Tu nie chodzi o żadne dodatki za robotę dla urzędników. Akurat z przepisami co do grantów takich jak te jest tak, że to urząd miasta a nie podległe mu placówki mogą się jedynie o nie ubiegać. I to urząd miasta a nie nauczyciele i szkoły jest pózniej rozliczany za prawidłowe i zgodne z założeniami wydatkowanie pieniędzy.
Więc to urzędnicy w ramach swoich obowiązków powinni koordynować przygotowanie takich wniosków, a dyrektorzy szkół dostarczać im merytorycznych informacji.
Pisze to nawet w swoim poście Jacek. Po pierwsze: prawdą jest, że o pieniądze ze wspomnianych grantów ubiegają się samorządy.
" />
" style="display: none;">Nie wiem, ale mnie ten serial nie zaskakuje. Zaczyna oglądać sie go tylko aby obejrzeć. Kiedyś końcówki wbijały w fotel i nie mogłeś doczekać się następnego odcinka. W tym sezonie nic nie powala, robią więcej zagadek, a i tak większości mają nie wyjaśnić (słowa producentów). Totalny bez sens te jaskinie, liczby i hieroglify na ścianach.
4 - Locke
8 - Hugo
15 - Sawyer
16 - Sayid
23 - Jack
42 - Kwon
a to z forumka innego:
313 - Littleton (Claire lub Aaron)
233 - Jones (Widmore nosił jego mundur)
291 - Domingo (?)
10 - Mattingley (?)
346 - Grant (?)
222 - O'Toole (?)
jeszcze jednego nie rozumiem. w jaki sposób ben w alternatywnej rzeczywistości przeżył i pracuje sobie w stanach? przecież on był na wyspie w momencie jak bomba została wysadzona. trafił na wyspę długo przed momentem zanim jack i reszta zmienili bieg wydarzeń, nie powinien więc leżeć martwy na dnie oceanu?
"Wracając jednak do pojawienia się Bena to węszę tu pewną nieścisłość. Jeśli Ben w 1977 w momencie wysadzenia bomby, nadal znajdował się w obozie Innych to znaczy, że nie wydostał się z wyspy wraz z matkami i dziećmi Dharmy co oznaczałoby, że zginął na niej i nie mógłby w 2004 żyć sobie w LA jako nauczyciel. Oczywiście można przyjąć, że gdy w odcinku 'Dead Is Dead' Charles Widmore mówił do małego Bena, że będzie musiał wrócić do swoich to stało się to w niedługim czasie, po prostu my tego nie widzieliśmy i Ben załapał się na transport łodzią z wyspy."
Witam Cię Danusiu
Bardzo się cieszę, że CEO i Ty osobiście wygraliście grant na budowanie autorytetu nauczyciela-OK.Moja szkoła jest bardzo zainteresowana tym problemem.
Przepraszam, że nie odpowiedziałam na Twoje pytania, bo miałam duży wylew do oka i od miesiąca nie wolno mi jest korzystać z komputera. Dzisiaj pierwszy raz otworzyłam pocztę. Moje oczy w dalszym ciągu są jeszcze chore. Mimo to odpowiadam:
1. Gazeta Szkolna
2. Czwartek,Piątek, bo i tak mam problemy ze zwolniem się
Czy napisać coś o naszej sieci po kolejnym naszym spotkaniu?
Pozdrawiam serdecznie
Kazimiera
Urodzili się
1791 - Samuel Morse, wynalazca telegrafu
1822 - Ulysses Grant, generał i osiemnasty prezydent USA
1896 - Zygmunt Berling, generał, dowódca 1 Dywizji Piechoty
1905 - Julian Stryjkowski, pisarz
1931 - Krzysztof Komeda, kompozytor i pianista jazzowy
1939 - Stanisław Dziwisz, arcybiskup, prywatny sekretarz papieża Jana Pawła II
1962 - Ryszard Tarasiewicz, piłkarz
Zmarli
1521 - Ferdynand Magellan, podróznik portugalski (zabity przez krajowców na Molukach)
1882 - Ralph Waldo Emerson, pisarz amerykański
1978 - Mohammed Daud, prezydent Afganistanu (zginął w zamachu)
1992 - Olivier Messiaen, francuski kompozytor, organista, nauczyciel i z zamiłowania ornitolog.
Wydarzenia w Polsce
1792 - konfederacja targowicka
1947 - Poznańskie Targi Międzynarodowe wznawiają działalność po wojnie
1956 - ogłoszenie amnestii
Wydarzenia na świecie
1790 - założenie klubu kordylierów przez Dantona
1917 - Grecja przystępuje do Ententy
1951 - Grenlandia objęta ochroną wojsk NATO
ale robię ją dla mojego kolegi-nauczyciela który potrzebuje "grantu" dla swoich ucznii... KLIKNIJCIE
http://eduseek.interklasa.pl/urn/konkur ... 0&sz=13939 .... gimnazjum Nr 16
Wniosek udało się złożyć na czas!
Po, na szczęście, krótkich rozmowach z Towarzystwem Przyjaciół Zielonki została podpisana uchwała o patronacie nad projektem.
Oficjalnie wniosek dotyczy dofinansowania: 1. Stworzenia Klubu Wyobraźni EuroPolis ZIELONKA. 2. Dzięki środkom z grantu Klub zorganizuje Warsztaty Narracyjnych Gier Fabularnych dla nauczycieli i młodzieży. 3. Powstanie serwis internetowy Klubu jako narzędzie komunikacji, a przede wszystkim - propagowania NGF.
Celem Klubu jest rozwój wyobraźni edukacyjnej, obywatelskiej i zawodowej młodzieży poprzez stosowanie i propagowanie techniki Narracyjnych Gier Fabularnych (warsztaty, seminaria, konwenty itp.).
Czekamy na pierwsze wieści z Fundacji, która ogłosiła konkurs.
Natomiast Klub będzie próbował zdobyć środki z innych źródeł na dalszą swoją działalność.
Pozdrawiam!
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl