MAPA NIEMIEC Z KODAMI POCZTOWYMI

Tematy

biblia


przekonwertowałem cgpsmapperem (wersja 85) plik img z ump_pcpl
A po co? Przecież są dostępne źródła.
Romek napisał: są odtwarzane dane adresowe (region, kraj, kod pocztowy, numery domów), ale nie są węzły routingowe, dlatego je trzeba dodać osobno, nie są także zakazy skrętów. Przy okazji - znikają także numery telefonów i drugie/trzecie nazwy.

Ja tylko przypomnę, że taka mapa zrobiona z imga przypomina niemiecki samochód wyklepany po wypadku (znaczy jest jak przystanek autobusowy).



" />NaviRoute oferuje dwa urządzenia nawigacyjne - dokładnie zaś jedno NaviRoute N400 z dwoma wersjami map AutoPilot:

NaviRoute N400 AutoPilot Polska z przejazdową mapą Europy:

Zainstalowane mapy to – AutoPilot z mapą Polski oraz przejazdową mapą Europy.
Mapa Polski:
Liczba planów miast: 587
Liczba planów miejscowości: 2600
Liczba miejscowości: ponad 65 000
Kody pocztowe: wszystkie
Autostrady: wszystkie
Drogi szybkiego ruchu: wszystkie
Drogi międzynarodowe: wszystkie
Główne drogi krajowe: wszystkie
Drogi lokalne, Drogi gruntowe,
Sumaryczna liczba kilometrów dróg: 650 000
Sumaryczna liczba ulic: ponad 137 000
Linie kolejowe, Lasy, Jeziora, Rzeki

Przejazdowa mapa Europy:
Liczba miejscowości: ponad 75 000
Autostrady
Drogi szybkiego ruchu
Drogi międzynarodowe
Główne drogi krajowe
Sumaryczna liczba kilometrów dróg: ponad 1 500 000

oraz
NaviRoute N400 AutoPilot Pakiet Europa

Pakiet Europa – Najdokładniejsza Nawigacja w 43 krajach Europy i Polsce
Szczegółowe mapy:
Andory, Austrii, Belgii, Chorwacji, Czech, Danii, Estonii, Finlandii, Francji, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Grecji, Węgier, Irlandii, Włoch, Łotwy, Liechtensteinu, Litwy, Luxemburgu, Monako, Holandii, Norwegii, Portugalii, Rosji, San Marino, Słowacji, Słowenii, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii, Turcji oraz Watykanu.
Pakiet Europa zawiera także Pakiet map Polska

Przejazdowe mapy:
Albanii, Białorusi, Bośni i Hercegowiny, Bułgarii, Czarnogóry, Macedonii, Mołdawii, Rumunii, Serbii, Ukrainy

W tym:
10 615 000 ulic z numerami domów,
9 093 000 km dróg,
ponad 2 721 000 POI,
baza kodów pocztowych (większość krajów).



ZOBACZ SZCZEGÓŁY oraz aktualne ceny: http://www.gps-nawigacje.pl/c/pl/27/2/1 ... route.html



" />Ostatnio stałem się użytkownikiem nawigacji Mio Spirit s555, w związku z tym chciałbym się podzielić z Forumowiczami swoimi wrażeniami i doświadczeniami!

Już przed zakupem sam kształt i jakość wykonania urządzenia sugerują, że jest to model z nieco wyższej półki niż popularne modele mio moov 200 czy 500. Płaska, nieco obła i delikatniejsza, estetyczna obudowa, bardziej nowoczesny i elitarny design zachęcają do zakupu i jednocześnie sugerują, że mamy do czynienia z urządzeniem klasy Nokii 500, Navigona 8100, Beckera z101.

Samo włączenie urzadzenia zaskakuje pozytywnie - prosty i jasny Samouczek podpowiada jak używać nowego urządzenia, co przy nowym nabytku jest przydatne - oczywiście można go pominąć i przejść do głównego MENU. Szybki dostęp do MENU zapewnia też sensor dotykowy na obudowie - wystarczy go musnąć, już mamy menu główne!

Dużą zaletą są na prawdę różne algorytmy planowania trasy - trasa najszybsza, mimo że czasem nadrabia nawet 20% odległości, planowana jest wyłącznie po drogach min. wojewódzkich (co śnieżną zimą jest DUŻĄ zaletą!) Trasa najkrótsza jest ekstremalna - zalecam raczej wybierać ją, znając drogę Trasa optymalna jest tu najbardziej sensowna - rozsądny kompromis pomiędzy prędkością a odległością - tu faktycznie programiści się przyłożyli!

Sam nie wiem, dlaczego zostały rozdzielone funkcje MENU "Jedż" i "Znajdź" - Ci, ktorzy znają z konkurencyjnych produktów opcje "znajdż i prowadż do", czy "znajdż i ustaw jako cel" mogą być zdziwieni, jednak jak zauważyłem na moim starszym teściu, jest to wygodne i sensowne po kilku użyciach!

Kolejną zaletą jest dokładność mapy - w miejscowościach w których miałem okazję ją testować (w promieniu ok. 80km od Łodzi), jest DOKŁADNIEJSZA od Automapy XL - pokazuje wszystkie ulice w takich miejscowosciach jak Chechło, Kolumna II, których próżno szukać w Automapie!!

Funkcja "Eksploruj" ulatwia znalezienie w bazie punktow POI tych, ktore nas interesują w danej okolicy, np. supermarket, czy bankommat - baza o dziwo jest dosc aktualna! Na wypadzie do Pragi, którą znam dość dobrze, szukane miejsca były wskazywane dokładnie!
Ddużym PLUSEM jest też możliwość przełączenia urzadzenia w tryb PIESZY, który prowadzi przez miejsca nieprzejezdne autem!

Ikonka "moje miejsca" chyba nie wymaga tlumaczenia - prosto i latwo mozna tu dodac te miejsca, ktore sa dla nas szczegolnie uzyteczne - by pozniej mozna bylo wykorzystać je podczas nawigacji - pomysł który się sprawdza!

"Muzyka", mimo że odtwarza MP3, WMA i kilka innych formatów, niestety nie działa podczas nawigowania - chociaż, do tego jest radio
Funkcji "TMC" nie miałem okazji ani możliwości przetestować - działa wszędzie, tylko nie w Polsce :/

Fajną funkcją jest "Przewodnik turystyczny" - mimo że w Polsce widzi tylko Warszawe ,a w niej z hoteli tylko Royal i Sheraton, to juz w Pradze wskazuje hoteli kilkanaście, w tym mój ulubiony Bootel za symboliczną cenę w samym centrum miasta Przewodnik pokazuje też sporo atrakcji godnych zobaczenia, ot, w wolnej chwili, przejeżdżając przez miasto, lub majac czas po biznesowych negocjacjach! Brak tylko opcji "życie nocne" :S

Reasumująć - nowe Mio Spirit s555 jest jak Windows Vista - nowi użytkownicy je pokochają za łatwość obsługi, mniej zaawansowani bez problemu przyzwyczają się do nowego interface urządzenia, a ci przyzwyczajeni do funkcjonalności iGo-8 lub Automapy.. odblokują je i będą nadal posiadać w nowej nawigacji to, co lubią


Teraz niestety kilka minusów

- Nazwy miast i ulic o tych samych nazwach wyświetlane są na jednej liscie wyszukiwania, co bardzo utrudniaja wybor celu (np. Łódź i ul. Łódzka w kilkunastu miastach Polski)

- przy wyszukiwaniu celu brak kodow pocztowych przy miastach o tej samej nazwie - co np. w miastach niemieckich może być problemem - podana odległość w km, jeśli do wyboru jest 1342km i 1321km, nie pomaga ;/

- gdyby można było zmienić tą mało czytelną buro - pistacjową kolorystykę mapy na bardziej kontrastową, jak schematy barwne w iGO.. Nawet w iGO 2006 były chmurki nad drogą, drzewa, trawka.. Tu mam jedynie wygląd harcerskiej mapy rodem z PRL

- Zestaw głośnomówiacy BT - próba parowania połączenia bluetooth z LG Kuki kończy się zawieszeniem urządzenia, po zparowaniu z mio A701 i ustawieniu czułości mikrofonu na MAX rozmówca słyszał mnie na poziomie symbolicznym ;/

- tak samo próba połączenia z internetem MIO-MORE, poprzez telefon Mio a701 skonfigurowany do udostępniania internetu via BT

- wtyczka samochodowej ładowarki USB po raz pierwszy jest zgięta - przydało by się to już we wszystkich ładowarkach samochodowych modeli MIO... prócz s555, gdzie wcześniejsze podłączenie zasilania uniemożliwia wręcz umieszczenie Nawigacji w uchwycie! TYLKO odwrotna kolejnosc czynności gwarantuje sukces - brak tak istitnej informacji w instrukcji obsługi jest dla mnie dużym minusem. Wylacznik on/off/reset jest dosc trudny do przełączania.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wpserwis.htw.pl
  • Powered by MyScript