marketing korporacyjny

Tematy

biblia

No a co z fejsbookami i twitterem? trochę niby inne, ale ciągle to samo. Wydaje mi się, że tego typu stronki nowością już dla nas nie są i nas nie zainteresują... ale napewno są czymś co zainteresuje osoby trochę od nas starsze, np. jak nadmieniła ebru portal nasza klasa. Myślę, że moj ojciec na szalałby z radości jakby znalazł tam jakiś ludzi z czasów swojej młodości. Internet przestaje być tylko dla młodych ludzi. A strony pokroju Profeo, zrzeszające specjalistów danej branży może sprawdzić się w kręgach korporacyjnych.

Ale skoro nas to już nie kręci, czym wg. was internet NAS jeszcze zaskoczy? Czy nie przyzwyczailiśmy się już do tego, że wszyscy próbują nas na każdym kroku zaskoczyć ( z punktu widzenia marketingu, jestesmy grupą do ktorej najtrudniej dotrzeć)?

Mnie w internecie od dawna nie zaskoczyło nic.
a was?



Sprzedam książki:

* "JavaScript. Zaawansowane programowanie" (autor: praca zbiorowa) - 79 zł
* "Mambo. Tworzenie wydajnych serwisów internetowych" (autor: Tobias Hauser, Christian Wenz) - 29 zł
* "Web Design. Projektowanie atrakcyjnych stron WWW" (autor: Ani Phyo) - 19 zł
* "Poznaj XML w 24 godziny" (autor: Charles Ashbacher) - 29 zł
* "Marketing wirusowy w internecie" (autor: Piotr R. Michalak, Damian Daszkiewicz, Anna Musz) - 25 zł
* "Czas na e-biznes" (autor: Piotr Majewski) - 35 zł
* "Biznesowy savoir - vivre" (autor: Barbara Pachter) - 25 zł
* "Poradnik korporacyjnego szczura" (autor: Joep P. M. Schrijvers) - 19 zł
* "Chroń swoje nerwy. Rzecz o tym jak współpracować z palantami" (autor: Ken Lloyd) - 19 zł
* "Google Story" (autor: David Vise, Mark Malseed) - 19 zł
* "Sieci neuronowe do przetwarzania informacji" (autor: Stanisław Osowski) - 19 zł
* "Budujemy spektrometr optyczny" (autor: Andrzej Stasiewicz) - 5 zł
* "Akwarium" (autor: Wiktor Suworow) - 19 zł

Więcej informacji na stronie o książkach



" />Już tylko kilka dni zostało na zgłoszenie się do programu managerskiego "The Challenge Initiative" organizowanego przez British American Tobacco.
Firma poszukuje kandydatów do czterech działów – marketingu, finansów, HR i CORA (to Dział ds. korporacyjnych i regulacyjnych, zbliżony do PR).

Do programu przyjmowane są zgłoszenia studentów IV i V roku oraz absolwentów dowolnych kierunków. Każdy Management Trainee będzie zdobywał doświadczenie pod okiem doświadczonego, indywidualnego coacha – BAT nie wymaga więc wcześniejszego doświadczenia zawodowego.

Uwaga! Można się zgłosić do 15 stycznia!

Więcej na stronie www.BATchallenge.pl. Znajdziesz tam nie tylko informacje o samym programie, ale też filmy pokazujące pracę w BAT.



Witam serdecznie,
"....kreacja marki firmy w internecie jest jednym czynnikow przyczyniajacych sie do uzyskania sredniookresowej przewagi na rynku". Forma oraz szablonowosc designu polskich firm wynika z jakosci laczy internetowych, ktore wystepuja na terenie kraju. Nie mamy mozliwosci rozwoju poprzez zastosowanie w kompleksowy sposob rozwiazan nowych technologii z powodu niskiej przepustowosci laczy. Generalnie rozwiazania skupiaja sie na trzech typach realizacji: wizytowka, portal korporacyjny, sklep internetowy. Panie i Panowie w przyszlosci nalezy przestawic sie na eCRM!

Stad moje pytanie: czy preferujecie szablonowosc projektu np. jedna witryna na 2-3 lata czy zmiana postaci witryny co np. 6 miesiecy w celu "przykuwania uwagi klienta"?! orazy czy stosujecie organizacje specjalnych serwisow dla klienta?

Dzieki za odpowiedz
Efekt




KubaP:

Rozumiem, że jesteś zorientowany w ofertach tej branży, ale wydaje mi się, że zawsze można znaleźć jeszcze bardziej atrakcyjną ofertę. To też powinno być zadanie biura marketingu. Weź pod uwagę również, że jeżeli 2 razy w miesiącu zamawiasz 1000 plakatów, zawsze możesz podpisać umowę o współpracę, otrzymując w ten sposób cenne zniżki - trzeba starać się negocjować, bo klub jako klient jest bardzo atrakcyjny.



Przepraszam, nie chciałem zabrzmieć jak przemądrzalec, a kwoty, które podałem, to kwoty z drukarni z wycen dla korporacyjnej reklamowej agencji BTLowej (plakatowo-ulotkowej w dużym skrócie), więc dużo niższe już nie będą. Choć oczywiście, negocjować zawsze warto.

Co do kolportarzu ulotek - nie jestem przekonany, czy wrzucanie ich do blokowych skrzynek jest rozsądne. Oczywiście kwestia wypozycjonowania towaru jakim jest widowisko sportowe, ale ja bym raczej stanął przed szkołami i po lekcjach ulotki rozdawał.

Pozdrawiam!



Małe sprostowanie od strony motoroli:

Dla wywiadu z Computerworld z okazji targów "National Retail Federation " odbywających się w Nowym Yorku. Brian Viscount vice prezes ds. marketingu w dziale mobilnych rozwiązań korporacyjnych, zdziwiony powiedział: korporacyjna część Motoroli nie rezygnuje z Windows Mobile i pozostaje jej wierna w 100%.

Jego stwierdzenie zostało źle zinterpretowane przez blogosfere. Spora cześć ludzi uznało, że jednak, odział tworzący rozwiązania dla konsumentów nie rezygnuje z WM. Viscount natomiast mówił tylko i wyłączenie o dziale Symbol. Najprawdopodobniej dziennikarz zadał źle sformułowane pytanie lub Viscount źle zrozumiał o co go zapytano.



" />Pracuje w firmie badajacej media. Chce dorzucic do Waszej dyskusji cos co widac z perspektywy srodowiska badaczy.
Tzw. "serwisy spolecznosciowe" sa ostatnio hitem marketingowym w swiecie korporacyjnym. Przeszukiwane sa tresci blogow, firmy deleguja etatowych pracownikow do udzialu w forach internetowych zwiazanych z ich produktami, nawiazuja wspolprace z osobami opiniotworczymi w swiecie wirtualnym. Zas od firmy badawczej oczekuja solidnego monitorowania tego jak ich marka jest postrzegana wsrod internautow.
Nie wiem czy partie polityczne w Polsce dzialaja w podobny sposob. Lecz skoro mowi sie o "marketingu politycznym" to sensowne wydaja sie Wasze wnioski, ze na forach sa tez etatowi internauci.
Na naszym forum tez kiedys byl etatowy internauta, ale jak byl bardziej etatowy niz forumowy to nasze drogie sie rozeszly.



" />Zastanawiasz się nad ciekawą pracą, pełną biznesowych wyzwań?
Chcesz dobrze wykorzystać czas wakacji i zdobyć unikatowe doświadczenie?

Jeżeli jesteś na III, IV lub V roku studiów, masz na swoim koncie wyjątkowe osiągnięcia i dobrze znasz język angielski-dołącz do zespołu MARS na 2 miesiące wakacji! Jako praktykant MARS sprawdzisz się realizując ambitny projekt w wybranym dziale, m.in: Marketingu, IT, Finansowym, Komunikacji korporacyjnej, Personalnym, Inżynieryjnym.

Gwarantowane comiesięczne wynagrodzenie (ok. 3600zł brutto), pakiet benefitów, bezpłatne zakwaterowanie.

Już teraz wejdź na stronę www.marskariera.pl i przeczytaj OPIS SAMODZIELNEGO PROJEKTU, którym będziesz mógł zająć się na praktyce w MARS!

Aplikacje można wysyłać przez stronę do 10 kwietnia br..



" />Gry na konsole następnej generacji są znacznie droższe niż na wcześniejsze modele. Czy chcielibyście wiedzieć dlaczego tak się dzieje?

Magazyn Forbes postanowił znaleźć odpowiedź na to pytanie i zadał sobie trud policzenia jakie elementy składają się na cenę gry, którą płacimy w sklepach. Za przykład wzięto koszty gry na Xboxa 360 kosztującej 60USD.
27USD z każdej gry, to koszty jej produkcji, przy czym 15USD (ok. 25%) pochłania design, a kolejne 12USD (ok. 20%) mechanika i programowanie. Dalszych 12USD (ok. 20USD) to zysk sklepu, a 7USD (11.5%) od każdej gry to opłata dla producenta konsoli na którą powstał dany tytuł.

Pozostałe koszty, w tym również marketing wynoszą około 4USD (7%). Do tego dochodzi 3USD na reklamę (5%), czyli reklamy w prasie, telewizyjne spoty oraz bannery na stronach. Dalsze 3USD (5%) to koszty produkcji gry w sensie kosztów nośnika, okładki, projektu pudełka, oraz instrukcji.

Nie można też zapomnieć o licencji, która kosztuje 3USD (5%). To jest opłata za wynajęcie gwiazd sportu, postaci Marvela, czy licencję filmową. Koszty w tym wypadku są różne i mało znana postać dostanie np. podstawową kwotę, a wielka gwiazda może nawet zażądać procentów od sprzedaży gry.

Zysk wydawcy to 1USD (1.5%), taki sam jak zysk dystrybutora, czyli również 1USD.

Koszta korporacyjne to 20 centów (0.3%), a zawierają się w nich m.in. wynajęcie prawników w razie potrzeby (co ostatnio bardzo się przydaje, bo firmy są często podawane do sądów). Koszty sprzętu zamykają się kwotą 3 centów (0.05%) i składa się na to sprzęt na którym gry powstają oraz są testowane. Chodzi tu m.in. o dev-kity konsol.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wpserwis.htw.pl
  • Powered by MyScript