Samochody :D Nie wiem czemu ale z niemiec jest bardzo dużo samochodów.
Było bardzo duzo, teraz juz nie. Przestało sie opłącac, bo ruski wykupili cały złom. I jeszcze te przeglądy.. Stary kiedys ciągnął samochody z niemiec, ale mowi ze sie nie opłaca juz. Jedynie rozbite.
Niemcy nie naprawiają po wypadku. SPrzedają na wschód, u nich malowanie błotnika kosztuje 500euro i to jeszcze bezz metalica.
Od dłuższego czasu chodzi za mną myśl zakupienia sprzętu do malowania autka (amatorskiego oczywiście ;)).
Tak przeglądając allegro jest tego sporo i wiadomo w różnych przedziałach cenowych. Mnie interesuje raczej niższy przedział, bo nie chce wywalać grubych pieniędzy, żeby czasami coś psiknąć.
Znalazłem kilka aukcji i chciałem się zapytać osób, które znają się w tym temacie czy taki sprzęt mi wystarczy:
http://allegro.pl/it..._zestaw_gw.html
ewentualnie taki:
http://allegro.pl/it...akierniczy.html
Podkreślam, że chodzi mi o sprzęt, który nie ma być przeznaczony na masową pracę, aktualnie zastanawiam się nad malowaniem całego autka + ewentualnie jakieś dodatki, które przyjdą, a wiadomo, że własna praca dużo mniej kosztuje niż oddawanie do malowania lakiernikowi, który policzy sobie słono za robotę ;)
Także będę wdzięczny za opinie czy takie coś jak z aukcji wyżej będzie wystarczające i sprawdzi się podczas malowania :)
Mam nadzieję również, że nie było podobnego tematu, jeżeli tak to przepraszam :P
" />Cześć,
Chciałbym Was podpytać, o wybór lakieru w samochodzie patrząc pod kątem technicznym. Mam dylemat czy brać metalik czy zwykły. Od razu napiszę, że nie chodzi, o kwestię tego, że metalik droższy, a zwykły biały za darmochę. Lakier wybieram do nowego Polo 6R, a lakiery jakie mnie interesują to:
1. Srebrny "Reflex" metaliczny 2. Szary "Pepper" metaliczny
lub
3. Biały "Candy" zwykły
Nurtują mnie takie kwestie:
1. Czy to prawda, że metalik jest dużo wytrzymalszy na rysowanie, odpryski i lekkie zadrapania?
2. Czy w późniejszych latach eksploatacji, ewentualne "poprawki" lakiernicze (koszt malowania elementu) są dużo droższe w metaliku niż w zwykłym? Czy nie ma zasadniczej różnicy w kosztach napraw?
3. Czy w późniejszych latach łatwiej jest odsprzedać auto z metalikiem czy nie ma różnicy?
Mam ten dylemat bo bardzo lubię białe samochody. Mają swój styl i smak. Nowe polo ww bieli wygląda rewelacyjnie ale przed zakupem chcę się jeszcze upewnić w swoim wyborze. Srebrny metalik wygląda równie pięknie ale dużo jeździ srebrnych metalików... Natomiast ten szary metalik jest bardzo interesujący i z pewnością będzie mało brudzący co przy białym i srebrym będzie niestety minusem...
Proszę ślicznie, o pomoc koledzy.
" />T4eczka całkiem całkiem ale nie podoba mi się to połączenie o którym koledzy wspominali.
Baaardzo szkoda że to wyklejanka a nie airbrush, jednak co air to air
Moim zdaniem cena takiego upiększenia jest duża porównując ją do ceny malowania airbrushem które daje moim zdaniem lepszy efekt. 4000zł za wszystko... - hmmm
Airbrush na naszym samochodzie kostował coś w granicach 10tys. ale też większa powierzchnia, dużo kolorków itd. więc nie ma sie co dziwić przepaści cenowej.
Tylko zmyć kolorki potem ciężko a czas realizacji- pomalowani jest troszkę dłuższy. Wylkejenie to max 2 dni... 1 wystarczy. To ze wyszło niespasowane to moje lenistwo
A czy nie można tego robić w manualu? Oczywiście że można, a w mieście i tak chyba nie pijesz kawy w samochodzie jadąc po zatłoczonych wąskich miejskich dróżkach.
Mój wujek jak jedziemy na autostradzie, gdzie co prawda czasem tylko się bieg zmienia, zjeżdżając na lewy pas to sobie sączy kawusię i czyta poranną prasę
Hehehe ja osobiście nie pale się na widok automatów.
Użytkownik/zwollenik manuala nie skuma a ile jest wygodniejsze mieć wolną rękę na telefon, naój, mapę, długopis, luba pasazera
">Bede tak chciał pomalować autko! A że mi kosztów nie zwracają to może lepiej jest wykleić je? Ile to może kosztować tak na oko?
Napewno lepiej wykleić bo wystarczy tańsza foliia i kładzenie prostsze
Czy ktoś się orientuje ile może kosztować kompletne malowanie samochodu składające się z: -Rozbiórki całości -Doprowadzenia karoserii do stanu nadającego się do malowania(szlifowanie, szpachlowanie itd) -Samo malowanie(z zewnątrz + środek) -Złożenie całości Najważniejsze, żeby to było zrobione DOBRZE, tzn. nie po kosztach. Auto średniej wielkości(nie typu civic ani jakieś kombi) Mój brat ma porządny zakład lakierniczy, ofkoz nie w jakimś garażu, ale z porządną komorą, kompresorem śrubowym, pistoletami najlepszej marki i dobrą ręką Średnio bierze 250-350zł od elementu, zależy ile roboty przy tym będzie. Ale myślę że w okolicy 2500zł zmieściłbyś się, zależy tez jaki kto sobie zażyczy lakier. Efekt będzie taki, że nie trzeba polerować nawet, w co wielu nie wierzy. Co najlepsze jego zakład znajduje się w...Zimnej Wódce Ale z Turka to chyba trochę za daleko...
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl
|