kolego Np Honda civic tudziez Accord, Mazda 626, Mitsubishi Galant oczywiscie roczniki odpowiadajace passatowi B3 nieporwnywalna technologia, przebiegi o wiele wieksze a koszt zamiennikow podobny aha psują sie 10 krotnie rzadziej koszt zakupu podobny lub taki sam
| NIeradzę, mocno przestarzały samochód a w dodatku drogi | stara buda, stara technologia i wogole... W takim razie podpowiedz jakie auto w tej cenie bedzie zaawansowane technologicznie i mialo podobne do B3 przebiegi i podobny koszt serwisowania pozdrooo Jacek
Wysoki Sadzie, przychodzi do mnie Fri, 12 Nov 2004 14:37:52 +0100 w imieniu grupy trzymajacej wladze pluton_ i mowi: No Mitsubishi to akurat chyba ostatnia w kolejności sensowności zakupu marka japońska. To zalezy, co ma dla ciebie sens. Jezeli chcesz ciagle naprawiac, to rzeczywiscie bez sensu. Jezeli chcesz tylko dolewac wachy i jezdzic, to mitsu carisma jest jak najbardziej sensowna.
Czy ja wiem - poguglaj w archiwum - akurat Mitsubishi, a zwłaszcza Carisma cieszą się z japończyków najgorszą opinią - i wśród internautów, i w testach bezawaryjności. W tych pieniądzach wolałbym szukać w pozostałych 4-ch popularnych japońskich markach(Nissan/Toyota/Honda/Mazda)-fakt, z segmentu Primera/Avensis/Accord/Mazda 6 nie będą to chyba zbyt wypasione bryki. W każdym razie Carisma jako najsensowniejszy japoński zakup - zdecydowanie nie. Poza tym popatrz, jak trzymają cenę Mitsubishi, a jak inne japońce - na przykładzie powiedzmy 5-6 letnich aut - z jakichś powodów jednak Mitsubishi najbardziej tracą na wartości. mucher
Maciej Loret <maciej.lo@plusnet.pl napisał(a): Nie wiem jak z Mitsubishi. Ale mogę coś podpowiedzieć - Mazda MPV. Potrzebujesz 35-45k PLNów na benzynowe 2.0 lub 2.3l 5- lub 7-miejscowe, w wieku 8 lat z przebiegiem poniżej 100k i roczną dealerską gwarancją. Dobry serwis jest w Osielsku, a przyzwoity na Inowrocławskiej (od właściela tego serwisu kupiłem swoją).
masz takie cos? to moze kiedys podejde i obejrze sobie z bliska. Troch emi sie nie podoba to: "Wszystkie fotele, z wyjątkiem środkowego w drugim rzędzie, wyposażone są w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa." Bo przy 5 osobach w tym 3 dzieciach oznacza to ze dorosly jedzie jakby bez pasow, albo w 3cim rzedzie. Tak to ja mam teraz u siebie, i wymusza to ze zona siedzi wlasnie w srodku, bo bez 3punktowego pasa nie zamontuje fotelikow. No i mam jednak wrazenie ze ok 10kzl drozej niz analogiczny Evasion. P.S. Może jakieś piwko? ;) Tylko, że ETC zamknęli... :(
To juz po urlopie, jesli pozwolisz, bo ja od poniedzialku zaliczam plaze, w tym roku jeszcze. Ale kiedys trzeba sie w koncu spotkac, bo az wstyd.... pozdrawiam Bruno, Citroen Zx , Bydg bez vana ;-)
| Radoslaw Poplawski wrote:
| | Polacy zawsze mieli slabosc do niemieckich samochodow. Moim zdaniem | | calkowicie nieuzasadniona. Japonczycy i Amerykanie bija "frycow" na leb. | Ze Japonczycy to sie zgodze (na szczesnie ze skosnookich lubie tylko | koreance :) ), ale Amerykanie??? Dlaczego w takim razie ich udzial w | swiatowej produkcji ciagle sie zmniejsza? | Wlasnie. I dlaczego to np. Chrysler dogaduje sie z Mitsubishi, a Ford z Mazda?
Ford z Mazda? to proste. Mniejsze Fordy potrzebuja silnikow ktore Mazda potrafi wyprodukowac....
Dalej. O ile spadla produkcja Mazdy po zaangazowaniu sie Forda? Dlaczego wlasnie zaprzestano produkcji 121? Dlaczego w Polsce nie widze salonow Mazdy? Gdyby FSO zaczelo produkcje aut sto lat przed H.Fordem to byloby potentatem - nawet produkujac o tej pory Polonezy... PS. Moze tak samo skonczy Daewoo po wpadnieciu w lapy GM :) Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/
Zobacz co sie dzieje z ekonomia w Azji, jak cos kupowac to teraz.
Witam. Będę pisał w 1 osobie choć to problem sąsiada :-) Mam 15 tys zł (~3 tys. eur) Zakup auta możliwy w całej Europie bez opłat dodatkowych - mienie Marne szanse by w przeciągu 15 lat nabyć inne. Licząc, że za tą kasę auto już będzie miało swoje lata + 15 które musi jeszcze wytrzymać co kupić? Dodatkowo ;) powinien to być diesel, min. 4 drzwi, do prywatnej jazdy dla 3 - 4 osób bywa, że trzeba przewieźć coś większego ale nie koniecznie wtedy przyczepka. W miarę tani w utrzymaniu - (opłaty OC, niska awaryjność - tanie części) Dotychczasowe typy: Chrysler Grand Voyager 2.5 TD LE kombi 1994 Mitsubishi Pajero Jeep Grand Cherokee Land Rover Mazda 626 Rover 825 Pozdrawiam Tomek
Ile znasz silników czterozaworowych z pojedynczym wałkiem rozrządu? Mnie jakoś nic nie przychodzi na myśl...
Pełno - chociażby Honda - dajmy na to w Civicu, Accordzie a DOHC to był już model sportowszy, jeszcze Mazda, Mitsubishi - IMHO to pewnie również innych producentów.
Zrób googla SOHC i 16V i zobaczysz ile nawyskakuje.
Przemek napisał(a): | Robert podawal Ci przyklad Nishimbo, nie zrozumiales ?
Moze w punktach bezie latwiej zrozumiec... 1)zrozumialem
Obiecaj ;-P 2)watek dotyczyl mitsubishi
Dobrze niech Ci bedzie - Jaaaaaaanuuuussszzzz !!!! Jakie klocki i za ile ostatnio zakladales ;) ?
3)wypowiadalem sie na temat cen czen ZAMIENNIKOW do mitsubishi vs cen zamiennikow do innych aut
A Ty porownujesz to do czesci 126p ...
4)nie wiem i nie obchodzi mnie czy roznia sie "oryginalne" klocko do mazdy od klockow firmy Nishimbo
Sklamales w punkcie 1.
Zrozumiales ?
Tak ja rozumiem ze - Gates, Kayaba, Sachs, Valeo i masa innych firm robia czesci stockowe dla producentow aut a takze sprzedaja je, ze tak powiem "na wlasna reke".
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl
|