wlasnie to testuje zalogowanych uzytkownikow z otwartymi bazami + ograniczenie czasowe to jest dobry pomysl ksiegowosc to i tak pracuje tylko do 16 no moze 20 ale to zadko kiedy max 3 w roku, ale lekarze hmmm ci juz inaczej ;) najwyzej beda mieli przerwe od kompa | Akurat nie stosuję, ale może da się dokupić agenta do backupowania | otwartych plików. | Jeżeli backupujesz otwarte dbfy to nocne wycinanie userów przed backupem | może im zaszkodzić, zrób wcześniej test. | a wygonić można przez ustawienie czasu pracy we łaścioościach usera. | (co będzie jak księgowość zostanie do wieczora przed bilansem) Albo jeżeli np. userzy pracują od godziny 7.00 to ustaw backup na godzinę 3-4 rano. Do godziny 6 zdąży się wykonać backup. A nawet jak księgowość będzie pracowała do wieczora i przez przeoczenie zastałaby ich noc, to po godzinie 2 napewno już będą spali na biurkach ze zmęczenia ;-))) Kiedyś używałem do tego zadania ARCServe 6.1 ale nie pamiętam czy potrafił backupować otwarte pliki. -- Daniel Igielski Urząd Miejski Gryfice GG 1809228 Tel. (91) 3877008
Dziala mniej/wiecej tak , ze masz 2 identyczne serwery polaczone do sieci. Oba oprocz tego polaczone sa oba miedzy soba specjalna karta , bodajze nazywa sie MLS czy jakos tak , np. Intel ma takie. Jak padnie jeden Master , kontrole przejmuje drugi Slave lub jesli padnie Slave Master dziala dalej normalnie.
Dokładnie tak :-) Jest to bardzo dobre narzędzie jeżeli zależy Tobie na utrzymaniu ciągłości pracy sieci, uniknięcia przestojów w pracy i narzekania userów, że znów muszą pracować ręcznie, a później uzupełniać bazę danych.
ps. Stosowanie SFT III ma sens jesli stawiasz oba serwery w roznych lokalizacjach i laczysz kablem lub swiatlowodem , np. chroni to przed pozarem itp. zdarzeniami. Jesli stoja obok siebie to nie jest do konca ok.
Bzdura, totalna bzdura jeżeli chodzi o fakt, że jeżeli serwery stoją razem w jednym pomieszczeniu to nie jest OK. System działa zarówno poprawnie jeżeli serwery są odalone od siebie i połączone np. światłowodem jaki i jeżeli stoją w jednym pomieszczeniu połączone przewodem do synchronizacji danych. Ja u siebie mam tak, że oba serwery pracują w jednym pomieszczeniu i nie zauważyłem jakoby było coś nie tak.
Pozdrawiam Daniel Igielski Urząd Miejki Gryfice
"Danny" <dann@o2.plwrote in message
| Potwierdzam mi tez to powiedziano, słowem jeden wielki bu...del, czy można | napisać programu który automatycznie szyfrowałby dane i wysyłał do zus-u, | może | to przekracza możliwości programistów prokom-u, nie wiem, a pań Zoś zawsze | urodzaj...
hihihihi, dzisiaj zainstalowałem pewnej Pani w pewnej firmie program Przekaz Elektroniczny i pokazałem jej procedurę rejestracji list CRL, przygotowania dokumentów do wysłania, wysyłanie, odbieranie i rejestrowanie porwierdzeń. 2 godziny szkolenia i ... lipa, kobiecina załamała się i rozpłakała, że niedość, że ma małą rodzinną firmę (6 pracowników), płaci wysokie podatki, to jeszcze musiała zakupić komputer z oryginalnym Windowsem, przebrgnąc przez proces instalacji i konfiguracji oraz rejestracji poszczególnych certyfikatów z programie Płatnik TT I jak tu wyjaśnić kobiecinie, że komputery ułatwiają, usprawniają i przyspieszają pracę??? Konie z rzędem temu kto wyjaśni fenomen programu PŁATKIN TT. | Prawdopodobnie nowy Płatnik II będzie to miał. Oby, oby, bo u mnie kobiety w firmie od 1999 roku mają problem z tą obsługą - jak się raz w miesiącu używa tego "programu" (tfu, tfu, tfu) to mają prawo zapomnieć. -- Daniel Igielski Urząd Miejski Gryfice GG 1809228 Tel. (91) 3877008
bez przesady, mam również styczność z księgowymi "młodymi inaczej" i te, które musiały to nauczyły się zarówno Płatnika jak i teletransmisji. Jeśli jednak jest szansa ,że można liczyć na pomoc kogoś innego, to w tych przypadkach faktycznie nie obługują teletransmisji. A tak ogólnie mówiąc, to uważam żę PłatnikTT oszczędza dużo czasu. JT
Danny tak trzymaj ! | Sciagnij sobie jakiegos darmowego "sniffer'a" i zacznij analizowac ruch do | "default route". Od razu bedziesz wiedzial kto sciaga filmy :-))). Albo | zacznij na koncowkach szukac KaaZa czu emule czy jak tam sie one zwa ... No tak, ale ... : 1. na serwerze są poblokowane prawie wszystkie porty, tak aby userzy nie mogli nic ściągać, 2. końcówki są ustawione tak aby nikt nie mógł nic instalować - każdy z userów ma system WIN 2000 prof. i we właściwościach użytkownika ma ustwiony jako: "Użytkownik z ograniczonym dostępem" 3. na serwerze jest zainstalowany ZEN Works SP i ma tak poustawiane policy, że praktycznie wszystko powycinane. W większości przypadków biedny user ma prawo uruchomić jedynie Worda i Excela. Ot takie wybiegi aby ukrucić samowolkę na stanowiskach pracy - za co userzy mnie nienawidzą w firmie :-)))) | Swoja droga usery sie ciesza, ze maja tak cienkiego admina ... Hmmm, no cóż, zapewne dużo mi jeszcze zostało, aby się dokształcić, douczyć itp. ale aż tak cieńki to raczej nie jestem. 7 lat pracy z NW dało mi jakieś pojęcie na temat tego systemu. Stachu może i jestem cieńki w Twoim toku rozumowania, ale jak czegoś nie wiem to wpierw szukam a później się pytam, a nie zgrywam się na wielkiego Figo-fago znwcy NW. Dzięki za podpowiedź odnośnie tego sniffera, zaraz coś zaciągnę i przeanalizuję ruch w sieci. Pozdrawiam -- Daniel Igielski Urząd Miejski Gryfice GG 1809228 Tel. (91) 3877008
http://www.um-zachodniopomorskie.pl/index.php?wiad=1506 Informacja o sytuacji na stacji w Chojnie w dniu 3 października 2005 r. We wrześniu br. Spółka PKP Przewozy Regionalne przedstawiła Urzędowi Marszałkowskiemu 19 pociągów o niskiej frekwencji, których przychody ze sprzedaży biletów nie pokrywają nawet 20 % kosztów przewozów. Frekwencja w tych pociągach nie przekraczała 40 osób. Pociągi te Spółka zamierzała zlikwidować od 3 października br. w przypadku, gdy Urząd Marszałkowski nie zapewni dodatkowo pełnego pokrycia deficytu na tych pociągach wysokości prawie 2 min zł. Urząd Marszałkowski nie wyraził zgody na likwidację tych pociągów ale też na zwiększenie ich dofinansowania. Dofinansowanie Urzędu Marszałkowskiego do przewozów kolejowych w tym roku wyniosło już 27 min zł. Urząd Marszałkowski zaproponował, by tak zmienić rozkład jazdy pociągów o niskiej frekwencji, aby zwiększyć zainteresowanie nimi podróżnych co pozwoli zwiększyć przychody ze sprzedaży biletów. Tak zrobiono na linii Goleniów - Kołobrzeg, gdzie Urząd Marszałkowski zaproponował wprowadzenie bezpośrednich pociągów z Kołobrzegu do Szczecina. Po 14 latach od 3 października br. Kołobrzeg, ale także Trzebiatów, Gryfice, Płoty, Nowogard, Osina uzyskały bezpośrednie połączenie ze Szczecinem. Możliwe to było dzięki zakupowi autobusów szynowych, których posiadamy już 11 szt. Tylko w 2005 r. Samorząd Województwa przeznaczył na zakupy taboru 12 810 000 zł. Pojazdy te przekazaliśmy Spółce PKP Przewozy Regionalne w nieodpłatne użytkowanie. Można było przez te zakupy ponownie po 15 latach uruchomić przewozy kolejowe na linii Sławno - Darłowo, które szczególnie w sezonie letnim cieszyły się dużym powodzeniem. Natomiast na linii Szczecin - Kostrzyn zamiast likwidacji pociągów, uzgodniono skrócenie dwóch pociągów na tych odcinkach, na których PKP wykazywała bardzo niską frekwencję. W to miejsce wprowadzono nowy pociąg ze Szczecina do Chojny po godz. 21.00 o co wnioskowały samorządy gmin Gryfino i Chojna dla umożliwienia powrotu z pracy dla pracowników kończących pracę w Szczecinie po godz. 20.00. Kiedy Spółka PKP Przewozy Regionalne we czwartek w ubiegłym tygodniu ogłosiła w prasie zmianę rozkładu jazdy, okazało się, że ilość podróżnych w pociągu odjeżdżającym z Kostrzyna o godz. 3.49 jest znacznie większa niż przedstawiała to PKP. W tej sytuacji Dyrektor Departamentu Transportu zażądał na piśmie od Dyrektora Spółki PKP z Zachodniopomorskiego Zakładu Przewozów Regionalnych wstrzymanie likwidacji tego pociągu na odcinku z Kostrzynia do Chojny do czasu wyjaśnienia ilości podróżnych w tym pociągu. Podobne wystąpienie przesłano faksem do Prezesa Spółki PKP Przewozy Regionalne w Warszawie. Jednocześnie w piątek ubiegłego tygodnia Dyrektor Departamentu Transportu Urzędu Marszałkowskiego po konsultacjach z Burmistrzem Mieszkowic załatwił z przewoźnikiem autobusowym PKS Myślibórz, w miejsce pociągu, kurs autobusu zatrzymującego się na wszystkich przystankach kolejowych z umożliwieniem przejazdów na podstawie biletu kolejowego. W piątek okazało się, że decyzję o utrzymaniu kursu pociągu z Kostrzyna musi podjąć Zarząd Spółki PKP Przewozy Regionalne w Warszawie. Do poniedziałku rano Spółka nie zmieniła swojej decyzji. W tej sytuacji w dniu 3 października br. rano PKS Myślibórz podstawił w Kostrzynie autobus o 70 miejscach w tym 55 miejsc siedzących. Autobus zatrzymywał się na wszystkich przystankach kolejowych i według informacji PKS Myślibórz przywiózł do Chojny o godz. 4.45 około 45 podróżnych. Podróżni zamiast wsiąść do podstawionego do odjazdu pociągu o godz. 4.51 do Szczecina, zablokowali tory, uniemożliwiając innym podróżnym wsiadającym w Chojnie przejazd. Wicemarszałek Województwa Zachodniopomorskiego Henryk Rupnik
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl
|