Mapa EUROPA dla AM 4 na PC
instrukcja w pliku witaminka
Instalator
Witaminka
Mapa Europy
Państwa: Węgry Austria Belgia Luksemburg Czechy Dania Finlandia Francja Niemcy Irlandia Włochy Norwegia Polska Portugalia Słowacja Hiszpania Szwecja Szwajcaria Holandia Wielka Brytania
[center]"JEŻELI NIE POSIADASZ ORYGINAŁU TO PO UPŁYWIE 24 GODZIN NALEŻY USUNĄĆ PRODUKT Z DYSKU"[/center]
Automapa 4.0.1 Polska PC i PPC
Witaminka na PC wraz z opisem jak zainstalować na PC z powyższego pliku
Instrukcja obsługi (pdf) - PL Automapa 4.0 3.1 MB
[center]"JEŻELI NIE POSIADASZ ORYGINAŁU TO PO UPŁYWIE 24 GODZIN NALEŻY USUNĄĆ PRODUKT Z DYSKU"[/center]
Pod adresem: mdt.matrixnet.pl/cab znajdują się projekty logotypu "CAB - Dom Hiszpański". Proszę, powiedzcie, który z projektów wam się najbardziej podoba, który nie, ale przede wszystkim dlaczego...
Podaj może trochę więcej szczegółów nt. działalności tego CAB, bo w tej chwili możemy sobie rozmawiać wyłącznie o stronie plastycznej Twoich projektów, a w przypadku znaku graficznego to nie wyczerpuje tematu... Projekt 7 zdecydowanie bym odrzucił - mała tzw. adaptabilność. Po prostu znak po zmniejszeniu będzie nieczytelny (a konkretnie napis "Dom Hiszpański); poza tym ta mapa Hiszpanii po nałożeniu białego kwadratu przestaje być czytelna; element graficzny (symbol) zbyt kojarzy się z NATO (przypuszczam, że instytucja nie zajmuje się sprawami militarnymi). W przypadku tych łuków (proj 1-3 i 5) ich odbiór jest raczej mało pozytywny - sprawiają dość smutne wrażenie; co innego, gdyby je odwrócić o 180 stopni - zresztą sam sie przekonaj. Zresztą sądzę, że skojarzenie z rogami, które może się wtedy pojawić nie jest takie złe w przypadku kraju kojarzonego m.in. z corridą.
a co GPSa w lapie to myślę że to niewygodne jednak będzie. pzdr Grzegorz L. Zgadzam sie! Sam kiedys tak probowalem jezdzic i jest to naprawde niewygodne. Szczerze polecam uzycie Pocket PC i GPS na bluetooth. Do tego "Auto mapa" lub "TomTOM navigtor 5" Ten drugi polecam szczegolnie na Europe. Sam tak jezdze z takim zestawem po Skandynawii i ani razu nie uzylem normalnej "papierowej" mapy :) . Poprostu rewelacja!! Ja 2 dni temu kupiłem w końcu pocket PC z wbudowanym GPS'em (Mitac Mio 168) i fabrycznie dostarczaną Zach Europą (Mio Map vel Destinator 3). Polska jest śladowa ale np mapa Warszawy jest bardzo OK - są wszystkie zadupiaste uliczki i główne drogi w PL też są. Dla porównania Francja zajmuje 220 MB, Niemcy chyba 240 MB, Czechy 24 MB a Polska 8 MB. Jak wrócę z wojaży europejskich to pewnie zainwestuję w Automapę. Teraz sobie wpisuję wszystkie miejsca które po drodze do Pn-Zach Hiszpanii mamy zamiar zaliczyć. Razem z kartą SD 1GB zapłaciłem za całość 1800 brutto.
Jako ze czesto padaja pytania o nawigacje ja osobiscie polecam sprawdzona przeze mnie przez okres poltora miesiaca nawigacje Sony NV-U 92. Co prawda nie mam porownania z innymi ale z ta nie mialem problemu z trafieniem do zadnego celu w polsce, niemczech, francji, hiszpanii i portugalii. Podstawowe zalety w/g mnie to prosta w obsludze i ogromny wyswietlacz (4,8"). Link na nokaucie: http://skocz.pl/sony_nv-u_92
ps. Nie mam nic wspolnego z firma sony, nokaut jak i ze sklepem internetowym do ktorego prowadzi link z nokautu.
A kto dostarcza mapy Polski?
No tak, to prawda ze czesi beda wykupwac to auto na pniu (ci co maja szmal) w hiszpanii tez juz malo sie nie posikaja czekajac na to auto. Rynek wiec jest ale w zasadzie to rozuminem. Jesli kupujesz samochod ze wzgledu na jego walory urzytkowe a nie ze wzgledu na znaczek to Skoda SuperB jest bardzo bardzo bardzo konkurencyjna. Jest cenowo w linii z C5 czy Laguna a wydaje mi sie ze bedzie duzo przyjemniej ja uzywac. Jacek <golfmas@poczta.onet.plnapisał(a): Czy nowa Skoda SuperB to czeskie Audi A6. Ma duzo bajerow w standardzie, pilota i mapy za doplata 12.000 zl podnozek w przednim fotelu na nogi, otwor przedluzajacy bagaznik przez tylna kanape do przewozenia nart i z silnikiem 2,5TDi i 2 tonami jest to juz jakis samochodzik na wyjazdy na golfa. Ladne sa spryskiwacze przednich reflektorow, wysywajace sie po wlaczeniu. Brakuje mi w standardzie szyberdachu, choc climatronic jest w standardzie i 20 przelacznikow wbudowanych w drzwiach kierowcy. Niestety tylne lampy maja tandetny plastik z boku i pokrywa bagaznika uderza przy zamykaniu, odciskajac plastikowa oslone zamka.
Zatem sylwetka malo sportowa, przyciezkawa, ale w koncu to jest limuzyna. Nadwozie jest wydluzone i nareszcie jest miejsce do siedzenia na tylnej kanapie, 2 zapalniczki , takze dla pasazerow na tylnej kanapie. Ale brakuje jednak otwieranego dachu, jak w starych mercedesach beczkach na taryfie. Cena z bajerami w Czechach do 1.300.000 koron. Jacek
-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -http://www.gazeta.pl/usenet/
Gość portalu: Ryszard napisał(a):
> Po raz n-ty opisuje trase z PL do Hiszpanii przez Niemcy i francje. Zadnego
> dziekuje albo caluj sie w d... nigdy , od nikogo nie dostalem. Niniejszym
> zapowiadam, ze zaprzestaje definitywnie udzielac informacji na ten temat. A
> jedzta sobie jak chceta! R.
A ja Ci dziękuję. Choć to nie ja pytałem: już nieraz byłem w Hiszpanii własnym
autem (przez Niemcy), ale dzięki Tobie dowiedziałem się czegoś nowego - o tej
A75. No i właśnie przed chwilą zabrałem się za liczenie km i dokładne oglądanie
mapy - tym bardziej, że ja za samą Francję opłat drogowych zapłaciłem 359 FRF -
czyli ok. 200 zł, a Ty piszesz o ok. 140 zł (wszystko w jedną stronę). To mi dało
do myślenia.
Więc wziąłem mapę, policzyłem, i wyszło, że niestety przez A75 jest ok. 140 km
dalej. Mój pali ok. 8-9 l (no..., ale przy 180 km/h - he, he...) - liczmy 9, po
ok. 4 zł paliwo - daje to ok. 50 zł. No i trochę dłużej się jedzie (ale niewiele).
No i co teraz?? ;)
Są jakieś jeszcze zalety Twojej trasy?? Bo jestem rozdwojony, ale chyba zaś
pojadę, tą nie-bis.
Będziesz coś jeszcze pisał??
Dzięki!
KICUR
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl
|