Gryfice Urząd Pracy

Tematy

biblia

wlasnie to testuje
zalogowanych uzytkownikow z otwartymi bazami + ograniczenie czasowe to jest
dobry pomysl
ksiegowosc to i tak pracuje tylko do 16 no moze 20 ale to zadko kiedy max 3
w roku, ale lekarze hmmm ci juz inaczej ;) najwyzej beda mieli przerwe od
kompa


| Akurat nie stosuję, ale może da się dokupić agenta do backupowania
| otwartych plików.
| Jeżeli backupujesz otwarte dbfy to nocne wycinanie userów przed backupem
| może im zaszkodzić, zrób wcześniej test.
| a wygonić można przez ustawienie czasu pracy we łaścioościach usera.
| (co będzie jak księgowość zostanie do wieczora przed bilansem)

Albo jeżeli np. userzy pracują od godziny 7.00 to ustaw backup na godzinę
3-4 rano. Do godziny 6 zdąży się wykonać backup. A nawet jak księgowość
będzie pracowała do wieczora i przez przeoczenie zastałaby ich noc, to po
godzinie 2 napewno już będą spali na biurkach ze zmęczenia ;-)))

Kiedyś używałem do tego zadania ARCServe 6.1 ale nie pamiętam czy potrafił
backupować otwarte pliki.

--
Daniel Igielski
Urząd Miejski Gryfice
GG 1809228
Tel. (91) 3877008





Dziala mniej/wiecej tak , ze masz 2 identyczne serwery polaczone do sieci.
Oba oprocz tego polaczone sa oba miedzy soba specjalna karta , bodajze
nazywa sie MLS czy jakos tak , np. Intel ma takie.
Jak padnie jeden Master , kontrole przejmuje drugi Slave lub jesli padnie
Slave Master dziala dalej normalnie.


Dokładnie tak :-)
Jest to bardzo dobre narzędzie jeżeli zależy Tobie na utrzymaniu ciągłości
pracy sieci, uniknięcia przestojów w pracy i narzekania userów, że znów muszą
pracować ręcznie, a później uzupełniać bazę danych.


ps. Stosowanie SFT III ma sens jesli stawiasz oba serwery w roznych
lokalizacjach i laczysz kablem lub swiatlowodem , np. chroni to przed
pozarem itp. zdarzeniami. Jesli stoja obok siebie to nie jest do konca ok.


Bzdura, totalna bzdura jeżeli chodzi o fakt, że jeżeli serwery stoją razem w
jednym pomieszczeniu to nie jest OK. System działa zarówno poprawnie jeżeli
serwery są odalone od siebie i połączone np. światłowodem jaki i jeżeli stoją
w jednym pomieszczeniu połączone przewodem do synchronizacji danych.
Ja u siebie mam tak, że oba serwery pracują w jednym pomieszczeniu i nie
zauważyłem jakoby było coś nie tak.

Pozdrawiam

Daniel Igielski
Urząd Miejki Gryfice




"Danny" <dann@o2.plwrote in message



| Potwierdzam mi tez to powiedziano, słowem jeden wielki bu...del, czy
można
| napisać programu który automatycznie szyfrowałby dane i wysyłał do
zus-u,
| może
| to przekracza możliwości programistów prokom-u, nie wiem, a pań Zoś
zawsze
| urodzaj...

    hihihihi, dzisiaj zainstalowałem pewnej Pani w pewnej firmie program
Przekaz Elektroniczny i pokazałem jej procedurę rejestracji list CRL,
przygotowania dokumentów do wysłania, wysyłanie, odbieranie i
rejestrowanie
porwierdzeń. 2 godziny szkolenia i ... lipa, kobiecina załamała się i
rozpłakała, że niedość, że ma małą rodzinną firmę (6 pracowników), płaci
wysokie podatki, to jeszcze musiała zakupić komputer z oryginalnym
Windowsem, przebrgnąc przez proces instalacji i konfiguracji oraz
rejestracji poszczególnych certyfikatów z programie Płatnik TT
    I jak tu wyjaśnić kobiecinie, że komputery ułatwiają, usprawniają i
przyspieszają pracę??? Konie z rzędem temu kto wyjaśni fenomen programu
PŁATKIN TT.

| Prawdopodobnie nowy Płatnik II będzie to miał.

Oby, oby, bo u mnie kobiety w firmie od 1999 roku mają problem z tą
obsługą - jak się raz w miesiącu używa tego "programu" (tfu, tfu, tfu) to
mają prawo zapomnieć.

--
Daniel Igielski
Urząd Miejski Gryfice
GG 1809228
Tel. (91) 3877008


bez przesady, mam również styczność z księgowymi "młodymi inaczej" i te,
które musiały to nauczyły się
zarówno Płatnika jak i teletransmisji. Jeśli jednak jest szansa ,że można
liczyć na pomoc kogoś innego, to
w tych przypadkach faktycznie nie obługują teletransmisji. A tak ogólnie
mówiąc, to uważam żę PłatnikTT
oszczędza dużo czasu.

JT



Danny tak trzymaj !


| Sciagnij sobie jakiegos darmowego "sniffer'a" i zacznij analizowac ruch
do
| "default route". Od razu bedziesz wiedzial kto sciaga filmy :-))). Albo
| zacznij na koncowkach szukac KaaZa czu emule czy jak tam sie one zwa ...

No tak, ale ... :
1. na serwerze są poblokowane prawie wszystkie porty, tak aby userzy nie
mogli nic ściągać,
2. końcówki są ustawione tak aby nikt nie mógł nic instalować - każdy z
userów ma system WIN 2000 prof. i we właściwościach użytkownika ma
ustwiony
jako: "Użytkownik z ograniczonym dostępem"
3. na serwerze jest zainstalowany ZEN Works SP i ma tak poustawiane
policy,
że praktycznie wszystko powycinane. W większości przypadków biedny user ma
prawo uruchomić jedynie Worda i Excela.

Ot takie wybiegi aby ukrucić samowolkę na stanowiskach pracy - za co
userzy
mnie nienawidzą w firmie :-))))

| Swoja droga usery sie ciesza, ze maja tak cienkiego admina ...

Hmmm, no cóż, zapewne dużo mi jeszcze zostało, aby się dokształcić,
douczyć
itp. ale aż tak cieńki to raczej nie jestem. 7 lat pracy z NW dało mi
jakieś
pojęcie na temat tego systemu. Stachu może i jestem cieńki w Twoim toku
rozumowania, ale jak czegoś nie wiem to wpierw szukam a później się pytam,
a
nie zgrywam się na wielkiego Figo-fago znwcy NW.
Dzięki za podpowiedź odnośnie tego sniffera, zaraz coś zaciągnę i
przeanalizuję ruch w sieci.

Pozdrawiam

--
Daniel Igielski
Urząd Miejski Gryfice
GG 1809228
Tel. (91) 3877008




http://www.um-zachodniopomorskie.pl/index.php?wiad=1506

Informacja o sytuacji na stacji w Chojnie w dniu 3 października 2005 r.

We wrześniu br. Spółka PKP Przewozy Regionalne przedstawiła Urzędowi
Marszałkowskiemu 19 pociągów o niskiej frekwencji, których przychody ze
sprzedaży biletów nie pokrywają nawet 20 % kosztów przewozów. Frekwencja w
tych pociągach nie przekraczała 40 osób. Pociągi te Spółka zamierzała
zlikwidować od 3 października br. w przypadku, gdy Urząd Marszałkowski nie
zapewni dodatkowo pełnego pokrycia deficytu na tych pociągach wysokości
prawie 2 min zł.
Urząd Marszałkowski nie wyraził zgody na likwidację tych pociągów ale też na
zwiększenie ich dofinansowania. Dofinansowanie Urzędu Marszałkowskiego do
przewozów kolejowych w tym roku wyniosło już 27 min zł. Urząd Marszałkowski
zaproponował, by tak zmienić rozkład jazdy pociągów o niskiej frekwencji,
aby zwiększyć zainteresowanie nimi podróżnych co pozwoli zwiększyć przychody
ze sprzedaży biletów.
Tak zrobiono na linii Goleniów - Kołobrzeg, gdzie Urząd Marszałkowski
zaproponował wprowadzenie bezpośrednich pociągów z Kołobrzegu do Szczecina.
Po 14 latach od 3 października br. Kołobrzeg, ale także Trzebiatów, Gryfice,
Płoty, Nowogard, Osina uzyskały bezpośrednie połączenie ze Szczecinem.
Możliwe to było dzięki zakupowi autobusów szynowych, których posiadamy już
11 szt. Tylko w 2005 r. Samorząd Województwa przeznaczył na zakupy taboru 12
810 000 zł. Pojazdy te przekazaliśmy Spółce PKP Przewozy Regionalne w
nieodpłatne użytkowanie. Można było przez te zakupy ponownie po 15 latach
uruchomić przewozy kolejowe na linii Sławno - Darłowo, które szczególnie w
sezonie letnim cieszyły się dużym powodzeniem.
Natomiast na linii Szczecin - Kostrzyn zamiast likwidacji pociągów,
uzgodniono skrócenie dwóch pociągów na tych odcinkach, na których PKP
wykazywała bardzo niską frekwencję. W to miejsce wprowadzono nowy pociąg ze
Szczecina do Chojny po godz. 21.00 o co wnioskowały samorządy gmin Gryfino i
Chojna dla umożliwienia powrotu z pracy dla pracowników kończących pracę w
Szczecinie po godz. 20.00.
Kiedy Spółka PKP Przewozy Regionalne we czwartek w ubiegłym tygodniu
ogłosiła w prasie zmianę rozkładu jazdy, okazało się, że ilość podróżnych w
pociągu odjeżdżającym z Kostrzyna o godz. 3.49 jest znacznie większa niż
przedstawiała to PKP. W tej sytuacji Dyrektor Departamentu Transportu
zażądał na piśmie od Dyrektora Spółki PKP z Zachodniopomorskiego Zakładu
Przewozów Regionalnych wstrzymanie likwidacji tego pociągu na odcinku z
Kostrzynia do Chojny do czasu wyjaśnienia ilości podróżnych w tym pociągu.
Podobne wystąpienie przesłano faksem do Prezesa Spółki PKP Przewozy
Regionalne w Warszawie.
Jednocześnie w piątek ubiegłego tygodnia Dyrektor Departamentu Transportu
Urzędu Marszałkowskiego po konsultacjach z Burmistrzem Mieszkowic załatwił z
przewoźnikiem autobusowym PKS Myślibórz, w miejsce pociągu, kurs autobusu
zatrzymującego się na wszystkich przystankach kolejowych z umożliwieniem
przejazdów na podstawie biletu kolejowego.
W piątek okazało się, że decyzję o utrzymaniu kursu pociągu z Kostrzyna musi
podjąć Zarząd Spółki PKP Przewozy Regionalne w Warszawie. Do poniedziałku
rano Spółka nie zmieniła swojej decyzji. W tej sytuacji w dniu 3
października br. rano PKS Myślibórz podstawił w Kostrzynie autobus o 70
miejscach w tym 55 miejsc siedzących. Autobus zatrzymywał się na wszystkich
przystankach kolejowych i według informacji PKS Myślibórz przywiózł do
Chojny o godz. 4.45 około 45 podróżnych. Podróżni zamiast wsiąść do
podstawionego do odjazdu pociągu o godz. 4.51 do Szczecina, zablokowali
tory, uniemożliwiając innym podróżnym wsiadającym w Chojnie przejazd.

Wicemarszałek Województwa Zachodniopomorskiego
Henryk Rupnik

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wpserwis.htw.pl
  • Powered by MyScript