Zapraszamy Wszystkich na:
SIN II SIN
MIEJSCE I CZAS: 14 grudnia 2007 Kraków Klub Cocon Gazowa 21 (przystanek tramwajowy Pl. Wolnica)
MUZYKA: electronic/industrial/synth/future/clash/power&rythm noise/dark step/psytrance
Wjazd od: 20.00 Start: 21.00 Wstęp: 5 pln Szatnia nieobowiązkowa, płatna
Klub znajduje sie w dzielnicy Kazimierz, na ul. Gazowej (róg Podgórskiej).
Za muzykę odpowiedzialni: DeV, Fall, Judasz, Koper Dojazd: przystanek MPK "Plac Wolnica": - tramwaje: 0,3,6,8,10,40 - autobusy: 502, nocny 603
Mapa: http://maps.google.com/maps?q=Gazowa+21,+Krakow,++
Więcej informacji: www.myspace.com/digitalsin1
Patronaty medialne: www.alternation.pl www.alternativepop.pl www.darkplanet.pl www.electroclash.pl www.electr-on.pl www.electro-robot.com www.gothic.pl www.yesternight.pl
Ja powiem, że też nie zależy mi w czym grę będę robił tylko chodzi mi o efekt, bo np co do tworzenia grafiki po co używać kilku narzędzi do mapowania, robienia siatki jak można wszystko zrobić w jednym ale nie gorszym programie który rzeczy takie ma w implementowane. Obecnie zajmuje się silnikiem i renderingiem, bo świat to przyjdzie po tym. A co do tych trzech lat + rok na mape to bez przesady. Gdy jest engin i cały kod to reszta jest jak mod dodajesz tylko rzeczy co jest prostsze a 4 lata to trzeba się nieźle obijać. Mówię bo robiłem mapy dla ofp a sami wiecie że mapy są tam o niebo większe niż w gothic'u. A system zachowania ludzi to można uprościć stosując odpowiednie animację dla zainteresowanych postaci.
Tymon: A wiesz że w internecie tekst pisany DUŻYMI literami jest traktowany jako "krzyk"? I nie kasuj moich uwag.
Juz gralem no i co moge powiedziec... . Gra jest bardzo dynamiczna i wymaga pewnego stopnia koordynacji i zaawansowania<jak na moj gust>. System walki nieco przypomina gothica ale jest bardziej rozbudowany. Walczy sie na mapach typu:team deathmatch, deathmatch i kill golem. za mapy zbiera sie exp i zdobywa lvl.Postac mozna rozbudowywac a takze kupowac ekwipunek. No to tyle na pobudzenie apetytu , jesli chcecie sprobowac to sciagniejcie gre, zalozcie konto i update
Czy takie rzeczy jak 'Boohoo, potrzebuje spojrzeć do instrukcji, toż to skandal!1', 'Otwieranie menu nie powoduje pauzy!!', 'Co? Na mapie nie mam cały czas włączonego kompasu z questami? Przecież ja się zaraz zgubie bez mojego kompasu! A samą mapę muszę albo znaleźć albo kupić? Niedopuszczalne!', czy już po prostu genialne 'Musze szukać nauczycieli i PŁACIĆ ZA TRENING? Zomg!' też dotyczą tylko i wyłącznie wersji konsolowej? Że już nie wspomnę o takich ładnych dziurach jak 'no fast travel', kiedy, z tego co słyszałem, dostaje się później runy teleportujące a la Gothic - no ale dostaje się je PÓŹNIEJ, a przecież biedny recenzent chce mieć fast travel już TERAZ, bo przecież tacy giganci gatunku cRPG jak Oblivion mieli zawsze fast travel włączony kompletnie bezwarunkowo!!!
To jest też na PC bez wątpienia. Jednak z tym pewnie by dostało 6, może 7. Tyle, że na konsolach gra działa ponoć tragicznie, a wygląda gorzej niż na PC. A to, że po pseudoRPG jak Oblivion czy Mass (d)Effect się gracze i recenzenci rozleniwili to inna sprawa.
Nie, to wcale nie jest fajne. To jest frustrujace. I jest to jeden z powodow, dla ktorych Risen na konsolach nie ma wedlug mnie prawa bytu
I też Piranie nie miały zamiaru Risena na konsole dawać. Tylko wydawca się uparł i powierzył konwersję innej firmie. W Gothiku na początku też unikało się wszystkiego po za samotnym ścierwojadem.
Czy ty wogule grałeś w tę gre???? :P wystrczy zobaczyć mape i sie skumać że mięcha wystarczy na długie Godizny i tak po za tym zwierzęta i inne monstra pojawiają sie znowu po kilku minutach przykład: ide sobieprzez bagna jak tu nagle wyskakuje 5 grup wiwern po 3 w każdej niestety nie działa to w przypadku misji z bandytami i innymi fighterami :D więc sieczki wystarczy na zawsze!!!!! :lol: i sie najpierw zastanów zanim sie spytasz ;)
Ale żeby se jeszcze pozabijać wystarczy poczekać do nocy wtety duszki wychodzą ;) (strach) ^_^
pozdro
Czyli jednak mooby się respawnują? Bo wynika z tego że duchy tak, ale zwykłe mooby? P.S. grałem w tą grę już dość długo ale jak przejeżdzam koło obozów gdzie pokonałem bandytów to jakoś nowi nie migrują :P A gra jest podobna do Gothica - tam co parę aktów odradzały się mooby ale w końcu ich zabrakło :D
Slyszałem o kontynuacji FT.
Ja chciałbym by zrobili nowego Fallout'a łącząc wszystkie trzy poprzednie części.A mianowicie F1,F2,FT,może jeszcze F3.
Czyli grałoby sie praktycznie na całej Ameryce.
Zaczynasz gre w jakiejś zwykłej biednej wiosce jako zwykły człek. Banda Bandytów napada wioske, zabija wszystkich, Tobie jedynemu udaje sie przeżyć.Bierzesz z wioski przedmioty jakie uznasz za potrzebne i wyruszasz bo w tej wiosce już Cię nic dobrego nie spotka.
Wiec możesz przyłączyć sie do niedobitków Enklawy, Zachodniego Bractwa Stali (starszego),Wschodniego Bractwa Stali(nowszego, tam gdzie działa sie akcja FT, w którym występuje jako sojuszniki ludzie i inni mutanci oraz roboty),bandyci,Władcy Zwierząt,Łupieżcy,Jakaś religijna sekta może być dla urozmaicenia coś jeszcze by sie wymyśliło.I do wszystkich można by sie przyłączyć i walczyć o poszenie wpływów organizacji do jakiej sie należy. I mapa świata skłądałaby sie z wszystkich trzech Falloutów, w tym i Tacticsa. Taki troche Gothic by wyszedł...
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl
|