mam centralny chce pilot

Tematy

biblia

Witam.

Przytrafiła mi się ostatnio przygoda. Normalnie zaparkowałem auto na parkingu i wracam po 4h i chciałbym otworzyć drzwi. A zatem chwytam za klamkę i powinny się odryglować, a tu LIPA. No to naciskam "otwartą kłódkę" kontrolka miga ale auto dalej zamknięte, no to pomyślałem, że może padł centralny zamek. A więc wyciągnąłem magiczny kluczyk ukryty w kluczyku [jak to brzmi] i chcę je otworzyć manualnie. I zaczyna się orkiestra - wniosek zły pomysł. Więc pojechałem, oczywiście nie evo, wymienić baterię - nie przyniosło to pożądanych efektów.
Dopiero użycie drugiego kluczyka rozwiązało problem.

I teraz pytanie - czy może coś takiego kogoś kiedyś przeżył?
Albo co teraz zrobić z tym padniętym kluczykiem?
W ogóle jakieś sugestie co teraz?

PS Nadmienię, że auto w ogóle nie widzi kluczo-pilota. Nawet jak wejdę z nim do auta to rzuca komunikatem, że nie ma w kabinie :/

Będę wdzięczny, gdyby ktoś mógł pomóc.



No spoko ale jak podepne go pod kompa to wlasnie sa bledy tylko wiecie to wszystko w skrocie jest napisane i zawsze jest numer błedu a słyszalem ze sa jakies ksiazki ze mozna sie wiecej dowiedziec o danym błedzie czy to prawda??
Bo tych bledow to mam coraz wiecej i tak co 2 tygodnie kasuje ich po okolo 6 bo znow jak ich za duzo to nie chce aby mi ten centralny calkiem oszalal

[ Dodano: 2008-07-06, 11:01 ]
I jeszcze tak całkiem przy okazjii to mam na pilocie 3 przyciski bo jeden jest od klapy bagaznika no ale niestety nie dziala nigdy nie mialem okazjii tego sprawdzic jak to dziala tak jak w tych nowszych ze sie sama nawet podniosla do gory??



Witam,
Mam E12(2005) z Challenger nt (bynajmniej taki symbol na centralce) i miałem juz dwa przypadki kiedy po wpisaniu kodu pin odblokowuje się wszystko tak ze mozna auto uruchomic ale tego nie robie bo np. sprzatam auto a pin wpisuje tylko po to aby mnie nie denerwował sygnał głośniczka (potrójny). Po skonczeniu porzadków czy innych czynnosci chce uruchomic silnik aby przeparkowac i tu jest problem tzn. rozrusznik tylko 1 raz zakreci czy raczej chcialby zakrecic i nic z tego. Pilot dziala Ok bo zamyka i otwiera centralny, alarm sie uzbraja itd. czy jest to problem z immobiliserem?



Przede wszystkim witam szanownych forumowiczow - wlasnie sie zarejestrowalem.

Posiadam (od miesiaca) lagunke 1994 2.0 i wczoraj pojawil sie problem z centralnym zamkiem(chociaz mozliwe ze to nie jego wina) - z pilota otwiera sie tylko troje drzwi, przednie prawe za nic nie chca, poza tym nie moge ich otworzyc manualnie z kluczyka, ani z kabiny (klamka sie nie da - w pewnym momencie czuc opór, "dynks" tez nie chce sie podniesc, nawet przy uzyciu sily(oczywiscie umiakowanej)).

Komputer pokladowy milczy na ten temat....

Co to moze byc ?


Pozdrawiam i caly czas mam nadzieje, ze to nic powaznego.
Kirkor



(PEUGEOT 306 XN SEDAN 1997)
dzisiaj rano spotkała mnie niespodzianka i w związku z tym proszę o poradę i pomoc bo nie wiem jak ten problem ugryźć - chcę otworzyć samochód (centralny zamek) z pilota i niestety nie otworze. Dodam że kluczykiem też nie otworze ponieważ uszkodzone wkładki w przednich drzwiach z dwóch stron (poprzedni właściciel nie dbał specjalnie). I teraz dwie możliwości: albo padło zasilanie (akumulator), albo padł centralny (baterie w pilocie nowe). I w związku z tym nie mogę się dostać do samochodu i do akumulatora ażeby sprawdzić czy przynajmniej akumulator jest sprawny.
Proszę o wasze zdanie co z tym zrobić - szyby przecież nie wywalę żeby się dostać do środka a innej drogi nie znam, maski przedniej też inaczej nie otworze jak poprzez otwarcie jej w cywilizowany sposób.
Proszę o pomoc
Dzięki



Witam. Chyba padł mi centralnr zamek. Wieczorkiem pojechałem do rodziców, bez problemu zamknąłem samjochód. Po jakiejś godzinie rozmawiając przez telefon otworzyłem (tak przynajmniej myślałem) samochód. Okazało się że nie odblokowało drzwi kierowcy (pozostałe otworzył, alarm też się wyłączył). Otworzyłem więc drzwi z kluczyka. Gdy znowu próbowałem zamknąć drzwi z pilota, włanczał sie tylko autoalram, tak jakbym wogóle nie miał centralnego zamka. Myślałem, że to może kluczyk (padła bateria w pilocie), ale w domu sprawdziłem innym, alarm sie włancza i wyłancza, a zamki nie reagowały. Może ktoś ma pomysł co to może być? Nie chce jechać do ASO, bo tam za wszystko trzeba płacic że szkoda gadać (podłączenie do kompa 120 zł, a samochód już ma 4 latka więc nie ma już żadnej gwarancji)! Będu jutro szukał jakiegos elektryka, ale dobrze byłoby wiedzieć co to może być, by mnie nie okantował. Aha, centralny zamek i autoalarm są skodowckie (sterowane z pilota, jeden przycisk).



Ja nie będę dyskutował tu o wyższości grażu wolnostojącego od tego w bryle domu.

Chcę zwrócić tutaj wam uwagę na dość ewidentny błąd, który wielu z was może drogo kosztować.

Otóż moi drodzy dla złodzieja nie ma nic łatwiejszego od zakup czytnika podczerwieni, który nagra "kombinację" pilota otwierającą bramę. Samo nagranie trwa krócej, niż sygnał wysyłany z pilota do czytnika bramy. W ten sposób, złodzieje samochodów kradną auta z zamontowanym alarmem i.... centralnym zamkiem na pilota!!

Dlatego używając pilota od bramy, drzwi czy też samochodu trzeba zbliżyć się na możliwie najkrótszą odległość od czytnika, aby zminimalizować ryzyko rozchodzenia się fal wysyłanych przez pilota. Napewno macie samochody i zauważyliście może, że nowe auta żeby odblokować zamek centralny bądź alarm pilota należy przyłożyć do szyby i o ile to możliwe skierować bezpośrednio do czytnika. Takie są zalecenia speców.

pzdr



Centralny zamek głupieje
  Dzisiaj coś sie poprzestawiało centralnemu. Central zarówno z pilota jak i z kluczyka jak i z dzyndzla w drzwiach zamyka auto ale po chwili otwiera spowrotem. Nie chce sie zamknąc, dzyndzle opadają w dół, drzwi sie ryglują ale po chwili dzyndzle wracają w pozycję otwartą. Jaka może być przyczyna, gdzie jej szukać??



Hehehehe dopiero dokopałem się do tematu :D
Chcę zaślepić zamki ale widzę, że nie bardzo chyba.
U mnie to samo.
Jak troszkę się zimnej zrobi samochod się nie otwiera albo nie zamyka.
Mam dodatkowy alarm i sterowanie pilotem. Miałem takie przypadki
-pilot aktywuje alarm ale nie zamyka
-pilot dezaktywuje alarm ale nie otwiera
-nic nie reaguje a włozenie kluczyka to drzwi kierowcy powoduje otwarcie tylko tych drzwi.
Były jeszcze jazdy pod tytułem otwiera i od razu zamyka. Wtedy przydawał się reflex :) do pociągnięcia za klamkę.
A może tak się zebrać i wszyscy na raz pojechać do ASO [chytry]
Zablokować im cały wjazd i powiedzieć My z zamkiem centralnym [rotfl] [rotfl] [rotfl] [rotfl] Niech nas potraktują jak jednego klienta :)
Albo do Ford Polska heheheh




  Autoalarm powinien spełniać funkcję otwierania centralnego zamka z pilota. Jeśli ktoś chce się włamać do auta aby je oczyścić z zawartości schowka to i tak to zrobi, a jeśli ktoś chce powinąć auto to jest na to tak przygotowany, że nikt nie usłyszy żadnego alarmu.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wpserwis.htw.pl
  • Powered by MyScript