w Polsce.

Produktem flagowym FM GROUP Polska są wysokiej klasy perfumy i wody perfumowane, tworzone przy współpracy z firmami PERFAND oraz DROM Fragrances. Uzupełnieniem asortymentu są produkty perfumeryjne (m.in. balsamy, żele pod prysznic, wody po goleniu, kremy do rąk, pianki do golenia, perfumy do włosów oraz inne perfumowane kosmetyki). "


Wymagania: 18lat, komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, chęć do pracy, minimum wolnego czasu

Co Oferujemy?
- Nienormowane godziny pracy sam ustalasz ile i kiedy pracujesz
- zniżki na produkty FM
- możliwość rozwoju
- spotkania i kursy doszkalające i rozwijające
- programy lojalnościowe


Chcesz wiedzieć więcej? umów się na spotkanie (prezentacje)

Kontakt : witexus@gmail.com (uprzednio podany byl niepoprawny email)

Koordynator Sieci Sprzedaży



czekaliśmy jeszcze z pół godziny jak nie więcej, od cholery emocji było, ale do egzaminu w końcu doszło ;]

podam pytania (te co pamiętam):
grupa 3:
pojęcie i istota marketingu
strategie marketingowe względem cyklu życia produktu
charakterystyka dystrybucji zintegrowanej pionowo
narzędzia aktywizacji sprzedaży
pytanie na temat możliwości wyboru przy procesie decyzyjnym odnośnie zakupu

tego ostatniego nie jestem pewien, jak coś to mnie poprawcie



Generalnie Szanowny Nasz Opiekun potraktował nas gorzej niż profesor z manierami gestapowca . Pomimo prowadzenia rozmów w cztery oczy nie dał się przekonać że może nam wpisać zaliczenie i nie dał się wziąść na litość , że my tacy biedni i tyle godzin już siedzimy i mamy galaretę zamiast mózgu. Generalnie to on tylko tak "misiowato" i dobrodusznie wygląda. Jeśli jest ktoś chce to bardzo proszę może pertraktować z wykładowcami . Może ktoś więcej wytarguje - ja tylko wynegocjowałam jedno pytanie mniej na egzaminie. Po egzaminie też z nim rozmawiałam i powiedziałam że przecież w pytaniach które nam podał nie było niektórych zagadnień, to stwierdził że mogliśmy doczytać.
Jak na opiekuna to za bardzo się nie postarał. Mam jeszcze radę dla osób zdających w terminie poprawkowym , bo oczywiście nie było mowy aby okazał litość dla osób które nie mogły dłużej czekać, aby pozbierały tematy bo on prawdopodobnie daje je na wszystkich zaliczeniach wymiennie. Z tego co widziałam rozdając kartki były 4 rodzaje,
podaję pytania jakie miała koleżanka bo moje ktoś już podał:
1 Funkcje marketingu 2.Behawioralne kryteria marketingu 3.Marka ,rodzaje i funkcje marki. 4.Strategia cen wysokich i niskich -wykres charakterystyka zysku . 5. Pojęcie promocji, rodzaje i narzędzia .Ela J.




Zastanawiam się jaki "geniusz" wymyślił, że do jednego gatunku ma być więcej basu a do innego więcej średnicy ? Rozumiem ustawienie charakterystyki dźwięku w zależności od miejsca koncertu (otwarta przestrzeń, hala widowiskowa, klub jazzowy w piwnicy itp.) Rozumie, że pewne pomieszczenia będą podbijać pewne pasma częstotliwości ale to nie znaczy, że jazzu słucha się wyłącznie w piwnicach i na "piwnicowej" charakterystyce.

kto wymyślił to nie wiem ale faktem jest ze jeżeli masz neutralny zestaw w charakterystyce to pewnych nagrań nie zdzierżysz. Ja mam kilka przykładów muzyki rozrywkowej która jest tak equalizowana już na poziomie studia nagraniowego (bo tagretem są słuchacze boomboxów) że na sprzęcie który stara się nic od siebie nie dodawać brzmi to okropnie. Np. Jamiroquay totalna porażka to tylko na boomboxie można słuchać bo nagranie ma tak wycofane niskie i wysokie składowe że jedynie boombox albo equalizer w "uśmiech" sobie z tym radzi. Może equalizer do tego powinien służyć??

Chcesz audiofilu posłuchać Genesis albo Jamiroquay albo czegokolwiek gdzie marketing wpływa na dźwięk kup equalizer!!!!



" />
">lubię taki marketing

- Znacznie udoskonalona charakterystyka dziur magnetycznych na taśmie
- Rewelacyjne parametry wydajności i tłumienia szumów
- wykonana w technologii naparowywania najwyższego stopnia firmy Sony

totalna aberacja


taaaaaaaaak, czyli to co powinni robić przy każdej kasetce pośledniej klasy, tu robią "bardziej", "specjalniej", tak "bardziuśko"!
hmmm... cóż, jakaś odpowiedź nam się narysowała!



Witam, przedstawiam plan pracy o tytule: "Doskonalenie jakości obsługi klienta na podstawie firmy X" i proszę rady.
1. Istota jakości obsługi klienta w handlu
1.1. Podstawowe pojęcia
1.2. Oczekiwania klientów wobec firmy usłygowo-handlowej
1.3. Konkurencja i jej wpływ na obsługę klienta
2. Kształtowanie wysokiego poziomu obsługi klienta
2.1. Szkolenia w zakresie jakości obsługi
2.2. Wymogi stawiane pracownikom w bezpośredniej obsłudze klienta
2.3. Ocena postępów i nagradzanie pracowników
2.4. Utrzymanie orjentacji na klienta przez ciągłe doskonalenie jakości
3. Charakterystyka ogólna firmy X
3.1. Historia firmy
3.2. Cel i przedmiot działalności firmy
3.3. Istota marketingu w sklepie X
3.4. Metody badań obsługi klienta w przedsiębiorstwie
4. Doskonalenie obsługi klienta w firmie X i jej wpływ na jakość
4.1. Umiejętność kontaktu pracownika z klientem
4.2. Orientacja sprzedawców na potrzeby klientów
4.3. Proces sprzedaży i jego wpływ na jakość obsługi klienta



I Rozdział – HANDEL
1.1 Definicja handlu
1.2 Historia i rozwój handlu
1.3 Handel detaliczny
1.4 Handel hurtowy

II Rozdział – Charakterystyka e-commerce
2.1 Definicja e-commerce
2.2 Istota oraz rozwój e-commerce
2.3 Główne rozwiązania e-commerce
2.4 Zasięg e-commerce w Polsce i na Świecie
2.5 Marketing a e-commerce

III Rozdział – Konsument
3.1 Profil internauty robiącego zakupy w sieci (w oparciu o ankietę)
3.2 Różnice między handlem elektronicznym a tradycyjnym
3.3 Sposoby pozyskiwania klientów
3.4 Bezpieczeństwo klienta w sieci


Proszę o szybką odpowiedz, uwagi oraz ewentualne poprawki ....



No dobra, ale co to ma do dzieci i ich możliwości kupienia komputera?
Z innej beczki.. Na stronie ATI są charakterystyki kart HD 5750/5770. Oprócz prawie dwukrotnie mniejszego poboru prądu w stosunku do HD 4870 różnic w praktycznej wydajności raczej nie będzie.
Co do DX 11.. Teselacja jest obecna w praktycznie każdej z nowszych gier, tylko przy dx 11'tce zostało to wykorzystane dla lepszego marketingu.. Zwiększona teselacja wpływa na dosyć wysoki spadek FPS. Więcej da już ulepszony multi treading..



Cześć,
nie za bardzo się znam na takich sprawach, ale w ogólniaku lubiłem fizykę, a na elektronice poznałem się trochę na studiach. Z zebranej wiedzy, nie tyle co Ci mogę podać odpowiedzi, ale podsunę pewne moje wątpliwości.
1. Generalnie pomysł ma jakiś sens (ale tylko do pomiaru charakterystyki, bo czułości tak raczej nie zmierzysz), ale biorąc charakterystykę głośnika z instrukcji wiedz że może ona się trochę różnić od rzeczywistości. Jeśli zrobiła je firma-krzak to różnice mogą być spore (wiesz, naciągany marketing).
2. Jeśli jest głośnik, to musi być jakiś wzmacniacz, nawet jeśli i bez wzmacniacza, to pamiętaj że tor generator-wzmacniacz ma też jakąś charakterystykę - proponuję także ją zmierzyć i uwzględnić (tzn. zrobić pomiar w odniesieniu do napięcia na głośniku).
3. Zwróć uwagę także na pomieszczenie w którym to robisz- jeśli są duże odbicia od ścian to możesz stworzyć falę stojącą i w zależności gdzie mikrofon postawisz (czy węzeł, czy strzałka, które przesuwają się w funkcji częstotliwości) taki poziom będziesz miał.
4. sprawdź czy nie masz gdzieś w instrukcji mikrofonu jego charakterystyki, może być dokładniejsza od pomiaru...

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wpserwis.htw.pl
  • Powered by MyScript