Marketing w bankowości elektronicznej

Tematy

biblia


nastepna konferencja na pewno za rok

yup, słowo się rzekło!


W dniach 14-15 maja 2009 na terenie Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu odbędzie się już piąta edycja konferencji Internet Płaszczyzną Globalizacji Handlu. Konferencja składać się będzie z czterec ścieżek merytorycznych:

- e-handel - ścieżka, która od lat cieszy się ogromnym zainteresowaniem; w tej edycji skoncentrujemy się m.in. na rozwiązaniach logistycznych stosowanych w sklepach internetowych, sprawdzimy czy warto otwierać sklep na darmowych platformach e-commerce, a także zaprezentujemy raport o kondycji polskiego handlu elektronicznego.
- e-marketing - wbrew pozorom, o marketingu w internecie nie zostało jeszcze wszystko powiedziane. Podczas tej ścieżki zaprezentujemy nowe sposoby promocji w internecie, a także pokażemy nowe zastosowania znanych już narzędzi.
- e-finanse - opiszemy zmiany i nowości w elektronicznej bankowości, m.in. w transakcjach brokerskich i systemach płatności.
- e-społeczeństwo - pokażemy, jak robić biznes na serwisach społecznościowych i jak wykorzystać narzędzia web 2.0 w swojej firmie.

Konferencja została objęta honorowym patronatem Prorektora ds. Edukacji i Studentów Uniwersytetu Ekonomicznego prof. UEP dr hab. Piotra Banaszyka


http://ipgh.ue.poznan.pl/ipgh5/



CHCIAŁBYM PRZEDSTAWIĆ PAŃSTWU WYKAZ 25 PRZEDMIOTÓW
Analiza finansowa i strategiczna; Bankowość; Ekonometria; Finanse ; Geografia; Handel Zagraniczny; Integracja europejska; Logistyka; Makroekonomia; Marketing; Matematyka; Mikroekonomia; Podatki; Polityka; Prawo; Psychologia; Rachunkowość; Socjologia; Statystyka ; Stosunki międzynarodowe; Ubezpieczenia i ryzyko; Zarządzanie
W ZAKRESIE TYCH PRZEDMIOTÓW POSIADAMY POSIADAM : PRACE , WYKŁADY, OPRACOWANIA ,ANALIZY , ŚCIĄGI.
WSZYSTKIE OPRACOWANIA SĄ RZETELNIE NAPISANE I ZAWIERAJĄ AUTENTYCZNE DANE,
ZACHĘCAM WSZYSTKICH DO KUPOWANIA CENA JEST BARDZO PRZYSTĘPNA JAK NA TAK SZEROKĄ OFERTĘ.
SPRZEDAJEMY TO W FORMIE ELEKTRONICZNEJ WYSYŁAJĄC NA PŁYCIE CD
(CAŁOŚĆ ZAJMUJE 200MB TEKSTU PISANEGO W WORDZIE)
DODATKOWE INFORMACJE ORAZ SPIS PRAC ZNAJDUJE SIE NA STRONIE http://www.studiujemy-razem.prv.pl/



UWAGA MARKETING!! KSIĄŻKI DO SPRZEDANIA!!!
1) Z. Miętki, Rachunkowość bankowa, Wyd. Wyższej Szkoły Bankowej, Poznań 2007 (zbindowane xero)
2) Pod red. A. Gospodarowicz, Bankowość elektroniczna, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005 (zbindowane xero)
!!!!!!Nowe książki, niezniszczone!!!!!!!!!
3) A. Cygan, Z. Dach, K. Kosiec, Mikroekonomia zachowania rynkowe, Kraków 1994
4) J. Banaś, S. Wędrychowicz, Zbiór zadań z analizy matematycznej, Wyd. Naukowo-Techniczne, Warszawa 1996
5) D. Kempy, Logistyczna obsługa klienta, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001
6) G. Gierszewska, M. Romanowska, Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003
7) W. Siuda, Elementy prawa dla ekonomistów, Scriptum, Poznań 2003
8) pod red. A Szydełko, Rachunkowość Teoria i zadania, WSIiZ, Rzeszów 2004
9) pod red. Adrianny Kaszuby-Perz, A. Szydełko, Rachunkowość zarządcza, WSIiZ, Rzeszów 2007
10) M. Reichert, Środowisko naturalne w procesie inwestycyjnym i działalności gospodarczej, Ośrodek doradztwa i doskonalenia kadr, Gdańsk 2000
11) P. Hydzik, M Sobolewski, Komputerowa analiza danych społeczno-gospodarczych, Oficyna wydawnicza PRz, Rzeszów 2007
12) M. Solarz, Rozwój bankowości elektronicznej w Polsce, Almamer, Warszawa 2006
13) A. Matuszyk, P. Matuszyk, Instrumenty bankowości elektroniczne, CeDeWu, Warszawa 2006
14) M. Polasik, Bankowości elektroniczna. Istota-stan-perspektywy, CeDeWu, Warszawa 2007
Kontakt: 662 013 423



a tutaj, dokladny cytat:

Archiwizacja elektronicznej wersji pracy
1. Student przygotowuje do przekazania egzemplarz pracy w formacie SWX, RTF, DOC jeden do wyboru.
(..)
3. Plik z pracą ma nazwę: <typ dyplomu>–<pesel>.pdf, gdzie <typ dyplomu> pochodzi ze słownika USOS, a <pesel> jest numerem PESEL studenta (lub sztucznego numeru PESEL w przypadku obcokrajowców). Nazwa ma być zapisana dużymi literami, nie może zawierać żadnych odstępów ani polskich znaków, ma mieć rozszerzenie .pdf zapisane małymi literami. Przykłady: (..)
4. Wyciąg ze słownika USOS (..)
2600-MGR-ZM-BUFP - magisterium na kierunku Zarządzanie i Marketing, w zakresie bankowość, ubezpieczenia i finanse publiczne
2600-MGR-ZM-GN - magisterium na kierunku Zarządzanie i Marketing, w zakresie gospodarowanie nieruchomościami
2600-MGR-ZM-HE - magisterium na kierunku Zarządzanie i Marketing, w zakresie handel elektroniczny
2600-MGR-ZM-RF - magisterium na kierunku Zarządzanie i Marketing, w zakresie rachunkowość i finanse
2600-MGR-ZM-ZF - magisterium na kierunku Zarządzanie i Marketing, w zakresie zarządzanie finansami
2600-MGR-ZM-ZG - magisterium na kierunku Zarządzanie i Marketing, w zakresie zarządzanie gospodarcze
2600-MGR-ZM-ZM - magisterium na kierunku Zarządzanie i Marketing, w zakresie zarządzanie i marketing
2600-MGR-ZM-ZMN - magisterium na kierunku Zarządzanie i Marketing, w zakresie Zarządzanie międzynarodowe
2600-MGR-ZM-ZPSF - magisterium na kierunku Zarządzanie i Marketing, w zakresie zarządzanie potencjałem społecznym



Bankowość elektroniczna a wykorzystywanie czasu w katedrze Innowacji i Marketingu pod kierunkiem dr Andrzeja Grandysa



Panda Antivirus 2008 skutecznie zabezpiecza przed wirusami, programami szpiegującymi i phishingiem. Jest przy tym bardzo prosta w obsłudze, a standardowa licencja obejmuje aż 3 komputery.

Program gwarantuje użytkownikom komputerów pełne bezpieczeństwo podczas surfowania w sieci, korzystania z bankowości internetowej, pobierania plików czy wysyłania elektronicznej poczty. Nowa Panda Antivirus 2008 zawiera moduły:

Antivirus - zabezpiecza przed klasycznymi wirusami, a także najbardziej wyszukanymi trojanami i robakami, które bazują na najnowszych technologiach chroniących je przed wykryciem

AntiSpyware - chroni przed programami szpiegującymi oraz innymi irytującymi aplikacjami (np. okienkami z reklamami)

AntiPhishing - pomaga zidentyfikować fałszywe strony www, zapobiegając kradzieży numerów kont bankowych, haseł i innych poufnych informacji

AntiRootkit - zabezpiecza przed aplikacjami, które pomagają innym zagrożeniom ukryć się przed programami antywirusowymi

TotalScan Pro - umożliwia szczegółowe skanowanie komputera i wykrycie nawet tych złośliwych kodów, które zdołały przedostać się przez klasyczne rozwiązania antywirusowe

Filtr stron www - blokuje dostęp do podejrzanych witryn www i chroni przed nieświadomym pobieraniem programów szpiegujących.

Panda Antivirus 2008 realizuje zupełnie nowy model ochrony: Mega Detection. Dla użytkownika komputera oznacza to pełne bezpieczeństwo dzięki codziennym automatycznym aktualizacjom (przeprowadzane przynajmniej raz dziennie) oraz całodobową (mailową i telefoniczną) pomoc techniczną 365 dni w roku.

Oprócz tego Technologie TruePrevent, które, korzystając z analizy behawioralnej, pozwalają zidentyfikować nawet najbardziej wyszukane, jeszcze nieskatalogowane zagrożenia. System "zbiorowej inteligencji" umożliwia natomiast katalogowanie tych najnowszych złośliwych kodów niemal w czasie rzeczywistym bez obciążania pojedynczych komputerów. Działanie systemu polega na tym, że wszystkie wykryte na komputerach użytkowników podejrzane pliki przesyłane są do Laboratorium Panda Security, gdzie są analizowane i przetwarzane przez zespół ponad 100 serwerów.

Program Panda Antivirus 2008 jest kompatybilny z Windows Vista i Windows XP (wersje 32- i 64-bitowa) oraz przeglądarką Internet Explorer. Na dysku potrzebne jest jedynie 170 MB wolnego miejsca. Program niemal nie wpływa na wydajność komputera.



http://acs.pandasoftware.com/marketing/promo/L08promo.exe



1. Internet – nowy wymiar działalności organizacji
2. Rola e-learningu w tworzeniu społeczeństwa wiedzy.
3. Formy pracy na odległość w dobie „Nowej Gospodarki”
4. Elementy gospodarki elektronicznej opartej na wiedzy.
5. E-commerce (transakcje on-line) jako jedno z najważniejszych rozwiązań e-biznesu.
6. Zastosowanie reklamy i promocji w sieci internet.
7. Formy zastosowań e-business w serwisach internetowych.
8. Elementy i formy kształcenia na odległość.
9. Bankowość internetowa jako przykład skutecznej komunikacji i interakcji z klientem.
10. Prezentacje multimedialne, nowoczesną technologią wykorzystywaną w marketingu.
11. Finanse i handel elektroniczny.
12. E-praca - praca na odległość ekonomicznym wymiarem zatrudnienia.
13. Gospodarka oparta na wiedzy przykładem wykorzystania nowych technologii.
14. Jakość informacji w sieci – ekologia informacji.
15. Formy marketingu internetowego.
16. Zarządzanie informacją w organizacji.
17. E-learning sposobem zdobywania wiedzy.
18. Przedsiębiorstwo i jego otoczenie w globalnym społeczeństwie informacyjnym.
19. Zastosowanie sieci w3 w działaniach marketingowych.
20. Zastosowanie internetu w procesie tworzenia nowego produktu.
21. Planowanie promocji w internecie.
22. Budowanie obecności firmy w sieci.


Ogólne zagadnienia: internet i sieci komputerowe, zastosowanie technik informacyjnych w tworzeniu społeczeństwa wiedzy, społeczeństwo informacyjne, funkcjonowanie organizacji i firm w internecie, marketing sieciowy, reklama wirtualna, zarządzanie organizacją wirtualną, promocja i reklama w internecie, e-biznes, e-learning, multimedia w biznesie, rola i znaczenie nowej gospodarki, bankowość elektroniczna.



1. Internet – nowy wymiar działalności organizacji
2. Rola e-learningu w tworzeniu społeczeństwa wiedzy.
3. Formy pracy na odległość w dobie „Nowej Gospodarki”
4. Elementy gospodarki elektronicznej opartej na wiedzy.
5. E-commerce (transakcje on-line) jako jedno z najważniejszych rozwiązań e-biznesu.
6. Zastosowanie reklamy i promocji w sieci internet.
7. Formy zastosowań e-business w serwisach internetowych.
8. Elementy i formy kształcenia na odległość.
9. Bankowość internetowa jako przykład skutecznej komunikacji i interakcji z klientem.
10. Prezentacje multimedialne, nowoczesną technologią wykorzystywaną w marketingu.
11. Finanse i handel elektroniczny.
12. E-praca - praca na odległość ekonomicznym wymiarem zatrudnienia.
13. Gospodarka oparta na wiedzy przykładem wykorzystania nowych technologii.
14. Jakość informacji w sieci – ekologia informacji.
15. Formy marketingu internetowego.
16. Zarządzanie informacją w organizacji.
17. E-learning sposobem zdobywania wiedzy.
18. Przedsiębiorstwo i jego otoczenie w globalnym społeczeństwie informacyjnym.
19. Zastosowanie sieci w3 w działaniach marketingowych.
20. Zastosowanie internetu w procesie tworzenia nowego produktu.
21. Planowanie promocji w internecie.
22. Budowanie obecności firmy w sieci.


Ogólne zagadnienia: internet i sieci komputerowe, zastosowanie technik informacyjnych w tworzeniu społeczeństwa wiedzy, społeczeństwo informacyjne, funkcjonowanie organizacji i firm w internecie, marketing sieciowy, reklama wirtualna, zarządzanie organizacją wirtualną, promocja i reklama w internecie, e-biznes, e-learning, multimedia w biznesie, rola i znaczenie nowej gospodarki, bankowość elektroniczna.



Wszystko na oficjalnej wyjaśnione:)

http://www.lechpoznan.pl/aktualnosci/id,5981/

Karta Lecha Poznań - dołącz do Wiary Lecha
Płacisz Kartą Lecha, zbierasz punkty, zdobywasz nagrody, wspierasz Lecha!

Od piątku, 13 lipca 2007 roku, kibice KKS Lech Poznań będą mogli nabyć kartę płatniczą z wizerunkiem swojego klubu. Kartę wydano przy współpracy z Bankiem Zachodnim WBK.

Poza korzystaniem z usług finansowych kibic otrzyma szereg dodatkowych korzyści, jednocześnie wspierając Kolejorza.

Karta płatnicza z wizerunkiem KKS Lech Poznań jest wydawana w wersji kredytowej oraz debetowej. Od innych kart odróżnia ją, poza wizerunkiem Lecha Poznań na awersie, możliwość świadczenia dodatkowych usług. Na karcie umieszczony zostanie kod paskowy umożliwiający wygodniejsze wejście na stadion. Karta będzie mogła być używana alternatywnie jako karnet bądź bilet.

Transakcje bezgotówkowe dokonane Kartą Lecha Poznań premiowane będą w równolegle rozwijanym programie lojalnościowym WIARA LECHA - DUMA I TRADYCJA. Płacąc w sklepie, na stacji benzynowej, w restauracji lub innych miejscach kibic otrzyma punkty. Te z kolei będzie mógł wymienić na atrakcyjne nagrody w e-sklepie. Za każde wydane 5 PLN otrzyma 1 pkt. To nie tylko zbieranie punktów, ale szereg dodatkowych korzyści dla kibiców chociażby docelowo rabaty w punktach partnerskich, pierwszeństwo przy zakupie karnetów i biletów itp..

Każdy posiadacz Karty Lecha Poznań staje się automatycznie członkiem społeczności WIARA LECHA, którą chcemy jeszcze bardziej związać z klubem i jednocześnie umożliwić przynależność do niej nie tylko kibicom z Poznania i Wielkopolski, ale także rozproszonym po całym świecie. Będziemy mobilizowali kibiców do płacenia gdzie tylko można właśnie Kartą Lecha Poznań, a jeszcze bardziej do zakupów w e-sklepie oraz wkrótce w oficjalnym sklepie Lecha Poznań gdyż tam będzie można zdobyć jeszcze większą liczbę punktów - powiedział Piotr Matecki, Z-ca Dyrektora ds. Marketingu KKS Lech Poznań S.A.

Klub otrzyma od banku między innymi część dochodów pochodzących z przeprowadzanych za pośrednictwem kart transakcji bezgotówkowych, czyli od każdego zakupu i dokonanej płatności dokonanych właśnie Kartą Lecha Poznań. Ważne, że klient nie ponosi dodatkowych kosztów. Takie rozwiązanie pomoże naszym kibicom wspierać Lecha każdego dnia, nie tylko podczas spotkań przy ul. Bułgarskiej.

Karty debetowe wydawane będą osobom fizycznym już od 13 rok życia będącym rezydentami w rozumieniu ustawy. W przypadku osób niepełnoletnich (od 13-ego do 18-ego roku życia) ostateczne otwarcie konta musi nastąpić w Oddziale Banku, w obecności przedstawiciela ustawowego bądź prawnego opiekuna.

Karta Lecha Poznań to gwarancja bezpieczeństwa, stały dostęp i wygoda dzięki usługom bankowości elektronicznej.

Kartę Lecha Poznań można otrzymać składając internetowy wniosek na stronach http://www.lechpoznan.pl/ począwszy od 13 lipca 2007 r. W przypadku karty kredytowej istnieje także możliwość telefonicznego zamówienia karty.

Dlaczego warto posiadać Kartę Lecha Poznań?

* Stajesz się członkiem wyjątkowej społeczności Wiara Lecha, którą połączyła miłość do Kolejorza,
* Bierzesz udział w programie lojalnościowym WIARA LECHA - DUMA I TRADYCJA,
* Płacąc kartą wspierasz Klub - Część opłat za korzystanie z produktów finansowych Banku przekazywana jest do Klubu
* Przysługuje Ci pierwszeństwo przy zakupie karnetów i biletów na mecze Lecha rozgrywane w Poznaniu oraz w pucharach europejskich,
* Kartę płatniczą możesz otrzymać za darmo,
* Płacisz kartą i zarabiasz. Zdobywasz punkty, które możesz wymienić na cenne nagrody : trening i zdjęcie z drużyną, spotkanie z wybranym piłkarzem oraz gadżety z e-sklepu,
* Zyskujesz zniżki i rabaty w punktach partnerskich,
* Wchodzisz w łatwy i wygodny sposób na mecze. Na karcie umieszczony zostanie kod paskowy umożliwiający wejście na stadion
* Zdobywasz prestiżową, międzynarodową kartę VISA, którą możesz posługiwać się na całym świecie

KARTY PŁATNICZE LECHA POZNAŃ

KARTA DEBETOWA, KARTA LECHA POZNAŃ i Konto24

Jesteś kibicem Lecha Poznań? Skorzystaj ze specjalnego pakietu usług bankowych. W skład pakietu wchodzi Karta Lecha Poznań oraz Konto24.

* 0 zł za wydanie i obsługę, pod warunkiem dokonania 3 transakcji bezgotówkowych w ciągu 3 miesięcy od momentu otrzymania karty
* Przynależność do społeczności WIARA LECHA
* Kartą można płacić w sklepie, Internecie w tym również w e-sklepie Lecha Poznań
* Aby otrzymać kartę wystarczy mieć skończone 13 lat)
* Kartą Lecha Poznań zapłacisz w sklepach oczywiście bez prowizji,
* Tylko z tą kartą możesz zbierać punkty w programie WIARA LECHA - DUMA I TRADYCJA

KREDYTOWA KARTA LECHA POZNAŃ

Chcesz się cieszyć poczuciem pełnej swobody na zakupach? Najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie jest Karta Kredytowa Lecha Poznań.

* Kartę możesz otrzymać bezpłatnie - wystarczy że dokonasz 3 transakcji w ciągu pierwszych 3 miesięcy od momentu podjęci decyzji przez Bank
* Brak opłat za wydanie karty dodatkowej,
* Przynależność do społeczności WIARA LECHA
* Możliwość płacenia w sklepie, Internecie, w tym także e-sklepie Lecha Poznań,
* Darmowy kredyt - możesz korzystać z nieoprocentowanego kredytu nawet do 54 dni jeśli dokonujesz transakcji bezgotówkowych
* Dostępny limit kredytowy od 1 000 do 10 000 PLN
* Oprocentowanie - od 11,9 do 22 procent,
* Ratalny system spłat obciążenia karty,
* Kartą Lecha Poznań zapłacisz w sklepach oczywiście bez prowizji,
* Łatwy, szybki, wygodny i bezpieczny dostęp do kredytu i dodatkowej gotówki w każdym miejscu i czasie
* Tylko z tą kartą możesz zbierać punkty w programie WIARA LECHA - DUMA I TRADYCJA
*
Dodatkowa karta - dla 3 wskazanych przez Ciebie osób,

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wpserwis.htw.pl
  • Powered by MyScript