OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI PONIŻEJ kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Pzp
ROZDZIAŁ I ZAMAWIAJĄCY:
Jednostka Wojskowa Nr 2980
ul. Sikorskiego, 14-500 Braniewo
tel./fax (055) 2415294
REGON 17023541 NIP 582-00-05-157
SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA ZAMAWIAJĄCY ZAMIESZCZA NA STRONIE INTERNETOWEJ: http://przetarg.army.mil.(SIWZ/załączniki/rozszerzenie WinRAR) ORAZ W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO W MIEJSCU PUBLICZNIE DOSTĘPNYM
ROZDZIAŁ II OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru, wywozu i unieszkodliwiania odpadów: CPV 90120000-4
ZADANIE Nr I – odpady kuchenne, pokonsumpcyjne KOD 20 01 08
ZADANIE Nr II- odpady przemysłu odzieżowego, skórzanego, drewnianego, gumowego, metalowego i inne KOD 15 02 03, 15 02 02, 16 01 07, 07 02 80, 07 02 13, 04 02 09, 17 02 04, 17 02 03, 20 01 01, 17 04 07, 17 04 03, 16 06 05,
ZADANIE Nr III- odpady medyczne KOD 18 01 04
ROZDZIAŁ III OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 oraz art 24 ust. 1 i ust. 2
2) Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu muszą dołączyć do oferty niżej wymienione dokumenty :
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 i 24 uPzp;
parafowany projekt umowy;
właściwie wypełniona i podpisana oferta cenowa oraz formularze ofertowe z podziałem na III Zadania.
Aktualne pozwolenie na odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wydanego przez właściwy organ administracji publicznej zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 ( Dz. U. nr 62 poz. 628 z dn. 20.06.2001 z późn. zm)
Wykonawca posiadający zezwolenie wyłącznie na odbiór i transport winien przedstawić umowę
na odbiór odpadów przez specjalistyczne firmy, które prowadza działalność w zakresie odzysku
lub unieszkodliwienia odpadów oraz kopię zezwolenia wydanego przez właściwy urząd dla firmy
na unieszkodliwienie bądź odzysk odpadów.
.Decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kategorii 3 określonymi środkami transportu drogowego;
Decyzję Inspekcji Weterynaryjnej nadającej numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego;
ROZDZIAŁ IV KRYTERIA OFERT I ICH ZNACZENIE, OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
KRYTERIUM - cena brutto 100%
Cena oferowana minimalna brutto
Cena = ------------------------------------------ x 100% x 100 pkt.
Cena badanej oferty brutto
1)Ofertą najkorzystniejszą podlegającą wyborowi przez zamawiającego będzie oferta zawierająca najniższą cenę spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
2).Wykonawca oblicza cenę (z VAT) oferty i następnie wynik ten wpisuje cyfrowo i słownie do formularza oferty. Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów. Cena ta będzie brana pod uwagę przez komisję przetargową w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty.
3) Ceny we wszystkich pozycjach oferty jak również cena ostateczna, powinny być zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
ROZDZIAŁ V SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:
1) Zgodnie z art. 38 ust.2 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający będzie umieszczał na stronie internetowej „ przetargi.army.mil.pl” treść zapytań do SIWZ wraz z wyjaśnieniami ( bez ujawniania źródła zapytania) oraz modyfikację SIWZ.
2) Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców.
3) Zamawiający dopuszcza przekazywanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień pisemnie oraz faksem. Otrzymanie oświadczenia, wniosku, zawiadomienia oraz informacji przekazanych Wykonawca potwierdzi fasem zwrotnym. W taki sam sposób wszelkie otrzymane informację potwierdzi Zamawiający. Potwierdzenie powyższe polega na odesłaniu otrzymanego faksu z dopiskiem dnia..........czytelny faks stron ......... podpis Wykonawcy.
4) Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się pocztą elektroniczną.
5) Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z Wykonawcami jest:
p. Mirosława KRAWCZYK
Samodzielny referent ds. zamówień publicznych:
tel./faks (055) 241 5294
p. Dorota GRYGROWSKA Inspektor ds. ochrony środowiska, w sprawach fachowych
tel. (055) 241 5240
ROZDZIAŁ VI TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:
1)Termin składania ofert upływa dnia 11.01 .2008r. do godz. 11.30
2.Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w bud nr 4 pok. 119 lub przesłać na adres Zamawiającego.
3.Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
ROZDZIAŁ VII TERMIN I FORMA OTWARCIA OFERT ORAZ TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
1.Termin otwarcia ofert upływa dnia 11.01. 2008r. do godz. 12.00
2. Otwarcie ofert jest jawne (art.86)
3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia. (art. 86)
4. Podczas otwarcia ofert zamawiający podaje nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców a także
informacje dotyczące ceny przedmiotu zamówienia zawartej w ofercie cenowej.
6. Informacje przekazuje się niezwłocznie wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na
ich wniosek.
7. Termin związania ofertą wynosi 30 dni, tj. do dnia 09.02.2008r. r.
8. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych , dopuszcza składanie ofert częściowych, z podziałem na trzy zadania.
JW 2980 – SIWZ+ zał.- WinRAR
DOWÓDCA
wz. płk dypl. Bogdan WOLNY
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl
|