mapa Krakowa przystanki MPK

Tematy

biblia

Zapraszamy Wszystkich na:

DIGITAL SIN 12



MIEJSCE I CZAS:
16 listopada 2007
Kraków
Klub Cocon
Gazowa 21 (przystanek tramwajowy Pl. Wolnica)

MUZYKA: industrial electronic synth alternative rock

Wjazd od: 20.00 Start: 21.00
Wstęp: 5 pln
Szatnia nieobowiązkowa, płatna

Klub znajduje sie w dzielnicy Kazimierz, na ul. Gazowej (róg Podgórskiej).

Za muzykę odpowiedzialni: DeV, Fall, Judasz, Koper

Dojazd: przystanek MPK "Plac Wolnica":
- tramwaje: 0,3,6,8,10,40
- autobusy: 502, nocny 603

Mapa: http://maps.google.com/maps?q=Gazowa+21,+Krakow,++

Więcej informacji: www.myspace.com/digitalsin1

Patronaty medialne:
www.alternation.pl
www.alternativepop.pl
www.darkplanet.pl
www.electroclash.pl
www.electr-on.pl
www.electro-robot.com
www.gothic.pl
www.industrialrock.net
www.metal.pl
www.metalheart.pl
www.rockmetal.pl
www.yesternight.pl




Witam,

jestem autorem mapy aglomeracyjnej Krakowa, obejmującej wszystkie linie aglo oraz ich warianty. Dostępna jest ona pod adresem http://www.kmk.krakow.pl/images/mapa_aglo.gif , ew. ze strony głównej portalu w dziale "Linie autobusowe".


Powieliłeś błędy z mapy interaktywnej MPK na linii 265:
- Konary I jest wcześniej, tuż przed zakrętem, a nie na prostej
- Lusina Dolna jest przed zakrętem w lewo
- przystanki Kraśnik, Dobrzyczany, Lusina Górka należy cofnąć

Na linii 238 nie uwzględniłeś, że na przystanek "Droga do Niegoszowic" w kierunku Młynki trzeba zjechać z drogi.
Jeśli mapka nie ma być tylko powieleniem mapki ze strony MPK, to pod tym względem powinna być trochę dopracowana.

Przystanki "jednostronnie n/ż" są mało czytelne, natomiast przystanki jednokierunkowe byłyby bardziej czytelne, gdyby zamiast "J" była strzałka wskazująca kierunek.


To ile razy trzeba próbować żeby już nie było "początkowo"
Wejdź ze strony głównej.



A bez echa przeszedł nowy gadżet na stronach MPK, wyszukiwarka przystanków na mapie Googla http://www.mpk.krakow.pl/default.aspx?docId=2509 , jak to wersja beta nie dokończa działa, przynajmniej u mnie Ale inicjatywa ciekawa i budująca



Balicka 253, pokój 218. Najlepiej dojechać tam autobusem bezpośrednim 501 (przystanek dalej od wydziału TŻ), lub jakimkolwiek tramwajem co jedzie do Bronowic Małych i kawałek piechotą się idzie Balicką. Wszystko możesz sprawdzić na rozkładach jazdy MPK Kraków i z mapy Krakowa.

Już nie można się zapisać na kurs, termin minął.



Wyniki konsultacji z mieszkańcami:
http://www.mpk.krakow.pl/...d=705&templId=6

W skrócie:
> nie będzie dodatkowych przystanków
> po otwarciu, linie autobusowe będą miały charakter jedynie dowozowy
> zgodzono się, że w zamian za brak przystanku tramwajowego... powstanie linia autobusowa dowożąca do tramwaju, zatrzymująca się w okolicy obecnego przystanku "Węglarska" i o częstotliwości nie mniejszej niż 20min.


PS. Tutaj znajduje się mapka organizacji ruchu od dzisiaj (w dobrej rozdzielczości)
http://www.krakow.pl/miasto/custom/mapa/mapa1.jpg



Panie kris123, masz dziewczynę w Bieczu, babcię w Gorlicach i ciocię w Batowicach, że tak walczysz?

Błagam! Zejdźcie na ziemię! Było wyraźnie napisane, że mówimy o SKM (S-Bahn), a nie pociągach regionalnych! System SKM zakłada częste połączenia, a nie 4 na dzień. A kris123 wie, ze na częste pociągi mieszkańcy Nowej Huty się nie zdecydują, bo jeżdżą autobusami i tramwajami, a w pobliżu torów niewiele osób mieszka.

Kolej nie ma być konkurencją dla MPK, tylko współtworzyć potężny organizm komunikacji miejskiej. Czasem o wiele taniej posłać busika w jakieś słabo zaludnione miejsce niż budować tory. Np. z Dworca Głównego na Plac Centralny jedzie się 20 min. I to autobusem! A po wprowadzeniu lepszej prędkości w tunelu i zwiększeniu kursów tramwajem może być szybciej. W Krakowie większość torowisk jest wydzielona, więc tramwaj nie stoi w korku.

Jest też obwodnica towarowa - kwestia sprawdzenia, czy po wybudowaniu przystanków opłaciłoby się puszczać pociągi pasażerskie... A linia "na Hutę" to poza Krakowem jest...


Jedno pytanie, po sugestiach jedenej osoby: zrobić tak, jak ja proponuję - pociągi dojeżdżają na peron I Krakowa Głównego i możliwość przesiadki na pociąg dalej / tramwaj, czy może jakoś jeszcze np. peron 2 włączyć w SKM i pociągi przelotowe (Zakopane-Częstochowa, Wieliczka-Balice)?

Wypowiem się jeszcze, co do Zakopanego. Pociąg z Krakowa do Zakopanego nie ma sensu! Autobusem szybciej. Pociąg tego typu, nastawiony na stację pośrednie, dlaeko od szosy ma sens, jako dojazd codzienny dla lokalnej społeczności. A większy sens mają pociągi z Kaowic, Częstochowy, Kielc, Balic do Zakopanego - nie trzeba się przesiadać i łączą (bez przesiadki) Krzeszowice z Białym Dunajcem! No ale właśnie... pytanie jak w poprzednim akapicie. Bo kończenie biegu na pierwszym peronie jest prostsze do zrealizowania. I schody ruchome do tunelu tramwajowego już są...


A dlaczego nie na Hutę - ta mapka pokazuje położenie torów wzglęcem huty i osiedli - http://mapa.kolej.one.pl/index.php?z=11&x=20.169525146484375&y=50.01347552251671

Porównajcie to z "Krakowską średnicą" - przec centrum miasta, pociągi nie tylko z Głownego na Płaszów, ale do Tarnowa, Wieliczki, Skawiny, czy w stronę północną - Balice, Katowice, Oświęcim... Już dużo jest, trochę system zmienić i SKM gotowa!

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wpserwis.htw.pl
  • Powered by MyScript