No to skad te rozbieznosci ? w danych EU a w danych US ?
Z marketingu i metody podawania poboru mocy. Prosty zabieg marketingowy, inny sposób na wyznaczanie maksymalnego poboru mocy. Producent wybiera taką metodę jaka jest dla niego wygodniejsza. W USA nie poszedł tak daleko i napięcie zasilania nie ma tu nic do rzeczy.
A żeby już obalić na 100% "teorię napięciową" proszę bardzo, dobry przykład. Typowa plazma 42 cale HD Ready firmy Panasonic, na bank taka sama jak te dostępne u nas, czyli PV70.
Strona Panasonic Rosja czyli Panasonic.ru podaje:
http://www.panasonic.ru/products/digital_a...TH-R42PV70/spec
I co? Niespodzianka, napięcie zasilania 220-240V i jaki maksymalny pobór mocy? 376W. Dla niekumatych to jest ta linia 13 od dołu : 376Bt (Potrieblienie eniergii)
No proszę, jak to jest możliwe. W Rosji nagle ten sam telewizor potrzebuje maks 376W. Wnioski są chyba jasne, czy dalej czujesz się nie przekonany? No chyba, że to jakieś cuda są.
Czesc wszystkim,
Wczoraj pojechalem odebrac laptopa do rtveuroagd ... laptop czekal na mnie gdzies w magazynku.. wiec szybko poszedlem zalatwic raty .. okazalo sie ze 30x0% to pic na wode !! do tego trzeba naliczyc jakies ubezpieczenie banku, ktore znacznie podnosi ostateczna kwote kredytu!!!! 1 wqrwienie za mna... wiec babka do mnie ze moge wziac kredyt na 6 miesiecy i wtedy faktycznie bedzie 0% .. no to ok .. poczekalem pol godziny na decyzje banku i dostalem info, zebym zadzwonil jutro, bo dopiero jutro bedzie decyzja ... 2 wqrwienie....
pieprzony marketing .. a chcialem tam kupic tego laptoka ze wzgledu na super raty ... a tak .. a tak to moge sobie kupic, gdzie mi sie zywnie podoba ...
czy ktos z Was bral na raty 30x0% ?? i faktycznie jest tak jak mi powiedziano ?? A co Ty sobie myślałeś, w jakim kraju Ty żyjesz? Ubezpieczenie jest nieobowiązkowe, jak nie czytasz to płacisz to jedno. Drugie to... no cóż takie są procedury bankowe i czasem na przyznanie kredytu trzeba czekać nawet dłużej, chyba tylko LUKAS przyznaje kredyt w 15 minut, ale tam odsetki są cholernie wysokie...
Popieram Borga! Niech płacą lenie za to, że nie chce im się czytać!
Ja jestem w 2 klasie technikum na profilu informatycznym. Pod koniec 3 klasy będę miał do wyboru specjalizację. Będę musiał wybrać jedną spośród: Grafika komputerowa i multimedia, Aplikacje internetowe, Naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego, Systemy i sieci komputerowe. Kiedyś jeszcze było Zarządzanie bazami danych, ale teraz 'podpięli' to chyba pod Systemy i sieci komputerowe. Planuję wybrać właśnie tą specjalizację, gdyż swoją przyszłość wiążę ze studiami Zarządzania i Marketingu (miasta jeszcze nie wybrałem). Po tym może jakaś praca w banku, księgowy w firmie, czy coś w tym stylu.
Alonso w Ferrari to świetny przykład na to, że głównym czynnikiem w tym sporcie to pieniądze. Za Alonso stoi bank Santander z ogromnym kapitałem sponsorskim więc miał z miejsca zapewnione miejsce. Z wyścigowego punktu widzenia dziwi wywalenie jednak znacznie lepszego kierowcy Raikkonena, a pozostawienie Massy. Tu jednak wkraczamy w marketing firmy, a skryty i skoncentrowany tylko na jeździe Kimi nie pasował do ich polityki (swoją drogą Kubica zbytnio też nie pasuje do image Ferrari - mawiają w końcu na niego Iceman 2)... Mam nadzieję, że Raikko utrze im nosa w sezonie 2010 jeżdżąc dla innej stajni np. McLaren.
Ponadto do czynników obiektywnych zaliczyć możemy: - charakter branży (poziom rozwiązań technicznych i technologicznych, innowacyjność, sezonowość, dynamika jej rozwoju) - sposób kierowania firmą - lokalizacja produkcji - dostawcy, odbiorcy (uzależnienia) - zbyt, sytuacja rynkowa, marketing - system rachunkowości - rozliczenia z urzędem skarbowym, instytucjami ubezpieczeniowymi - stosunki płatnicze (obroty na rachunkach, debety, wykorzystanie linii kredytowych) - system informatyczny - sygnały negatywne (informacje, raporty, zawiadomienia z innych banków, wywiadowni ).
Idą Święta, a z nimi szereg wydatków, banki kuszą kredytami. W większości przypadków grudniowe propozycje banków nie różnią sie od tego, co proponują one w trakcie roku, nawet jeśli nazywają te produkty "Świątecznymi" to i tak często to tylko marketing. Chociaż niektóre banki kuszą "gratisami" takimi jak: możliwość wylosowania laptopa czy też zniesieniu prawizji od kredytu. Zaciągając kolejne zobowiązania należy się zastanowić czy nie przeciążymy naszego budżetu, społeczeństwo jest w coraz to większym stopniu zadłużone. Czy proponowane odroczenie spłat tzw.kredytów świątecznych nie przeważy szali naszych wydatków miesięcznych, przecież za parę miesięcy znów są Święta i czy znowu udzieli się nam kredytu na nie? Społeczeństwo USA żyje "na kredyt", zadłużenie na głowę jest 10 razy większe niż w Polsce. Płace w USA są dziś tylko 2-krotnie wyższe niż u nas. Oznacza to, że realne zadłużenie Amerykanów jest 5 razy większe niż w Polsce. Czy chcemy dorównać Stanom również i tym?
Według mnie ten facet wcale nie sprawdza konta bankowego, a jeśli to robi to ma jakiś sprytny sposób by zapanować nad tymi linkami. Stawiam, że 90% wykonuje za niego sprytny skrypt (sprzedaje już kilka miesięcy, więc jest zahartowany w temacie ), aukcje wystawia dwa razy w miesiącu. Działalności zapewne nie ma, kto by walił tyle faktur szkoda papieru. Stawiam, więc ze marketing rządzi jego portfelem, dobrze manewruje słowami i tyle z biznesu. Szablon od 100 lat, to czy się przykłada do strony ma na prawdę małe znaczeniem, albo powiem inaczej nie ma wpływu na klientów. Chodzi mi oto, że bardzo wielu jest stałych zaśmiecaczy Allegro co serwują takie śmieci i nabijają kasę według mnie w prosty sposób i min. kosztów w tym czasu.
LECH na 1. miejscu pod względem marketingu
09/02 Miło nam poinformować, że wg badań przeprowadzonych przez firmę Podium, KKS LECH POZNAŃ został uznany najlepiej funkcjonującym klubem w obszarze marketingu. Wyróżnienie jest tym cenniejsze, że KOLEJORZ znalazł uznanie wśród przedstawicieli innych polskich klubów sportowych.
W badaniu wzięło udział 99 przedstawicieli klubów jednosekcyjnych i multisekcyjnych, posiadających drużyny współzawodniczące w ligach: piłki nożnej (Orange Ekstraklas, II liga), piłki siatkowej (PLS, Liga Siatkówki Kobiet), koszykówki (Dominet Bank Ekstraliga, Ford German Ekstraklasa), piłki ręcznej (Ekstraklasa mężczyzn, Ekstraklasa kobiet), hokeja na lodzie (Ekstraliga) i żużlowej (Ekstraliga).
Respondenci odpowiedzieli m.in. na pytanie „Który z polskich klubów sportowych zasługuje na najwyższy stopień Podium za działania w obszarze marketingu w 2006 roku?" Pierwsze miejsce zajął LECH POZNAŃ, wyprzedzając Wisłę Kraków i Legię Warszawa. Kolejne pozycje zajęły Korona Kielce oraz kluby koszykarskie Prokom Trefl Sopot oraz Lotos Gdynia
Użytkownik Jacuś po raz kolejny nawiązał kontakt z panem Trojanowskim. Tym razem drogą mailową. Oto wiadomość od Macieja Trojanowskiego:
"Dziękuję za email.
Jako fanowi Strefy Tajemnic pozwalam sobie wysłać Panu ofertę
przetłumaczonej przeze mnie książki
(więcej http://www.zigzag.pl/jmte/TESLA_Zagubione_Wynalazki.htm).
Może spotka się ona z Pana zainteresowaniem:
"TESLA: Zagubione Wynalazki"
George Trinkaus
tłum. Maciej Trojanowski
Cena 36,- zł
Koszt pakowania i przesyłki 3,- zł dla przesyłki zwykłej, 5 zł dla
priorytetowej.
W przypadku decyzji kupna uprzejmie proszę o zaliczkę
w wysokości odpowiednio 39,- zł lub 41,- zł na rachunek
40 1440 1185 0000 0000 0376 8856
JMT MARKETING ul. Szczawnicka 16/1, 04-089 Warszawa
Z dopiskiem zaliczka na książkę G. Trinkausa oraz danymi wpłacającego.
WAŻNE: Po dokonaniu wpłaty koniecznie proszę o przesłanie zawiadomienia
emailem wraz z adresem, do wysyłki, bo dane z przelewów są przepisywane
w bankach i bardzo często są błędne lub nie kompletne!!!
Pozdrawiam,
Maciej Trojanowski
PS Oczywiście ze względu na okres przedświąteczny nie mogę zagwarantować
tego, czego nie gwarantuje poczta, że przesyłka dojdzie w opłaconym
terminie..."
Ostatni wiral mnie dosłownie rozbroił. Ta urocza istotka tak powiedziała wypierdalać, że chciałoby się to słyszeć co chwilę. Sam już nie wiem co o tym sądzić. Czy Was faktycznie te wirale śmieszą i dzięki temu zyskuje na tym firma, o której wiral traktuje? Dla mało wtajemniczonych załączam krótką notkę o wiralach z wilkipedii. Jak ktoś znajdzie inne wirala to wsadzcie je tutaj. Pozdro.
Marketing wirusowy (zw. reklamą wirusową) jest specyficznym rodzajem działań marketingowych. Polega na zainicjowaniu sytuacji, w której potencjalni klienci będą sami między sobą rozpowszechniać informacje dotyczące firmy, usług czy produktów. Nie zawsze musi to być konkretna informacja, może to być tzw. budowanie świadomości marki, czyli wywoływanie pożądanych skojarzeń z nazwą, logo firmy. - wikipedia.pl
Bank BPH
I jeszcze fitt
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl
|